Eugen David

Suport roata de rezerva rulota, home made.

23 postări în acest subiect de discuţie despre Suport roata de rezerva rulota, home made.

Suport roata de rezerva rulota, home made.

Eugen David

Am tot cautat sa cumpar s-au sa fac in regim "propriu" un suport pentru roata de rezerva a rulotei de care ma tot impiedecam prin rulota!

Avea Viorel la vanzare un model ce se monta sub rulota, dar oarecum la mijlocul ei!

Eu doream ceva la spatele ei, care atunci cand "actionai" asupra ei sa nu trebuiasca  sa fi nici in stanga nici dreapta rulotei, ci pur si simplu in spatele ei.

Am tot intrebat pe ici pe colo si am primit indicatii si poze, prin bunavointa unui coleg din Braila, (Lipan Emil, adresa de facebook, aici nu stiu), poze cu suportul pentru roata de rezerva montat in spatele rulotei executat de dumnealui in regim propriu, inspirat de la rulotele "Chateau".

Imi permit sa prezint aceste poze pentru edificarea celor interesati.

Multumesc!

https://www.facebook.com/eugen.devys

2yzdki0.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Capatul fix cu pivot.

Se monteaza pe lonjeron dreapta s-au dupa caz, in spatele rulotei!

  superok

1zb9jdk.jpg

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Blocajul, inchiderea, fixat pe celalalt lonjeron.

Se poate adapta si o inchidere antifurt cu lacat!

  :-)

n2fu2x.jpg

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Niste fotografii cum vine prins sub rulota, se poate? Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eugen David

Sincer iti spun, nu!

Nici acasa nu sunt, nici suportul nu-l mai am! Folosesc momentan unul pe protap!

L-am înstrăinat, dar montajul "mare filozofie nu-i", da bine prinderea pe lonjeroane!

Seara faina!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Unul dintre colegi, are rulota Chateau? Rog daca se poate, pentru inspiratie, o fotografie cu suportul rotii de rezerva, montat pe rulota si demontat, ca in cazul folosirii rotii.Multumesc.

Multumesc Eugen.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

P.S.M-a mai ajutat cu ceva fotografii, Radu Ionescu, caruia ii multumesc pt.amabilitate.

Radu, poate trec pe la tine , am ceva treaba pe la primarie.Te sun cu o zi inainte, poate stabilim o vizionare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu

Personal nu ma omor cine stie ce dupa suportul meu, clar e ca functioneaza la rulote scurte, cum e a mea (roata se scoate prin spatele rulotei).

Daca n-as avea deloc suport, mai degraba mi-as pune ASA CEVA

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Radu, de ce il preferi pe al doilea?Al tau are o teava si ala doua. Singura diferenta este sistemul de prindere pe sasiu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu

Pai, din moment ce e suportul standard pe majoritatea rulotelor, e clar ca e mai eficient. Sasiul meu, Al-Ko, are inclusiv gaurile pentru acel model de suport.

E drept ca nu am putut compara cele 2 suporturi in functionare, ca sa zic asa, adica punand si scotand roata de pe ele. Doar la al mesu si mi s-a parut destul de greoi.

 

Al doilea argument,   suport ca al meu trebuie confectionat, celalalt model gasesti  de vanzare gata facut relativ des.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Radu, iti dau dreptate referitor la faptul ca trebuie confectionat modelul tau.Al tau era mai simplu de facut. Dar, tocmai de aceea,  vreau sa-l produc eu si caut un model mai simplu de facut, dar si mai comod de manevrat. Cu toate ca, poate avem norocul , sa nu-l "deranjam"deloc. Si eu am sasiul cu gaurile facute de producator si cred ca asta inclina balanta spre cel original, pt.care sunt gaurile.Vroiam sa pot vedea unul, dupa care, sa iau niste cote.Am posibilitatea in primavara sa-l confectionez, sper ca, din teava de inox, ca sa nu rugineasca, dar pana atunci , trebuie sa fac un proiect cu cote ca, sa stiu si cat material sa pregatesc.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emil Vinteler

Am avut suportul original si nu am fost multumit deloc de el.Am incercat o singura data sa scot roata de rezerva si mi-a trebuit o ora sa o dau jos si sa o montez pe rulota si rulota nu era pe pana ca se complicau lucrurile.Ai nevoie de un cric hidraulic , trebuie sa ridici rulota destul de mult ca sa poti intra sub ea si sa scoti roata de rezerva.:salutare!:

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Levi N

Buna seara

Ma bag si eu in seama, @Ilie Minea parerea mea este ca nu are rost sa te complici sa-l confectionezi din inox, vei iesii mai scump si iti v-a fi greu de facut, plus ca cel original este galvanizat, eu l-am cumparat cu 150ron.

Decizia este a ta !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Levi, cum ti s-a parut din punct de vedere al manevrari , atunci cand l-ai montat? O sursa de cumparat unul? Cred ca are dreptate Emil, referitor la situatia reala de pana, ca se cam lasa rulota atunci. Eu am un cric ceva in genul cum era cel de dacie, care cred ca nu prea face fata situatiei.Mi-a venit o idee, daca are loc sub protap.Trebuie sa verific spatiul.Acolo suportul ar fi mult mai simplu si in caz de pana , poti ridica rulota pt.a scoate roata de rezerva , cu sistemul rotii de pe protap.Singura problema , ar putea fi, sa nu incurce sistemul de franare, cablu, tije frana de mana. Din punct de vedere al greutatii pe protap, la mine nu cred ca ar fi ceva problema, deoarece roata din fabrica se afla in portbagajul din fata.Nu ar mai sta deasupra , ci sub protap, diferenta de cativa cm, sau poate nu.Cred ca e o idee buna si simpla , daca se poate realiza.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu

Nu cred ca-i bine sub protap, pe denivelari mari am frecat deseori cu protapul pe drum. De ce nu PE protap?

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Levi N

@Ilie Minea in noua ani nu am facut niciodata pana, asta binenteles daca ai anvelope bune, mie personal mi se pare destul de usor de manevrat suportul care se monteaza pe sasiu in spatele puntii, daca este in spate tot dedesubt risti sa-l agati in zone cu drumuri cu denivelari, eu am patru bucati de lemn de 10 cm grosime care le pun sub picioarele de calare, in cazul unei pene pun unul dintre lemne sub roata dau rulota in fata si rulota se ridica si-mi permite sa manevrez roata de rezerva mult mai usor.Eu l-am cumparat de la un prieten care aduce rulote din Olanda, pot sa-lintreb daca mai are.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Radu Ionescu
în urmă cu 20 ore, Ilie Minea a scris:

 Eu am un cric ceva in genul cum era cel de dacie, care cred ca nu prea face fata situatiei.

un cric hidraulic e numai bun si la rulota, si ptr. masina. Eu am unul tip "crocodil", ptr 2t.

 

Suport de vanzare e in link-ul pus de mine, chiar de aici de pe forum

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emil Vinteler

Și dacă roata are pană cum pui lemnul să ridice roata @Levi N:default_big_grin: 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea
La 1/11/2018 la 23:27, Radu Ionescu a scris:

Nu cred ca-i bine sub protap, pe denivelari mari am frecat deseori cu protapul pe drum. De ce nu PE protap?

Poate ca ar fi bine pe protap, dar, asta inseamna, cel putin la mine, ingreunare accesului la portbagajul rulotei, unde am instantul, gratarul si alte ustensile.Plus ca acolo trebuie sa o asiguri mai serios, ca s-ar putea sa nu mai ai, cu ce sa schimbi roata in pana.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Cred ca ar mai fi o solutie, de cumparat o roata cum au unele masini , din aceea subtire, pana ajungi la vulcanizare.

Eu ma agit sa zicem preventiv, deoarece am pe rulota cauciucuri C noi, puse asta-vara. Sper sa nu am "Norocul"sa ajung cu ele la vulcanizare prea curand, totusi se construieste f.mult.Dar, imi place sa am rulota , cat mai dotata , cu cele necesare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihnea Stoenescu

La mine se potriveste roata masinii. Nu mai car si rezerva rulotei (vreo 25Kg).

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Super tare cu roata masinii.Maine ma duc sa verific daca este valabil si la mine. Cel mai tare "suport":OK:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George M.

Hai, ca poate ai noroc si intri in "cerc". Si eu am acelasi noroc ca si Mihnea ! 😀

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.