Eugen Adrian

De ce Fredy si nu Bursucul

11 postări în acest subiect de discuţie despre De ce Fredy si nu Bursucul

De ce Fredy si nu Bursucul

Eugen Adrian

Salutare,

 

initiez topicul la propunerea lui @Mihai-Arad si chiar mi se pare interesant sa reiau criteriile care ne-au condus la T4 Syncro pentru camperizare usoara. Pana una alta asa am gasit-o intro curte:

6488ca51-e063-4ce4-94d8-5025696006cd.jpg.af0b1f8ae796dcf960162b4b3a66d67e.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Adrian

... pe atunci cautam un T3 Syncri cu motor de 1, 9 TD sau benzine automatice si am fost foarte aproape de un exemplar din Austria, aflat intr-o mica localitate acoperita de zapada... cand a mai trecut zapada, a venit pandemia... si asa am ajuns sa ne orientam pe ce am gasit in zona... Acum arata asa:

2fee420b-0aa5-47cd-964e-184b78bfe7da.jpg.a90eae9dfd231c5cc9e36a2e54f367f2.jpg

  • Like 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen Adrian

La achizitie, primul criteriu a fost sa fie 4x4 apoi sa poate fi condus fara dificultate si in oras si astfel am ajuns la modelul scurt si cu plafon standard. Confortul si echiparea interioara urmeaza niste obisnuinte care oricum sunt in schimbare... cu alte cuvinte vom vrea intotdeauna mai mult spatiu si echipare mai diversa, mai bogata... intentia este ca acest proiect sa se contureze in formule light... apoi mai vedem :)... la interior, pentru moment am facut o izolare a pardoselii, peretilor si plafonului cu polistiren si spuma pentru zonele mai putin accesibile. Un prieten l-a botezat Fredy :)

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Te salut @Eugen Adrian 

:bravo:

Hai ca nu arata rau. Cunoscatori stiu ce poate acest "deutsche panzer". Stim ce si cat poate duce motorul. Synco/Allrad e ... woau.

Multi ar da "o gramada de banet" sa-l "construiasca" dupa pofta inimii. Sti ce zic? :) Daca te (si) pricepi, deja ai "doi AS-i".

Una peste alta, astept cu nerabdare sa-l vad gata!

Bafta multa!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Te salut @Eugen Adrian 

Felicitari pentru alegerea facuta! :bravo:

Fiind la inceput ... pentru interior iti recomand  "sina" (cea dinT4.2 Multivan, versiunea anilor 2002!).

5fe38c5f016a3_1.InteriorT4-sinaptbancheta(pat).jpg.ef6822b3e56b5ac3f67542069cf29461.jpg

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen Adrian

Multumesc Mihai pentru sugestie si incurajari... la pardoseala am avansat intr-un mod destul de artizanal... adica am lipit un strat de folie cu doua straturi aluminiu/bitum,  am aplicat-o in fasii cu suprapunere, produsul provine din constructii si se vinde la sul, apoi deasupra am asezat polistiren de 2 cm. si peste o placa tip Tegola compusa din 2 bucati pentru ca sa acopere intreaga suprafata a pardoselii. Acum cautam finisajul... nu e clar ce, dar inclinam inspre variante usor lavabile... o sa ma documentez si poate vad ce face acea sina util in proiectul nostru. Inca nu e imposibil de preluat. Oricum la pereti/plafon ne vom orienta spre solutii standard, adica sa preluam inchiderile de plastic de la un bus mai bine intretinut care se dezmembreaza, cu care sa protejam izolatiile si sa ramana ca finisaj vazut... asa ca poate preluam si pardoseala... Nu am gasit inca donatorul :)... e de mare ajutor o recomandare in acest sens...

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P

Felicitări pentru achiziția făcută @Eugen Adrian, să ai spor la recondiționare și transformare și la final să vă ofere cele mai frumoase vacanțe!  :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen Adrian

Initiativa de a achizitiona un camper a fist a fiului meu si a aparut chiar inainte de a implini 18 ani. Intentia era de al folosi la festivaluri si ture la munte... apoi am inceput si eu sa ii vad utilitatea in munte :)... asa am adaugat 4x4 ca must by. El a vazut potrivit un T3 sau chiar T2 pentru aspectul retro insa din pricina bugetelor si a performatelor pe sosea am alunecat inspre ceva mai actual... asa am ajuns la baza T4. Am facut probe de anduranta off road si chiar usoare acrobatii (inclinatii laterale, unghiuri de atac/degajare, etc) inainte a incepe restaurarea si in final ni s-a parut potrivit. Experienta mea off road este destul de buna desigur cu masini de teren si upgradeurile de rigoare... asa ca existau criterii de evaluare. Nu are reductor insa cutia e foarte bine etajata si trepta 1 scurta iar cuplul aspiratului de 2, 4 poarta bine greutatea masinii. Faptul ca lipsesc puntile rogide si implicit grupurile a condus la o garda la sol neasteptat de buna. Masina la achizitie avea deja arcuri mai lungi cu cca 3 cm decat cele standard asa ca e mai inaltuta. Nu are clima :)))

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
La 25.12.2020 la 10:10, Eugen Adrian a scris:

... asa am ajuns la baza T4 (4x4). Am facut probe de anduranta off road si chiar usoare acrobatii (inclinatii laterale, unghiuri de atac/degajare, etc) inainte a incepe restaurarea si in final ni s-a parut potrivit. Experienta mea off road este destul de buna desigur cu masini de teren si upgradeurile de rigoare... asa ca existau criterii de evaluare.

:OK:

... la prima iesire (la munte) vei vedea cat "power" zace in Old Fredy.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
La 23.12.2020 la 16:43, Eugen Adrian a scris:

... la interior, pentru moment am facut o izolare a pardoselii, peretilor si plafonului cu polistiren si spuma pentru zonele mai putin accesibile.

 

* Poate te ajuta informatiile din acest topic!

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen Adrian

Multumesc Mihai pentru info! ... pe Fredy l-am gasit acasa asa cum l-am lasat... e nevoie sa montam chedere noi si sa-l incaltam cu anvelope potrivite. La munte nu am facut probe, insa pare sa aiba cuplu bun la turatii joase ceea ce asigura in principiu o aderenta buna... dar nu e nicidecum sprinten :)))... motorul a fost refacut integral dupa achizitie si speranta mea este sa nu se supraincalzeasca... altfel nu e graba de ajuns undeva anume... Postura de condus si suspensia sunt pe placul meu... e posibil in bara fata sa apara scufundat discret un troliu, asta pe parcurs... si mai mult nu vad sa fie necesar... pentru deplasare. Pentru amenajarea interiorului probabil trebuie sa apelam la cineva cu un pic de experienta ca din cate am observat procesul de invatare e foarte costisitor... :)

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

XGO Camping - peste 20.000 de repere pentru rulotisti, disponibile din stoc sau la comanda.
NOU !
- Acum gasiti la noi si corturi auto. Pot fi montate pe orice tip de autoturism, inclusiv Dacia Logan si Sandero - www.xgocamping.ro
- Vreti o autorulota noua la cel mai bun raport pret/calitate? www.xgoautorulote.ro

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.