Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.06.2022 în Postări

  1. 2 puncte
    Bună dimineața! O zi de joi excelentă să aveți!
  2. 1 punct
    De vanzare rulota Sterckeman Starlett 470 PE, ideala pentru o familie cu 2-3 copii. Prima inmatriculare in 2015, achizitionata de mine din Germania in 2020 si folosita pentru uz personal 2 saptamani pe an. Specificatii tehnice: Tip rulota: Starlett Producator: Sterckeman An model: 2015 Persoane: 6 persoane Lungime: 640,0 cm Latime: 230,0 cm Inaltime: 258,0 cm Greutate totală maximă admisă: 1.200 kg Încălzire: Truma S 3004 (gaz) Frigider: 85L (curent/gaz) Boiler apa calda: Truma (gaz) Aragaz cu 3 ochiuri Chiuveta bucatarie Rezervor apa: 25L Iluminat complet LED Plasa pentru tantari la toate geamurile Instalatie electrica 220 V Transformator electric de la 220 CA la 12 CC Dus Exterior Pat matrimonial (cm) : 140x210 Paturi etajate (cm) : (75x210) x2 Pat central (cm) : 110x170 Pret 13.900 Euro Inclus in pret cort, marchiza Fiamma, butelie propan si oglinzi Milenco https://www.olx.ro/d/oferta/rulota-sterckeman-starlett-470-pe-IDgeAnD.html
  3. 1 punct
    ok, merci la toti pt raspunsuri! am intrebat la mai multe firme din oras si cu montaj cu tot cereau +/- 1.400 lei pana la urma am comandat un carlig italian de la autogedal + instalatie cu protectie 749 lei iar manopera am gasit cu 350 lei la un electrician auto autorizat! deci total 1100 lei, ceva mai pasnic pretul... am optat pt priza de 7 pini, altfel ar fi trebuit sa mai dau bani si pe un adaptor de la 13 la 7!
  4. 1 punct
  5. 1 punct
    Bara trebuie dată jos, în spatele ei există o întăritură metalică care de asemenea se dă jos și care nu se mai pune la loc. La Golf 4 1.6 al fiicei mele, l-am montat singur. Cârligul este prins pe un jug în formă de „U” care intră pe lonjeroanele spate, în locul acelei întărituri metalice. Jugul se prinde cu șuruburi, al meu avut 2 poziții, pentru Golf scurt sau break. Priză recomand de 13, iar legăturile se fac ușor. La Golf, dacă dai jos capacele din portbagaj ca să ai acces la stopuri, pe carcasa lor există niște pini care corespund contactelor becurilor din stopuri. Practic nu faci nici-o modificare, nu tai nimic, nu lipești nimic, doar cauți niște papuci pe măsură și faci legăturile folosindu-te de acei pini. Având Seat Leon 1.6 și dacă este mai vechiuț, mă gândesc că nu ar trebui să fie mare diferență. Cărligul l-am cumpărat la mâna a doua, am dat vreo 400 lei cu priză cu tot, bine, acum ceva ani... Și „0” manoperă! Baftă!
  6. 1 punct
    Si eu recomand montajul la un service. De principiu, daca masina detecteaza becurile arse (si cred ca le detecteaza), trebuie can-bus. Probabil trebuie data bara jos, dar in locul ei vine suportul carligului care are ceva greutate. Nu in ultimul rand, este posibil sa trebuiasca codat calculatorul masinii, sa treaca in trailer mod atunci cand este cuplata rulota (se schimba comportamentul unor elemente: ESP, cutie de viteze - daca este automata, etc.).
  7. 1 punct
    Salutare @Manuz Cel mai sigur să cauți o firmă specializată pe montare cârlige auto! Eu știu de una în Brașov! Iar referitorla can bus trebuie documentat puțin, teoretic firma care montează cârlige trebuie să știe asta! Recomand priză cu 13 pin! Succes!
  8. 1 punct
    Salutare @Manuz și bun venit în această comunitate!
  9. 1 punct
    Salutare si bun venit pe forum!
  10. 1 punct
    Buna venit printre noi!
  11. 1 punct
    Se poate face si fara a scoate tot ansamblul. Dupa ce se deconecteaza firele de la cablul pompei de apa, operatiune executata in compartimentul "fosei", se scoate/trage cablul motorului prin acea garnitura. Aceasta operatiune se executa in interiorul rezervorului cu apa curata. In ordine inversa se trece cablul spre "fosa". Intr-adevar este destul de dificil (bajbait cu mana prin rezervor pana la garnitura), dar elimina inadirea firelor in rezervor... Eu am pus capetele firelor intr-un tub termocontractibil si asa am trecut usor varful prin garnitura. Apoi am tras de cablu de afara (prin compartimentul "fosei") si asta a fost.