Lucian Pop 85 Semnalează Publicat 9 Februarie, 2020 Salutare colegi, Doresc sa schimb masina si iau in considerare o masina care mie imi place foarte tare, si anume Subaru Forester 2.5xt cu cutie automata. As vrea sa aflu de la persoanele care au folosit masini cu cutie automata cum a fost experienta pe termen lung. Detalii despre masina: Motor 2500cm3 Cuplu 320nm@3600 rpm Cai putere: 230 Cutie automată Iau in considerare varianta 2.0 insa teama este ca fiind motorul mai mic, o sa distrug cutia automata 150 cai Cuplu 156nm @3200 rpm Astept cu nerabdare sfaturile voastre Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru 405 Semnalează Publicat 9 Februarie, 2020 eu am avut o masina Freelandder 1 motor de 2, 5 l 177 cai si cutie automata. Am fost foarte multumit de ea si am avut numai masini cu cutie automata. Nu stiu de SUBARU Forester 2, 5 l Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Sorin S 208 Semnalează Publicat 9 Februarie, 2020 Salut , am avut eu Subaru Forestier 2.0 158 cp și 195nm cuplu cu gpl , mașina este foarte buna dar și consumul este pe măsura . Piesele costa destul de mult , de apreciat tracțiunea senzațională . Consum 16 - 17 litri pe gpl cu rulota in spate , 14 benzina , în oraș consuma destul . Sincer sfatul meu pentru ceea ce facem noi , diesel este indicat , cuplu foarte mare începând de la motoare de 1.5 in sus , de la 250 nm până la 400-500 nm la motoare de 2.5 . Tine cont de norma de poluare , in majoritatea orașelor mari și aici și în Europa exista taxe de poluare . Subaru diesel sa îți iei gândul de la el , probleme mari pe vibrochen , se rup până în 200 mii , papa ulei . Benzinarele aspirate au cuplu mic , cele turbo au cuplu mare dar papa benzina , au tehnologie învechită , cele noi sunt destul de scumpe . Gândește-te și la întreținere , când pica ceva tre sa bagi mana adânc în buzunar . Dacă iți plac asiaticele poți merge pe Nissan , Mitsubishi pe europene sânt multe modele , eu unul am renunțat la Subaru pentru Duster model nou... Bafta, 2 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu 1.884 Semnalează Publicat 10 Februarie, 2020 Salut, @Lucian Pop! Pentru Duster 4WD subscriu si eu! 1.5 dCI cu AdBlue are 115 CP si 260 Nm - arhisuficienti pentru o rulota de maxim 1, 5 T. Daca e si nou, ai scapat de probleme timp de cel putin 5 ani. Eu deja am facut pasul si astept sa vina. Nu uita ca tractez foarte bine 1 T cu ceea ce am inca in semnatura! Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin 1.929 Semnalează Publicat 10 Februarie, 2020 Eu trag cu cutie viteze automata, nu are nici o problema ( ce e drept ca nu am tras mult ), folosesc cutia pe modul manual cand tractez. Motor 2.0 diesel cu stage 1 ( 220cp si 440nm ), standard era 184cp, mergea foarte bine. Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Stefan Adam 2.873 Semnalează Publicat 10 Februarie, 2020 acum o oră, Ursu Florin a scris: Eu trag cu cutie viteze automata, nu are nici o problema ( ce e drept ca nu am tras mult ), folosesc cutia pe modul manual cand tractez. Motor 2.0 diesel cu stage 1 ( 220cp si 440nm ), standard era 184cp, mergea foarte bine. De curiozitate, de ce mergi pe manual ? Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Ursu Florin 1.929 Semnalează Publicat 10 Februarie, 2020 @Stefan Adam mi se pare ca merge subturat masina cateodata si prefer sa o duc pe manual unde nu am drum instins 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Sofronea 120 Semnalează Publicat 24 Aprilie, 2020 SalutSi eu trag rulota de 1300 kg cu benzinar si cutie automată cu convertizor de cuplu, 1.4 turbo, 220Nm si 140 CP. E vorba de un Suzuki Vitara 2019. Nu as trece pe varianta manuală nici cu rulota, nici fără. Confortul oferit de automată nu se compara, in special la mașini uzuale. Cum zicea si colegul in postul de mai sus, si eu folosesc modul manual in anumite ocazii, in special pe drumurile nationale, în rampă si plante mai abrupte. Cutia automată e ok la tractat dar nu price cutie automată. De ex. nu as opta pentru CVT sau robotizata in cazul tratării unei rulote. Horsepower is how fast you hit the fence, torque is how far you take the fence with you 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri
Bogdan Sofronea 120 Semnalează Publicat 24 Aprilie, 2020 Salutare colegi, Detalii despre masina: Motor 2500cm3 Cuplu 320nm@3600 rpm Cai putere: 230 Cutie automată Iau in considerare varianta 2.0 insa teama este ca fiind motorul mai mic, o sa distrug cutia automata 150 cai Cuplu 156nm @3200 rpm Astept cu nerabdare sfaturile voastreUita varianta 2.0 . Cuplul de 156Nm lasa de dorit. Înainte să distrugi cutia de viteze, ai sa-ti distrugi nervii !Horsepower is how fast you hit the fence, torque is how far you take the fence with you 1 Distribuie această postare Link către postare Distribuie pe alte siteuri