Vizitator

Noul Cod Rutier

47 postări în acest subiect de discuţie despre Noul Cod Rutier

Noul Cod Rutier

Vizitator

Incearca sa imi spui simplu Adrian , altel o sa refuz berile alea.

Noi sa fim sanatosi ! xll

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Adiciordas

Hop si eu cu berile pentru Adrian la felul cum a explicat acum trbuie sa fi tamp ca sa nu pricepi.

Raman dator cand ne vedem, poate la vara xllsuperok

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Sunt putini cei care au citit , si sunt si mai putini care au inteles.

De pus in aplicare.................... tamp tamp nu mai discutam ; fiecare face dupa ureche .

Asadar ,

In nou cod rutier , prioritate de trecere se acorda pietonior care sunt PE SENSUL VOSTRU DE MERS  si care SUNT ANGAJATI IN TRAVERSARE.

Asta insemna ca daca pietonii au inceput traversarea de pe trotuarul din stanga , nu trebuie sa-i asteptati sa ajunga pe sensul vostru de deplasare.

Pietonii care sunt pe trotuarul din dreapta voastra , si stau cuminti acolo , lasati-i sa astepte. Nu rupeti franele masinii , nu le puneti covorul rosu pe jos  si nu va apucati sa-i invitati sa treaca strada. Daca au coborat de pe trotuar si au facut 2pasi , iar voi nu ati oprit iese "deranj" mare.

O alta noutate este aceea ca la virajul stanga in intersectii nu se mai ocoleste centrul imaginar prin dreapta , ci prin stanga .

Aceasta masura are drept scop fluidizarea traficului prin faptul ca cele doua fluxuri nu se mai intersecteaza si nu se mai "inoada" in mijlocul intersectiei.

Drept dovada , prin Bucuresti au fost trasate traseele de urmat in marile intersectii. Bineinteles ca sunt destui imbecili care si cu marcaje , tot aiurea se duc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru Cangea

Salut George '70 !

Scuza-mă ca am redeschis subiectul ! ...vis a vis de cele 743 de comentarii despre acest subiect, din cate am observat nu multi erau lămuriÈ›i. ..Eu personal am citit forte multe comentarii pe acesta temă, dar cu scuzele de rigoare nu am văzut nici unul atât de explicit ca cel făcut aseară de către Adrian V.  ...

Cât despre limita de viteză (40-50 km/h "peste" )  la care ti se ia permisul, cred ca este mult mai bine sa fi precaut È™i să laÈ™i "garda" jos cu 10 km/h , mai ales ca nu este o diferență mare si nu scuteÈ™ti prea mult timp pe orice distanță ( spun asta din propria experiență , meseria mă recomandă si crede-mă ca nu È›in de radare mai ales ca prestez curse relativ lungi , 500 - 2500 km cu turism sau camionaÅŸ limitat la 87 km/h)

George '70 , încă o dată scuze sincere dacă am deranjat cu redeschidera subiectului !

Urez tuturor drum bun si fara gropi !

Adrian V.

Am sters "domnul" pentru ca aici toti suntem colegi si ne putem respecta daca ne spunem direct pe nume.

Cine are pretentii sa fie apelat cu domnule , dumneavostra , si alte din astea , nu are decat sa ne spuna si ca sa nu-l suparam asa voi(vom) face.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Nu trebuie sa se supere nimeni.

Fiecare sa isi exprime liber parerea .

Totul este ca in urma repetatelor reveniri sa inteleaga ceva si sa nu o tina intr-una cu "Batman , Batman"

:-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Examinarea pentru obţinerea permisului de conducere categoria BE:

Proba teoretică :, testul cuprinde 11 întrebări, timpul de soluţionare fiind de 15 minute. Se declară «admis» candidatul care răspunde corect la cel puţin 9 întrebări.

Proba practică :

Aptitudini şi mod de comportare supuse testării, specifice pentru categoriile B1, B şi BE:

    a) pregătirea ÅŸi controlul autovehiculului din punctul de vedere al siguranÅ£ei circulaÅ£iei; candidaÅ£ii trebuie să facă dovada capacităţii de a se pregăti să conducă în siguranţă, prin respectarea următoarelor cerinÅ£e:

    1. să controleze vizual starea anvelopelor, blocurilor de lumini/semnalizare faţă/spate, catadioptrilor, precum ÅŸi existenÅ£a trusei medicale, triunghiurilor reflectorizante ÅŸi stingătorului de incendiu;

    2. să controleze elementele legate de securitatea încărcării autovehiculului: caroseria, obloanele de încărcare, modul de încărcare, stivuirea încărcăturii, numai pentru categoria BE;

    3. să controleze dispozitivul de cuplare ÅŸi conexiunile instalaÅ£iei de frânare ÅŸi ale instalaÅ£iei electrice între autovehicul ÅŸi remorcă, numai pentru categoria BE;

    4. să verifice, prin intermediul aparaturii de bord sau al comenzilor autovehiculului, funcÅ£ionalitatea direcÅ£iei, frânei, instalaÅ£iei de ungere/răcire, spălătorului de parbriz, luminilor, semnalizării ÅŸi avertizorului sonor;

    5. să regleze scaunul ÅŸi tetierele, dacă este nevoie, pentru a obÅ£ine o poziÅ£ie corectă;

    6. să regleze oglinzile retrovizoare ÅŸi centurile de siguranţă, dacă este cazul;

    7. să se asigure că uÅŸile sunt închise ÅŸi să elibereze frâna de ajutor;

      B) manevre speciale care trebuie testate din punctul de vedere al siguranÅ£ei circulaÅ£iei, pentru categoria BE:

    1. să efectueze cuplarea ÅŸi decuplarea remorcii sau semiremorcii la/de la autovehiculul trăgător; manevra trebuie să înceapă cu autovehiculul ÅŸi remorca sau semiremorca în staÅ£ionare, aflate unul lângă celălalt în spaÅ£ii amenajate;

    2. să meargă pe direcÅ£ia înapoi, descriind astfel o curbă prestabilită;

    3. să parcheze în siguranţă pentru încărcare/descărcare;

  c) comportamentul în trafic; candidaÅ£ii trebuie să efectueze în mod obligatoriu toate manevrele în situaÅ£ii normale de trafic, în condiÅ£ii de siguranţă completă ÅŸi cu precauÅ£iile necesare, astfel:

    1. să părăsească un loc de staÅ£ionare, să plece din nou după o oprire în trafic, să iasă de pe un drum lateral;

    2. să folosească drumuri drepte, să întâlnească autovehicule, inclusiv în pasaje înguste;

    3. să abordeze curbe;

    4. să circule pe drumuri în rampă/pantă;

    5. să pătrundă ÅŸi să traverseze intersecÅ£ii ÅŸi joncÅ£iuni;

    6. să schimbe direcÅ£ia: să vireze la dreapta sau la stânga, să schimbe banda de circulaÅ£ie;

    7. să intre/să iasă de pe o autostradă sau un drum similar, dacă este cazul; să treacă de pe banda de accelerare/ieÅŸire pe banda de decelerare;

    8. să depăşească alte autovehicule, obstacole, autovehicule staÅ£ionate; să fie depăşiÅ£i de alte autovehicule, dacă este cazul;

    9. să respecte regulile instituite în zona amenajărilor rutiere speciale, dacă este cazul: intersecÅ£ii cu sens giratoriu, treceri la nivel, staÅ£ii de autobuz-tramvai, treceri de pietoni, urcarea rampelor, coborârea pantelor, precum ÅŸi circulaÅ£ia în tunele;

    10. să circule astfel încât să asigure siguranÅ£a deplasării ÅŸi reducerea consumului de combustibil ÅŸi a emisiilor poluante prin manevre de accelerare/decelerare, precum ÅŸi prin selectarea manuală a vitezelor, după caz;

    11. să fie precauÅ£i ÅŸi să ia măsurile de siguranţă înainte de coborârea din autovehicule;

    12. să fie precauÅ£i ÅŸi să adopte măsurile de siguranţă la întâlnirea în trafic a conducătorilor de biciclete, mopede ÅŸi motociclete.

        Timpul afectat probei practice trebuie să fie de minimum 25 de minute pentru categoriile A1, A2, A, B1, B ÅŸi BE ÅŸi de minimum 45 de minute pentru celelalte categorii, iar distanÅ£a parcursă trebuie să fie suficientă pentru ca examinatorul să poată aprecia aptitudinile ÅŸi comportamentul candidaÅ£ilor. Timpul de conducere nu include primirea candidatului, pregătirea autovehiculului, verificarea tehnică a autovehiculului privind siguranÅ£a circulaÅ£iei, manevrele speciale ÅŸi anunÅ£area rezultatului probei.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

ORDONANTA DE URGENTA nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, actualizare 2015.

Incepand cu data de 14 februarie, noul COR RUTIER intra in vigoare. Cresc amenzile, cresc contraventiile si pedepsele, iar legea s-a schimbat in unele cazuri destul de mult. De exemplu, soferii sunt obligati sa le spuna pasagerilor sa-si cupleze centurile de siguranta.

Una dintre modificarile CODULUI RUTIER se refera la copii si pasageri, astfel incat Romania se aliniaza la reglementarile UE. Soferul este obligat sa le spuna pasagerilor sa-si cupleze centura de siguranta, iar daca acestia vor fi surprinsi fara centuri, soferul primeste o amenda in cuantum de 5 puncte amenda, adica in jur de 450 de lei. In plus, copiii mai inalti de 135 cm pot sta pe orice scaun din spate, numai cu centura montata, in timp ce copiii mai mici doar in scaune sau dispozitive speciale omologate. Cine isi transporta minorul in alte conditii va primi aceeasi amenda de 450 de lei.

Guvernul României

Hotărârea nr. 11/2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Ca sa evitam aceleasi intrebari , le sugerez celor care sunt inca nelamuriti sa citeasca intai TOT ceea ce s-a scris pana acum, de la prima la ultima postare.

Eu zic ca nu ar mai fi loc de interpretari , dar vorba aia :"Never say never !"  ])]

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru Cangea

Mulțumim pentru informație Ciprosca ! Este foarte utila si de reținut !

Deși adesea nu ma leg cu centura, am sa le pun in vedere tuturor pasagerilor mei .. :-)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Va ofer "ultimele noutati " in materie de Cod ( sau macrou) Rutier

Asadar :

Cele mai importante modificări din Codul Rutier:

- Înainte de a porni la drum, conducătorul auto are obligația să-și pupe copiii și să se spovedească.

- Serviciul SMURD va fi extins cu un departament de popi rutieri. Aceștia nu vor avea voie să intervină cu bărbi și nici cu alte materiale ușor inflamabile.

- Se va institui o nouă vinietă reprezentând taxa obligatorie pentru descarcerări.

- Pe lângă centură, șoferii vor fi obligați să poarte, tot preventiv, o icoană, o lumânare si multe cruciulite la parbriz, dar nu orice icoane, lumânări si cruciulite, ci doar cele omologate RAR și BOR.

- Se va introduce și proba practică de scos combustibil de la pompa de benzină pentru aprins grătarul de mici, precum și proba teoretică „Recunoașteți Sfântul din iconița de la scrumieră si oglinda."

- Ca să nu fim acuzaţi de discriminare, noul Cod Rutier va fi tipărit în alfabetul Braille si in format eBook pentru toti posesorii de permise.

- Trusa medicală  trebuie dotată ÅŸi cu prezervative, pentru cazurile de înÅ£elegere amiabilă.

- Şoferii trebuie să respecte nişte reguli de semnalizare a prezenţei poliţiştilor în zonă pentru ca cei avertizaţi să ştie la ce se stă: linie continuă, radar sau şpagă

- Victor Ponta a introdus un amendament prin care și cei care stau în dreapta șoferului să poată conduce.

- La înmatricularea autovehiculului, numărul de pe plăcuţe trebuie să reprezinte IQ-ul conducătorului auto. Dacă numărul e din două cifre şi nu mai sunt combinaţii disponibile, asta e, mai aştepţi până moare-un prost.

 

Codul Rutier pentru Doamne:

- Parcarea cu spatele se va face întotdeauna cu fața.

- Autovehiculele care vor fi găsite staționând pe un singur loc de parcare vor fi ridicate și parcate corect, de-a curmezișul.

- Semnalizarea la schimbarea direcției de mers se face fie cu luminile de avarie, fie cu ștergătoarele, fie dând muzica mai tare.

- Ordinea corectă a operațiunilor înainte de pornirea de pe loc: reglarea scaunului, reglarea oglinzilor, fixarea centurii, îndepărtarea măștii de ochi din felii de castraveți.

- Schimbarea direcÅ£iei de mers se face tăind cât mai multe benzi pentru a da posibilitea participanÅ£ilor la trafic să observe cât de frumoÅŸi sunt  fluturaÅŸii de pe maÅŸină.

- Prezentarea actelor la controlul poliţistului rutier este obligatorie si nu ultima ecografie făcută la ginecolog.

- Accidentul este evenimentul prin care d-voastră aţi obţinut permisul de conducere.

- Nu intraÅ£i în depăşire atunci când pe maÅŸina din faţă scrie “Baby on boardâ€. Nu conduce copilul.

- La intrarea într-un sens giratoriu asiguraţi-vă că aveţi destul combustibil pentru a-l putea parcurge în cele câteva ore până vă opreşte poliţia.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu CODESCU

tw

Va salut !Intrucat cu ocazia zilei de 1 Mai doresc sa fac un drum pana la Camping Mos Martin (Cheia), am sa expun pe scurt situatia in care ma aflu. Am un Cielo cu MMA a lui 1510 Kg, MMA rulota 1100 Kg. e scurt:

- am permis BE & CE, prin urmare nu e problema de categorie;

- MMA rulota < masa proprie auto (1100 < 1135 cat are Cielo);

- Acum apare problema: MMA tractabil cu frana cf. talon Cielo = 860 Kg, pe cand MMA rulota are 1100 Kg. Deci depasesc.

Singura mea "neincadrare" este aceasta din talon. Am inteles ca sunt pasibil de amenda...Stie cineva/ a patit cineva..cat este amenda? Se uita politistii la treaba asta...sunt chititi pe asa ceva? Stiu ca trebuie sa iau in calcul tinuta de drum a masinii...

PS: Loganul de 1.4 are MMA tractabil cu frana de 1.100 KG, al meu Cielo (desi cu 5 cai mai puternic) are MMA de doar 860 Kg, ca sa vedeti incadrari pentru auto similare...Orice sfat e de mare ajutor...Domnul Adrian ?

Anticipate multumiri !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emil Naghi

Eu zic sa nu te mai stresezi atat, nu te opreste nimeni sa-ti adune tie MMA-urile din taloane.

Am rulota de 7 ani si n-am fost oprit niciodata, daca conduci corect NU te va opri nimeni si nimeni nu va sti problema ta, chiar si atunci .... traim in Romania, ce naiba !!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Stoica

Capacitatea de tractare a unei masini nu tine numai de cai putere, mai tine si de cum este inchegata masina.Daca producatorul a considerat ca atat poate masina, stie el ceva.Pe riscul tau poti trage cat vrei dar pui si pe altii in pericol.Cat despre control, daca esti implicat intr-un eveniment rutier , chiar si fara sa ai vreo vina, actele tot o sa-ti fie verificate, si daca ai ghinionul sa dai de un politist care stie cat face " 2+2" esti bun de plata, si ti-ai stricat si iesirea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

In taloanele mai noi scrie la rubrica de "Observatii " : Grautatea maxima in ansamblu x.xxx Kg , greutate care intotdeauna este mai mica decat MMA masina plus specificatia producatorului in ceea ce priveste sarcina maxima ce poate fi tractata.

Cei de la RAR (Romania) sau TUV (Germania) fac aceste mentiuni in talon pentru a nu solicita la maxim autovehicolul tragator in conditii ce pot apare la evitarea sau la implicarea intr-un eveniment rutier ( este lesne de inteles ca atunci apar franari bruste , manevre de evitare stanga dreapta , sau explozia unui cauciuc - toate astea modifica sever tinuta de drum ). Asadar , pe motiv de siguranta a circulatiei se reduce (se limiteaza) sarcina ce poate fi tractata cu aprox.20% din cea data de producator.

In trafic , din cate am constatat eu pe pielea mea , nenea politistul  polis te trage pe dreapta:

- daca ai incalcat legislatia rutiera (exceptie fac astia din Otopeni care daca te vad cu rulota vor sa vada daca ai categoria de permis necesara  biggrin )

- daca ai "calcat pe bec" se uita din curiozitate si cat este greutatea intregului ansamblu (cu referire la categoria de permis)

- NU am vazut sau auzit despre rulotisti opriti de catre politie si ARR sau RAR si pusi pe cantar , eventual sanctionati , desi nu m-ar mira sa se intample asa ceva.

In noul cod rutier nu se face o referire exacta (sau explicita) la ceea ce insemna depasirea masei tractabile trecute in talon , dar din exces de zel exista riscul de a te incadra intr-unul din articolele de mai jos , mai ales daca la control este o echipa mixta Politie + RAR .

La art.102 cu siguranta se face referire la transporturile agabaritice , si nu prea ar putea sa te "agate" , in schimb la art.117 lit.b , suna putin "periculos".

Cu siguranta , in cazul unui eveniment rutier grav in care esti implicat mai ales daca esti vinovat vor "sapa" sa vada ce , cum , in ce fel , si s-ar putea sa iti bati cuie in talpa.

Asta este un posibil scenariu , si trebuie tratat ca atare ; nu trebuie privit ca drobul de sare de pe soba, iar sansele de a se transpune in realitate mai depinde si de tine.

Art.102

Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a IV-a de sanctiuni ( clasa a IV-a - de la 9 la 20 puncte-amenda) urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice:

37.incalcarea obligatiilor referitoare la circulatia pe drumurile publice a vehiculelor care transporta produse sau marfuri periculoase ori a vehiculelor cu masa si/sau gabaritul depasit.

Articolul 117

1. Imobilizarea unui vehicul se dispune de catre politistul rutier in cazul savarsirii de catre conducatorul acestuia a uneia dintre urmatoarele fapte:

B) conducerea unui vehicul a carui stare tehnica pune in pericol grav siguranta circulatiei, deterioreaza drumul public sau afecteaza mediul;

c) conducerea unui vehicul cu incalcarea regulilor referitoare la transportul marfurilor periculoase ori cu gabarite si/sau mase depasite;

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Eu zic sa nu te mai stresezi atat, nu te opreste nimeni sa-ti adune tie MMA-urile din taloane.

Am rulota de 7 ani si n-am fost oprit niciodata, daca conduci corect NU te va opri nimeni si nimeni nu va sti problema ta, chiar si atunci .... traim in Romania, ce naiba !!!

...

De acord!

Poi daca-ti spun ce remorca si cat de incarcata aveau baietii de am venit astazi cu ei din Italia te iei de cap nu alta!

Si nu de pe RO, ci taman de la Milano veneau baietii si aveau punct final Galatiul.

Cei drept un Sprinter dar cu motor doar de 2, 2l.

Si sa nu-ti inchipui cumva ca erau singurii!

La o oprire pe Slovenia intr-un PECO, numarasem 9 masini de acest fel, incarcate.

De GL, BC, SV, NT, circula tot cate 2, dar mai era unul cu numar de Italia, se cunosteau!

Poi daca-i opreau si-i bagau pe cantar ce le facea lor? Si nu era nici prea echilibrata greutatea, fiindca au incarcat de peste tot din Milano pana la Venetia, asa cum "a venit la mana".

Nu prea-si permiteau a incurca coletele, era grea distribuirea altfel!

Waw, ce rau imi pare ca am "imortalizat masina dar si remorca" inainte de a fi terminat de incarcat!

Simteam masina cum facea din interior nu numai cel de la volan.

Asa ca n-oi fi tu chiar "in regula" dar asta este, cu grija si bagare de seama ai sa ajungi! Doamne ajuta!

Ma gandesc ca nici n-ai sa circuli cu o asa de mare viteza, ci destul de prudent si extrem de atent! nay

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Nu este o scuza faptul ca si altii circula la fel, iar tipul asta de abordare a problemei nu este deloc OK.

Sa nu aratam cu degetul spre altii, ci sa incercam sa rezolvam intai problemele din "ograda proprie"  :*

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

hi

"Perfecta dreptate ai"!

Pur si simplu am dat un exemplu! Nimic mai mult.

Colegul isi face probleme pentru parcursul a "catorva" sute de km, nefiind tocmai in regula, altii nu-si fac nici in parcursul "catova" mii!

Cei drept au statii si se aud, se anunta, intreaba incontinuu despre ce este pe parcurs, dar asta se intampla cu mult mai mult la noi.

Acum ce-i drept si in cazul meu, mma a rulotei cred ca am cam depasit-o  tamp tamp insa nu in acte. Masina are drept de tras!  ()|

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu CODESCU

Hristos A Inviat, dragilor !

Multumesc frumos pentru raspunsurile voastre ample. Abia acum le-am vazut, cautand pe net un model de talon Cielo (ca si cand eu n-as avea, doar ca nu il am la mine), iar ultimele raspunsuri nu mi-au fost confirmate de Yahoo.

Ok, nu mai zic ca am ITP expirat, insa pe-ala sper sa-l fac pana plec  biggrin...

Mi-ati mai dat un pic de curaj.

Drumuri frumoase in sezon sa aveti, si sper sa ne si vedem !

Toate cele bune va urez, din suflet !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Teodorescu.florin

Va ofer "ultimele noutati " in materie de Cod ( sau macrou) Rutier

Asadar :

Cele mai importante modificări din Codul Rutier:

- Înainte de a porni la drum, conducătorul auto are obligația să-și pupe copiii și să se spovedească.

- Serviciul SMURD va fi extins cu un departament de popi rutieri. Aceștia nu vor avea voie să intervină cu bărbi și nici cu alte materiale ușor inflamabile.

- Se va institui o nouă vinietă reprezentând taxa obligatorie pentru descarcerări.

- Pe lângă centură, șoferii vor fi obligați să poarte, tot preventiv, o icoană, o lumânare si multe cruciulite la parbriz, dar nu orice icoane, lumânări si cruciulite, ci doar cele omologate RAR și BOR.

- Se va introduce și proba practică de scos combustibil de la pompa de benzină pentru aprins grătarul de mici, precum și proba teoretică „Recunoașteți Sfântul din iconița de la scrumieră si oglinda."

- Ca să nu fim acuzaţi de discriminare, noul Cod Rutier va fi tipărit în alfabetul Braille si in format eBook pentru toti posesorii de permise.

- Trusa medicală  trebuie dotată ÅŸi cu prezervative, pentru cazurile de înÅ£elegere amiabilă.

- Şoferii trebuie să respecte nişte reguli de semnalizare a prezenţei poliţiştilor în zonă pentru ca cei avertizaţi să ştie la ce se stă: linie continuă, radar sau şpagă

- Victor Ponta a introdus un amendament prin care și cei care stau în dreapta șoferului să poată conduce.

- La înmatricularea autovehiculului, numărul de pe plăcuţe trebuie să reprezinte IQ-ul conducătorului auto. Dacă numărul e din două cifre şi nu mai sunt combinaţii disponibile, asta e, mai aştepţi până moare-un prost.

Codul Rutier pentru Doamne:

- Parcarea cu spatele se va face întotdeauna cu fața.

- Autovehiculele care vor fi găsite staționând pe un singur loc de parcare vor fi ridicate și parcate corect, de-a curmezișul.

- Semnalizarea la schimbarea direcției de mers se face fie cu luminile de avarie, fie cu ștergătoarele, fie dând muzica mai tare.

- Ordinea corectă a operațiunilor înainte de pornirea de pe loc: reglarea scaunului, reglarea oglinzilor, fixarea centurii, îndepărtarea măștii de ochi din felii de castraveți.

- Schimbarea direcÅ£iei de mers se face tăind cât mai multe benzi pentru a da posibilitea participanÅ£ilor la trafic să observe cât de frumoÅŸi sunt  fluturaÅŸii de pe maÅŸină.

- Prezentarea actelor la controlul poliţistului rutier este obligatorie si nu ultima ecografie făcută la ginecolog.

- Accidentul este evenimentul prin care d-voastră aţi obţinut permisul de conducere.

- Nu intraÅ£i în depăşire atunci când pe maÅŸina din faţă scrie “Baby on boardâ€. Nu conduce copilul.

- La intrarea într-un sens giratoriu asiguraţi-vă că aveţi destul combustibil pentru a-l putea parcurge în cele câteva ore până vă opreşte poliţia.

deras

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Silviu CODESCU

Stimabililor,

 

Aseara am ridicat rulota din Berceni..nu va spun ce trafic, ploaie etc...Eu am BE, CE, deci cunosc senzatia de tractat...ce m-a surprins a fost bunatatea celor din trafic, m-au lasat sa trec, nu m-au claxonat, super..MMA 1000 Kg conform talon. Cielo s-a comportat mai bine decat ma asteptam, eu mergend exclusiv pe GPL, am mers chiar si cu a 4-a pe Liviu Rebreanu, in dreptul noului mall ce se construieste, deci..se poate :)...ce-i drept..ne-am chinuit cu parcarea in fata blocului, eu facand imprudenta de a intra pe o straduta sa ii las pe altii sa treaca, rulotismul trezind deci sentimente nobile si in randul celor mai grabiti si materialisti...
Eii...mai iesi apoi....dupa o ora si ceva de manjeli pe maini si ambreiaj omorat am mutat-o cu mana..vecinii ne-au ajutat..ce sa mai..a fost botezul nostru in materie de rulote :clapping:..

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.