Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2023 în Postări

  1. 3 puncte
    La ce ne asteptam in 2023 (sinteza) : Anul acesta ar fi rușinos să nu se deschidă 55,5km de A/DX: - Craiova - Pitești T3 (pe toată distanța de 32km, cu o descărcare temporară sau definitivă trivială la Colonești) - A0 Sud între DN5 și DN6 (10km) - A3 Nușfalău - Suplacu (13,5km cu o descărcare provizorie la capătul dinspre Suplacu, probabil o girație) Cu șanse foarte bune de deschidere anul acesta (dacă statul nu doarme, constructorii apasă pe accelerație și vremea ține) mai avem 63 sau 68km de A/DX: - A0 Sud între DN5 și A2 (24km; aici trebuie să crească Alarko mobilizarea cu o viteză și statul să reloce conductele de gaz) - A0 Nord 2 (10km între A3 și DN1 sau chiar 15 până în DJ-ul de Afumați, asta ar ajuta traficul ușor spre A2 pentru cei care o iau pe DJ-uri spre Brănești; deschiderea asta depinde de stat să rezolve accesul în Pădurea Petrești și de UMB să vrea să deschidă sectorul circulabil chiar dacă vor mai rămâne lucrări de finalizat pe sectorul necirculabil între DN1 și capătul lotului) - drumul expres de la Oradea (13km DX și 6km DN 2+2; aici termenul e 2024, însă Strabag s-a mișcat foarte bine, practic a intrat în șantier în mai și în 7 luni a ajuns la 45%; singura emoție ar fi la modificarea de soluție cerută de autoritățile locale cu acel pasaj în loc de giratoriu la Sântandrei, dacă se rezolvă în timp util birocrația, dar care oricum nu impactează sectorul de DX) - A3 Chețani - C. Turzii (16km; se va merge pe autorizația de construire Straco, se finalizează zilele astea expertiza pe lucrările executate și micile detalii reproiectate, nu sunt chestiuni majore, doar mărunțișuri gen decaparea umpluturii superioare pe care a crescut vegetație, ceva reparații la betoane, sunt acoperite fără probleme de rezervele de implementare. Se muncește intens săptămânile astea la contractarea subcontractorilor, a furnizorilor, achiziția grinzilor lipsă, s-au autorizat gropi de împrumut, tot planul e făcut pentru finalizare în 2023. Strabag are 60% și va lucra de la C. Turzii până la podul mare de la Hădăreni inclusiv, Geiger de acolo până la Chețani). Tot rușinos ar fi să nu se termine anul acesta podul Brăila cu toate drumurile de legătură, pasajele Oltenița, Berceni, centurile Bârlad, Tg. Jiu, modernizările DN28B Botoșani - Tg. Frumos, 29D Botoșani - Ștefănești, 2L Soveja-Lepșa. Mare păcat e că a pierdut trenul pentru 2023 Craiova - Pitești 4 (măcar de la Colonești la Albota), însă statul a întârziat extraordinar de mult în 2022 exproprierile suplimentare, eliberarea suprafețelor forestiere (nici până azi nu sunt rezolvate integral) și aprobarea relocării utilităților, plus că nici UMB nu pare că a avut suflu să tragă tare în 2022 pe sectoarele unde ar fi putut lucra. Anul acesta e foarte important să se facă progres bun pe A0 Sud 3, CraPi4, podul mare de la Brăila - Galați, PiSi5, A7, A3 Nădășelu - Poarta Sălajului, relicitare CraPi1, ca să putem discuta realist despre vreo 200km deschiși în 2024.
  2. 2 puncte
    Răspunsurile ar trebui să fie constructive pentru forum. Și sunt și alți colegi de pe forum pe cine interesează răspunsurile pe întrebările lui Radu Cătălin. Dacă aveți experiență și răspunsuri scrieți în câteva rânduri care va fi de folos nu numai pentru inițiatorul topicului.
  3. 2 puncte
    A fost sters un numar de telefon lasat de dvs. nu un raspuns…, sau ati raspuns acestui coleg si nu am vazut noi ? Pe acest forum se discuta in scris, din pacate…
  4. 2 puncte
    Bună dimineața vă dorim și noi din Sfântu Gheorghe! La noi plouă și avem 6 grade Celsius . O zi excelentă să aveți!
  5. 2 puncte
    Bună dimineața tuturor vă spunem și vă dorim o zi de miercuri excelentă❗️
  6. 1 punct
    https://www.marktplaats.nl/v/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m1927902143-paradiso-grande-vouwwagen-omgeving-dordrecht https://www.marktplaats.nl/v/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m1925341481-paradiso-vouwwagen-vouwcaravan-retro Salutare , Deschide link ul de mai sus si poti vedea cea mai buna varianta a unei remorci pliabile . Variantele care au cortul de jur - imprejur sint mai greu de montat . Se gasesc destul de rar , in Olanda , au pina in 750 kg , deci nu vei primi numere de export sa poti veni cu ea pe roti in cazul in care o cumpaei de acolo . Trebuie sa o pui pe un trailer . Destul de rezistente si majoritatea tinute in garaje , fiind in conditie buna . Preturile pot ajunge si la 3000 euro pentru variantele mai noi . In momentul de fata nu se mai fabrica . Nu am folosit o astfel de remorca sa-ti pot da mai multe informatii dar sper ca din poze poti trage concluziile de care ai nevoie . Un an nou cu bine tuturor !
  7. 1 punct
    Radu Catalin eu am detinut o remorca cort Camp-let
  8. 1 punct
  9. 1 punct
  10. 1 punct
    Eu am avut dar este mult de povestit si eu nu scriu daca vrei lasa un nr. de tel. sau suna la 0721930633