Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2023 în Postări

  1. 2 puncte
    Pentru clarificari, Honda Transalp XL600V
  2. 1 punct
    Buna dimineata, dupa ani de cochetarie cu diverse variante de calatorit, realizez ca telul meu este o autorulota. Pe care am inceput sa o caut. Motociclist in suflet si cat pot de des si calare, iubitor de munte. Va salut pe toti si va doresc doar iesiri reusite! Stefan
  3. 1 punct
    Buna ziua, Pentru cei interesati, am avut nevoie de efectuarea ITP pentru Hobby-ul nostru. Operatiunea am efectuat-o la: ITPgrup Chitila Soseaua Drum de centura (DNCB) Chitila Rudeni 7, Chitila Programarea se poate fie pe site, fie la email, fie prin telefon direct. Coordonatele de contact: itpgroup.ro birou.chitila@itpgrup.ro +40 737.603.604. Pret: 160 de lei. Personalul (doi domni bine pregatiti) extrem de amabil (au schimbat doua becuri care s-au incapatanat sa nu functioneze, desi le schimbasem cu o seara inainte), politicosi etc. Experienta super-OK. Recomand locatia pentru operatiuni ITP, dar si pentru remediere defectiuni diverse, acces facil din DNCB (intrarea pe sensul A1 catre Chitila, cam pe unde intra camioanele de la groapa de gunoi, atentie la viraj cu agregatul). Strada de acces are cateva puncte in care trebuie putina atentie, mai ales daca masina/rulota sunt cu garda la sol redusa, dar nimic de nedepasit. Rampa mare, fara probleme pentru orice gabarit (inclusiv cap tractor si remorca de 36 de tone au acces lejer). Drumuri bune si distractie placuta tuturor!
  4. 1 punct
    Bună ziua, revin după ceva vreme cu un udate 🙂 După câțiva ani superbi petrecuți cu rulota Sprite am decis sa facem un mic upgrade, asa ca am cumpărat o nouă căsuța Dethleffs. Imaginile spun totul 😀
  5. 1 punct
    Salutare. Incerc sa dau mai multe detalii, dar poate ar fi mai eficient sa raspund la ceva intrebari/nelamuriri Am cateva concluzii. Foarte pe scurt, ceva date tehnice (placut, nu? ) - 3008 are 200 CP, din care 163 pe termic si restul pe electric. Tractiune integrala asistata (nominal, termic puntea-fata, electric puntea-spate, insa este situational, pentru ca in modul Auto computerul selecteaza cea mai buna varianta in functie de drum, aderenta etc; modul Sport pune accentul pe termic/fata, cu repartizare de cuplu pe punti nu prin diferential, ci prin computer; modul 4WD inseamna ca trage de toate colturile permanent; modul ZEV, doar spate, pana la max 40 km/h ), cutie robotizata 6R, adica o struto-camila de care sunt insa foarte multumit, odata ce te-ai obisnuit cu ea (o spune unul care a condus ceva masini in 20 si ceva de ani de presa auto). Chestiuni strict legate de experienta cu masina mea (luata special pentru rulota, pentru ca era cea mai buna optiune dupa MMA-uri - masina 1740 si Hobby 1600 - si din considerente de putere, cuplu, integrala, impozit, spatiu, parcari gratuite etc): Pana acum, in regim de vehicul-tragator, masina a facut fata super-OK, si in curte (iarba inalta+denivelari/santuri/aratura la o iesire cu ansamblul prin gardul/curtea vecinului, nu intrebati mai mult), si pe macadam, si pe ceva drum prost cu nisip, si cu ceva namol pe drumul din porumbi de la Corbu, dupa ploaie (prietenii stiu de ce). In oras, fara probleme, faptul ca plec de pe loc in modul electric (deci spatele trage) este ok pentru ca am tot cuplul de la zero rpm, iar cutia/computerul compenseaza automat cele 1,6 tone din spate, in plus. Pe autostrada, cum nu am sarit pana acum cu ansamblul de 115 km/h (si asta din cauza unui tampit caruia ii doresc tot binele din lume, si sanatate) totul este in regula, nu prea se simte ca am melcul in spate, pastrand proportiile, desigur, nu cred ca ar vrea cineva depasiri din scurt cu ansamblu de 11,5 metri lungime si 2,5 metri pe lat. Consumul: masina singura, 90-100 km/h, 4,5 - 6 litri la suta (in functie de clima on/off, vant, deal/vale). Cu Hobby in spate, 10 - 14 litri in acelasi regim de viteza si in functie de aceleasi elemente de mai inainte. Punctual pe topic (s-a ajuns mult alaturea cu drumul pe el, tinand cont de intrebarea originala, parerea mea): si hibridul este o masina normala, mai exact faptul ca e hibrid nu inseamna neaparat schimbari fundamentale pe ce si cum poti tracta. Presupunem, in toate cazurile, ca nu participi cu ansamblul nici in VTM, nici in Trial si nici nu faci parte din Salvamont :)) Unde sunt chestiuni importante: - ce tip de hibrid e (mild e de fapt un fel de `hai sa salvam planeta, iti dau o baterie de lanterna in plus, iti iau cu 20% pret mai mare pe masina, dar e tot o termica`). Pentru majoritatea masinilor mild-H, mergi exact 2% din timp pe electric - aici, cine are o experienta mai indelungata cu asa ceva poate informa/confirma/infirma. - ce cutie ai - nu pot sublinia suficient cat de importanta e transmisia - ce tractiune ai - la fel ca mai sus - la Touareg 4M ai diferential struto-camila, e un sistem multidisc care nu e nici Torsen, nici Haldex, o alta `creatie` germana; la Ford/Puma ai un LSD, la 3008 nici nu am, ca nu mai aveau francezii :)) - ce motor ai pe termic - benzina, `dizal`, capacitatea acestuia de a inghiti si arde fosile. CUPLUL si, la cei carora le pasa, rotatiile la care acesta se atinge. Tot pe topic: @Vlad Iliescu Sarcina maxima de remorcare nu e stabilita de tipul de motorizare, ci de acronime precum MMA, CP, Nm, CP/Kg, RPM si verisori de-ai lor Faptul ca masina e hibrid sau nu nu inseamna neaparat ca trage o greutate de te apuca rasul. Mercedes are in lucru un motor de 1 litru cu patru turbine care va scoate (teoretic) peste 420 CP. Nissan are deja ZEOD, caruia ii baga in san motorul DIGT R de 1,5 litri cu trei cilindri, care scoate 400 CP. Si exemple mai sunt... Sper sa nu te superi de opinie. Nu stiu daca am raspuns la posibile intrebari, probabil ca nu, dar imi place sa scriu Daca mai sunt info necesare, nu ezitati sa puneti intrebari, mie un om care mi-a pus la cale viitorul de gazetar mi-a spus: `Nu exista intrebare tampita, ci doar tampiti care nu vor sa raspunda` Scuze de postarea cat o zi de post, O zi frumoasa tuturor!
  6. 1 punct
    Salutare. Da, eu trag rulota de 1600 MMA cu un 3008 de 200 CP Hy4 (4x4), nu am avut probleme cu Hobby-ul la remorca, indiferent de unde si cum am mers cu ea pana acum. Nu am merspe zapada, este adevarat, dar pe ansamblu sunt multumit. La Peggy am posibilitatea de selectare 4WD, cand trag ambele punti chiar de la plecarea de pe loc. Pe Auto, face computerul singur treburile, pe asfalt pleaca in electric de regula (daca e `zeama` in baterie) si cupleaza `dizalul` dupa cum e nevoie in functie de pedala si de consumul de curent. In regim de mers autostrada, trag ambele in regim 4WD (pana la 130, cand electricul se decupleaza automat, dar oricum nu mergi cu rulota cu viteza aia), iar pe Auto, din nou dupa cum e cazul. In cazul special in care iti va intra hibridul (full hybrid, in cazul meu) in modul de regenerare, vei trage doar cu termicul. Pot fi 5 minute, pot fi 10 kilometri, nu ai control. Pentru orice detalii, poti sa nu eziti sa imi dai mesaj in privat.
  7. 1 punct
    Dacă nu spui ce motorizare și ce capacitate de tractare are Kuga pe care îl aștepți, precum și ce rulotă vrei să tragi cu el, nu văd sensul întrebării. Din specificații rezulta ca hibridul trage 1600 kg și plug in hibridul 1200 kg, adică modest. Diesel-ul de 2000 trage 2000 kg, prin comparație. Eu am vândut S-max diesel care putea tracta 2000 kg fiindcă nu am vrut să îl fac armonica cu rulota de 1700 kg. Acum, bineînțeles, fiecare face cum îl taie capul. Oricând există argumente pentru o decizie eronată, e plin forumul de persoane care trag mai mult decât duce mașina.