Vizitator

Off camping Iepuresti 13-15 noiembrie 2015

130 postări în acest subiect de discuţie despre Off camping Iepuresti 13-15 noiembrie 2015

Off camping Iepuresti 13-15 noiembrie 2015

Vizitator

Propun o iesire off camping la IEPURESTI, jud Giurgiu in perioada 13-15 Nov 2015, daca sunt amatori, eu sunt dispus  sa vin de joi 12Nov vremea este OK.
Am propus weekend-ul urmator ca sa nu fie in fiecare weekend cate o iesire.
Asa cum am adus la Tantava pastrama, tot asa voi propune sa punem mana de la mana si sa iau eu de aici pastrama la un pret decent si o pastrama excelenta, bineinteles daca sun toti de acord.
xllsuperok

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Stoica

Intradevar vremea acum arata ca ar fi frumos :vineri 15 grade, sambata 15 grade, duminica 12.
Si eu imi propusesem sa merg cu prietenii la Iepuresti, deci daca nu intervine nimic si vremea nu se schimba venim si noi de vineri seara.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emil Naghi
în urmă cu 6 ore, lungu marin a scris:

Propun o iesire off camping la IEPURESTI, jud Giurgiu in perioada 13-15 oct 2015, daca sunt amatori, eu sunt dispus  sa vin de joi 12 oct,

Sa inteleg ca este vorba de luna Noiembrie 2015 ??? este valabila intalnirea ??? sau topicul este gresit sau nu mai este valabil ???

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vizitator

Da este gresit si imi cer scuze este vorba de luna noiembrie.Asa cum spune si titlul.

Rog un moderator sa modifice greseala din text in loc de oct sa fie nov.
Multumesc.

moderat Adrian V.
S-a rezolvat cu data . Am trecut NOV in loc de OCT .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emil Naghi

Ok, nu-i bai, numai ca eram bulversat nu intelegeam daca a fost sau va fi intalnirea. :) :):) 

xll Sa traiesti nea Mariane !!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius George