Marius Viorel

Tracia - prima rulota romaneasca

12 postări în acest subiect de discuţie despre Tracia - prima rulota romaneasca

Tracia - prima rulota romaneasca

Marius Viorel

Cum vi se pare?

Prima rulota romaneasca ce va fi anuntata oficial de maine.

Are aproximativ 5-6 locuri.

E usoara si are elemente unice:

 

  • shoe boxes la intrare etajate
  • oglinda mare cat usa la intrare, pe spatele usii de la baie
  • bucatarie externa
  • spatiu de joaca pentru copii la interior, da ati citit bine la interior
  • trapa electrica, asta nu e prea unica dar rar vezi la o rulota asemenea trape

 

Daca am ratat ceva rog sa mai adaugati.

Sunt curios de pret.

 

image.png.86d9c7aa982e85de02323cf91c64ba7d.png

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan D.

Cel mai mult îmi place ideea cu bucătăria exterioară.

Există și o prezentare:

 

 

  • Like 5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Foarte tare! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Metoni Cristian

faina;

toata stima, omul s-a chinuit de cca 5-6 ani sa o realizeze si finalizeze;

pret mai  mare fata de concurenta directa ( gen Adria, Weinsberg ) si achizitionare cu avans 50% la un termen livrare 6 luni  -  sper sa aiba succes 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Bravo lor pt initiativa. Pe mine nu ma incanta designul ei, nu cred ca as cumpara. :(

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Bravo:bravo:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

Frumos proiect :bravo:!  

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Le urez succes, sa producă si sa vândă cât mai multe.
Calitatea materialelor si ansamblamentor se va vsea in timp, designul se vede si nu imi place.
Adria si Weinsberg sunt producatori istorici cu soluții pentru orice tip de nucleu familiar si costă mai puțin, ce m-ar făce pe mine sa aleg Tracia in locul lor?

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian Mihai

Cum probabil nu va exista o replica oficiala la "ingrijorarile" exprimate mai sus vin si eu cu ceva analiza in aceeasi directie. Cred ca din start s-a gresit strategia de business practic identificarea psihologiei publicului tinta dar si analiza pietei mai ales in contextul ultimilor 2 ani. Eu constat ca Romania este tara extremelor atunci cand e vorba de domeniul auto in general incluzand si caravaningul aici. De la dealer deci noi se cumpara produsele cele mai ieftine sau cele mai scumpe. Pozitia de mijloc este cea mai slaba in vanzari cu totul opus fata de tarile cu piata libera si concurentiala de zeci de ani. Cand a cumparat Renault uzinele Dacia a analizat extrem de profund piata locala si a decis sa produca Logan nu Laguna. 

In plus zic ca este extrem de greu sa produci la pret competitiv folosind materiale si echipamente similare cu cele puse de producatorii de masa pt ca ai un cost de achizitie mult mai mare. Solutia ar fi fost utilizarea produselor locale ieftine si demonstrarea in timp a calitatii similare. Si aici trebuiau sa urmeze exemplul industriei chineze care acum 15-20 ani cand a exportat primele produse auto pe pietele din Europa foloseau doar motorul de brand insa restul componenetelor erau locale dar si pretul era la Jumatate fata de marcile concurente (ex. Ssang Yong, Great Wall). Acum insa pretul chinezariilor este la 75-80% din pretul concuretilor directi.

Au cazut in capcana producatorilor se bere artizanala care se plang de vanzari slabe sunt nivelul asteptat. Pai una artizanala este 7-8 lei iar Ursus 3 lei.

Daca nu se repozitioneaza vor vinde in Romania doar absolut accidental si nu vor putea deveni un brand. Le trebuie un investitor mare cu conexiuni in lumea producatorilor de componente pt caravane ca sa aiba acces la tehnologie ieftina.

Poate se orienteaza spre piata occidentala unde bugetele sunt altele insa acolo trebuie sa investeasca enorm in marketing si ma refer la sute de mii de euro.

In concluzie le urez bafta si le recomand asocierea un cine renumit din piata pt a avea o sansa.

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

Proiectul era frumos, insa prototipul arata cu totul altfel. Nu vreau sa fiu carcotas, insa nu inteleg pe ce s-au cheltuit cei 80.000 de euro din finantarea initiala.

Nu-i treaba mea o sa-mi spuna multi.

OK. Insa daca luam in calcul ca se vor primi precomenzi cu 50% pentru primele 60 de bucati, dar nu exista spatiul sau linia de productie, parca devine interesanta si partea financiara.

Prototipul actual aparut dupa 5 ani de asteptare (sa nu zic 7) trebuia sa fie produs in doua evemplare, iar acum arata mediocru si ne duce cu gandul la o rulota Knaus din 92-96, cu cateva "inovatii unice" care de fapt sunt luate de la americani (greu de aprobat pe o piata reglementata in rulotism) si cateva leduri. Acest prototip este facut cu o alta finantare, bugetul initial cheltuindu-se in totalitate cu un site, promovare in presa a initiativei si proiectarea in plan 2D(niste desene care ne-au bucurat pe toti la vremea respectiva. Adica mai mult o sifonare de bani cu mare tam-tam.

Despre procesul de asamblare si constructie a prototipului se stiu putine date oficial, insa neoficial se stiu destule. Despre omologare, conformitate CE sau certificari nu se stie nimic.

Ba mai mult, sasiul Al-Ko este omologat pentru 1300 de kg ne este prezentat ca unul de 1350, insa nu stim masa proprie si masa maxima autorizata a prototipului.

Din ce am aflat nu are nici macat sina de atasate a unui cort sau umbrar, iar balamalele portbagajului din fata sunt din plastic, desi ai zice ca sunt de metal luate de la o poarta din gradina.

Se mai stie ca la cateva intrebari primite de d.nul Bugnar la lansarea online a prototipului s-au primit raspunsuri evazive si conferinta de presa anuntata initial a fost anulata.

Astept cu interes evolutia lucrurilor si sper sa-mi insele micile suspiciuni avute in prezent.

De laudat ca se persevereaza cu aceast proiect, si daca se reuseste preluarea unor comenzi sa avem certitudinea ca oamenii isi primesc produsul si se vor putea deplasa cu el prin camping-urile din Europa.

 

Succes in continuare.

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan C.

Am intiparita in minte o declaratie: "Cat despre afacerile din Romania, sigur, multe sunt posibile, dar dorinta mea nu este alta decat sa nasc, sa dezvolt aceasta afacere si s-o vand.

                                                               Nu stiu daca voi pleca definitiv, dar cu siguranta, cu banii castigati voi fi mai mult plecat."

 

Adica dorinta este alta decat a avea un producator autohton pe piata rulotismului. Investitorii cautati au evitat sa finanteze in continuare un astfel de proiect din motive diverse. poate pentru ca cifrele initiale nu reflectau in nici un fel realitatea. se prevedea fabricarea si vanzarea unui numar de unitati cu care nu se poate lauda nici un producator consacrat. Iar din aceasta cauza si din folosirea deficitara a finantarii initiale, startul a fost mai mult decat pierdut.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius Viorel

Tind sa cred si eu, dupa cum spunea un coleg mai sus, ca piata din romania este una a extremelor, aici ori se cumpara ce e mai ieftin ori ce e mai scump.

As fi mers pe Dacia rulotelor, adica sa reusesti sa vinzi un produs mai ieftin ca Weinsberg neaparat.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri



Reclama ta poate fi Aici ! - Contacteaza administratorul pentru detalii.

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Victormacovei
      de Victormacovei
      Salutare! 
      Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi...
      As vrea sa modific o autorulota(frigorifica sau nu) dotand o cu un boiler, încălzire, panouri solare , un mic frigider și ceva baterii mai bune sa pot folosi un feon. Credeți că o pot face și singur sau e nevoie neapărat de un specialist?
    • Victormacovei
      de Victormacovei
      Salutare! 
    • Marius Olteanu
      de Marius Olteanu
      Rulota Adria Altea model 462PS
      an fabricatie 2009, prima inmatriculare septembrie 2011

      Masa proprie 938 Kg, MMA 1150 Kg
      Poate fi tractata cu categoria B (in functie de masa autovehiculului tragator)

      Rulota poate acomoda 1 cuplu cu 1-2 copii si este pregatita pentru off-camping:
      -2 spatii de dormit
      -panou fotovoltaic 170W cu charger MPPT 30A
      -baterie 200Ah Litiu (LiFePo4)
      -invertor 12V->230V 2000W, prize 230V
      -frigider cu congelator Dometic pe 3 cai: gaz, 12V, 230V
      -rezervor de apa 150L cu buson de umplere din exterior
      -boiler pe gaz pentru apa calda
      -incalzitor Trumatic pe gaz cu ventilatie

      Dotari:
      -pat matrimonial 140 x 200 cm cu somiera pe arc si spatiu de depozitare
      -zona de servit masa care se poate transforma in pat 140 x 200 cm
      -bucatarie cu plita pe gaz (3 ochiuri) si chiuveta
      -baie cu dus si WC cu golire exterioara
      -paravan tip armonica care separa rulota in doua zone pentru asigurarea intimitatii
      -2 trape pentru ventilatie
      -cort pe toata lungimea rulotei cu banda LED pentru iluminat
      -iluminat pe LED
      -plase de insecte si jaluzele atermice la toate ferestrele
      -plasa de insecte tip armonica la usa
      -cupla antibalans AL-CO cu antifurt
      -mover cu telecomanda
      -butelie gaz
      -senzor de gaz
      -rezervor de apa gri
      -mocheta noua
      -anvelope noi
      -pompe de apa noi
      -roata de rezerva
      -manivela pentru cale
      -priza 7 pini

      BONUS:
      -2 bidoane de 60 litri fiecare pentru aprovizionare cu apa
      -pompa electrica 12V pentru transfer apa
      -oglinzi suplimentare pentru autoturism
      -cablu conectare la 230V in camping/ la generator
      -adaptor priza 13/ 7 pini
       
      PRET: 12.000 EURO
      Rulota poate fi vazuta in Brasov
       
      Poze in topicul de prezentare
       

    • Stamulea Mihai
      de Stamulea Mihai
      Bună seara.
      Mulțumesc celor care mi-au acceptat înscrierea mea pe forum.
      Sunt posesor nou de rulota și de accea m-am înscris pe acest forum pentru a afla mai multe 
      Vă mulțumesc.
    • Marius Viorel
      de Marius Viorel
      Salutare!
       
      V-as provoca sa ne spuneti fiecare care e rulota voastra de vis? Care ati vrea sa v-o cumparati daca banii nu ar fi o problema?
      Voi incepe cu preferinta mea:
       
      Adria Astella 704HP
       
      Efectiv ma termina formatul ala cu 2 usi de acces ce se deschid side by side. + alte feature-uri cum ar fi profilul si forma rulotei.

      Fenomenal!

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.