Jarcau Cristian

Cupla antibalans Westfalia

14 postări în acest subiect de discuţie despre Cupla antibalans Westfalia

Cupla antibalans Westfalia

Jarcau Cristian

Buna ziua tuturor!
M-am lovit de o problema pe care deocamdata nu stiu cum sa o rezolv.

Am cumparat de la o persoana un sistem de franare dat jos de pe o rulota Hobby care este echipat cu o cupla antibalans Westfalia SSK, dar am cam luat teapa pentru ca arcul pe gaz, ..., era pe ulei (are o gaurica pe unde a fost umplut cu ulei probabil pentru a nu fi observat din prima), iar dopul de plastic a cedat la verificarea pe nuca.
Am incercat sa gasesc un arc pe gaz similar dar nu am gasit nicaieri in Romania unul identic.

Pentru a inlocui arcul cu unul compatibil am nevoie de cateva date in principal ma intereseaza forta arcului in N (dimensiunile si cursa le pot masura).

Va rog daca are cineva informatiile de care am nevoie sa mi le comunice.
Va multumesc!

30w1bth.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Jarcau Cristian

Multumesc, am incercat la un turc care are un magazin de piese si accesorii in principal pentru microbuze si autobuze.

O sa incerc sa adaptez un arc pe gaz de la un scaun pasager. 

In catalogul celor de la Knott nu am gasit cu dimensiuni apropiate.

Daca reusesc adaptarea o sa postez cateva fotografii si date.

O zi buna!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NICU  M

salutare rulotisti...
as avea si eu o intrebare in legatura cu teava pe care se monteaza cupla antibalans ..
la voi teava se invarte?.. la mine, pe langa faptul ca este de 45 mm si nu se potriveste cupla care am cumparat-o... se misca atat fata spate cat si se invarte .. .

.ma intrebam daca e normal . am un prieten cu rulota la care teava e fixa..

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Viorel C.

@NICU M, unele tevi se rasucesc mult (la modelele vechi), iar altele permit doar o rasucire mica stanga-dreapta (modele noi).

Deplasarea usoara catre spate, se datoreaza faptului ca este uzat pistonul, sau chiar arcul rupt in interior.

O alta cauza se poate datora si ruperii parghiei existente in interior, care actioneaza frana de mana.

Poti sa si demontezi si toate acestea le vei realiza la fata locului.

 

Din cele scrise de tine, cam acestea ar fi cauzele.

Te asteptam cu rezolvarea problemei pentru a sti si afla si alti colegii.

Succes!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian G

Salutare,

am descoperit ca amortizorul de la cupla mea e mort, am realizat asta abia când am vazut o alta cupla identica cu a mea Westfalia ssk.

Intrebarea mea este,  daca am vreo sansa sa gasesc acest amortizor separat,  sau caut in zadar  @Jarcau Cristian .

Astept cu nerabdare un raspuns din partea voastra.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian G

Am gasit multe cuple pe Ebay dar e cam complicat...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Andrei Urucu

@cristian G telescopul respectiv este al sasiului ..trebuie sa identifici ce sasiu ai ( scrie pe el in partea din fata ) si abia dupa aceea cauti doar telescopul sau tot angrenajul. In cele mai multe din cazuri, la demontare vei gasi si bucsile duse ...Se mai poate pune si de la alta firma cu conditia sa schimbi tot angrenajul respectiv ( se comanda in functie de greutatea rulotei ) 

 

Spor si bafta ! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman

Salutare,  

 

Cred ca am o problema cu cupla, este Westfalia, cea din poza atasata. Cand strang maneta de inchidere nu prea mai depun efort. Acum doua luni cand am luat rulota stiu ca abia reuseam sa o inchid. Intuitiv imi vine sa cred ca era normala situatia in care ma chinuiam sa o strang.

E posibil sa pierd rulota in mers? Se poate remedia problema?

 

Multumesc!

IMG-20191129-WA0024.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.

Probabil s-au uzat patinele sistemului anti-serpuire (anti-balans). Nu se pierde rulota, dar nu mai aveti acel sistem ajutator.

Se pot inlocui acele patine (pastile), sunt consumabile.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman

@Ionut C., o sa verific dar mie imi pare o problema de la pistonul care strange, n-am mers cu ea sa zic ca am tocit pastilele. 

 

Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman

Salut,

 

Am verificat tachetii de franare de la cupla si arata ca in poza atasata. Nu.i asa ca.mi trebuie altii? 

 

Multumesc!

20200321_143003.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Sunt uzate. Trebuie inlocuite.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman

@Fejer Antal, multumesc! Asa ma gandeam si eu dar am zis sa.ntreb.

 

Numai bine!

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adi Aloman
27 minute în urmă, Adi Aloman a scris:

@Fejer Antal, multumesc! Asa ma gandeam si eu dar am zis sa.ntreb.

 

Numai bine!

Scriu de pe telefon si acum am vazut ca n.a luat virgula, scuze. 

 

@Fejer Antal, multumesc! Asa ma gandeam si eu, dar am zis sa.ntreb.

 

Numai bine!

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.