Ursu Florin

Achizitie | Freelander 2

6 postări în acest subiect de discuţie despre Achizitie | Freelander 2

Achizitie | Freelander 2

Ursu Florin

Va salut, ma gandesc serios sa schimb Passatul pe care il am cu un Freelander 2 2009-2010.

Daca sunt colegi care detin aceasta masina ii rog sa vina cu ceva pareri pentru ca nu stiu nimic despre ea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ursu Florin

Sau ma gandeam la un Outlander :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lungu Marin

DE vreun an ma bate acelasi gand .Tot passat am si eu.

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Daniel P
în urmă cu 4 ore, Ursu Florin a scris:

Va salut, ma gandesc serios sa schimb Passatul pe care il am cu un Freelander 2 2009-2010.

Daca sunt colegi care detin aceasta masina ii rog sa vina cu ceva pareri pentru ca nu stiu nimic despre ea.

 

Colegul @Drinovan Ovidiu te poate ajuta cu ceva informatii...Bafta! :OK:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Draghiciu Dumitru

Eu am un freelander 1 si sant foarte multumit de el

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Salutare!

  Freelanderul 2 este o masina de vis! Face parte din gama premium! Ai tot ce iti trebuie pe ea pentru a incepe o aventura!

  Eu in cei 12000km ce i-am parcurs cu ea in 2 ani nu am avut probleme majore, dar sunt alti care au avut! Vezi pe forum Freel2.com in sectiunea Romainan!

  Acolo puteti vedea si micile defecte ce le-am rezolvat !La cei 227 000km si 10 ani pot spune ca merge ca noua!

  Acum cateva cuvinte despre ea:

  O prima impresie a fost ca raspunsul directiei este foarte rapid la viteze de 80-100km/h(cum misti putin volanul , cum vireza), dar m-am obisnuit.

  Suspensia absoarbe bine denivelarile, zgomotul in interior este inexistent se poate vorbi normal si la viteze mai mari(130km/h).

  Consumul exterior ajunje pe la 7, 2l, in oras 10l, iar cu rulota am ajuns la un consum mediu de 10, 3l, asta la un moror de 2, 2l diesel cu 152cp si 400nm si cele 2tone!

  La mersul cu rulota mi-as fi dorit sa folosesc, doar in viteza a IV-a pe o plaja a vitezei inre 70 si100km/h, dar la 70km/h pare sub turata si la 100km/h prea turata!Asa merge bine cu 2200r/min la 85km(sper sa nu gresesc), dar pentru rulota in cazul meu e prea mult pe unele portiuni de drum putand aparea balansul ! Ideal era 75-80km/h la 2200r/min!

In treapta a V=a ai la 2200r/min o viteza de105km/h.

  Fiind incadrata la turism avem ca taxe 800lei/an impozit la primarie si 400lei/an RCA cu un bonus malus B8, dar se poate ajunge si la 1200 cu B1!

  Spatiul interior este satisfacator, dar nu asa mare ca la un VW Passat!

  Capacitati de trecere foarte bune! Am avut portiuni in care imi era teama ca nu voi reusi sa le trec (zapada, noroi si panta), dar a trecut fara probleme, chiar daca nu puteam in unele cazuri controla directia!

  Poate urca impreuna cu rulota muntele cu conditia sa nu patineze rotile! Mi-ar fi placut un reductor pentru mersu mai incet cu spatele, cand e ruota cuplata!Asta pentru a menaja ambreajul!

  Nu se pot monta lanturi obisnuite pe roti, deoarece distanta inte roata si telescop este foarte mica  (1cm), dar exista altele speciale la vreo 2000lei perechea !

  Caroseria este robusta, avand pe ea tabla destul de groasa! Rugina inca nu isi face simtita prezenta!

  Ofera o siguranta destul de buna obtinand 5 stele la testul EuroNcap.

  Iarna porneste bine, daca are bateria si toate bujiile incandescente bune!

  In habitaclu se incalzeste mai greut mai ales, daca afara sunt temperaturi negative (15-25min)!

  Vizibilitate buna la condus atat ziua cat si noaptea!

  Capacitate de a taversa prin apa cu adancime de 50cm, dar nu recomand, deoarece are o parghie din fier in interiorul tamburului franei de mana si care la contactul cu apa rugineste si se blocheaza!

  Ofera o placere deosebita la condus atat on cat si offroad! Te face sa te aventurezi pe drumuri in care cele cu tractiunea fata nu reusesc sa ajunga!

In on ruleaza foarte usor, alergand ca un turism, putand aparea o inclinare mai mare la luarea virajelor mai stranse, in oras este foarte sprintena, iar in offroad merge bine!

 Pana acum nu a fost un drum pe care sa nu il pot parcurge cu ajutotul ei sau cu rulota cuplata, dar trebuie sa cantaresti de fiecare data deciziile pe care le ei pentru a nu o pune in dificultate! Are si ea limitele ei!

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.