Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2022 în Postări

  1. 3 puncte
    @Mihai-Arad adevarat ca bagi mana in buzunar dar nici instalatiile de acum 20 de ani nu erau pentru atatia consumatori. Eu iti dau exemplul meu: am espresor fara de care nu pot trai la rulota, am pastile de tantari fara de care sotia nu poate dormi sau cei mici (da cu aparat la 12v), am frigider pe compresor, am lada frigorifica de spritz in exterior sa nu tot intru seara cand dorm cei mici…, multe incarcatoare de tablete, telefoane, gps, etc. instalatia initiala avea 3 sigurante si cateva circuite. Plus tot felul de lumini noi in portbagaj, exterior, ambientale etc. Ma simteam tare limitat si cu “improvizatii” nu vreau sa lucrez. Nici nu iti inchipui cat de bucuros sunt pt panoul nou de sigurante de 12 bucati, cu schema clara si cu alimentarea lor pe categorii si echilibrat ca si consum pe fiecare circuit. Si mie mi-a stat inima cand am facut totalul mai sus, dar piesele le strang de peste 1 an, luand una-alta de pe amazon sau ebay cand bugetul o permite sau cand gasesc ceva greu de refuzat. 4 ani m-am tot codit sa iau frigiderul… dar si cand am rupt pisica… ce bine sta el la 4 grade FIX cu temperatura in el. Culmea noi in concedii stam numai in camping. In off camping sta insa rulota restul anului in fata casei si este centru’ de comanda pentru spritz si voie buna si joaca copiilor. Acasa nu e legata la nimic, merge pe regenerabile non-stop, vara-iarna si nu mai intru in casa tot timpul pentru o bere, pentru un cutit, pentru o farfurie, pt un pahar etc. Asa arata frigiderul din ea in regim de stat in curte:
  2. 2 puncte
    Buna ziua, Daca este un coleg care are sursa pt rulota Miko MK375 si are probleme cu ea, sau se pricepe sa scimbe sursa lui diferita cu probleme cu alta de tipul Miko MK375, o ofer cu draga inima. Mergea perfect in momentul demontarii, are multe circuite, poate incarca si bateria rulotei cu 2A parca. A fost data jos in urma unui upgrade. Tinand cont ca e grea, constructie old school, rodicare personala din Otopeni. Primul venit, primul servit. Seara buna dragi colegi rulotisti, Cristian Bednar
  3. 2 puncte
    Bună dimineața vă spunem și noi și vă dorim ca ziua de miercuri să vă fie fix așa cum voi o vreți ❗️
  4. 2 puncte
    API pe Facebook Secțiunea 3 din #AutostradaA1 Sibiu-Pitești a fost contractată. Hartă interactivă cu traseu calibrat cu mare precizie: https://bit.ly/3A3Le3t. Luni, 01.08.2022, CNAIR a semnat cu asocierea italiano-română WeBuild-Tancrad cel mai mare contract al său acordat vreodată prin licitație: 5,323 miliarde lei fără TVA, adică 99,98% din valoarea estimată pentru cei 37,40 kilometri dintre Cornetu și Tigveni. Perioada de proiectare este de 12 luni și cea de execuție 45, cu 10 ani garanție. Este nu doar cea mai scumpă bucată de autostradă, ci și cea mai dificilă, chiar mai grea decât vecina, Secțiunea 2 Boița-Cornetu, aceasta din urmă fiind parafată cu turcii de la Mapa-Cengiz în 07.02.2022 pe "doar" 4,25 miliarde lei fără TVA pentru 31,33 kilometri, intrată oficial în perioada de proiectare la 01.07.2022 cu termen 18 luni plus alte 50 de lucrări în teren. Revenind la Secțiunea 3, cifrele sunt impresionante: aproximativ 50 de poduri și viaducte doar pe autostradă, dar și tunelul Poiana de 1,7 km, cel mai lung de pe traseul Sibiu-Pitești. Plus două noduri rutiere și un ecoduct-mamut rar întâlnit chiar la nivel european, un veritabil pod pentru animale peste DN7, calea ferată și Râul Olt la sud de Mănăstirea Cornet. Ne declarăm mulțumiți dacă vom circula mai devreme de 7 ani pe acest sector, având în vedere dificultățile tehnice deosebite, calitatea execrabilă a studiului de fezabilitate (așa cum v-am explicat de nenumărate ori timp de 7 ani) și ofertarea în orb, la 99,98% din prețul estimat, cu riscuri geotehnice și financiare imense, coroborate cu mobilizarea și atitudinea dezamăgitoare ale celor de la WeBuild/Astaldi din ultimele luni, toate puse peste birocrația încâlcită și fuga de responsabilitate a oficialilor CNAIR. Celelalte tronsoane din #AutostradaSibiuPitești? Pe primii 13,17 kilometri dintre Sibiu și Boița cei de la PORR se mișcă bine și sunt șanse maxime să circulăm pe aici la sfârșitul acestui an. Același antreprenor austriac tocmai a depus PAC (Proiect pentru Autorizarea lucrărilor de Construire) pe Tigveni-Curtea de Argeș (9,86 km) și putem vedea primele utilaje în teren la finalul lui 2022 dacă se emite rapid autorizația de construire. Termenul contractual de execuție este de 44 luni. Pe Curtea de Argeș-Pitești (30,35 km) italienii de la WeBuild ne-au dezamăgit în ultimele luni și îi așteptăm să își respecte blazonul, să rezolve situația terasamentelor și să accelereze ritmul ca să termine lotul în 2025. Cei 122,11 kilometri ai Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești au acum constructori de la un capăt la altul. Să sperăm că toți își vor duce angajamentele la bun sfârșit, chiar dacă nu prea curând.
  5. 1 punct
    @Cristian Bednar concluzia: ce bine e sa ai curte! On topic: am luat si eu alta cutie cu sigurante, 12, dar pe doua circuite diferite, cate 6. 6 vor avea plusul din ceea ce iese din Victron, iar celelalte vor avea plusul direct de la bateria de acumulatori. Mai ramane sa o montez...
  6. 1 punct
    Bună dimineața! O zi de miercuri frumoasă să aveți și succes în toate!
  7. 1 punct
    Salutare colegi, asa cum am promis revin cu o scurtă descriere a campingului și împrejurimilor. Campingul este în peninsula Pelion, de la Salonic mai sunt aprozimativ 200 km în jos spre Atena (se trece prin multe tuneluri). Taxele de autostradă sunt mari (aprozimativ 30euro) deoarece încadreaza rulota/ camper/ autorulota la categoria peste 2.3m înălțime (pe centura la Salonic diferențierea este la peste 2.7m). Intrarea în camping este îngusta iar la plecare am fost nevoit să fac mai multe manevre, colegul a trebuit să desfacă rulota (lată de 2,5m si lungă) si să folosească moverul din dotare. Locurile de campare pe zona centrală sunt puțin înghesuite, adică între 2 drumuri de acces sunt trei locuri de campat, unul pe fiecare parte și unul în mijloc. Aici cred că este cel mai mare minus care l-am vazut. Compensează în schimb cu dotarea și curățenia grupurilor sanitare. Totusi pentru perioada sfărsit iulie, început august campingul avea multe locuri de campare libere. Este umbră în camping de la măslini dar si de la umbrarere montate suplimentar. Am simțit totuși căldura foarte mare pe timpul zilei iar în ultima noapte am dormit greu din această cauză. Nu adia deloc vântul. După ce ne-am mutat pe plaja Azapiko în prima noapte ne-am acoperti cu pătura, iar aici ne-am bucurat din plin de adierea vântului. Preturile la taverna din camping sunt acceptabile și mâncarea a fost bună. Există și un supermarket modest în camping cu lucruri minimale necesare. Personal din camping și de la tavernă foarte amabil si plăcut. Am făcut si o plimbare până pe partea opusă a peninsulei să vedem ceva plaje renumite Mylopotamos, Damouchari și Plaka. Ultima nu am reusit să o mai vedem ca era deja târziu si nu am găsit loc de parcare (a doua zi am citit că trebuia să parcăm la un hotel contra cost). Pentru acces la plaje se coboară pietonal câteva minute pe jos. Daca tot am fost prin zonă am vizitat și campingul Papa Nero cu gândul să ne mutăm câteva zile aici. Drumul de acces până în camping este foarte îngust cu serpentine și nici unul dintre noi nu avea curaj să-l încerce. Campingul Papa Nero este mai mult pentru corturi iar rulotele sunt parcate tot timpului acolo. Iesirea spre mare se face în capătul campigului și se mai merge 2-3min până la locul unde se poate face plajă și baie. Am plecat înapoi spre camping cu oprire în Makrinitsa (de aici este o priveste superbă a orasului Volos) unde am mâncat foarte bine la o terasa lângă vestitul platan. În concluzie a meritat vizitarea zonei Pelion și poate mai revenim că mai sunt si alte locuri de vizitat pe acolo. Drumuri bune .
  8. 1 punct
    @Bilti buuuun asa. Deci mai avem colegi cu litiu pe rulota dar stau ascunisi in prezentare rulota si nu in topic dedicat. D’aia nu am dat de asta la cautare. Felicitari pentru realizare, pare practica si fff eficienta. Jos palaria. Exact asta e motivul pentru care am initiat topicul, sa avem centralizat realizarile colegilor si sa invatam unii de la altii.
  9. 1 punct
    @G.Janos FELICITARI , asa arata o vacanta adevarata (cu peripetii dar si cu multe, multe momente frumoase). Multumim pentru prezentarea detaliata, dar si pentru poze! Multumim! Stimati colegi rulotisti, asa arata o prezentare! Impartasiti cu noi (colegi rulotisti) din experienta voastra, NU stati tacuti, ascunsi in fata monitorului (asteptand sa-si expuna alti vacanta pentru a va inspira si voi).
  10. 1 punct
    Bună dimineața! O zi de marți frumoasă să aveți!
  11. 1 punct
    Bună dimineața vă spunem de la barajul din Zetea. De când avem rulotă, e prima dată când ieșim cu cortul.
  12. 1 punct
    De vanzare rulota Hobby 540 UL excelent day Masa proprie 1250 kg MMA 1500 kg An de fabricatie iunie 2004 Lungime totala 7365 cm Latime 230 cm Inaltime 250 cm Rulota este in perfecta stare de functionare, nu arata ca noua, are urme normale si vizibile de folosire raportat la varsta. Rulota dispune de : - cort marca Cristal inchis pe toata lungimea rulotei - cablu de alimentare 25 m - bazin exterior pentru apa gri de 25 L - bazin interior pentru apa curata de 50 L cu alimentare din exterior - 4 scaune camping pliabile tip umbrela - aragaz cu 3 ochiuri si chiuveta inox - frigider cu functionare pe gpl, 220 v si 12 v - cuptor cu microunde - boiler 5 L electric - Wc golire exterioara - butelie mare - incalzire Truma cu trumavent pe gaz si electric truma ultraheat - prize exterioare noi - dus extern - ITP valabil 2023 - anvelope din 2019 - iluminat interior pe 12 v si 220 v - cupla anti balans AL-KO - priza protap 13 pini - parasolare si plase anti tantari functionale la toate geamurile Configuratia interna o recomanda pentru o familie cu 2 copii , are foarte multe spatii de depozitare si nu ai senzatia de inghesuiala.Au fost inlocuite cele doua trape de la baie si dormitor, remasticat trapa mare din mijloc, schimbat amortizor protap. Motivul vanzarii este ca dorim sa trecem la un model mai nou si cu alta configuratie. Rulota se poate vedea in Bucuresti. Ion Barbu 0751246580 Pret 8200 euro negociabil
  13. 1 punct
  14. 1 punct