Viorel C.

Oglinzi laterale rulota

9 postări în acest subiect de discuţie despre Oglinzi laterale rulota

Oglinzi laterale rulota

Viorel C.

Se cunoaste faptul ca oglinzile suplimentare pentru rulota nu sunt obligatorii.
Ce nu se cunoaste insa, este faptul ca ele sunt obligatorii atunci cand rulota depaseste latimea vehiculului care tracteaza.

Pentru a stabili daca este necesar sau nu folosirea oglinzilor suplimentare, se procedeaza in felul urmator: se deschid ambele geamuri din fata ale vehicolului, se masoara distanta dintre punctele exterioare ale oglinzilor, iar daca aceasta distanta este mai mica decat latimea rulotei, atunci oglinzile suplimentare sunt neaparat necesare.

vscsxf.gif

Oglinzile convexe, cu brate adaptoare extra lungi, reglabile in latime, sunt o optiune ideala, cu mentiunea ca ele sa poata fi reglate in asa fel sa existe posibilitate unei vederi cu un camp cat mai mare de vizibilitate.

Mare atentie insa, obiectele nu apar la distanta fata de real, in cazul acestor oglinzi convexe.

oglinzi-rulota

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Viorel C.

Subscriu la cele mentionate de adrian05ro  aw

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Suportul din fabrica permite "rasucirea" bratului oglinzi asa cum se doreste, iar pozitia oglinzi se modifica din nuca corespunzatoare. Eu personal am vandut si vand in permanenta oglinzi adaptoare pentru rulota, majoritatea fiind standard, dar sunt si oglinzi care nu se pot adapta de pe stanga pe dreapta, insa modele foarte rare si necautate.  )|(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

Poi din poza se vede clar ca au mai multe puncte mobile si se poate monta pe oricare parte.

Acum o intrebare: daca se pun oglinzi suplimentare nu ar fi de preferat ca cele ale masinii sa fie acoperite?

Intreb asta ca din obisnuinta te uiti in a masinii nu in cea suplimentara, in plus sunt diferenta intre oglinzi, una arata o distanta, alta o distanta fata de obiecte si atunci la o depasire pot aparea probleme.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Un sofer adevarat stie cum si cand sa se uite in oglinda, iar acoperirea oglinzilor masinii, crede-ma ca nu am intalnit asa ceva.... )|(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

Unul adevarat, dar sunt multi de duminica si mai multi de concediu, in restul anului... masina zace.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

Asa este... kilometri facuti de mine, au scos la iveala acesti soferi, dar eu unul sunt intelegator cu toti, fiindca am un principiu al meu "nimeni nu s-a nascut invatat".

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

@viorel stiu ce zici, dar unii sunt pericole pe drumuri.

@mass am citit si scrie foarte clar ca sunt foarte rare si nedorite.

Gresesc?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator rica

Aolooo Adriane ce te grabesti cu concluziile... ggb

Nu ma laud dar va spun asa pe scurt, am peste doua milioane de km la bord facuti cu masini de la tico la dube de pana la 3.5 T cat imi permite B-ul din dotare.

La unele am avut si remorca de 1.5 T.

Eu vorbeam din prisma unuia care se hotaraste sa ia maine o rulota si care nu stie ca trebe sa traga stanga sa faca dreapta...

Uofff...greu...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.