Viorel C.

Intamplari-Peripetii cu rulota

40 postări în acest subiect de discuţie despre Intamplari-Peripetii cu rulota

Intamplari-Peripetii cu rulota

Alin Ifrim
La 28.02.2019 la 3:29, Angelo a scris:

Nu am deloc experiență în condus rulota și m-ar interesa fizic ce se poate intampla într-o asemena situație, un fel de ce se simte din punctul de vedere al șoferului, trage cumva spre partea cu pana, ai timp să reacționezi, intră în balans în vre-un fel? Mersi frumos! Întreb astea pentru că sunt la faza în care vreau să învăț cat mai multe și să acumulez informații de la oameni cu experiență!

  În afara de bubuitura și incetinirea ansamblului, nu se întâmplă mare lucru. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Alin Ifrim

Astăzi mi--am făcut curaj sa mă apuc de reparația gaurii din podea. Momentan am taiat din tabla de aluminiu de 2mm grosime bucata care o sa vina pe dedesubt, aceasta o sa aibă o margine îndoită în jos, de 3 cm, care se va prinde de lonjeron. Va țin la curent. O sa fac aceeași treaba și pe partea dreapta, preventiv, în cazul în care are de gând sa explodeze și cauciucul de pe dreapta. Puteți lua în calcul și voi treaba asta, preventiv, credeți-mă ca dacă aveți o explozie, va scutește de reparat podeaua. Va țin la curent. 

IMG_20190716_101332.jpg

IMG_20190716_101328.jpg

IMG_20190716_093820.jpg

IMG_20190716_092556.jpg

IMG_20190716_092802.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

 Spor la mesterit @Alin Ifrim sa nu uit sa dai cu solutie pe podea inainte sa fixezi tabla de aluminiu. Sa folosesti suruburi de inox.:salutare!:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

Din păcate am avut și eu experiența unei explozi la roata rulota. 

În drum spre Grecia pe autostradă în Serbia, m-am trezit cu un zgomot și când am aruncat privirea în oglinda am vazut cum zburau din roata bucăți de cauciuc. 

20250626_202044.jpg

20250627_123918.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
în urmă cu 10 ore, Ciprian Mirescu a scris:

am vazut cum zburau din roata bucăți de cauciuc

Bine ca ati ajuns cu bine.

 

Acum, pentru a nu fi doar lamentari si compatimiri, spune-ne ce DOT avea anvelopa, ce presiune a avut la plecare si, mai ales, daca ati oprit dupa plecare sa vedeti daca se incing sau nu jantele. De asemenea, marketing sau nu, ce marca a fost anvelopa? Din fotografie nu pare a fi imbatranit cauciucul, dar nici nu pot vedea prea bine detaliile.

Va intreb pentru a ne ajuta sa ne formam o parere. Nu-mi amintesc ce marca sunt anvelopele mele, dar stiu ca au DOT-ul din 2018, parca - atunci le-am schimbat  si ar cam trebui sa caut sa le inlocuiesc.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

@NRLaurentiu salutare!

Da, urma să revin cu alte detalii.

În primul rând vreau să mulțumesc că și primele informații din 2020 după ce am cumpărat rulota, legat de ceva explozie cauciuc tot de aici le-am aflat. 

Atunci am verificat cauciucurile de la rulotă și am constatat că trebuie schimbate. Deci cauciucurile le-am cumpărat noi în 2020 cu an fabricație 2019. 

Presiunea din anvelope am verificat-o în urma cu 1 lună la ultima ieșire ( 4 bari) și nu se vedea să fie moale roata. Legat de încărcare în rulota pot sa spun ca nu am avut bagaje chiar deloc. Am avut ieșiri cu mult mult mai multe bagaje. 

De oprit am oprit, dar nu am verificat niciodată (până cum) roata sa văd dacă se încălzește.  

Atașez o poza cu roata rămasă întreagă care este pe partea opusă pentru marca.

Eu sincer cred că a fost ceva și pe drum (urme de la alte cauciucuri explodate sau oricealtceva) pentru că după explozie am văzut foarte multe urme de cauciucuri explodate pe autostradă.

Inclusiv un prieten care a plecat înainte cu zi spre Grecia a evitat la mustață  un accident,   scăpând doar cu numărul pierdut și regăsit la 1km în spate. Masina din fața lui nu a fost la fel de norocoasă.

Mâine ma duc să înlocuiesc ambele cauciucuri, am comandat la o vulcanizare aici în Neo Marmara. Singura "problemă"este ca nu aveau de unde să aducă 175R13C doar 165R13.  

O duminică liniștită! 

 

20250627_124018.jpg

20250627_124011.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

Salutare @Ciprian Mirescu 

... imi pare rau pentru cele intamplate. Cunosc sentimentul, atunci cand zilele de vacanta sunt numarate si totul ar trebui sa fie "fun & happy".

Dar, sa privim si partea plina a paharului. Cat traim, invatam (indiferent de varsta!)

 

Despre anvelope;

Anvelopele pentru rulote & autorulote pot avea o vechime maxima de 6 ani, calculata de la data fabricării. Această vechime este determinată de numărul DOT de pe peretele lateral al anvelopei. 

Numarul DOT (Department of Transportation) este un marcaj de pe peretele lateral al anvelopei care indică data de fabricație. Acesta este format din patru cifre, dintre care primele două indică săptămâna calendaristică, iar ultimele două anul de fabricație.

Chiar dacă anvelopa nu este utilizată (la viteza <100 km/h), se recomandă o vechime a anvelopei de aprox.6 ani, deoarece compusul de cauciuc îmbătrânește în timp și poate deveni poros.
O anvelopă mai veche de 6 ani poate fi utilizată în continuare, dar NU si pt viteza de rulare > sau =100 km/h. Este recomandabil să fie schimbată pentru a asigura siguranța condusului.
Experți recomandă schimbarea anvelopelor rulotelor si caravanelor după cel mult 6 ani, indiferent de adâncimea benzii de rulare.Indiferent de kilometri rulati.

Deci, este important să verificați vechimea anvelopelor și să le schimbați în timp util, dacă este necesar, pentru a asigura siguranța rutieră.

 

Caracteristicile de rulare ale anvelopelor depind nu numai de adâncimea benzii de rulare, ci și de vârsta anvelopelor. Compușii de cauciuc se întăresc în timp și devin friabili. Ca urmare, toate proprietățile importante pentru siguranța unei anvelope se deteriorează, mai ales proprietățile în condiții de carosabil umed. Prin urmare, anvelopele care au fost produse în urmă cu mai mult de opt ani (DOT) nu ar trebui să mai fie utilizate. Nici măcar dacă au încă o bandă de rulare suficientă!
Nu folosiți anvelope de iarnă în timpul verii: La temperaturi de vară, pe drumuri uscate, distanța de frânare cu anvelope de iarnă este semnificativ mai mare decât cu anvelope de vară.
În special în cazul rulotelor, nu trebuie să cumpărați anvelope noi care au mai mult de 3 ani vechime.

 

Dupa hibernare, dupa "vizita la salon de coafor si infrumusetare", inainte de prima iesire trebuie să verificați dacă anvelopa prezintă deteriorări vizibile - printre acestea se numără urme de zgârieturi pe peretele lateral, ciobirea sau aplatizarea benzii de rulare. Nu uitați de anvelopa de rezervă. Dacă aveți îndoieli, cereți sfatul unui specialist (or mai exista asa zisi maestri?). Un lucru trebuie sa fie clar: un set de anvelope noi este întotdeauna mai ieftin decat consecintele unei defectiuni bruște a unei anvelope în timp ce vă aflați în vacanță - ca să nu mai vorbim de posibilele daune provocate de accident.

Prudența este necesară în orice caz, pentru că, în timp ce, atunci când conduceți o mașină, puteți recunoaște adesea o anvelopă defectă prin zgomot, vibrații, un avertisment de la controlul presiunii în anvelope sau tremurul ghidonului, nu veți observa astfel de avertismente timpurii cu remorcă in spate.

.... ar mai fi si altele de adaugat, dar momentan imi scapa.

 

LE. Citisem candva despre drumurile prin Bulgaria si "jaful la drumul mare". Cum fel si fel de "obstacole" te determinau sa stai pe dreapta, asteptand ajutor (pe langa cel divin). Tot timpul aparea de departe un "inger salvator" care-ti arata calea. Totul contra unui cost exorbitant (de urgenta!). Oare se mai practica metoda jafului la drumu-mare?

 

NUMAI DRUMURI BUNE!

Vacanta placuta in continuare!

 

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

Problema remediata! 

Asa cum ziceam am înlocuit ambele cauciucuri la vulcanizare și acum la drumul de întoarcere mi-am luat o problemă de pe cap! 

Costul a fost unul foarte acceptabil părerea mea 110euro , 2 buc cu tot cu înlocuire și echilibrare. 

Drumuri bune tuturor! 

20250630_134843.jpg

20250630_110300.jpg

20250630_112113.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Ciprian Mirescu , daca cele anterioare au fost Torque, dintr-acestea am si eu... 😱

 

La vremea respectiva am cautat ceva mai de soi in categoria 13" si cu indicativul C si am gasit cateva pareri bune despre aceasta marca pe site-urile de rulotisti din Anglia. Cred ca trebuie sa invat germana! 😁

 

La cele pe care le-ati luat acum, vad scris LT - care vine de la light truck. Aveti grija daca se incadreaza: impartiti la 2 MMTA-ul rulotei si vedeti daca nu depaseste indicele de greutate a anvelopei.

 

LE: 94 = 670 kg. Rulota e mai grea de 1.340 kg?

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

Salutare @NRLaurentiu , da cele vechi erau marca Torque, la vremea respectiva nu am găsit altceva. 

Multumesc de info, am verificat și eu greutatea maxima admisa și am observat ca sunt la limita. MMAul rulotei este 1350kg și greutatea rulote este 1050kg.

Cred ca este oricum mai save cu cele noi, cel puțin acasă ...

Drumuri bune !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bilti

eu am stricat o roata cu tot cu janta  si amortizor intr-o groapa. apoi am pus C-uri.  la drum lung mai verific din cand in cand daca nu se incalzesc jantele. asa cred ca e bine,

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

Am pățit și eu o întâmplare similară astă vară, când mă întorceam din mini vacanța de rusalii petrecută la Kapinovski Monastery Camping, lângă Veliko Târnovo. În apropiere de Ruse, în dreptul satului Dve Mogili, aud un zgomot metalic și simt cum ansamblul începe să încetinească….trag pe dreapta și văd explozie la rulotă, pe partea stângă. 
Într-un minut ajunge un echipaj de poliție în dreptul meu și îmi face semn să bag într-o parcare aflată la 300m. 
Desfac roata cu pricina, nu am făcut poze, dar din anvelopă au rămas doar pereții laterali. 
Scot roata de rezervă de sub rulotă și constat ca este moale, norocul meu ca am în permanență compresor cu mine. Apoi, alta belea: constat ca am un cric ce nu funcționează. Așa ca desfac rulota, plec sa caut un service auto de unde sa împrumut un cric. Ajung la un centru care comercializează și repară utilaje agricole unde găsesc un tip drăguț ce trimite cu mine paznicul atelierului cu tot cu un cric, însă nu apuc să îl folosesc pt ca în parcare trage un echipaj din București al unor vecini din camping. M-au ajutat repede cu un cric hidraulic, am pus roata, strans șuruburile, ei au plecat imediat. M-am simțit ca la un pit stop de formula 1. 
 

Pornim, ajungem acasă, iar a doua zi primul lucru pe care-l fac este să comand 2 anvelope noi și un cric hidraulic. 
 

Partea interesantă este ca rulota nu avea anvelope vechi, erau dot 2022, presiunea o făcusem la plecare (cu 3 zile în urmă) la 4.3 bar. Totuși pe drum, în zona respectivă, am observat multe bucăți de anvelopa lăsate de camioane. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

@Andrei.N Salutare

 

în urmă cu 9 ore, Andrei.N a scris:

 [...] Partea interesantă este ca rulota nu avea anvelope vechi, erau dot 2022, presiunea o făcusem la plecare (cu 3 zile în urmă) la 4.3 bar....

 

Ai mai fost plecat cu rulota undeva asta-vara? Distanta scurta, lunga? Ai remarcat ceva neobisnuit?

Cauze sunt multiple, printre care as enumera procesul “flat spotting”.

Cauza principală: presiune statică prelungită

Atunci când o rulotă stă nemișcată luni întregi, greutatea vehiculului apasă constant pe aceeași zonă a anvelopei, ceea ce duce la:

  • Turtirea parțială a cauciucului în zona de contact cu solul.
  • Modificări ale structurii interne (mai ales dacă temperatura e scăzută și cauciucul devine mai rigid).
  • Îmbătrânirea cauciucului în poziție fixă, cu risc de crăpături fine în timp.

De ce e mai frecvent la rulote și autorulote?

  • Greutate mare pe o suprafață relativ mică (număr mic de roți).
  • Staționare îndelungată fără mișcare – multe rulote nu se mișcă luni întregi.
  • Suspensii mai rigide (comparativ cu mașinile), care nu absorb presiunea statică la fel de bine.

Important: ce să faci dacă observi că roțile sunt “turtite”

  • Condu rulota încet câțiva km — uneori deformarea este temporară și cauciucul “revine” după ce se încălzește.
  • Dacă vibrațiile persistă sau simți instabilitate → mergi la un service pentru verificare, echilibrare sau înlocuire.

Drumuri bune tuturor și cu mult soare pe parbriz! 

 :noroc:

Modificat de Mihai-Arad
__icon__
  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei.N

@Mihai-Arad, mulțumesc pentru sfaturi, sunt binevenite! 
 

Anul acesta rulota s-a tot mișcat: vizita în service, plecat din service, vacanță de Paște, vacanță de rusalii. Fiecare drum cam la o lună distanță unul față de celălalt. 
 

Menționez ca verific presiunea înainte de plecare, tot timpul, să fiu sigur ca este totul OK. Anvelopele nu aveau fisuri micuțe, eu sunt obsedat de acest aspect deoarece am mai pățit-o în trecut și nu vreau să repet experiența. 
 

Incidentul despre care am povestit s-a întâmplat la întoarcerea spre casă, în concluzie, la un  zile după un drum destul de lung. 
 

Ar putea fi validă explicația cu multă greutate pe o singură parte deoarece pe partea stângă vine bucătăria rulotei. Totuși, tind să cred ca suprafața carosabilului din zona respectivă avea ceva deoarece erau multe anvelope de camioane rupte și dejantate pe marginea drumului, exact cum am pățit și eu.

 

Partea bună este ca nu am avut parte de alte stricăciuni la rulotă. 
 

La 3 săptămâni după incident am plecat în Grecia cu rulota și n-am mai avut alte probleme. 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ciprian Mirescu

@Andrei.N  te înțeleg perfect! 

Îi perfect când ajungi cu bine înapoi chiar dacă puțin "întârziat".

La fel am procedat și eu ( am cumpărat un alt cric la masina, să meargă si la rulotă) dar de care sper să nu mai am nevoie.

Drumuri bune :cu-rulota:...

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Cristian Dumitru
      de Cristian Dumitru
      Buna ziua!
               Încă nu am o rulota sau autorulotă, tocmai de aceea vin pe acest forum. Am un Logan II, dci, 75 cai, 2018, 85.000 km. Pot sa încerc sa-l vând si sa iau o autorulotă, sau sa iau o rulota si sa-i pun cârlig. Cam 12.000 euro as avea in total pentru autorulotă, si cam 5.000 pentru rulota. 
               Sunt îndemânatic, am scule, as putea sa repar/modernizez unele lucruri. Stau la casa.
               Am nevoie de sfaturi avizate si argumentate pentru care va mulțumesc din nou. Din acest moment o sa încep sa citesc forumul sistematic. Achiziția as vrea sa o fac in jur de 01.05.2025.
    • Damian Bogdan
      de Damian Bogdan
      Din pacate nu am apucat sa ma bucur de ea si imi doresc sa gasesc pe cineva care sa o faca...
       
      Hymer Nova, an 2005, inmatriculata în România, proprietar în acte.
      Echipare ptr offcamping!!
      Panou solar și baterie de 100A
      Cupla rapida de gaz ptr exterior
      Priza exterioara 220v
      Mufa tv externa, ptr cort.
      Mufa rapida externa ptr conectare la rețeau de apa sau bazin suplimentar + mufa si pompa apa externa si pompa apa exterior noua
      Bazin de apa curata la interior cu umplere din exterior BOILER apa calda pe GAZ si curent 220v Roata de rezerva noua, de tip C pe 14 și anvelope ca noi, jante de aliaj Cupla antibalans ca noua.
      Talpi pentru picioarele de calare, noi, nu am apucat sa le montez.
      Cuptor pe gaz si curent 220v
      Frigider mare cu congelator separat.
      Soba Truma cu Trumavent la 12v si încălzire Ultraheat la curent Aragaz și chiuveta.
      Iluminat 12v ambiental cu schimbarea culorilor Trapa mare funcțională, fără fisuri sau alte probleme Trapa în zona patului matrimonial Trapa în baie, cadita dus Geamurile sunt ca noi, plasele de insecte și parasolarele sunt prezente și funcționale.
      Mochete originale foarte curate, ca noi.
      Multiple spații de depozitare, usa de vizitare din exterior ptr spatiul de sub patul matrimonial.
      Vine echipata cu bidon de apa curata suplimentar ptr alimentare din exterior, bazin de ape uzate Rulota se prezintă într-o stare de excepție, foarte spațioasă.
      Tapiteria pentru banchetele din fata este noua, refacuta integral.
       
      Pret: 8000 Eur, usor negociabil.
       



















    • GigiBuciuman
      de GigiBuciuman
      Salutare
      Sunt proaspat proprietar al unei frumoase rulote Burstner 540TK din 2003. A fost lovita de gheata in vara cand au fost furtunile alea "criminale" prin Italia.  
      Abia astept sa inceapa sezonul.

    • Cristian Bednar
      de Cristian Bednar
      Buna ziua,
      Dupa 5 ani frumosi, viata noastra a trecut de la un cuplu cu catel la o familie cu 2 copiii, catel si muuuulte obligatii. Asadar ne vedem nevoiti sa ne despartim de rulota noastra draga care ne-a cazat in multe locuri in perioada frumoasa in care a stat la noi.
       
      Asadar, oferim spre vanzare rulota Knaus Eurostar 400, din 2000, MMA 1700kg, cu urmatoarele dotari (initiale din fabrica):
      cupla anti balans alko 2000
      mufa clasica de 13 pini
      exterior lucios (mi-a placut tare mult asta, probabil a cantarit mult si la decizie)
      doua butelii de gaz mici, ambele in perioada de ‘garantie’
      supoort de biciclete montat in spate
      aragaz, frigider, chiuveta, toate pe drapta cum intri in rulota. Am pe cineva care mi-a subliniat ca este important sa nu am frigiderul cu ventilatia in cort...
      doua banchete cu masa ce se pot transforma in pat in caz de nevoie.
      pat fix in spate cu rafturi deasupra patului (obligatoriu in epoca reviste/tablete/carti la pat)
      toaleta cu dus patrat si chiuveta in dormitor
      dulap de haine
      mouver cu baterie
      boiler de apa calda pe gaz
      instalatie de apa sub presiune
      cort exterior
      portbagaj superior cu scara
      soba truma cu truma vent pe 12v
       
       
      Imbunatatiri facute de cand am luat rulota:
      toate luminile cu LED
      kit de refresh toaleta C200 (colac, rezervor,  solutii si hartie igienica pt rulote)
      4 prize duble de USB A si C.
      2 plafoniere LED care sa le inlocuiasca pe cele clasice
      sistem masurare apa curata in rezervor cu display
      panou solar 270w cu regulator de incarcare Victron
      inverter UPS 12v/220v de 1200w tot Victron
      DC to DC de 30A tot Victron
      Monitor baterie Votronic
      Sistem ventilatie pentru zona de tehnologie cu senzori de temperatura si ventilatoare ultra silent
      tot sistemul electric al rulotei este refacut la standarde actuale si chiar peste
      acumulator Litiu Ion de 2.5-2.8 kwh
      inlocuit cateva plase de tantari la toate geamurile plus plasa noua la usa tip glisanta
      oale and stuff pt gatit
      gratar
      rezervor apa gri de 40 litri
      detector de gaz 3 in 1
      senzor de CO2 si termometru
      rezervor dedicat de 100 litri apa curata
      Dus suplimentar exterior
      prize suplimentare de 12v pt accesorii
      iluminat de seara/noapte Interior cu dimmer si camera video de mers cu spatele pe care am lasat-o conectata permanent ca sa am echivalentul unei oglinzi retrovizoare. Si am lacuit si refacut usile de la mobilier unde prezentau urme de uzura
      priza rapida pt conexiune gaz exterioara
      remasticarea tuturor geamurilor si inlocuirea celor doua trape 40x40 Heike cu unele noi
      tamburi noi de frana cu placute, anvelope noi Michelin C-uri made in France
      amortizoare noi originale
      marchiza Fiama de 2, 8m
      sistem de apa sub presiune din reteaua exterioara. Nu mai stiu de unde am aflat de el, insa acum ma pot conecta permanent in camping, fara grija nivelului de apa din rezervor
      frigider nou cu compresor, dedicat rulotelor sau barcilor. M-am invartit mult sa gasesc un frigider de 220v si sa il trnsform la 12v, insa nu am reusit sa gasesc niciunul la dimensiunea celui vechi (74 cm inaltime). Toate din comert au 80 cm . 2 ani m-am tot codit din cauza pretului, greu de acceptat sa dau mai mult pe cel din rulota decat pe frigiderul din casa
       
      Toata povestea rulotei si evolutia ei o gasiti in prezentarea ei la 
      Acum, impreuna cu rulota se ofera orice va trebuie pentru ea… de la tacamuri la farfurii, de la scaune si masa la covoare de exterior, de la marchiza Fiama de 2, 8m parca la orice accesoriu va ganditi ca ar putea sa va trebuiasca pentru o iesire perfecta cu rulota.
       
      Rulota poate fi vazuta in Otopeni unde a fost centru de comanda si control pentru spritz si voie buna. Inclusiv frigiderul este plin cu bere de cea mai buna calitate.
       
      Pretul de vanzare este 9.500 de euro pentru colegii de pe forum. In alte parti va fi expusa la 10.000 euro. Motivul vanzarii este cel relatat la inceput, deci nu va asteptati la capcane sau vicii ascunse. Are istoric complet la Corda Campers in Bucuresti.
       
      Caut sa atasez si cateva poze in mesajul urmator.
       
      zi buna tuturor,
      Cristian Bednar
       
       
       
       
       
    • Alin Mihaila
      de Alin Mihaila
      Asa cum am mentionat si in topicul de vanzari auto, incerc sa fac un upgrade asa ca vind atat masina cat si rulota.
       
      Rulota Hobby DeLuxe Excellent Easy 440. A fost folosita pentru vacantele anuale in familie.
      Rulota este ingrijita, tinuta in garaj si service-ata (la Corda Campers, Rulote Romania si Knott) de fiecare data cand a aparut o mica problema.
      Astfel, au fost inlocuite ambele trape cu trape Heki, a fost inlocuit garnisajul pe profilul de aluminiu, tratament antiumezeala sub rulota, refixare elemente mobilier interior, reglare sisteme de inchidere ferestre, curatare soba, inlocuire anvelope (Viking C-uri pentru greutate), inlocuire carenaj ambele roti, inlocuire amortizor frana inertiala, reglare sistem de franare si echilibrare mover etc.

      Rulota este dotata cu:
      - cupla antibalans Winterhoff
      - mover PowerTouch
      - baterie tractiune Rombat Tempest 100 Ah
      - marchiza Fiamma (2 ani)
      - covor terasa
      - cort inchis complet
      - suport 2 biciclete Thule
      - boiler electric
      - 4 scaune pliabile
      - masa pliabila
      - plita electrica exterior
      - mobilier terasa Quechua
      - oglinzi auto Milenco
      - uscator rufe Berger
      - filtru cafea
      - fierbator apa Tefal
      - gratar nefolosit
      - soba Trumatic
      - frigider Electrolux (gaz, 12V, 220 V)
      - diverse produse de intretinere
      - ITP facut in august 2023

      An fabricatie 2002
      Masa maxima autorizata 1250 kg














  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.