Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2022 în Postări
-
3 puncteAm cumpărat totul de la Exis. Mulțumesc celor care m-au sfătuit, în special domnului @Cornelsavu, cu care am avut o conversație edificatoare. Am făcut instalarea singur, de la Corda încă nu am primit nici măcar oferta. Eu zic că a ieșit ca la carte.
-
2 puncte
-
2 puncteEste doar un concept, generat de frenezia "electrica". Asta nu inseamna ca are vreun viitor stralucit oriunde si oricum. In conditii de Oncamp poate,, acolo gasesti prize la fiecare loc de campare. In situatia din reclama, gafa este evidenta! Off camp,, fara niciun panou solar,, si cu masina pe electric, in 2-3 zile, acolo ramai! In reclama nu mai arata si generatorul pe benzina din portbagaj..:))) Companiile producatoare de masini au inceput masiv sa promoveze versiuni electrice si hibride nu pentru confortul nostru al consumatorului, nici macar din grija pentru mediu.. ci pentru subventiile date de guverne, scutiri de taxe si impozite si alte avantaje economice in buzunarul lor pentru productii "eco". Rezultatul? O gramada de automobile aruncate pe piata, pline cu tehnologii inutile, pentru care cumparatorul confuz plateste o gramada de bani in plus, tehnologii care nu-i folosesc la nimic! (vezi utilitarele hibride cu 80km autonomie declarata, ) Electrificarea e buna,, dar nu oricum si nu oriunde! Vrei o masina de familie, cu care sa mergi peste tot,, nu va fi niciodata electrica! Oricum nu in viitorul apropiat!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctAm avansat putin, doua sapatamani a trebuit sa ma ocup de mesterit la cu totul altceva, apoi dupa cateva zile de lucru la duba n-am mai putut continua fara panoul solar, geamurile si trapele, iar cei de la Corda m-au reprogramat cand au putut si ei. Aseara am adus-o, pozele sunt imediat dupa ce am venit. Culmea, in ziua cand am plecat la Corda, dupa atata asteptare, dimineata n-a pornit nasulia, chestie de baterie. O mai incarcasem o data de cand am luat-o, dar a facut ceva figuri, a ramas pe etapa1=desulfatare vreo ora pana cand am scos eu din priza redresorul, a doua oara la fel, iar a treia oara s-a incarcat, aparent normal. Pana acum, cate incarcari de baterii am facut, de desulfatare se trecea instantaneu sau in cateva secunde. Am pus-o pe redresor vreo 40 min dar nu a fost suficinent. Am gasit intr-un final un robot la un vecin. In drum spre Corda a disparut si mesajul de nivel mic al lichidului adblue. Dupa intamplarea asta cu pornitul, ieri, in drum spre Corda, am trecut si am luat un redresor de 25A, care oricum era prevazut in schema electrica a dubei, dar in plus am mai luat si un robot de pornire din acela cu acumulator, sa fie si el in trusa de prim ajutor, mai ales ca am decis sa ma leg si de alternator, adica de la bateria masinii, si la cate ciudatenii am citit ca se mai intampla, am zis ca e bun acolo. Motivul legarii de alternator a fost surpriza neplacuta in ce priveste cat da panoul in conditii de "ne-soare". Robotul credeam ca o sa imi trebuie si la Corda dar n-a fost cazul, asa ca inca nici nu l-am desfacut din cutie. Incarcatorul l-am folosit aseara, probabil ca o sa-l prezint candva in topicul dedicat prezentarii achizitiilor. Cablurile in duba le-am tras dintr-o parte in alta pe sus, doua sipci le-am facut mai late si pe acolo. Ca experienta cu piulitele nituibile, e ok de lucrat cu ele, chiar si cele de 6 de otel se strang destul de usor. De 8 nu folosesc, desi am vazut folosite pe net, in primul rand clestele meu merge doar pana la 6, si apoi mi se pare exagerata grosimea raportata la subtirimea tablei. Am vazut ca unii, dupa o cursa de strangere a piulitei, inca mai strag o data. Parerea mea ca nu e cazul. In primul rand clestele meu are un surub limitator al cursei, deci producatorul stie ca nici macar o cursa intreaga posibil sa nu fie necesara. La inceput am facut si eu ca ei, dar la a doua piulita, era de 5 de aluminiu, am smuls surubul de strangere din filetul piulitei, adica am stricat-o. Si la prima mi s-a parut putin ciudat, ca pe filetul surubului de strangere, cand l-am scos, a ramas ceva alb. Era span de la filetul piulitei, probabil ca era gata-gata sa se smulga. La magazinele de profil cunoscute nu prea sunt piulite nituibile, si daca sunt, sunt cam scumpe, chiar si cele de 4 (am folosit si din astea). Sensibil mai ieftine sunt pe net, si sunt bune, cel putin ce am luat eu. Atentie cand bagati suruburile de prindere in piulite, sa nu prinda stramb pe filet, ca daca fortati, aveti toate sansele sa se invarta piulita in gaura, devine inutilizabila si mai ocupa si gaura, iar ca sa o scoateti e cam migala. Veranda e neagra, asa mi s-a spus ca s-a nimerit, fiind intr-o cutie cu simbolul de alba. Initial, cand am vazut-o, mi s-a parut ca naiba, probabil mintea mea era setata sa o vada alba, dar pana la urma o las asa, parca da si mai bine contrastul, mai ales daca o sa pun si un autocolant. Chipurile ar fi si premium, mai scumpa decat cea alba cu vreo 100 e. De pe net m-am inspirat mult de la Greg Virgoe si Oregonbatman (acesta chiar a facut conversia pe o similara Peugeot, se cheama altfel un SUA). Si de la multi altii dar mai punctual sa zic.
-
1 punct
-
1 punctBună dimineața și de aici 🇬🇷 😉, sau mai bine spus kaliméra și vă dorim o zi de marți minunată ❗️
-
1 punctVarianta: Pentu a gasi fara dubii si noninvaziv structura de rezistenta a unei rulote, este necesara o camera cu termoviziune. Vizualizarea/fotografierea se face numai pe dinauntru, de preferat dimineata, la circa o ora dupa de a inceput soarele sa bata in ea! Atunci diferenta de temperatura intre exterior si interior asigura un contrast maxim. Marcajul locurilor unde se observa structura de rezistenta se poate face cu un marker pe baza de apa, sau cu bucatele de scoch de hartie. Lemnul are coeficientul de izolare mai bun decat polistirenul din izolatie,, si ramane la o temperatura mai mica mai mult timp. In poze se vede zona trapei pe tavan si peretele din fata spre portbagajul rulotei mele. (am facut o cabina pt. WC si am prins-o de structura de rezistenta.) Pozele sunt mici deoarece camera mea de termoviziune nu stie rezolutie mai mare,, dar e suficienta in cazul de fata!
-
1 punctSalutare Misiune îndeplinită. Mulțumesc. ... Am ajuns prin Salzkammergut, zona pe care am vizitat o cu Multivan ul. Îmi doream sa vad cum se comporta noua "căsuța" pe autobanda, îmi doream sa simt comfortul oferit... Minus la viteza deplasare, plus la comfort. Evident, știam aceste aspecte. ... mai multe detalii când ajung acasă. Drumuri bune și vacanta plăcută.
-
1 punctDa, ăsta e viitorul, politically corect, cu familia de culoare și propulsie electrică.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

