Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.10.2020 în Postări
-
8 puncteBună dimineața! De astăzi sunt în concediu! Încep roboteala acasă, O zi frumoasă vă doresc tuturor!
-
5 puncteBună ziua, azi în întârziere, după cum se vede vremea nu este tocmai bună, dar peisajul merită
-
5 puncteBuna dimineata! La noi bate vantul si este rece si inourat. Va doresc o zi buna si sanatate. Spor la treaba.
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncteSalutari inca o data. M-ati virusat si dupa o iesire incropita cu vw caravelle am simtit nevoia de mai mult. Am vrut sa stau in picioare in masina, am vrut toaleta si dus, pat mare, masa si altele deci campervan cu acte in regula. Suntem o familie "tanara" cu 1 copil de 7 ani si al doilea pe drum si de fire suntem cam plimbareti. Astfel ne-am facut calculele si am zis ca merita sa mergem pe acest drum. Avand camperul vom economisi intre 3000 si 5000E pe an majoritatea din cazari. Dar nu este doar calculul economic pentru ca sunt constient ca si camperul va inghiti ceva bani anual. Este si placerea libertatii si a vietii de"nomad". Intrucat nu am nici rabdarea si nici timpul necesar executiei modificarea efectiva va fi executata de o firma specializata. Sunt mesterica de meserie, stiu sa fac de toate ca orice roman dar nu mai pot sa o iau de la 0 cu un proiect de genul asta. Astfel am tatonat piata si sper ca am ales bine firma care va face conversia. Dupa ce am avut un buget estimativ am inceput sa caut masina. Astfel avem acum in fata blocului un fiat ducato l4h2 2.3l 96kw 260.000km in stare destul de buna. A fost inlocuit parbrizul(obsevat de la cumparare) A fost verificata mecanic(suspensie directie franare transmisie) in stare excelenta Urmeaza sa ajunga comanda cu navigatia dedicata si camera integrata in stopul de frana. Inca caut cauciucuri dot 2020 continental all season dar se pare ca nu am sanse sa gasesc. Avand in vedere ca nu vreau sa iau DOT 2019 se pare ca masina va merge la conversie cu gumele de vara existente dar care trebuie neaparat inlocuite dupa finalizarea conversiei. Poze prea multe nu am, sper sa revin cu ceva imagini cu masina sa va faceti o idee. Pana acum am vorbit numai de bune. Dar am si rele de rezolvat: 1: senzor temperatura exterioara defect sau cu probleme la contacte(la temperaturile din zilele astea el imi arata intre -20 si -4 grade) 2: carcasa oglinda stanga sparta 3: geam semnalizare oglinda stanga lipsa 4: de curatat bena 5: de scos podeaua din bena 6: de gresat timoneria 7: de schimbat distribuitia. 8: de montat senzori de parcare(daca camera va fi deajuns voi renunta la acestia) As avea multe de spus dar avem tot timpul din lume. Pe masura ce lucrarea va evolua voi reveni cu poze. Sper ca firma aleasa sa nu ma dezamageasca si pentru linistea mea si a lor nu voi spune cine va executa conversia. Spor tuturor la conversii si la vacante cat mai reusite. Eu traiesc cu speranta ca voi ajunge in sezonul 2020-2021 la ski cu al nostru camper. Toate cele bune.
-
4 puncte@Claudiu Fabian Milea salutare! Multumim pentru impartasirea experimentelor chiar si neplacute. Tot e bine ca nu ai avut avarie mai mare la rulota sau masina. Sunt convins ca dupa aceasta prezentare vor exista destui colegi de pe forum care vor verifica din nou dot-ul cauciucurilor. Eu recunosc ca am tot amanat verificarea lor pana nu am citit o alta postare despre explozie la roata. Cand am verificat si am obesrvat ca sunt din 2000 m-am luat cu mainile de cap si am trecut rapid la comandarea altora noi. (nu facusem inca nici o iesire cu cele vechi) . Cand le-am schimbat am reconditionat si genta si am observat ca nu am frane deloc pe una din roata si pe cealalat f putin. Evident am trecut apoi la inlocuirea sabotilor de frana care erau uzati complect! Am facut prima iesire numai dupa ce am rezolvat franele si cauciucurile. Ganduri bune la toata lumea !
-
4 puncte
-
3 puncteUn sfat simplu si scurt. Fa retur comanda si pune C-uri. Lasa-i pe vanzatori cu marketingul de vanzare al marfii inferioare. Restul e can-can.
-
3 puncteSalutare Uite-l aici: Multumim inca odata, @NRLaurentiu Corect, ... invatam din propria greseala, din greseala altora sau, "ciulind urechile" la sfaturile celor cu experienta (forum, site-uri, reviste, editoriale,...etc) P.S. Forum-ul ofera gratuit multe-multe informatii utile. Daca intrebarea pe care o ai tu, nu-si gaseste raspunsul aici, inspira adanc pentru curaj/emotii, si intreaba-ne. Sigur, cineva priceput "iti intinde o mina de ajutor". "Cine nu casca ochii, casca ... punga!" (nu stiu cine a spus-o)
-
3 puncteLe-ai luat, faptul consumat! Pe langa faptul ca sunt in categoria low-end vei fi la limita cu ele. Nu au titulatura C (Cargo) pusa pe lateral, chiar daca zice acolo XL, si ca atare indicele de greutate este la limita. Rulota banuiesc ca are MMTA in jurul valorii de 1.35o kg, iar indicele 96 de pe anvelopa inseamna 710 kg. Deci 710 x 2 = 1.42o kg. Sa ai mare grija cum incarci rulota si sa aproximezi o incarcare maxima pana la 1.25o kg, altfel o vei tine tot timpul la limita maxima de greutate suportata (anvelopa). De asemenea, va trebui sa pui aproape la limita maxima si presiunea. Gasesti un calculator de presiune pe forum, am pus link-ul de nenumarate ori si... tot nu l-am tinut minte! Bine ca s-a terminat cu bine si spor la reparat!
-
2 puncteSalut cu stima si simpatie toti membrii acestei comunitati! Desi am creat acest cont de ceva vreme, nu m-am invrednicit sa fac o minima prezentare. Cer scuze, dar asa cum o sa vedeti imediat, nu a-ti pierdut nimic! Pasiunea pentru rulotism o am de ceva vreme iar in acest moment sunt la a doua rulota. Din pacate in ultimii ani, mai mult am incercat sa repar decat am calatorit, dar asta se intampla cand 'hormonul bate neuronul'. Si la a doua rulota 'beneficiez' de infiltratii, dar se sper in primavara anului viitor sa finalizez 'operatiunea monstrul'. Lucrand, am inteles de ce in tarile cu 'apa calda' nu se mai repara unele modele, iar atelierele autohtone de profil solicita sume deloc neglijabile: munca este migaloasa, spatiile de 'manevra' sunt mici, iar uneori, cu tot efortul depus rezultatul poate fi modest practic si mai ales estetic... Nu vreau dau impresia ca ma plang, multumirea mea vine din faptul ca invat lucruri noi, imi perfectionez abilitati si mai ales, la final, o sa am imagine mai clara asupra 'remorcii speciale'! Numai bine!
-
2 puncteMultumesc frumos pentru primire! Ma simt ca intr-o zona de campare, in care imediat isi fac aparitia oameni calzi si cumsecade, bucurosi intotdeauna ca intalnesc alti iubitori ai acestui stil de viata, gata sa-ti ofere ajutorul sau, dupa caz, un pahar!
-
2 puncteMulțumim pentru gândurile frumoase. Vă dorim cât mai multe ieșiri cu rulotele și autorulotele . La mulți ani tuturor sărbătoriților.
-
1 punctCuraj, determinare si dragoste multa... Masina adevarata (motor= panzer!) Aventura incepe cu putin timp inaintea pandemiei. O FAMILIE FERICITA ! """Dintr-un mic sat din Oberfranken (Franconia Superioară), familia Schmitt își propune să descopere lumea cu camionul lor (transformat in autorulot): Orientul Mijlociu, Rusia, Mongolia și China – o călătorie pe urmele legendarului Drum al Mătăsii. În autorulota-camion, Michi, Thorben și cei doi copii Romy (6) și Levi (4) isi urmaresc visul lo,r de libertate fără margini. Timp de doi ani, BROASCA (vezi culoarea si forma camionului), ar trebui să fie casa lor. Faptul că fiica Romy nu trebuie să meargă în clasa întâi, dar o poate duce în marea călătorie, ea datorează înțelegerea directorului școlii: Călătoriile sunt cea mai bună școală din viață. Alaturi de familia Schmitt în Israel, la Marea Moartă, într-una dintre cele mai spectaculoase peșteri de sare din lume. Vizita lor aduce copiii, în special, aproape la marginea puterilor lor. E la doar o aruncătură de băț de Iordania vecină. În Wadi Rum, legendarul cadru al "Lawrence al Arabiei", familia experimentează marea ospitalitate a localnicilor - și nimeni nu are nici o idee ce uși acest lucru se va deschide pentru ei. Arabia Saudită are voie să traverseze familia doar rapid, potrivit declarației stricte a autorităților. Dar apoi se întâmplă un miracol. În loc de viza de tranzit, Schmitts obține o viză de intrare, și cu care fac istorie. Ei sunt primii turiști care li se permite să călătorească în țara strict musulmană. Patru zile devin patru luni. Veți experimenta peisaje vulcanice antice și singurătatea lui Rub al Khali – cel mai mare deșert de nisip din lume. Când "broasca" rămâne blocată în nisipul deșertului, ele sunt complet pe cont propriu. Călătoria de vis aproape că amenință să devină un coșmar. Regatul Oman devine un cartier de iarnă și atrage cu plantații de tămâie antice, plaje de vis și delfini în Oceanul Indian. Libertatea pare nelimitată. Dar în același timp, coronavirusul se răspândește în China.""" Vizionare placuta! Ce spuneti ? Cati dintre noi aveti curajul si determinarea acestei frumoase familii?
-
1 punctCine dorește sa viziteze zona lacurilor Maggiore și Como, sudul Elveției, Lugano, Bellinizona acum se poate oprii într-un agri-camping cu doar 5€ pe zi. Este oferit curent și apa, wc și duș, restaurant și un loc de campare de pare a fii întru totul în off-camping. Noi locuim la 5 km de acest loc, iar de la jumătatea lunii vom avea rulotă fixa acolo. Este vorba de agri-camping Brugolta in comune di Marchirolo provincia di Varese. Pentru informații ma puteți contacta pe mine fără probleme.
-
1 punctSalutare @Alexandru Furtuna și îmi pare rău pentru cele întâmplate. Încearcă următoarele: https://www.olx.ro/oferta/geamuri-rulote-si-autorulote-IDdPcbT.html https://www.olx.ro/oferta/reparatii-confectii-geamuri-din-plastic-rulote-IDdWLa6.html
-
1 punctIntradevar, peisajul iti taie rasuflarea. Confirm ca asa am simtit in vara cand te-am vizitat Vad utilaje, s-au apucat de reparat surparea?
-
1 punctExact, este acolo da La întoarcere din vacanta pe 19 o voi parca acolo și voi face și 2-3 poze.
-
1 punct
-
1 punctDaca trceti prin Piatra Neamt va pot oferi un cort mic luat de la Alba Iulia dar pe care nu l-am defacut niciodata si pe care am dat 100EEu am luat acum o saptamana un camper Challenger si nu mai am ce face cu el si nici cu rulota Dethellfs
-
1 punct
-
1 punctCu firma secreta am inteles. Ce nu sunt foarte clar, daca in conditiile in care nu o faci tu, asa cum vad ca fac majoritatea,, e mai convenavbil decat sa cumperi un camper facut de fabrica cu o vechime decenta. Presupun ca ai studiat putin piata si ti-ai facut niste calcule, ce ai putea cumpara cu suma pe ca o ai vs conversie. Cineva care se ocupa cu conversii, nu dau nici eu nume, mi-a zis ca daca vin cu masina si imi face conversia nu ies mai bine ca pret, doar ca o sa fie cum vreau eu, vorbesc de dispunere. Probabil ar mai fi si ca totul va fi nou in "casuta", iar dupa cum i-am vazut, as adauga si o anumita siguranta in calitate fata de unul sh unde mai pot fi surprize. Totusi eu vad pretul ca motiv principal al conversiei, Interesant si calculul cu economia pe an.
-
1 punct@Ionut Antonaru Salut! In sfârșit ți-ai găsit duba. Daca faci cu firma cred că o să meargă mai repede. La cate firme de-astea sunt in Romania e foarte greu sa îmi dau seama daca e Corda,Sfinx sau Mario🤣
-
1 punctMultumim pentru vizionari @NRLaurentiu si pentru feedback-ul ca la carte! La capitolul editat mai am multe de invatat! La urmatorul filmulet sper sa-mi iasa mai bine! Valentin
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctLa Mulți Ani și sănătate vă dorim sărbătoriților zilei de 30 Septembrie! @Iutis Bogdan @Lorant.Szabo @Misu Jan Manolescu @RADU POPOVICI @Silviu Florescu @Silviu Socea și @Soulseeker !
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

