Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2024 în Postări

  1. 1 punct
    Salutare . Eu si fam mea ne gandim sa facem revelionul 2024 in Grecia . Suntem o fam de 2 adulti si 2 copii ( fete 8 si 11 ani) . Daca vrea cineva sa mearga este binevenit . Suntem deshisi la orice propunere . Perioada ar fi plecare dupa craciun 26-27 si intoarcere 3-4 max 7 ian . 0799573800 este nr de tel unde putem tine legatura (momentan pe whatapp pt ca sunt in voiaj).
  2. 1 punct
    Ce as mai vrea si eu una de 23 de ani ....
  3. 1 punct
    Probabil ajuta pe cineva in caz de pateste ceva buba in strainatate, asa ca zic povestea mea. In drum spre Grecia (vara asta), in Bulgaria, am fost lovit din spate (stationam si un nene bulgar a facut cioca boca cu mine, probabil nu il mai tineau franele ). Bulgarul ok, chemat politia, recunoscut vina, facut amiabila, lipit bara spate cu banda de aia de ratza (nu era sparta bucati), mers mai departe spre Grecia si facut concediul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. La prima oprire de peste noapte luat legatura (email) cu Generali Romania (bulgarul avea asigurare la Generali Bulgaria), completat formulare, trimis poze, facut tot ce a cerut Generali Romania. Mi s-a eliberat online adeverinta de reparatie, constatare daune dupa pozelel trimise, ce sa mai, totul s-a facut online, din vacanta. Acum vine partea un pic mai complicata...reparatia . Decizia data de inspectorul Generali a fost inlocuire, e ok, doar ca de unde iau bara (noua sau second) tinand cont ca melcul meu e din 2003, plasticele pt autorulote nu se gasesc pe toate drumurile (presupun ca este o boala generala a autorulotelor dat fiind seria mica in care se fabrica vs milioane la masinile normale). Asa ca luat legatura cu producatorul melcului meu (Challenger) el m-a sfatuit sa iau legatura cu dealerii oficiali, asa ca da si cauta. In Romania nu sunt dealeri oficiali Challenger, asa ca am ales de pe site-ul Challenger dealerii cei mai aproape de Romania (Croatia, Austria, Italia) si le-am scris ...mi-a raspuns doar unul din Italia si unul din Croatia. Normal ca nu aveau pe stoc, trebuia comanda, plata in avans 50%, livrarea dura cu lunile, si cel mai important, nu lucrau cu asigurarile, asa ca singura posibilitate a fost sa cer reparatie in regie proprie la Generali, eu sa primesc banii de la ei, si apoi sa fac o mica excursie iin Zagreb si acolo sa pun bara. Explicat problema la Generali, pus factura proforma cu pretul barei si manopera (croatul mi-a dat proforma), si asteptat rapsuns....si asteptat, si asteptat, si asteptat. Generali Romania ziceau ca asteapta raspuns de la Generali Bulgaria (logic din punctul meu de vedere), care raspuns (pozitiv sau negativ) nu mai venea. Si uite asa s-a implinit 3 luni de la depunera actelor...intre timp inspectorul de la Generali Romania m-a avertizat ca spetele de genul asta (accident in strainatate) dureaza ff mult, posibil sa fie si 1 an jumate. Nevrand sa atept asa mult am inceput sa caut in dreapta si stanga si am aflat ca exista un document la nivelul UE care stabileste termene si penalitati in caz de depasirea lor. Undeva zicea ca , in caz de accident in strainatate (cazul meu) trebuie sa se primeasca un raspuns justificat (pozitiv sau negativ, nu conteaza) in cel mult 3 luni de la depunerea actelor pt despagubire, in caz contrar pot cere daune. La fel se zice ca daca in 3 luni de la depunerea actelor nu primesc niciun raspuns justificat (poziitiv sau negativ) de la asiguratorul vinovatului sau de la reprezentantul lui in Romania, ma pot adresa organismului national din tara de resedinta a pagubitului, adica B.A.A.R (cred ca e Biroul Asiguratorilor Auto din Romania ) in cazul meu. Asa ca dupa 3 luni si cateva zile de asteptare am luat legatura cu B.A.A.R, ei mi-au solicitat iarasi toata hartogaraia trimisa si la Generali Romania (o aveam deja pregatita pe laptop deci mi-a fost usor), si am cerut plata facturii proforme (nu conteaza cat era factura) plus 10% dobanda de la data celor 3 luni pana cand se emite oferta de despagubire (am justificat cei 10% ca atat era dobanda cea mai mica in Romania la creditele de nevoi personale). In cateva zile (sub 1 saptamana) de cand am trimis la BAAR cererea de despagubire am primit mail si de la Generali Romania cum ca sunt de acord cu plata facturii proforme, dat ibanul, si iarasi in cateva zile am primit banii in cont. Ramane sa fac comanda de bara, sa o montez, si happy ending . Concluzia e ca nu trebuie sa ne amaram zilele daca se intampla un cioca boca usor in strainatate, se rezolva. Presupun ca mai conteaza si asiguratorul din tara vinovatului si cine este reprezentatul lui in Romania, in cazul meu Generali Romania au fost ok, nu am ce sa le reprosez.