Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.07.2022 în Postări

  1. 1 punct
    Masina s-a vandut, se poate inchide. Va multumesc!
  2. 1 punct
    Bună dimineața vă spunem și noi și vă dorim o zi de marți reușită ❗️
  3. 1 punct
    Deci ai ajuns la ceea ce am scris. Nu ai decat sa pui o rezistenta mai mica la frigider daca nu poti modifica circuitul de la Volvo. Bineinteles, daca nu e in garantie si Fendt-ul, nu-mi amintesc exact situatia ta.
  4. 1 punct
    Am făcut niște teste legate de curentul absorbit de rulotă. Am cuplat o priză de tipul celei de pe mașină, cu 13 pini mamă, pe care am cuplat-o la priză rulotei. Apoi am legat fire de 2,5 mm2 pe pinii 10 și 11, cei care s-au topit. Pe acei 2 pini trage curent frigiderul. Am cuplat firele la o baterie auto, prin intermediul unui ampermetru. Valoarea indicată este de 10,6 amperi. Părerea mea este că real sunt vreo 12 amperi, deoarece sondele ampermetrului au pierderi. Frigiderul are în specificație 170 W, adică 170 W : 14 V = 12 A. Ca principiu de funcționare, indiferent de treapta de răcire selectată, curentul tras este același. Adică dacă se ajunge la temperatura dorită se oprește, însă cât funcționează trage curent constant. În condițiile în care am determinat această valoare de 12 amperi de care am nevoie, trebuie să aflu cât zice Volvo că poate furniza mașina pe firele respective. Dacă, de exemplu, ei spun maxim 10 amperi, atunci avem o problemă. Dacă în schimb ar fi vorba de 15 amperi, atunci mă gândesc că a fost vorba de un contact imperfect, o legătură proastă etc și defectul nu ar trebui să se repete.
  5. 1 punct
    Va mulțumesc mult !!