@Calin Ciupercea , nu faceam referire la cutia pe care ati precizat-o, care este posibil sa fie un rateu ingineresc, ci la fix la ce am citat - ca v-au spus ca niciuna nu e buna la tractat. Pentru a "demola zicerea" cu argumente, va trimit sa vedeti specificatiile unui Defender 4x4 hybrid, diesel (!) in privinta tractarii. Inginerii de acolo chiar si-au facut temele si au studiat raspunsul in sarcina si cum sa moduleze din software rapoartele de transmisie in functie de sarcina, situatia din teren (data de senzori), precum si modul ales de sofer. Sa nu uitam ca e si un motor electric prin maruntaie! Pretul de baza pornea acum 2 ani de la 95.ooo euro... Si nu e singurul automobil cu o cutie automata senzationala. Si nu sunt fan automate... prefer o cutie manuala la orice ora din zi sau noapte! Bine, pentru acel Defender... 😁
In prezent, in mai toate domeniile, avem un hardware fenomenal, insa partea software este de toata jena. Pe vremea cand aveam Opelul Corsa, am studiat resoftarea la varianta Isuzu 1,7 DI, contrariat fiind de calutii suplimentari vs. cei stoc si cum de nu crapa motoarele si raman la fel de fiabile cu softul imbunatatit. Asta inseamna cercetare! La vremea aceea erau cei de la EDS Germania. Din pacate nu mai stiu ce mai fac in prezent.
Referitor la noroc, daca nu ai parte de o bomba din start, conteaza foarte mult cine e la volan si, mai ales, ce face! 😁
In ceea ce priveste reconditionarea sau orice altceva care implica un volum mare de lucru, ganditi-va ca pentru un service auto, dpdv economic, este o mare pierdere (timp, oameni si logistica). Serviceurile sunt o afacere, nu o facere de bine pentru soferi! Si pentru a evita aceste pierderi sunt in masura sa inventeze motive SF sau sa ceara un pret a.i. sa va piara cheful. Pentru mine, acestia sunt ageamiii. Imi pare rau daca sunteti in domeniu si v-am jignit, n-a fost cu intentie.
In zilele noastre nu mai exista pasiune in meserie, doar profit. Si e normal, la cum cresc preturile dupa "maririle binefacatoare"!