Daca in specificatii spune ca va incarca cu (sau peste) 10 Ah (ati mentionat ca redresorul are 21 Ah, adica are 250 Wh?), e un pic peste 0,1C al celei de 75Ah, respectiv 7,5 A. Printre specificatiile redresorului, ar trebui sa scrie si cu cati amperi incarca linia dedicata acumulatorului. Pana la urma nu cred sa aiba importanta practica in cazul dumneavoastra, atat timp cat nu o descarcati sub 80 %. Ma indoiesc ca ajungeti la o asa descarcare doar fataind rulota in parcare 5 minute. Nedescarcand bateria de acumulatori sub 80 % (adica pe la circa 12,5-12,6 V - caci asta "vede" redresorul - etapa de bulk va fi extrem de scurta si va intra in faza finala de incarcare, unde curentul de incarcare este foarte mic. Practic, nu va apuca sa se incalzeasca cu 5 grade peste temperatura mediului ambiant.
De asemenea, in favoarea celei de 75 Ah - greutatea va fi ceva mai mica. Stiti bine ca pic cu pic, se aduna!
PS: indicatia privind capacitatea minima a acumulatorului este mai degraba ultraconservatoare pentru ca sigur nu dispune si de senzor extern de temperatura, care ar trebui aplicat pe acumulator. Si atunci, ca sa fie siguri ca nu "fierbe bateria" au pus generic valoarea de 100 Ah, pentru a nu fi raspunzatori de fiert baterii.
PPS: in ceea ce priveste subiectul, nu merita diferenta de pret pentru LiFePO4.