Hidec Alexandru

Ce ai de verificat cand nu te pricepi.

5 postări în acest subiect de discuţie despre Ce ai de verificat cand nu te pricepi.

Ce ai de verificat cand nu te pricepi.

Hidec Alexandru

Nu am gasit in forum un topic specific scurt si la obiect asa ca cu informatiile pe care le-am strans o sa la postez aici.

 

De verificat frana mana
"chederele geamurilor, de jur imprejur, atat pe interior cat si pe exterior, panoul geamurilor sa nu fie moale in zona chederelor, acolo apar infiltratiile"
"Ridica chedarul puțin de la geam și vezi cum arata lemnul !  La fiecare geam !! Daca are culoare deschisă  ( culoarea lemnului )este ok !!!"
Seria pansonata pe sasiu nu in alta parte
"zona baii in special, de jur imprejurul wc-ului si cazii de dus .... si sa functioneze absolut tot indiferent de explicatiile vanzatorului"
Verificat toate ferestrele pentru zgârieturi, fisuri, condens si etansare
De verificat toate usitele exterioare sa nu intre apa
De verificat balamalele dulapurilor si in spatele lor sa nu fie infiltratii
De verificat rotile sa fie un DOT ok si sa nu fie crapate (de verificat si rezerva)
De verificat daca exista rugina sau alte lucrari pe sasiu
De verificat rotita din "fata" culiseaza in jos si in sus si sa nu mie mancat cauciucul
De verificat stopurile sa nu fie sparte/crapate sau sa aibe apa/condens/umezeala
De verificat toate luminile experioare si spate (frana pozitie, semnale / mers inapoi).
De verificat cu nasul dupa mirosuri de umezeala mucegai (daca inauntru sunt deodorante si/sau alte mirosuri "placute" atunci este cu semnal de alarma )
De verificat fiecare perete si sub geamuri de infiltratii lemn umflat, reparatii
De verificat podeaua si sub fiecare pat/cutie de mucegai/umezeala/culoare(pata apa)
De verificat tapiteria daca are pete de umezeala (in spate unde se uneste cu peretele)
Frigiderul, boilerul, incalzirea, aragazul/cuptorul (si daca este complet), apa calda/rece (apoi de verificat traseul de apa sa nu aibe scurgeri la imbinari), pompa de apa, WC-ul/baia sa nu aibe reparatii silicon sau alte crapaturi
Instalatia de 12v si 220v (de mirosit in timp ce este alimetat la retea dupa mirosuri de ars).

 

Va rog sa mai adaugati si alte probleme nesemnalate de mine.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Popa

Salutare,

Mai adaug si eu cateva 

- verificarea trapelor si gurilor de aerisire (urme de umezeala/crapaturi)

- de verificat (daca exista) cort, scheletul acestuia, integritatea cortului (rupturi, sa fie complet)

- instalatia electrica la 12v. Fiecare a modificat-o dupa necesitati. Frumos ar fi din partea vanzatorului sa arate toate modificarile facute. 

- daca exista panou fotovoltaic, se verifica starea acestuia, sistemul de fixare, etansarea locurilor pe unde intra cablurile in rulota

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Popa

- verificarea "retelei de gaz", integritatea furtunelor

- verificarea calelor,

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Amortizor protap, cupla antibalans, amortizoare punte, mover + telecomanda...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Salutare,

 

Completez si eu cu:

 

- de verificat actele - seria de pe sasiu sa corespunda cu cea din acte;

- o privire de ansamblu a acoperisului,  fie pozand cu telefonul daca nu exista o scara,  fie ochiometric de pe o scara. De asemenea, de inspectat starea masticului din jurul trapelor, a cosului, a antenei (daca exista), precum si a sinelor de imbinare a peretilor cu acoperisul;

- o tavalire pe sub rulota nu strica - vedem starea podelei,  a sasiului, a calelor, a cablurilor electrice, a tevilor de gaz si apa, a arzatorului de la soba, etc. Se pot gasi stinghii de lemn/metal, gauri umplute cu spuma, diverse improvizatii, vopsitorii, reparatii, umflaturi ale lemnului sau chiar gauri in lemnul putrezit!) Recomand la interior si ridicarea linoleumului in zonele unde se poate. Poate exista doua straturi de linoleum... :) 

- de verificat uzura cauciucurilor, nu numai DOT-ul (majoritatea rulotelor vechi au cauciucuri vechi si e de preferat asa pentru ca nu e important DOT-ul, cat zona de uzura a cauciucului - uniforma sau pe marginea interioara ori cea exterioara). Puteti micsora pretul daca DOT-ul e antic si, mai ales daca exista uzura neuniforma, puteti cere o reducere consistenta, deoarece presupune alinierea axului rotilor fata de sasiu. Nu e complicat, dar presupune ceva munca!

- de verificat si marimea rotii de rezerva. Eu am avut surpriza sa fie de 14" in loc de 13"! :)

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.