Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2023 în Postări

  1. 1 punct
    Episodul 1/3 cu partea tehnica. In prima zi, in Rm Valcea mi-a aparut in bord mesajul "Check Ad blue system" si s-a aprins martorul de motor, fara limita de km sau scadere de putere. Am completat cu ad blue imediat de la un peco, au intrat doar 5l, stiam ca mare lucru nu rezolv ca nu mersesem mult de cand mai pusesem. Am cautat pe net si am vazut ca la Sibiu sunt doua reprezentate Peugeot, asa ca am plecat intr-acolo, desi era cam tarziu, macar dimineata la prima ora puteam fi la service. Pe drum, in cativa km martorul s-a stins, mare bucurie, dar a reaparut dupa alti cativa km. Masina mergea normal. A doua zi, in Sibiu, ghinion. La ambele reprezentante, cei care lucrau cu testerele lipseau mai multe zile. Tot stand prin service si nestiind incotro s-o apucam, cineva, care initial a zis ca nu poate testa ca nu stie, s-a oferit sa imi stearga eroarea, cu explicatia ca poate a aparut din intamplare. Motivul real a fost ca anterior vorbise cu prietena la telefon si planuisera sa iasa undeva, si a zis ca un ciubuc nu strica. De-asta a si zis sa dam cat credem. A facut-o chinuit, intreband de mai multe ori la telefon pe cineva. A mai zis ca daca e pompa de ad blue, nu exista pe stoc in toata tara. Un client a dat varianta sa golim rezervorul de ad blue si sa bagam lichid proaspat, el a rezolvat o problema asemanatoarea asa. Deocamdata am zis ca mai cautam reprezentante apropiate pe net si am gasit in Medias. Am sunat si am vorbit cu ei, sunt doi frati care au service-ul, ulterior am aflat ca de fapt e o afacere de familie, lucreaza si sotiile, rude etc. Au avut rabdare si mi-au explicat ce si cum in detaliu, ca e un defect specific Peugeot, ca imi trebuie planificare pentru lucrare si sunt ocupati pana peste cap, si oricum posibil sa nu gasim pompa pe stoc, insa bine ca nu avem limitare de km sau scadere de putere. De fapt pompa e cu rezervor cu tot si costa putin sub 1000e. Le-am dat si varianta cu inlocuirea lichidului si au zis ca daca Peugeot nu mentioneaza metoda respectiva ei nu au incercat-o si cel mai probabil ca nu rezolva. A doua zi dimineata eram la poarta la ei. Din nou, foarte amabili, ne-au servit destul de repede, printre "picaturi" au pus testerul, arata presiune zero, apoi un manometru ca sa se convinga ca nu e indicatie eronata, la fel. Trebuia alta pompa. Si noroc!! Erau pe stoc, cu livrarea a doua zi. Noi sau reconditionate, astea mai ieftine cu vreo 400lei. Initial am cerut noua, dar mi-au zis ca si cele reconditionate vin ca noi, in cutie, cu garantie 2 ani. M-am razgandit si am ales reconditionata pe ideea ca poate daca cele noi, fabricate mai la inceput, aveau un defect de fabricatie, ulterior l-au remediat. A doua zi pe la 11 a venit piesa si pe la 1 si ceva era gata. Mi-au facut si card de asistenta Peugeot, adica daca raman cu masina defecta undeva in tara, vin si ma iau pe platforma si ma duc la cel mai apropiat service Peugeot, gratis. Desi in service era un balamuc adevarat de clienti, unul dintre frati a mers in proba cu mine prin oras si inca destul de mult. Pe drum am mai vorbit una-alta despre masini si l-am intrebat daca ar fi util sa mai alimentez cand si cand cu motorina aditivata. Mi-a raspuns ca oricum masina are un rezervor de aditiv de vreo 2,4 litri parca, s-a uitat pe tester si a zis ca mai are vreo 1,8 l, realimentarea cu aditiv se face la reprezentanta si costa cateva sute de lei. Nu stiam si nu prea m-am bucurat, desi consumul nu pare mare, masina avand 85.000km, dar macar mi-am luat grija cu motorina aditivata de la peco. M-a mai sfatuit iarna sa am grija ca bateria sa fie ok, pentru ca trebuie sa incalzeasca ad blue-ul daca se face mai frig de -11 grade. Totul a costat vreo 3800lei. Dupa vreo saptamana m-a sunat cineva de la ei sa ma intrebe daca totul e ok si daca am fost multumit de servicii. Prin Buc nu prea vezi asa ceva.