Salut , bucurate din plin de frumosul Ranger . Comparativ cu Hilux sta mult mai bine la aspect exterior , o caroserie frumoasa , grila tipic Ford trucks , interior elegant si confortabil , multe dotari din gama SUV , o masina stilizata si educata pe o platforma pick up .
Hilux , o masina comuna ca si aspect . rigida , fara dotari chiar si la cea mai scumpa versiune , scaune inconfortabile , putine butoane , ecran central fara functii si aproape inutil , bena putin mai mica , obositore la drum lung .
Ce au in comun cele doua masini sint anvelopele , BF Goodricht KO 2 .
Ca si performante off road , Hilux este invincibil , nu poate un Ranger sa faca si sa reziste cit un Hilux , Ranger fiind prea civilizat sa abordeze si sa reziste la teste extreme .
Inainte de a cumpara masina , un an si jumatate m-am informat , am comparat cele doua modele si am capacitatea si experienta de a intelege diferentele dintre ele , nu doar forma si confort .
Eu am ales invincibilul .
Noua versiune Ranger Raptor , cu un motor diesel de 2 litri , bi turbo , 250 CP face trecerea catre o versiune spartana a lui Ranger in timp ce noul Hilux s-a imblinzit , si a inceput sa cocheteze cu zona de confort si tehnologie , avind totusi un motor de 2,8 litri si 200 CP .
Daca ar fi sa aleg din nou , as alege tot Hilux pentru ca un motor de 2 litri bi turbo nu este cea mai buna alegere pentru un pick up .
La noi la Braila , este o vorba , " greu la deal cu boii mici si la vale cu pisici " .
Va doresc vacante placute si sanatate !
Cu respect
Bogdan .