Alin Mihaila

Vand Dacia Duster 4x4 1.5 dCi

13 postări în acest subiect de discuţie despre Vand Dacia Duster 4x4 1.5 dCi

Vand Dacia Duster 4x4 1.5 dCi

Alin Mihaila

Daca tot e pandemie, am zis să facem un upgrade la ansamblu, astfel ne despartim de Duster-ul nostru care ne-a plimbat, fara sa ne dezamageasca, prin multe locuri frumoase. Si pentru ca am fost extrem de multumiti de performantele lui, am trecut la noul Duster .
Așadar, se vinde Dacia Duster 4WD, Norma Poluare Euro 5 , Cutie Manuala 6+1 Viteze , MOTORIZARE 1.5 diesel 110 CP, an 2010. Ca si dotări: aer conditionat, carlig de remorcare (evident), jante aluminiu, geamuri electrice fata, proiectoare, oglinzi electrice incalzite. Masina este service-ata in Mioveni, are carte de intretinere completata (ulei utilizat Liqui Moly 5w-30 schimbat la fiecare 10.000 km), distributie si inlocuit ulei transmisie la 180.000 km, placute frana inlocuite la 170.000 km, acumulator inlocuit la 160.000 km. Absolut totul funcționează. Pretul este de 6300 euro negociabil. (0748124289)

 

IMG_20200520_140129.jpg

IMG_20200520_135759.jpg

IMG_20200520_135447.jpg

IMG_20200520_135139.jpg

IMG_20200520_140242.jpg

IMG_20200520_134902.jpg

IMG_20200520_134552_1.jpg

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fejer Antal

Succes la vanzare. Arata foarte bine si intretinuta.:salutare!::noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila
49 minute în urmă, Fejer Antal a scris:

Succes la vanzare. Arata foarte bine si intretinuta.:salutare!::noroc:

Multumesc! Am avut grijă de ea, mi-ar placea s-o cumpere un rulotist... Pentru rulotisti ofer si un set de roti de iarna :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Spor la vanzare,  @Alin Mihaila!

 

N-o sa fii dezamagit nici de noul Duster! Probleme vor fi, poate, doar cu dealerul. Eu am insistat inca de la comanda si pana inainte de livrare sa-mi puna priza cu toate firele, inclusiv cele dedicate pentru rulote: 12 V permanent si 12 V la contact (pentru frigider). Eh, dupa ce am luat-o,  am descoperit ca frigiderul nu functioneaza! Asa ca m-au programat la service si au descoperit (uimire totala pentru mine) ca nu este montat circuitul suplimentar pentru 12 V prin contact. Chestie care se putea rezolva la distanta dupa codul pieselor montate deja... In fine, azi sau maine ma suna sa-mi spuna daca a ajuns piesa (un banal cablu cu siguranta si releu) si cand ma programeaza. Asa ca te sfatuiesc sa insisti, sa le explici si sa le ceri explicit sa monteze cele doua circuite suplimentare! Daca am timp si primesc intre timp si noul cablaj, o sa-ti transmit codul de produs pentru fiecare circuit. Eu nu inteleg de ce nu e de la sine inteles ca daca montezi priza cu 13 pini, sa fie si firele aferente... Au dat vina pe consilierul de vanzari...

In rest masinuta este excelenta (o compar cu ce am avut, nu cu alte avioane) si ma declar incantat. Nu am apucat inca sa trag rulota cu ea, de aceea nici nu am o poza actuala la semnatura.

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Te salut @Alin Mihaila 

Bafta la vanzare ! :noroc:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila

Pret revizuit... 5900 euro

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila
La 5/21/2020 la 13:32, NRLaurentiu a scris:

Spor la vanzare,  @Alin Mihaila!

 

N-o sa fii dezamagit nici de noul Duster! Probleme vor fi, poate, doar cu dealerul. Eu am insistat inca de la comanda si pana inainte de livrare sa-mi puna priza cu toate firele, inclusiv cele dedicate pentru rulote: 12 V permanent si 12 V la contact (pentru frigider). Eh, dupa ce am luat-o,  am descoperit ca frigiderul nu functioneaza! Asa ca m-au programat la service si au descoperit (uimire totala pentru mine) ca nu este montat circuitul suplimentar pentru 12 V prin contact. Chestie care se putea rezolva la distanta dupa codul pieselor montate deja... In fine, azi sau maine ma suna sa-mi spuna daca a ajuns piesa (un banal cablu cu siguranta si releu) si cand ma programeaza. Asa ca te sfatuiesc sa insisti, sa le explici si sa le ceri explicit sa monteze cele doua circuite suplimentare! Daca am timp si primesc intre timp si noul cablaj, o sa-ti transmit codul de produs pentru fiecare circuit. Eu nu inteleg de ce nu e de la sine inteles ca daca montezi priza cu 13 pini, sa fie si firele aferente... Au dat vina pe consilierul de vanzari...

In rest masinuta este excelenta (o compar cu ce am avut, nu cu alte avioane) si ma declar incantat. Nu am apucat inca sa trag rulota cu ea, de aceea nici nu am o poza actuala la semnatura.

Mersi pentru sfaturi. Ai putea sa-mi spui la care service ai mers si eventual sa-mi spui cat costa montajul? Multumesc anticipat!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila
La 5/21/2020 la 17:16, Mihai-Arad a scris:

Te salut @Alin Mihaila 

Bafta la vanzare ! :noroc:

Salut @Mihai-Arad!Multumesc frumos!

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Salut,

Meridian Vest.

Costurile pentru montaj carlig+instalatia electrica (partial, mai e de montat circuitul de la pinul 10 - acelasi cod de produs cu cel de la pinul 9: 7711226774) au fost:

- montat fierataniile - 220 lei;

- montat cablaje - 310 lei.

In total va sari de 2.000 lei toata distractia... :(

Daca nu eram incorsetat de garantie, cu circa 500 lei faceam eu totul fara modulul CAN (care are treaba doar cu semnalizarile clasice pe filament) deoarece la rulota este integral LED semnalizarea si nu influenteaza sistemele masinii (inca pe filament!)

 

PS: te obliga sa mergi DOAR la sevice-urile lor!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

PPS: te obliga sa mergi la service-urile lor daca iei in leasing (n-am mai putut reedita postul anterior).

Iar daca iei in leasing, prin numarul de acte si conditii semnate, te fac sa simti ca nu e masina ta pentru urmatorii ani... :(

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila
în urmă cu 20 ore, NRLaurentiu a scris:

Salut,

Meridian Vest.

Costurile pentru montaj carlig+instalatia electrica (partial, mai e de montat circuitul de la pinul 10 - acelasi cod de produs cu cel de la pinul 9: 7711226774) au fost:

- montat fierataniile - 220 lei;

- montat cablaje - 310 lei.

In total va sari de 2.000 lei toata distractia... :(

Daca nu eram incorsetat de garantie, cu circa 500 lei faceam eu totul fara modulul CAN (care are treaba doar cu semnalizarile clasice pe filament) deoarece la rulota este integral LED semnalizarea si nu influenteaza sistemele masinii (inca pe filament!)

 

PS: te obliga sa mergi DOAR la sevice-urile lor!

Dar ai si optiunea de a monta priza cu 7 pini? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Da, dar nu o sa ai luminile de mers inapoi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Mihaila

Intre timp masina a fost vanduta :default_big_grin:

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.

  • Conţinut similar

    • Ionut C.
      de Ionut C.
      De ceva vreme mă frământa gândul construirii unui camper cu tracțiune integrală. De când am construit primul camper, mi-am petrecut cele mai multe vacanțe pe plaja sălbatică de la Vadu. Cum în ultimii ani s-a aglomerat exagerat în zonă, am simtit din ce in ce mai des lipsa unui 4x4 cu care să mă pot așeza mai izolat. Aceeași nevoi am simțit-o și în zone cu iarba udă și rampe nu tocmai abrupte. Pe sol uscat n-am avut niciodată probleme cu tracțiunea față. 
      Am găsit un Sprinter 518 4x4 într-o stare tehnica foarte bună și n-am vrut sa pierd ocazia unui nou proiect. Motor impecabil V6 de 3 litri, 184 CP, 265000 km reali, transmisia integrală funcționează perfect, după ce am remediat cablajul unui senzor ABS. Am testat-o doar pe iarbă udă în rampă destul de abruptă, am fost placut surprins de abilitatea cu care blochează diferențiale pentru a menține aderență maximă, cu toate ca are anvelope bune în circuite de formula unu.
      Inițial ma gândeam sa trec pe super single pe spate, în locul rotilor jumelate (duble). Ar arăta mai bine,   însă două roti vor face mult mai mult decât una...
      E un șasiu cu cabina dublă, are 7 locuri din card voi folosi doar 4. Intenționez să-i construiesc o cutie de 330 cm lungime totală pe 200 cm lățime interioară. 
      Înainte de toate ma voi ocupa de curățarea și vopsirea șasiului, stiută fiind meteahna sprinterelor. Arată destul de bine caroseria, mă așteptam să fie mai afectat de coroziune. 
      Voi reveni cu imagini.
    • Alin Opran
      de Alin Opran
      Salut tuturor,
       
      Dupa ce am vandut ultima rulota din dotare in februarie la plecarea din Romania, a venit vremea sa-mi iau "ceva" din nou aici in Irlanda. Am cochetat cu ideea de rulota dar aici in Dublin problema parcarii este mai spinoasa, chiar daca o parchezi pe proprietatea ta din fara casei. Tot cautand pe net m-am gandit ca poate ar fi mai indicat un camper, am vazut ca aici se poarta mai mult ca rulota 
       
      Acum cca o saptamana m-am decis sa merg pe ideea de camper astfel ca am inceput sa caut. Pentru acest lucru am batut cu drumuri o jumatate de tara, inclusiv in Irlanda de nord care este defapt UK. Destul de ieftine dar trebuie achitata taxa de import, CVRT (ITP de autorulote/comerciale), taxa drum, etc. Te duce la niste banuti destul de multi si timp pierdut.
       
      Dupa multe campere vazute am dat de cel care mi-a facut cu ochiul, un model Fiat din 1991, carosat Dethleffs, motor 2.5 diesel, 5 viteze, 5 locuri de dormit si 6 pe scaune (cu centuri de siguranta). Factor important la decizie a fost ca este cu volan normal pe stanga (ca in toata Europa) putand sa circul cu el in IRL si UK fara probleme. Culmea este ca l-am gasit la doar 9 km de unde stau 
      Proprietarul il are din 2009, fiind al doilea. Nu a fost foarte ingrijit, necesita multa munca de curatenie in el in schimb este bine inchegat, nu are infiltratii/lovituri/lipsuri. Un camper sanatos bun de luat la plimbare.
      Din dotari pot enumera pe cele clasice:
      - Truma model 3002 cu vent pe 12V, lipsa tija pentru robinetul de gaz
      - Frigider de 88l
      - Boiler Truma 15l pe gaz
      - Baie cu wc cu flush electric si cadita dus
      - 2 butelii mari
      - a doua baterie de 12v/120Ah cu invertor de 300w
      - aragaz cu 2 ochiuri
      - marchiza omnistore de 3m
      - inmatriculat in Irlanda
       
      Ca minusuri as putea spune ca este geamul de pe partea stanga, a fost spart iar proprietarul l-a inlocuit cu un plexiglass transparent montat fix . Cred ca voi cauta modelul de geam pentru a-l inlocui.
       
      Mai jos pozele facute in momentul vizionarii acestuia, vor urma altele dupa ce il voi pune la punct 










    • Alin Opran
      de Alin Opran
      Dragilor, a venit momentul sa scot la vanzare bijuteria din dotare. 
       
      Asa cum multi dintre voi deja stiu, m-am mutat de curand in Irlanda, Dublin, iar aici masinile au ghidon pe partea dreapta. Asa ca, oricat mi-as dori, nu o pot lua aici.
      In acest moment fiind plecat din tara nu pot pune poze dar, dupa 10 martie cand se va intoarce sotia in tara voi avea si le voi posta. Pana atunci, cine este interesat poate citi topicul in cae am prezentat-o:
       
       
      Din caracteristicile tehnice pot mentiona:
      - fabricatie aprilie 2013
      - motor 2.0 TDI 140 CP, cutie automata DSG 2 cu 7 trepte
      - 178 mii km, urmatoarea revizie la 185 mii
      - caiet full service in reteaua Porsche de la vanzare pana in prezent
      - cauciucuri noi de iarna cumparate in 10.2017, in garantie 2 ani + set cauciucuri de vara 50%
      - fara zgarieturi, fara defecte optice, ruleaza perfect
      - carlig remorcare cu priza can-bus pe 7 pini
      - dublu climatronic, etc
      Important pentru rulotisti:
      - greutate proprie ~1.600 kg (nu am talonul la mine, voi verifica si pune cifra exacta), MMA 2.260 KG
      - masa tractabila 2.200 kg
       
       
      Se va putea vedea/testa dupa 10 martie in cartierul Damaroaia, sector 1.
       
      Pret: 13.200 €
      Tel: +40 736 001699
    • Alin Opran
      de Alin Opran
      Deoarece urmeaza sa ma mut din tara (prietenii stiu de ce) am decis sa scot la vanzare masina sotiei (cu care defapt merg eu).
       
      Deci se vinde Hyundai i20 1.1 CRDI, euro5.
      Fabricatie aprilie 2013
       
      Hyundai i20 provenienta RO, proprietar in acte.
      Toate reviziile la reprezentanta Hyundai, ultima la 95.000.
      Motorizare 1.1 CRDI/75 CP, consum mic, Euro5
      6 viteze
      Jante aliaj after market
      Cauciucuri iarna rulate un sezon, in garantie
      Masina de familie, rulata in fiecare zi la serviciu, de nefumatori
      VIN: NLHBA51PADZ189957
      Emisii CO2: 99 g/km

      Singurul defecte este parbrizul fisurat in partea din stanga sus.
       
      Pret 5.250 euro, negociabil
      Tel: 0736.001699











    • Mihai D
      de Mihai D
      va salut colegi rulotisti,
       
      Pentru ca am intrat in posesia unui utilaj nou nout, un Land Rover, a venit timpul sa ma despart de Hyundai.
       
      Ca scurt istoric, masina a fost cumparata in leasing din tara si a avut garantie extinsa 5 ani. A fost masina directorului de la Comtrorom (de aici si numarul CTM), cumparata in leasing pe firma, ulterior vanduta dupa ce a fost... .presupun.....amortizata.
      Acum are 170.900 Km cu carnetul de service tinut la zi, cu toate interventiile importante (revizii, distributie, schimburi  discuri/placute, schimb ambreiaj etc).
       
      Am schimbat din 2012 pana acum discuri si placute, uleiuri in deferentiale/cutie transfer/cutie viteze,  un kit de ambreiaj (la sfarsitul lui 2015), distributie,  un burduf de planetara, toti tachetii hidraulici (bateau doi si la recomadarea mecanicului i-am schimbat pe toti in vara lui 2016), toate bujiile incandescente (a murit una si le-am schimbat pe toate preventiv), o bascula pe dreapta fata (a ramas fara bucsi si a costat mai ieftin manopera ptr inlocuit bascula cu totul). In rest, motorina buna si mers cu simt de raspundere.
       
      Ca dotari, are multe optionale in plus fata de modelul de baza (echipare Glorious si protectie caroserie anticoroziva High Grade ):
      - clima automata
      - piele bej integral- scaune/usi/volan/schimbator
      - protectie inox pentru praguri, la urcare, in dreptul fiecarei usi
      - airbag-uri frontale si laterale
      - ABS
      - TCS - sistem de control al tractiunii
      - computer de bord
      - geamuri electrice
      - oglinzi electrice incalzite
      - oglinda retrovizoare electromatica - senzor antiorbire
      - radio-cd original, 6 difuzoare
      - geamuri fata cu tenta si protectie UV, geamuri spate fumurii din fabrica
      - inchidere centralizata si alarma din fabrica (2 chei/telecomenzi)
      - contact iluminat pentru introducerea cheii pe timp de noapte
      - volan reglabil 
      - scaun sofer reglabil full, pe inaltime/lombar
      - tavita depozitare sub scaunul pasagerului din dreapta
      - torpedou iluminat, portbagaj iluminat in 2 trepte
      - bancheta spate rabatabila fractionat (60/40)
      - cotiera fata (cu doua spatii de depozitare) si cotiera spate din piele
      - scrumiera si brigheta in fata + suport pentru doua pahare, scrumiera si suport pentru doua pahare pentru pasagerii din spate, integrate in cutiera/consola dintre scaunele fata
      - buzunare din plasa pentru pasagerii din spate, pe spatele scaunelor din fata
      - buzunare mari in fiecare usa, cu loc pentru sticla de 1L
      - oglinda de curtuazie, iluminata, in fiecare parasolar
      - lampi cu lupa pentru citit pentru fiecare pasager din fata, si suport de ochelari
      - manere de deschidere interioare cromate 
      - trei prize de bricheta (doua in fata si una in portbagaj)
      - cutie depozitare cu capac, sub mocheta de la portbagaj
      - plasa bagaje portbagaj
      - imobilizator electric
      - faruri cu reglaj electric
      - faruri de ceata
      - bare transversale pentru portbagaj
      - incalzire electrica auxiliara (ATENTIE nu stationara Webasto sau similar; inainte de intrarea in calorifer are un sistem cu 3 bujii incandescente ce incalzeste apa de la motor, asa a venit din fabrica).
      - carlig remorcare cu instalatia electrica aferenta
       
      Dotarile de mai sus se regasesc si in fisa tehnica de la producator.
       
       
      Pret 4000 eur. Contact la numarul 0723304331 sau mihai.dumitru@kone.com
       
      Toate cele bune,
      Mihai
       
      PS: este masina prezentata si in topicul acesta in 2015 
       
       









  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.