Salutare din nou prieteni!
Așa cum spuneam acum mai bine de un an de zile in prezentarea mea, îmi doream de mult sa încep o conversie!
Și tocmai când mă hotărâsem să renunț, din considerente financiare - a se citi prețul unui van, săptămână trecută "mi-a sărit" în ochi un Fiat Ducato 2008 X250, 2287 cmc, 88kw, euro 4 - XLH3 (adică L4H3 "cea mai lungă și cea mai înaltă" cum se exprimă negustorii) cu mulți kilometri, dar la un preț de nerefuzat (evident, după negocieri sângeroase).
Mașinuca are ceva probleme tehnice, așa cum mă așteptam, dar nimic de nereparat!
Raționamentul a fost relativ simplu - decât să dau mai mulți bani pe un van ceva mai nou si relativ bun, mai bine iau ceva în care voi investi ceva mai mulți bani in reparații, dar am garanția faptului că știu că e pusă la punct de mine.
Pentru siguranța si liniștea mea, va trece printr-un amplu proces de reparații care vor consta, dar fară a se rezuma, la distribuție nouă, ambreiaj nou și orice altceva ce domnul mecanic va considera că trebuie schimbat - piese noi, nimic din dezmembrări, piese de origine de preferat sau cat mai mai de calitate.
Partea electrică va fi la rândul ei revizuită cap coadă, astfel încât - așa cum le spuneam și oamenilor care mă ajută să o aduc "în mințile ei" este o mașină cu care plec să relaxez, nu să rămân în pană pe cine știe ce coclauri!
Ce mă bucură enorm este ca din punct de vedere al caroseriei este foarte ok (a avut instalație frigorifică) si sunt doar câteva mici zone in care are urme de rugină superficială - a se citi "fără găuri"
După ce trecem de problemele de ordin tehnic - va urma procesul de transformare - proces pe care l-am citit de nenumarate ori la unii dintre dumneavoastră.
Layoutul va fi unul clasic, vezi poza, pentru că mașina va fi căsuță pentru 2, sau cel mult 3 persoane.
Cam atât pentru acum, cu permisiunea domniilor voastre vă voi inoportuna cu foarte multe întrebări
și poze!