Gicu Prisacaru

GMC Sierra K3500

6 postări în acest subiect de discuţie despre GMC Sierra K3500

GMC Sierra K3500

Gicu Prisacaru

Am mai multe masini, dar numai una singura ar merita prezentata aici, tinand seama de specificul forumului. Este vorba despre cea de mai jos: 

GMC Sierra 3500 GL K3500

Masina a fost la un moment dat transformata in autorulota off road, la origine servind unei unitati de pompieri drept autospeciala pentru interventii de urgenta. Are 3 locuri. Inmatriculata in UK cu acte in regula. 

Informatii tehnice GMC:

Mile parcurse : 53300
Motor V8 Detroit Diesel, 6200 cmc, 180 CP
Transmisie automata TH350
Reductor NP241 cu lant
Punte fata/spate DANA 60/70 (autoblocant Detroit Locker)
Alternator suplimentar supradimensionat
Acumulatori noi (4 bucati)
Invertor 12V/220V foarte puternic.

Dotari exterior:

proiectoare ceata
sirena cu aer
bari cromate
proiectoare blitz + girofaruri + lampi semnalizare suplimentare a gabaritului

Mijloace de avertizare optica si acustica
carlig de remorcare (supradimensionat, reglabil)
paravant pentru reducerea consumului de combustibil

Dotari habitaclu:

Pioneer SPH-DA100 (radio, navi, Iphone, carkit, etc.)
Statie emisie-receptie CB Cobra 28LTD Classic
Lampi iluminare suplimentare, instalatie electrica 24/12V

Dotari camper:

Lampi iluminare interior
3 locuri pentru dormit
frigider electric
aragaz cu cuptor
chiuveta cu pompa de apa + bazin apa 30 litri (in pret intra si un bazin apa 120 litri din inox alimentar, neracordat, care se monteaza extrem de usor in spatiul deja amenajat)
unitate DVD/TV montata pe plafon,
antene CB radio si TV
rafturi si dulap pentru depozitare diverse obiecte
extinctoare
butelie aragaz de dimensiune dubla (cu spliter pentru aragaz si pentru un alt frigider ce functioneaza cu LPG)
invertor 12V/220 + 4 acumulatori suplimentari.
prize 12V/220V
cablu alimentare retea 220V
lopata, topor, foaie de cort, etc.
cort toaleta ecologica

In vremurile ei bune, masina arata cam asa: 

2dqseh3.jpg

m8eowo.jpg

dfud6w.jpg

11l65c6.jpg

Avand in vedere faptul ca in ultimii doi ani planurile familiei noastre s-au schimbat, mai exact in loc de expeditii offroad ne-am apucat sa facem copii si sa construim o casa, am hotarat sa nu tinem masina degeaba, convertind-o intr-un "flatbed" cu care am carat lejer cate 4-5 tone, constand in materiale de constructie (caramizi, ciment, fier, lemn, etc.).  

1zldmy0.jpg

k1umug.jpg

1239nd2.jpg

344doco.jpg

Planul ar fi urmatorul: reconstruirea in viitor a unui habitaclu adaptat nevoilor unei "echipe" formate din doi adulti (eu si sotia) + una bucata minor caruia sa-i aratam frumusetile patriei calcand cat mai putin pe asfalt. Intr-un cuvant, as dori sa construiesc in timp un vehicul dedicat expeditiilor offroad fara mari pretentii estetice, dar complet functional.

Astept idei, sfaturi, argumente contra, etc., acesta fiind motivul pentru care m-am si inscris pe acest forum. 

Cele bune! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Drinovan Ovidiu

 Impresionanta masina!

   Nu pot spune decat ca acolo unde drumurile se termina pentru unii la tine deabia incep!

     Iti doresc succes!

Modificat de Drinovan Ovidiu

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gicu Prisacaru

Multumesc frumos! Intr-adevar, am avut cateva masini de teren de-a lungul timpului si pot spune ca o perioada am savurat intens gustul noroiului si al camparilor langa focul de tabara, invelindu-ma doar cu un sac de dormit si ... cu cerul plin de stele! Din pacate (sau...din fericire?) acele vremuri s-au cam dus, acum fiind pus in postura de a avea grija de "intregul echipaj", nu doar de persoana mea. Tocmai din acest motiv am inceput deja sa strang documentatie si sa incep sa visez cam cum o sa arate "casuta pe 6 roti" ... 

 

Cateva "mostre":

 

11880642_960157827359390_342945645585544

 

11866456_960157830692723_432082485482618

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

 Arata bine simularea la cum ai dori sa arate!

  Eu ce vad asa din afara In momentul de fata e ca seamana cu un camion cu cauciucurile pentru sosea.Daca e necesar le vei schimba, daca nu, nu! Depinde de tine pe ce drumuri doresti sa-l utilizezi pentru inceput! Important e sa-i faci casuta sau sa o cumperi gata facuta!

 Mai e un aspect!Daca doresti sa o folosesti doar pentru escapade in natura poti monta ceva sa ramana tot timpul pe ea, iar daca nu, iti va trebui ceva demontabil!

 Sigur un atu pentru masina este ca are motorul puternic si tractiunea 4x4, iar garda la sol mare!

 Acum daca raportul dintre motor, transmisie si masa (dupa ce o sa fie gata) o sa-ti permita sa  abordezi trasee de offroad cu inclinati de tot felul, e bine!

 Fiind cu familia nu e recomandat sa abordezi trasee de trial extrem!:)

 Din cate stiu eu majoritatea locurilor frumoase din Romania sunt accesibile si pe drumuri normale! Dar e cu atat mai bine sa ai o rezerva de siguranta pentru a avea cu ce trece hopul in caz de nevoie!

 De multe ori am vazut locuri mai frumoase si mai curate de campat, dar datrorita capacitati de trecere a masini nu am ajuns la ele.

 Acum pentru a realiza cea ce doresti o sa ai nevoie de mult timp si rabdare.

 Iti doresc spor la treaba! :)

 

Modificat de Drinovan Ovidiu

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gicu Prisacaru

Masina nu-i adecvata pentru abordarea traseelor extreme ... Asta-i clar! Am avut multe masini de teren (11 Nissan Patrol, 7 Land cruiser, 3 Mitsubishi Pajero, 3 Mitsubishi L200, dar astea nu prea sunt masini de teren in opinia mea si un GAZ 69 A modificat extrem, cu mecanica unui Nissan Patrol ), deci stiu cam ce ar trebui pentru offroad adevarat. Asta urmeaza sa fie strict o masina de "expeditie". Nu va vedea mai mult de forestiere sau maxim ceva portiuni medii din punct de vedere "offroad-istic".  Gabaritul nu-i permite mai mult. 

 

Oricum, la platforma tehnica urmeaza sa se mai efectueze cateva modificari, mai exact un suspension lift kit de 6 inch, body lift de 2 inch si niste anvelope de 35 inch, un troliu de 17000 lbs si bena scurtata cu vreo 50 cm fata de cum este acum. Am sa revin cu poze si informatii cu privire la "lucrare". Astept insa sfaturi si idei cu privire la forma si dotari. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

  Ce poti face, daca nu vrei sa cumperi una gata facuta e sa cumperi o rulota obisnuita mai micuta-medie si sa folosesti de la ea pereti laterali, acoperisul, spatele si toate dotarile aferente!

  Bineinteles vei putea taia si modifica dupa cum vei dori din ea.

 Daca o doresti mai compacta o vei dota, doar cu locuri de dormit si soba pe gaz in bena si ziua vei folosi un cort extern la care se pot demonta peretii, daca e prea cald!

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.