Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2023 în Postări

  1. 1 punct
    Ce îmi place când mai apare cate o persoană care spune lucrurilor pe lume în ceea ce-i privește pe nemți….mai spun și eu prietenilor ca Germania despre care se vorbește nu este nimic mai mult decât o legendă. Totuși, oamenii sunt oameni peste tot și sunt foarte mulți dintre ei ce sunt corecți și joacă fair-play.
  2. 1 punct
    @Fejer Antal , @Daniel P , va multumesc frumos! Toate cele bune si voua!
  3. 1 punct
    oameni buni și weekend minunat!
  4. 1 punct
    Salutare @Macsim Felicitari pentru achizitie! , cum ai reusit? Ma (mai) uit si eu in "globul-magic" si nu vad nika? Ai cumparat-o de la "PRODUCATOR" sau de la un Dealer (autorizat)? De ce-ar trebui sa-ti raspunda "Producatorul" la telefon pentru problemele semnalate? Ai luat legatura cu Dealerul de unde ai achizitionat_o? Stiu ca, in Germania astfel de probleme se rezolva cu/prin Dealer, prin procedura numita "KULANZ" (a nu se confunda cu Garantia!) ""Was bedeutet Garantie und Kulanz? Gewährleistung: definiert eine zeitlich befristete Nachbesserungsverpflichtung ausschließlich für Mängel, die zum Zeitpunkt des Verkaufs, oder einer Reparaturausführung bereits bestanden.Kulanz bezeichnet allgemein ein Entgegenkommen zwischen Vertragspartnern nach Vertragsabschluss und damit einen Rechtsverzicht."" Dar, ... avem si drepturi (ca deh, UE) "" Drepturile cumpărătorilor Normele europene privind protecția consumatorilor caută să garanteze că atunci când achiziționați produse și servicii în UE dispuneți de informații clare despre produsul sau serviciul achiziționat, prețul său, costurile de transport și livrare, precum și de informații despre drepturile care vă revin dacă apar probleme....."" Bafta!
  5. 1 punct
    @Viorel K ai dreptate! Dar…dacă era vinovat dealerul, ziceam ca asa suntem noi romanii! Dar “cinstitul Neamț” sa facă de astea? Îți spun sincer, la fiecare problema am discutat cu dealerul si totul s-a rezolvat rapid! Cu fabricantul e mai greu! Din sursa sigura știu…același CARADO I338…același preț doar ca a fost vândut in UK. La problemele semnalate producatorul Răspunde in 24 de ore! La asta vândut in RO producatorul nu a răspuns după o săptămâna! Deci? După 4 ani de trăit in Germania îți spun sincer ca serviciile oferite de romani in România sunt de mai buna calitate!
  6. 1 punct
    @Macsim Imi pare rau pentru inconvenient. Oricum ramane o bijuterie la care multi dintre noi doar visam. Sejururi minunate in continuare! Daca facem o comparatie intre anunturile de vanzare RV-uri (si nu numai), pe mobile.de (ca tot romanul stie doar de emag si mobile.de) vedem mentionate cu poze in detaliu despre micile probleme, zgarieturi, adancituri etc, pe cand la noi se umbla cu smecherii, poze vechi, cand arata mult mai bine, kilometraj dat inapoi etc, despre deficiente nici un cuvant, totul e perfect, ca nou, si la unul din 1900 toamna. Daca le vede clientul bine, daca nu, si-a luat teapa. Asa suntem noi, ne dam cinstea pentru cativa banuti in plus si ne bucuam nespus cand ne iese, cica am fost destepti ca l-am fraierit pe cate unul.
  7. 1 punct
    Va salut! Am montat doua panouri victron de câte 175w. Mppt 100/50A , Smart shunt 500A si B2B Orion de 30A. Mppt-ul e de 50A pentru ca urmează un al treilea panou de 175w si baterii LiFePo4! Dar sa va povestesc cât de cinstiti sunt nemții! In specificații era scris(printre altele) antena automata Teleco cu diametru de 65cm. In realitate e de 45 cm. Tot in specificații scria: tanc ape gri izolat si încălzit… ghinion…nu e asa! Nu e greșeala dealerului. Cu astea a venit din fabrica! Sau făcut poze si o adresa către producător! Sunt curios ce vor Răspunde!