Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.09.2020 în Postări

  1. 4 puncte
    O zi de joi frumoasă vă doresc
  2. 3 puncte
    Ca să închei prezentarea, atașez o ultimă fotografie referitoare la rulota mea
  3. 3 puncte
    prieteni și o zi frumoasă!
  4. 3 puncte
    Bună dimineața ! Vă doresc o zi minunată !
  5. 2 puncte
    La Zetevar Panzio am fost eu anul acesta și acum doi ani cu ocazia întâlnirilor anuale de Wolkswagen retro. Cred că e prea mult spus camping despre poiana din spatele pensiunii, dar raportat la prețuri vs condiții e ok. În mijlocul poienii există un stalp de unde de poți racorda la curent. Există undeva în spate un grup sanitar ( turcesc ) și mai sunt toalete cu cabină de dus la intrarea în curtea propriu-zisă a pensiunii. Pensiunea in sine are restaurant la parter ( era închis din cauze pandemice) așa că nu pot da detalii despre meniu, camere duble la etaj (150 lei pe noapte ) Tot în curtea pensiunii, sunt vreo 10 căsuțe, și un loc de joacă pentru copii. Peisajul este superb, este ordine și curătenie. Deoarece eu am fost la o întâlnire nu pot spune dacă în rest este liniște, dar nu cred că locația este aglomerată. Prețul pentru campare este intre 30-40 lei cu curent inclus. Pun și ceva poze...
  6. 2 puncte
    Experiență nu a avut nimeni de la bun început. Dacă ăsta este singurul motiv, părerea mea e că ar trebui să reconsideri alegerea făcută. Cred că ar fi bine să alegi o configurație mulțumitoare pentru toți membrii viitorului echipaj ( unul sau două spații de dormit, duș, etc ) dotări ( panou, boiler, etc)totul la o dimensiune cât mai compactă, să stabilești la ce fel de ieșiri și activități o să o folosești preponderent în așa fel încât, mai târziu, să nu regreți alegerea făcută ! Succes !
  7. 2 puncte
    Bogdan, eu unul în toată sinceritatea nu as sta o secundă într-un camping cu iarba, palmieri ori alte tipuri artificiale. Este valabil și dacă vorbim despre toalete dau dușuri din plastic tip din acelea de șantier, concert.
  8. 1 punct
    Prima ieșire din viață cu rulota, cu bune și rele! Salut, cu permisiunea dumneavoastră și cu riscul de a mă face de râs, vă povestesc pățaniile mele la prima ieșire cu rulota. După aproape un an de la cumpărare, am reușit în sfârșit să scot rulota la plimbare. Rulota este Compass Rally 482 din 2005 trasă de un Touareg 3.2 din 2003, le-am prezentat la înscrierea pe forum. Este primul concediu cu ea, de fapt chiar prima mea ieșire pe stradă cu rulota după mine. Neavând BE la momentul înscrierii, fratele meu a mers cu ea la RAR. Am revizionat frânele, saboți noi, rulmenți noi, am desfăcut tot pe la proțap, până la urmă nu am mai schimbat bucșele de la tija împingătoare (nu le-am găsit), dar după gresare s-a redus considerabil jocul. Am reușit să definitivez montarea mover-ului (acela care vine foarte jos față de asfalt...) și am terminat instalația solară (panou mobil plus controller). Soția s-a ocupat de tot ce înseamnă dotarea rulotei, vreau să rămână totul în ea, nu să car din casă și înapoi, m-a costat mai mult decât revizia rulotei! Cu vreo două zile înainte de plecare am zis să umblu și la pastilele de la cupla antibalans, arătau bine dar, una nu a vrut să mai intre la loc și tot sucind-o eu, am reușit să îi rup o parte din tija de susținere cam de la jumătate și nu prea mai stătea la locul ei cu cupla scoasă. Nu mai aveam de unde să comand așa de în scurt, bun zic, nu-i bai, înainte să o leg de mașină, pun pastila, las cupla pe cârlig și nu mai are unde se duce de acolo. Am început să încarc rulota, eu am un obicei tare prost, car după mine toate prostiile dacă am loc, așa că lucrurile au început să scape de sub control. A mai fost o problemă, am fost 3 familii cu două rulote, un cort și două mașini. Fratele meu, la cort fiind, a avut și el o grămadă de cioroboaie, care au trebuit băgate în rulotă. Am încercat să pun greutatea pe Touareg, adică cortul rulotei (care este mare și greu), două lăzi frigorifice (cele care merg la 12V/220V și pe gaz) pline cu BERE! Au mai intrat ceva bagaje de mână, și gata portbagajul. În rulotă, bagaje în partea din față până la nivelul geamurilor, în rest pe jos, prin toată rulota... Pe cârligul mașinii am avut cam 100 kg apăsare (scrie 140 kg max). Per total cred că am depășit lejer MMA-ul de 1600 kg al rulotei. Am plecat la drum și prima oprire. Mi-a fost cam teamă la început, rulota lungă, grea, în sfârșit. Surprinzător însă venea foarte frumos după mine! Nu am apucat să-mi iau oglinzi suplimentare (cele primite cu rulota nu s-au potrivit), nu le-am simțit foarte tare lipsa dar nu strică, vreau să vă spun că tot drumul nu mi-am văzut în retrovizoare amicul, cu rulotă cu tot, decât în curbe. M-am cam păcălit un pic cu presiunea în pneurile rulotei, am băgat 3.8 și pe drum făceau ceva burtă și se cam încălzea talonul. De-abia la Năvodari am reușit să bag 4.2 în ele... De mers am mers la Vadu, pentru poveștile frumoase despre plaja sălbatică, și acolo la fel, pentru prima dată. Am ajuns luni dimineață, am alimentat cu apă la magazinul de la intrarea în sat și ne-am aventurat în biosferă. Drumul relativ ok, trebuie mers încet. La prima cherhana am rămas mut! Plin de rulote, una lângă alta, pe ambele părți ale drumului! Plus corturi... Zic, nu stau aici nici mort! Am făcut dreapta, spre poligonul de trageri, și am tot mers. Rulote cât vezi în față, am oprit cu gândul să las rulota și să merg doar cu mașina să caut loc, de frică că nu mai am unde întoarce. Am tras lateral rulota, am pus o scândurică sub roata de manevră, am tras frâna de mână și am încercat să o ridic de pe cârlig. Nu am reușit, rulotă grea, nisipul afânat, se afunda. Am renunțat și hai cu tot cu rulotă înainte. După vreo 10 m tot trăgea greu, ei zic, nisipul ăsta, lasă că bag greul. Și dăi cu greul. Rulota tot țopăia în spatele meu... Trec pe lângă un rulotist care dă din mâini disperat, mă dau jos, zice „- Domne, ți s-a blocat ceva la mover, că nu se mișcă roata!” Mă uit pe ambele părți, mover-ul la loc, mirosea însă a încins, trec pe lângă proțap spre mașină, arunc un ochi și văd frâna de mână ca un stindard ridicată spre cer... Pfff, bine măcar că ține! :))) În capăt de tot, penultima intrare spre plajă, la vreo 200 m de gardul poligonului am găsit în sfârșit mai liber, dar dacă campai pe drum nu vedeai nimic, este o dună spre plajă. Plus căldură, plus țânțari, plus în imediata vecinătate a tufișurilor cu mirosurile aferente... După acea dună mai este un drum de nisip, paralel cu marea, exact înainte să înceapă plaja. Acolo era bestial de frumos, dar intrarea era toată cu nisip, la fel și drumul. Eu și amicul meu cam circumspecți, Touareg-uri ca Touareg-uri, dar nisipul rămâne nisip și rulota, rulotă! Dar nevestele nu și nu, acolo ne campăm! Bun, ne-am făcut curaj și am zis să încercăm. Amicul meu are o rulotă mai mică binișor, a intrat din prima. Am intrat și eu, dar trebuie să faci dreapta când ajungi la plajă și pierzi din elan, am bagat-o eu, dar după aceea trebuia mers cu spatele ca să o poziționez corect față de plajă și să las și loc de trecere. Aici a intervenit șufa, cu o mașină am împins-o din proțap, cu cealaltă am tras-o legată cu șufa de șasiu. A mers mai bine decât mă așteptam! Dar totul a depins de mașini, nu vă aventurați că dați bani la tractarea de la cherhana. Numai eu am tras în prima zi 3 mașini care nici măcar nu au încercat să ajungă unde eram noi... Mașinile le-am parcat regulamentar, la drum, dar la rulote le-am spus că dăm sigur amendă dacă vin rangerii, nu eram pe plajă sau pe vegetație, dar nu eram nici la distanța necesară de mare. Unde am stat noi nu a fost aglomerat, doar vineri după masă au mai apărut corturi, dar nu foarte aproape de noi. În schimb, la vreo 300 metri spre nord/cherhana erau vreo 7-8 rulote, toate direct pe plajă, cu 4 umbrare 3x3 m unite și cu mese întinse ca la botez, cu niște boxe imense de evenimente pe stative, cu fire pit-uri seara (au venit cu lemne la ei, pentru că pe acolo nu găsești un băț), artificii seara, pfff, nebunie. Și asta pe plaja sălbatică Vadu unde cauți liniște. Acum sincer, prea tare nu ne-au deranjat, vântul nu bătea din direcția lor, nu se auzea decât seara niște muzică în surdină și focurile de artificii, însă astea se terminau repede. Peisajul de vis, vedeam de oriunde marea, inclusiv din rulotă răsăriul de soare și cel de lună, care mi s-a părut chiar mai spectaculos! Iar faptul că ieșeam din cortul rulotei direct pe plajă, stăteam seara pe șezlonguri la povești, de neuitat. Părți proaste, vântul... A bătut în continuu de luni până sâmbătă la plecare, am avut nisip pe unde nici nu vă închipuiți! Un nisip fin care intră peste tot, dacă nu aveam dușul rulotei, nu rezistam. Plus zgomotul mării, îmi era dor de el, dar fără valuri mari, după trei zile aveam în urechi tot o vâjâială. Dar a avut și partea lui bună, nu am avut țânțari. Într-o singură seară s-a potolit un pic și era plafonul cortului plin de gângănii!!! Cu cele două lăzi, plus cele 2 frigidere, am domnit-o, am dat bere rece și la vecinii de plajă! Cadac-ul a funcționat ireproșabil, l-am cumpărat cam nehotărât dar face toți banii. Totul la rulotă a funcționat foarte bine, încărcarea solară de asemenea, în condițiile în care au fost dimineți în care am scos afară panoul abia pe la 10-11 dimineața. În câteva ore intra în float. Mi-a fost teamă cu căldura în plin soare dar, culmea este că pe timpul zilei cel mai răcoare era în rulotă cu toate trapele ridicate, cu doar două geamuri și ușa deschisă. Exact în ziua plecării, sâmbătă pe la 9 dimineața, au venit și rangerii, bineînțeles amendă pentru campat/calat rulota la mai puțin de 150 m de linia cea mai înaintată a mării. Mi-au dat un fluturaș cu amenzile aplicate, de la 500 la 1000 lei și au plecat la mașină să scrie. Ei, să vezi că am pus-o! Dar au fost băieți ok, au dat o singură amendă de 250 lei în loc de trei, doar mie, și au spus că dacă nu participă și ceilalți se întorc și le aplică și lor! :))) Peripeții? La mover i-am crăpat carcasa de jos, pe stânga, la prima ieșire dintr-o parcare pe carosabilul supraînălțat, iar pe cea din dreapta în nisip. Funcționează, dar prezintă ciufulit din punct de vedere estetic. La plecare am ieșit mai bine din nisip, după ce am poziționat-o pe direcție din șufă. Culmea este că amicul meu a ieșit mai greu. Eu am, pe lângă greu, și diferențial central blocabil, el nu are a treia poziție, poate contează și asta. La întoarcere am fost mai ușor considerabil, am venit foarte bine. Acum, vă aduceți aminte treaba cu pastila de la antibalans? Și la dus, și la întors m-am lăudat de cât de mult contează antibalansul la o rulotă mare și grea, mai ales în condițiile în care amicul meu gresează cârligul anulând astfel efectul antibalansului (de, șofer de modă veche). Viteza de croazieră a fost 80-100 km/oră, cu mici vârfuri de 110. Bun, ajung acasă, mă iau să descarc și să duc prin garaj diverse. La un moment dat m-a bufnit un râs de a venit fratele meu după mine! Pastila! Pastila de la antibalans era pe banc! Am plecat la ora 3 dimineața și în grabă am uitat să o pun! Mă miram eu că nu se strânge prea tare când apeși cupla antibalans, dar na, așa o trebui! Așa că antibalansul meu a lipsit cu desăvârșire! O singură dată am simțit un mic balans, dar nimic spectaculos, cred că a compensat greutatea mare a mașinii. Consumul mașinii a fost de 15%, pentru un motor de 3.200 V6 benzină și cu greutate pe el și după, este onorabil zic eu. Amicul cu Touareg-ul de 3.000 diesel și cu rulotă mai ușoară a comsumat cam 11 și ceva la %. Concluzii? Da, mi-a plăcut cu rulota, nu ești la fel de zglobiu pe șosea, dar este ok. Am dormit foarte bine în ea, am avut toate condițiile, la cort nu reușeam să rezist atât. În legătură cu camparea, hmm, totuși nu cred că mai vreau campare direct pe nisip, în plin soare. Au fost momente când a trebuit să mă hidratez serios! Și parcă tânjesc după apa din Grecia... Mulțumesc pentru timpul acordat și concedii cât mai plăcute vă doresc!
  9. 1 punct
    Va salut. Dat fiind faptul ca in concediu incerc sa folosesc telefonul doar pentru a fotografia si laptopul pe cat posibil sa nu il folosesc, va prezint concediul nostru in poze doar acum, revenind acasa. Traseul ales a fost de 560 km, pe ruta Tarnaveni (MS) - Brasov - Ploiesti - Slobozia - Podul de la Harsova - Navodari (CT). Drumul a fost mai bun decat ma asteptam, nu avea rost sa ajung pe autostrada pentru cei 80km/h (max 90km/h) cu care mergeam. Cateva poze : Plecarea din fata casei, Scurt popas dupa urcarea de la Timisul de Sus catre Azuga Cafeluta in parcare Lidl Navodari, aici am ajuns aprox la miezul noptii, am dormit, asteptand deschiderea dimineata pentru aprovizionare. Am ales camping GPM Navodari, pretul mi s-a parut foarte mare, dar m-a convins sotia sa ramanem, pentru ca acceptau vouchere de vacanta (cine e bugetar stie, eu nu sunt bugetar J ) Erau multi in camping dar se trageau la umbra, noi am ales un loc in fata, la soare (deh, pandemia asta si distantarea sociala) Dupa 7 zile am pornit spre meleaguri mai apropiate de casa noastra. Am facut un popas scurt, de 1 noapte la Camping Muddy Land, vizitand vulcani noroiosi si gustand lichiorul de catina si socata casei. Dupa asta am plecat catre locuri mai cunoscute, la lacurile de pescuit din Subcetate (HR) unde am stat 6 zile la pescuit, savurand ciorba de peste a casei (din pacate poza nu o mai gasesc). Caldura mare, pesti mofturosi dar amintiri frumoase. Dimineata racoare Dar ziua caldura mare Si cateva din preparatele pe care le am savurat la rulota in zilele de concediu: Dupa 15 zile petrecute in total cu rulota a trebuit sa ajungem acasa, concediul este pe gata, dar in drum catre casa déjà ne planificam urmatoarele iesiri, drept ca scurte, doar de weekend, atat ne permite serviciul.
  10. 1 punct
    Bine v-am gasit ! Numele meu este Flavius Salceanu si am ajuns pe forumul acesta din dorinta de a cunoaste mai multa informatie specifica campingului si a autorulotelor, dar si dintr-o nevoie de apartenenta la o astfel de comunitate. Sunt din Timisoara si lucrez in sectorul IT, iar de cand cu pandemia mi-a venit ideea de a mai lucra si din natura. Am incercat initial cu cortul prin imprejurimi dar si la altitudini mai mari, si am ajuns la concluzia ca imi trebuie o autorulota, in special pentru protectie la intemperii si WC inauntru, iar mai apoi din nevoia de curent electric. Pana nu demult, nu eram chiar obisnuit cu iesiri in natura, dar acum, probabil odata cu varsta, am inceput sa caut colturi de rai, sa fac fotografii si sa ma bucur de natura. Prioritatea a fost sa pot sa merg cu atelajul meu in conditii normale, dar cu o dinamica usor sportiva, sa fie oarecum stealth, sa fie ieftina la achizitie si sa nu necesite prea multe investitii. Prin urmare mi-am cumparat o ambulanta pe care urmeaza ca o convertesc intr-o autorulota, iar mai multe specificatii vor fi prezentate in sectiunea dedicata atelajului. Cu toate ca specializarea mea nu este neaparat una tehnica, personal imi plac masinile, imi place sa aibe cat mai multe si mai interesante dotari, sa mai bricolez cate ceva, iar o ambulanta facuta dintr-un Volvo S80, cel putin pentru moment mi s-a parut ca-mi vine manusa. Ne mai auzim Va multumesc pentru primire si gazduire, Numai de bine, Flaf
  11. 1 punct
    Cred ca te complici prea mult, locurile alea is ptr 10-15 minute, nu o sa parcheze nimeni acolo mai multa vreme.
  12. 1 punct
    Salut @Mihai-Arad . Asa avem deja 3 campinguri in joc . Despre Zetevara panzio es kemping (da, tot nume maghiar ) nu s-a scris mare lucru. Vezi te rog harta.
  13. 1 punct
    Te salut @G.Janos Corect ! Exact asa spuneam (si io) mai sus .... (vezi al 2-lea alineat). Harta! Din ciclul "Cuvinte grele", cateva randuri de Ghe. Sion (mie, mi-au placut!) "Mult e dulce și frumoasă Limba ce-o vorbim, Altă limbă-armonioasă Ca ea nu găsim. Saltă inima-n plăcere Când o ascultăm, Și pe buze-aduce miere Când o cuvântăm...."
  14. 1 punct
    Cu ce o vei trage, cât cântăresc, o vei lasă pe acel teren sau vei merge hai hui cu ea, ai experiență cu remorcă în spate? Hobby ce model, ce an, ai vreun anunț unde o putem vedea?
  15. 1 punct
    Nici macar, 60 m/s = 216 km/h ceea ce inseamna tornada de nivel EF2 superior pe scara Fujita, ceea ce nu este cazul.
  16. 1 punct
  17. 1 punct
  18. 1 punct
    N-am avut cotele la dispozitie, ci doar masurile pe care le-ai scris. Intr-adevar nu e usor sa parchezi in configuratia pe care ai desenat-o. Insa trebuie s-o lamuresti de pe acum, nu mai tarziu. In acest sens trebuie sa faci un triunghi de acces in aleea din dreapta spre locurile de campare (banuiesc ca este bordura acum), iar poarta s-o lungesti in jos. Vorbesc privind desenul de mai sus. De asemenea, asa cum ai desenat si pozitionat cele 3 locuri, drumul de acces spre camping vine de sus-partea din stanga a desenului. Daca vine de jos, atunci nu va putea nimeni parca acolo, decat daca e liber complet. Daca traficul vine de jos, atunci trebuie sa reconfigurezi totul in oglinda. PS: Cam asa vad eu: Liniile de sus-stanga reprezinta traficul de intrare, dreptunghiul din aceeasi zona = largirea portii de acces, iar triunghiul hasurat = rezolvarea accesului facil pentru cei parcati prin carosarea acelei zone.
  19. 1 punct
  20. 1 punct
    https://www.economica.net/ministrul-transporturilor-peste-cateva-zile-se-semenaza-contractul-cu-turcii-de-la-nurol-pentru-lotul-nu-falau-suplacu-de-barcau-din-a3_189340.html
  21. 1 punct
  22. 1 punct
  23. 1 punct
    Te salut @Mihai-Arad 1. Camping Sancel 2. Fishing Lake Sub Cetate Sunt 2 campinguri diferite situate relativ aproape, incadrate "la categoria; "ASA NU!""
  24. 1 punct
    Buna dimineață O zi de miercuri frumoasă vă doresc.
  25. 1 punct
    Personal, ma zgarie pe ochi locurile alea de parcare pentru atelaje. Nu-mi imaginez ca e dispus careva sa faca o parcare la 90 grade, cu spatele, ca sa mearga 10 min sa-si faca formalitatile de cazare. Sau, in situatia in care ajunge noaptea, chiar daca se presupune ca sta acolo pana dimineata.
  26. 1 punct
    Open Air Blues Festival s-a amânat, dar aproape în fiecare weekend au fost concerte sub egida " Brezoi Summer Camp " unde cred că s-a campat in condiții asemănătoare festivalului...
  27. 1 punct
    Am făcut un "test" de ergonomie astăzi nu prea a ieșit cum am visat eu aseară dar mi-am dat seama exact cum o sa arate in interior și nu pot spune decât că îmi place foarte mult. Soția a ținut neapărat să vadă fizic cum va fi înainte. Pot sa spun că am spatiu liber fata de vechea rulota, un Chateau Lume 430. Pat 130cm lățime Banchete 80x60 Dulap Mare 45x60 Baie 120 x 70 Bucătărie 50x118 Dulap mic 30x35 Dulapurile suspendate vor veni de deasupra patului până la ușă culisanta ( nu le-am mai făcut din carton ) Iar pe partea cealaltă până deasupra canapelei. Am luat în calcul și grosimea materialului când am trasat cu banda de hartie pe jos.
  28. 1 punct
    Acum sunt sigur că podeaua este protejată cum trebuie.
  29. 1 punct
    Astăzi am aplicat un strat de grund cu pensula. L-am dat cat am putut de gros Urmează să dau ușile jos, spate și laterala. Cele din spate pentru că trebuie să vopsesc balamalele ( negru mat ). Iar cea laterala pentru a schimba rolele și să o verific de rugina.