Cretu

Salut comunitate!

9 postări în acest subiect de discuţie despre Salut comunitate!

Salut comunitate!

Cretu

Buna ziua,

 

Ma numesc Valentin, incepand de anul trecut cand am fost plecati pentru prima oara timp de o saptamana in tara, in concediu cu rulota(inchiriata), pare ca sa prins de noi acest tip de iesiri (concedii).

Targhet-ul familiei este de a achizitiona un VAN si transformat in campervan + o rulota usoara accesorizata off grid.

Sper sa gasesc informatii folositoare aici, de la oameni passionati si cu experienta in luare deciziilor corecte.

 

Multumesc pentru accept!

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare

Lungu Marin

Bun venit printre noi.

Distribuie această postare


Link către postare
Fejer Antal

Salutare @Cretu sau Valentin?! Și bun venit în această comunitate! Răsfoind forumul sigur vei găsi informații valoroase pentru întrebările tale! :default_bun_venit:

Distribuie această postare


Link către postare
Daniel P

Bun venit alături de noi Valentin și mult succes! :OK:

:default_bun_venit:

Distribuie această postare


Link către postare
Raul G

Salutare și bine ai venit printre noi

Distribuie această postare


Link către postare
Ovidiu-Betty

:default_bun_venit: Valentin îți spunem și noi și baftă la finalizarea proiectului propus❗:noroc:

Distribuie această postare


Link către postare
Lungu Marin

Bun venit pe forum!

Distribuie această postare


Link către postare
Mihai-Arad

@Cretu Salutare si :default_bun_venit:

 

La 23.2.2022 la 7:06, Cretu a scris:

Targhet-ul familiei este de a achizitiona un VAN si transformat in campervan + o rulota usoara accesorizata off grid.

Bafta!

 

 

* Off-topic!

Uneori, e greu cu "tastele", alea mici ...

 

La 23.2.2022 la 7:11, Lungu Marin a scris:

Bun venit printre noi.

 

La 4.3.2022 la 21:53, Lungu Marin a scris:

Bun venit pe forum!

 

Distribuie această postare


Link către postare
Ciprian Mirescu

Salutare @Cretu  :default_bun_venit:.

Cu siguranță vei găsi pe forum foarte multe informații.

Sincer nu stiu cât de practică este deținerea unui campervan si a unei rulote. Poate dacă timp îți permite să faci multe iesiri si variate (m-as bucura pentru voi!) merită acest tip investitie.

Spor la căutat :salutare!: 

Distribuie această postare


Link către postare



Veste buna pentru toti rulotistii de pe ForumRulote.ro. De acum, toti membrii acestui forum beneficiaza in 2022 de o reducere de 10% la toate accesoriile de rulote si autorulote comandate de pe www.xgocamping.ro. COD REDUCERE: FORUMRULOTE10 . Comanda acum !

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont
  • Conţinut similar

    • NRLaurentiu
      de NRLaurentiu
      Salutare, colegi!
       
      Revenit din micro-concediul cu rulota petrecut la Corbu (urmeaza o minirecenzie a campingului Teepee), am verificat on-line trecerile peste podul de la Fetesti. Cele doua treceri au fost platite in avans pentru auto (cu nr. de inmatriculare al lui). Ieri era verificat doar drumul spre Constanta ca fiind platit, intoarcerea era detectata dar figura ca neplatita. Azi apare si intoarcerea ca fiind platita. Insa a ramas ca neachitata taxa pentru rulota la dus (a fost detectata la dus, la intoarcere nu a detectat-o). Precizez ca stiu prevederile in care se specifica ca un vehicul este considerat si ansamblul dintre auto+(semi)remorca.
       

       
      Intrebare: s-a mai lovit cineva de aceasta situatie? Se actualizeaza mai tarziu si este eliminata din sistem detectia remorcii?
    • Trasnea Alin
      de Trasnea Alin

      Rulotă Dethleffs Family 1998 2 zone de dormit separate + veranda + cort mare pe toată suprafața , cu dus interior 2x150 panouri solare, invertor sinus-pur 1000W, acumulator solar - OFF-ON camping

      Rulotă solidă fabricată în Germania cu izolație foarte bună, foarte ușoară - se trage cu orice auto cat. B, pentru 1-4 persoane - 2 zone de dormit.
      Pregătită de drum/concedii on și off camping.
      Adusa personal din Olanda, înmatriculată in Romania, acte în regula.
      ITP valabil, impozit si RCA valoare mica,

      Foarte bine întreținută și foarte curată interior /exterior fără mirosuri, infiltratii, mucegai, podea moale
      Greutate proprie = 830 kg
      MMA = 1100 kg
      Sasiu si cuplă antibalans AL-KO
      Aragaz cu 3 ochiuri, chiuveta bucătărie + baie, încălzire soba Truma, WC mobil, duș interior, cadita de duș din fibră.
      - Controler (invertor solar) cu afișaj /setări /laptop MPP Solar cu sinus-pur 1000 W
      - Acumulator 100 Ah cu descărcare lentă
      - prize int + ext la 220
      - senzor / detector fum, gaz-GPL, monoxid carbon
      - cauciucuri C-uri, roată rezervă (suport dedesubtul rulotei, nu ocupă spațiu)
      - plase insecte : ușa intrare (pe șină) , geamuri, trape, perdele, draperii, jaluzele atermice
      - trapa baie + trapa centrală mare Heki
      - cos gunoi ușa chiuveta
      - bazin apă
      -butelie gaz
      - cutie exterioara alimentare din bidon apă (off-camping)
      - suport biciclete
      - panou frontal aluminiu
      - telescoape
      - mover cu telecomanda (deplasare rulota din telecomanda)
      Pret 5900 Euro
      Mai multe detalii la telefon   0742072085













    • Raul G
      de Raul G
      Marca: Knaus
      Model: Sudwind Silver Selection
      An, luna inmatriculare: 05/2018
      MMA: 1900kg
      Lungime, latime: 781x250
      Numero proprietari: 1
      Numero posti letto (misure): 6
      Dispozitie interna: pat matrimonial anterior, dineta centrala ce se trasfroma intr-un pat comod matrimonial, paturi suprapuse longitudinal
      Stabilizator electonic  AL-KO ATC 
      Ammortizatoare
      Stabilizator pe timoniera AKS
      Roata de rezerva
      Mover: DA, Enduro
      Boiler: DA
      Soba: DA
      Canalizarea aerului cald
      Frigider (litri):-- Trivalent-140L
      Veranda, Kampa Rally Pro 390 (venduta separata)
      Toate ferestrele si obloanele sunt prevazute cu umbrar si plasa de tantari
      Usa tip scuderie , dubla cu plasa pentru tantari
      Antena tv, roata de rezerva in aliaj masura  15, pereti netezi nu gofrati,  
      Baie cu cabina de dus separat , are un adevarat box dus separat de restul serviciilor.. Moover con batterie, inarcator si redresor ATC montat in fabrica.
      Este topul de gama Knaus, pe varful lor de gamma chemat Sudwind au montat toate optiunile disponibile in catalog astfel devenind Silver Selection
      Rulota vine parcata subt un cort de protectie allseason marca Kampa,  
      Doresc sa mai remarc ca , nu am facut niciodata de mancare inauntru doar cafea si incalzit lapte pentru copii, este identica cu una noua....inclusv mirosul.
      Este de prisos sa remarc ca nu exista nici un tip de infiltratie 
      Pretul este usor negociabil si cerem 24900, rulota se afla la domiciliul meu in Italia.
      Daca cineva este interesat si nu are posibilitate, dupa incheierea contractului si livrarea banilor o pot transprta in Romania eu personal.


       














    • Cretu
      de Cretu
      Buna ziua, deschid si eu topicul pentru proiectul ce urmeaza.
       
      Dupa lungi cautari si studii timp de 1 an, ne-am hotarat sa cautam un Van pentru a incepe o conversie in stilul "DIY"
      Prioritar in alegerea masinii era: Km intre 100-200K, brand renumit pentru fiabilitate/anduranta, existenta pe piata in tarile UE a unui nr. insemnat de unitati vandute, piese schib accesibile la pret(magazin/dezmembrari), an de fabricatie intre 1990 - 2000 (motivul ca nu am vrut sa am multa electronica pe masina,  considerand ca masinile din acea perioada au fost construite cu simt de raspundere fata de ce e acum, parere strict personala), si ultima optiune sa fie si 4x4 dar nu era prioritate.
       
      In top au iesit doua masini :
      1. Mercedes T1 310 diesel /benzina cu sau fara 4x4
      2. Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro
       
      Motivul de ce am ales aceste doua marci:
      - seria Mercedes T1 a fost construita dpdv mecanic cu simt de raspundere (lasand probleme de rugina la caroserie deja bine cunoscute), aceste masini inca merg foarte bine. Nu mai zic de modele speciale cu ar fi masinile de pompieri, armata, ambulanta si cu 4x4 Allrad care au fost construite in colaborare cu divizia G de la Mercedes, pentru partea de 4x4 .
      - seria Volkswagen T4 masina de munca a tuturor, ca a fost de marfa, de transport persoane nu conteaza, o masina care a avut o fiabilitate foarte buna si cu km foarte multi. Multe servicii publice ambulanta,  pompieri , ministerul de interne au fost echipate cu acest tip de model. Daca e sa fie si Syncro cu atat mai bine.
       
      Acum urmeaza perioada cea mai grea in gasirea masinii. Munca si iar munca la calculator, zi si noapte pe site-urile de specialitate vanzari si licitatii. Urmariri si statistici in evolutia preturilor a masinilor SH,  coroborat cu apropiere de varsta de 30 ani vechime a masini pretururile explodau.
       
      in Decembrie 2021 am luat decizia de a ma opri la doua modele si va explic mai jos si de ce.
      - Mercedes T1 310  diesel /benzina cu sau fara 4x4 masina de pompieri (masina cu care am avut contact, si o avem in parcul auto in anul 1999 la o unitate de pompieri unde efectuam armata).
      - Volkswagen T4 LWB diesel /benzina  Syncro masina de pompieri sau ambulanta 
      Avantajele pe care le-am luat in considerare au fost:
      - nr. mic de km si intretinere corespunzatoare (pentru masina de pompieri)
      - sistemul electric deja existent pe masina (chiar si 220V cu a doua baterie) mare avantaj in reducerea costurilor
      - posibilitate de fi inmatriculat ca auto istoric
       
      Si iata ca asteptand a aparut si masina care sa se incadreze in bugetul alocat, si in toate cerintele mai sus mentionate.
       
      Castigatoarea este un Volkswagen T4 LWB 2.5 benzina  Syncro Ambulanta, ca poza cea din poza  atasata (poza cu titlu informativ).
      Scuze pentru situatie data,   pozele reale o sa le atasaz in momentul cand o sa soseasca masina in curte. Mai multe detalii intr-un topic separat cand o sa prezint masina.
       
      Problema care ma framanta acum este, cum o inmatriculez:
      - autospeciala M1 fiind deja ambulanta - se poate inmatricula pe persoana fizica asa ceva? nu stiu si nici nu am gasit informatii de genul
      - autoutilitara N1 e o varianta, avand panoul despartior montat
      - omologare directa in camper cu minim de investitie, avand in vedere obligativitate omologarii, trebuie facuta cu o firma specializata.
       
      Multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si astept feedback de la cine vrea sa impartaseasca cu mine aceasta experienta.
      Astept parere si PRO si CONTRA.
       
      Multumesc!

    • Alin Opran
      de Alin Opran
       colegi 
       
      Asa cum o parte dintre voi stiti, in toamna am infiintat firma Celtic Campers & Leisure pentru a trece de la conversia vanurilor in regim de amator la conversia profesionala. Deoarece ofer servicii de conversie din bara'n bara, inclusiv omologare RAR in M1 SA autorulota, am completat activitatea firmei cu serviciul de colantare.
       
      Astfel ca acum sunt in masura sa ofer decal/autocolante pentru reimprospatarea imaginii rulotelor/camperelor voastre 
       
      Pot executa orice autocolant cu latimea maxima de 126cm, orice culoare, scris sau decupare contur dupa poze proprii. Se pot face imbinari de culori intr-o gama larga de 59 de nuante.
      Materialul folosit exclusiv este Oracal 651cu durabilitate data de producator de 5 ani. Pot executa si trimite prin curier sau se pot monta la atelierul propriu din vestita Letca Noua 
       
      Pentru discutii si preturi (inca nu le am) ma gasiti la acelasi numar de telefon 0726761955 
       
       





  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.