Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2020 în Postări
-
5 puncteSuplimentar, mai adaug cateva poze si explicatii pentru cei ce vor sa ajunga in acest camping: - la plecare, cumparaturi de ultim moment la Carrefour Militari cu atelajul parcat in apropiere: - la baie sunt patru chiuvete, patru cabine WC si trei dusuri: anticamera dusului: - zona chiuvetelor de spalat vase (doua cu scurgator, una adanca): - accesul pe drumul din stanga (cum vii din DN), puternic inclinat, ajunge in dreptul "receptiei", a toaletelor/lavoarelor exterioare, a cismelei pentru apa (care apropo are un robinet cu buton de temporizare - iritant sa-l tii cu mana apasat timp de aproape 4 minute pentru un bidon de 20 L, cu debit foarte mic): accesul din DN (jos de tot): trece pe langa cismea: ajunge in prima terasa de campare: apoi urca spre cea de-a doua terasa de campare: - accesul in camping se poate face si pe drumul din dreapta (cum vii din DN), de asemenea inclinat, dar mult mai accesibil. Acesta ocoleste campingul (se vede in dreapta cortului pe unde trece) si ajunge la o poarta ce da direct in terasa superioara: - poze de pe un deal din apropiere in care se incadreaza in panorama si campingul: Si... un gratar cu... panorama: Prezentare gratar ziua 03 - VID_20200813_170114 - pulpa porc 02.mp4
-
4 puncteBuna dimineata, Dupa cum probabil ati vazut in postarea mea din camping, intr-una dintre poze apare si un aragaz/gratar portabil. Este vorba de un aragaz mic cu cartus de 250 ml stil Campingas (acest model), dar fabricat de o alta firma - Restocamp (Techni Loisirs International). L-am achizitionat din Cora Pantelimon in 10 August cu enorma suma de 82 lei! A venit si cu un bonus: un gratar din tabla emailata cu scurgere a grasimii. Il mai puteti gasi si pe la partenerii eMag, insa la preturi nesimtite de la putin peste 100 lei si pana la peste 150 lei, bineinteles, fara bonus si cu cost transport in plus fata de pretul produsului. Eu eram chitit de mai mult timp sa iau un astfel de aragaz de la Campingas, dar in afara de modelele care au ceva inox pe ici - pe colo (acestea imi faceau cu ochiul, dar in tara nu le-am vazut prin supermarket-uri), nu mi s-a parut o afacere prea buna, cele simple sarind de 100 lei in supermarket. Avantaje: - puternic (2,2 kW); - aprindere piezoelectrica; - mic (vine in geanta din plastic, in care nu incape partea inferioara a gratarulului, doar partea centrala); - usurel; - cu cartusul de 250 ml am facut de 3x gratar a cate 15 minute fiecare si pare a fi la jumatate (nu l-am cantarit la intoarcere sa-l compar cu cel plin), dar ei zic ca are o autonomie intre o ora jumatate si 3 h. Eu l-am folosit cu flacara in treimea superioara, aproape de maxim; - ieftin (tinand cont si de bonusul primit); - poti pune pe el orice vas/gratar, precum la un aragaz obisnuit (eu as cauta o piatra pentru pizza de circa 32 cm diametru si un capac asortat pentru efectul de cuptor). Dezavantaje: - nu are supapa de protectie, iar in caz ca sufla vantul si stinge flacara, incalziti cu gaz pur... - tava/gratarul sunt instabile pe ochiul de aragaz chiar daca au tesiturile de ghidare. Trebuie manipulata cu grija carnea pentru a nu deplasa tava/gratar pe suportul ochiului de aragaz; - se murdareste la fel ca orice alt gratar si trebuie spalat! Cateva poze cu ambalajul, produsul si un filmulet : - cutie ambalaj - in actiune cu niste carnaciori in a doua zi de campare: - in a treia zi a avut grija de niste ceafa de porc marinata: - si in cea de-a patra zi cu niste pulpa de porc: Si un filmulet in prima zi de actiune in care-l laud Prezentare gratar ziua 02 - VID_20200812_164954 - carnati - MIC.mp4
-
3 puncteAstăzi pot spune că am finalizat tot ce mi-am propus. De acum, preocuparea principală va fi unde plecăm, nu ce mai avem de montat/cumpărat. Am pus conector city water, instalație solară și priză 12V la interior. Consider că rulota e completă, din punct de vedere tehnic. Estetic vorbind, îi pregătesc autocolantul cu setter irlandez, să fie și casa lui Pluto.
-
3 puncte
-
2 puncteSalutare, De vreo 2 ani ma batea gandul sa convertesc o autoutilitara in camper. Am vazut sute de tururi pe youtube si am pierdut multe ore pe instagram. Datorita latimii interioare si a deciziei de a pune patul transversal, am decis ca platforma Fiat, Jumper, Boxer este cea mai potrivita nevoilor mele. Bugetul initial pentru cumpararea dubei a fost de maxim 5000 euro dar dupa ce am vazut mai multe exemplare intr-o stare nu foarte buna si cu km dati inapoi, am ridicat bugetul si am ajuns sa cumpar un Fiat Ducato Maxi L4H3 din 2015 (euro 5) cu 280.000 km la bord. Ca si dotari mai interesante, are AC, rezervor de 120L si pilot automat. Pe partea mecanica pare in regula desi n-am apucat sa o duc la un service pentru o verificare amanuntita. Ca si gabarit, mi s-a parut imensa in primele cateva zeci de km dar m-am obisnuit la un moment dat. Din pacate, nu am unde sa lucrez la ea in Bucuresti si o tin in curtea parintilor la tara. Avand in vedere faptul ca ma pot duce doar in weekend, n-am apucat sa fac mare lucru la ea pana acum. Sper sa reusesc sa o termin intr-un an... :)) Pe interior era intr-o stare decenta. Avea niste urme de rugina pe podeaua din spate pe care le-am indepartat si am aplicat un strat de grund pe toata suprafata. Am dat jos panoul despartitor si intentionez sa construiesc unul izolat cu posibilitatea de acces in cabina in caz de urgenta in partea superioara. Voi pastra bancheta dubla pentru pasageri. Am ales sa scot panoul metalic original pentru ca e destul de greu si pentru ca m-am gandit ca ar fi o mare punte termica. Am reusit sa izolez peretii cu polistiren expandat de 5cm mai putin in zona patului unde am pus 3cm pentru a castiga cat mai mult loc. Patul va fi amplasat undeva la 100 cm fata de podea pentru a permite depozitarea de biciclete sub el si ar trebui sa aiba o lungime de aprozimativ 1.9m in zona de deasupra saltelei. In coaste am bagat vata de sticla (in pungi in zonele unde am putut face asta). Tavanul il voi izola dupa ce imi ajunge si a doua trapa ce va fi amplasata deasupra patului. voi pune tot xps de 5cm. Podeaua o voi izola cu XPS de 2cm incadrat de un cadru de lemn de 2cm pentru rigidizare. Ma gandesc sa fac si o podea inaltata in zona de podea folosibila. Ca si buget pentru amenajare, sper sa reusesc sa ma incadrez in 5000 euro. Incep sa am indoieli ca voi reusi. Pana acum pe partea de ventilatie am achizitionat un Maxxair fan, o trapa dometic 40x40 (pe care o astept saptamana asta). Intentionez sa mai montez un geam OEM cu deschidere pe usa laterala si daca gasesc ceva finut cu deschidere, inca un geam pe usa din stanga spate. Inca nu sunt hotarat daca sa montez inca o trapa cu ventilator (mult mai ieftina ca maxxair-ul ) si in dus. Daca as face-o, mi-ar incurca planurile pentru terasa pe care vreau sa o fac pe acoperisul dubei. Pe partea electrica, am cumparat pana acum un regulator solar Renogy DCC50s. Am reusit sa-l gasesc doar pe Amazon.de. Partea de cablaj e relativ acoperita din ce avea tata de-acasa. O sa folosesc cabluri cu sectiune de 1mm pentru LED-uri si cu sectiune de 2mm pentru prizele la 12V (mai putin frigiderul) si USB-uri. Cablajul intre baterii si regulator vreau sa-l fac cu cablu de sudura de 1.6cm. Am comandat sigurante automate pentru toate traseele principale si panouri de sigurante pentru circuitele mai mici. Astept sa mai vina si prizele, intrerupatoarele si luminile. Cu bateriile nu stiu inca ce voi face si pentru inceput, vreau sa montez 2 panouri de 180w pe plafon (legate in paralel). Pentru partea de baie, voi folosi un PortaPoti si cadita de dus intentionez sa o fac din inox exact pe dimensiunile podelei. Chiuveta de bucatarie, vreau sa fie cat mai adanca si probabl voi folosi una normala, incastrata in blat. Am cumparat un bazin de 150l de apa curata. Bazinul de apa gri, il voi monta sub masina. Nu m-am hotarat inca unde exact va fi amplasat si volumul acestuia. Pentru incalzirea apei, ma gandeam la un instant pe GPL. Nu m-am hotarat inca daca e mai bine sa-l montez in interior pe peretele dintre baie si chiuveta sau sa-l pun pe usa din dreapta spate si sa-l folosesc doar cu aceasta deschisa (pentru a evita inca o gaura in plafon) Ca si aragaz, as vrea sa folosesc unul de camping cu 2 ochiuri, pe care sa-l pot folosi si in exteriorul masinii (pe o masuta rabatabila din interior) Pentru incalzire, am cumparat un "webasto" chinezesc de 5kw. Am gasit aici pe forum o idee foarte interesanta de a-l folosi si pentru incalzirea apei. Layout-ul interior, l-am gandit in felul acesta pentru maximizarea spatiului si mai ales pentru echilibrarea greutatilor. O sa am nevoie de mult ajutor in gasirea materialelor de constructie necesare. 67acb25a-04fb-46a9-87d2-18276f9df655.jfif
-
2 puncteSalutare tuturor. Din pacate sfaturi nu pot da pentru ca nu am incercat niciodata un cort pe masina insa ma tot uitam dupa masini de genul asta de pe vremea cand aveam Discovery 1, modelul initial. Insa la ultima iesire cu rulota am avut doi vecini in Camping care aveau jucarii foarte smechere. Cel din Cehia nu vorbea engleza, dar am reusit sa ne intelegem cu ajutorul unuia din copii lui si am aflat ca adaptarea a costat 11-12.000 euro. Erau doi adulti si 3 copii. Mai jos cateva poze:
-
2 puncte
-
2 puncteSalut. Atenționare de prezență a ursului am avut zilnic acolo telefon dar în zona Arefu. Sigur ai sa vezi cel puțin unul sau doi la baraj la Vidraru si în apropiere dar acolo la Cumpăna n-am avut parte de prezența vreunuia. Rulote au fost vreo trei și corturi "încropite". La poienița unde ne-am instalat, malul era abrupt dar dacă dai un ocol scurt, sigur poti găsii un loc unde sa tragi caiacul. Din pacate pezevenchiul ăsta mic al meu, mi-a șters unele fotografii chiar de acolo din poieniță... Drumul e mai așa... forestier dar cu puțin curaj ajungi bine. Peisajul te răsplătește pentru tot. ...Bani să ai, că îi lași la cabană 🤨. Ciorba-i bună, ... berea, 8 lei😀 Curaj !
-
2 puncteSalut Daniel. Îmi cer scuze pentru întârziere (campare Cumpăna). Am avut unele probleme cu telefonul si cum n-am ajuns prea des pe acasa n-am deschis desk-ul. Cum spuneam, a fost fain . Vreme frumoasă și liniște. Total unplug. (aproape)🤭. Am avut în schimb un necaz când am plecat de acolo. Între DN71 si Cumpăna drumul e relativ bun dar cu un pod rupt la care se lucrează (fără prea mult spor, după cum am observat). Rulota are vreo 1300kg si ca sa urc dealul de imediat de după pod, trebuia să-mi iau un pic avânt. Nu puteam face asta pe podul acela din bârne și am rămas cu vreo 5 metrii de creasta dealului fără aderența (deh, Ford Focus MK1). A trebuit să aștept preț de vreo 2 ore ca să rog pe cineva să mă tragă-n vârf. Am trecut pățania asta la lista de motive pentru care trebuie să-mi schimb mașina 🤕. MERGEȚI LA CUMPĂNA! E fain!
-
2 puncte
-
1 punctBuna ziua. Ma numesc Adi Muntean, cochetez de mult cu libertatea de miscare intr-un regim autonom familiar si confortabil. Anul acesta am reusit sa-mi duc la bun sfarsit ideea, am facut o conversie din van in autorulota si .. voila :
-
1 punctSalutare tuturor, Numele meu este Ciprian, sunt de la malul marii si am fost de 3 ori cu cortul. M-am inscris pe acest forum in urma unei cautari pe Google - "cel mai mare forum din Romania rulote, cort" ... si de aici cam incepe tot insa nu stiu cand se va termina. Ca sa sar direct la subiect, doresc sa deschid un camping intr-o zona in care nu exista asa ceva momentan. Primul pas l-am facut, am achizitionat terenul pe care intentionez sa incep sa-l pregatesc cel tarziu la anu'. Ca majoritatea proprietarilor de camping-uri doresc sa creez ceva frumos, multumitor si unic (zic eu). Ceea ce cred eu ca ma deosebeste de multi proprietari este lacomia, dorinta de a lua si pielea de pe om, pofta nebuna de a face bani... "calitati" pe care din fericire nu le-am dobandit pana la aceasta varsta si consider ca daca nu le-am dobandit pana acum, nici sa nu o fac vreodata. De aceasta afacere, desi nu-mi place cum suna trebuie sa recunosc ca intentionez sa-mi castig existenta si de pe urma ei o sa-mi ocupe verile de acum incolo, deci ma voi ocupa personal si sper ca lucrurile sa decurga asa cum imi sunt asteptarile. Deoarece cunostintele mele despre camping sunt zero sper sa obtin toate informatiile necesare de pe acest forum si promit sa nu va pistonez prea tare.
-
1 punctTe salut @Vlad Iliescu Felicitari inca o data! Of, uf... asta-i (si) preocuparea mea ...
-
1 punct
-
1 punctL-am luat de la Peti. Cel de pe Fendt e identic și l-am luat ca piesa separată, o dată cu rulota.
-
1 punctSunt luate de pe eBay, destul de scumpe de altfel sunt din aluminiu dar te ajuta foarte mult mai ales la tavan, au pe spate un autoadeziv care se lipeste aproape pe orice, si dupa ce se lipesc bati la propiu cu ciocanul in ele. Am vazut si topicul tau, foarte frumos si spor la transformare, dar nu folosi vata minerala in pungi pentru ca o pui degeaba, nu face nici un fel de izolare doar astupi gaurile. Eu am folosit XPS de 3 la partile laterale superioare, tavan si podea, si de 5 la partea laterala inferioara, prins absolut tot cu spuma pentru polistiren si acele prinderi, si in toate spatiile mici direct vata minerala iar peste tot isoflix sau cum naiba spune de 3mm.
-
1 punctMie-mi miroase a reclama! E a nu stiu cata postare privind acest camping si tot de la un user proaspat inscris (2 postari la acest moment). Nu stiu care dintre userii proaspat inscrisi este proprietarul (o fi unul si acelasi, cu acelasi IP?), dar nu este frumos sa faceti asa ceva. Am stat saptamana trecuta intr-un camping mult mai frumos si dotat la bani mai putini. Mai studiati piata domnilor si nu mai faceti reclama la WC-uri din plastic! Rectific: este vorba de acelasi user (probabil proprietarul) cu doua postari, in prima postare isi face bineinteles... reclama!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctAceste roof tent-uri sunt concepute în mod special pentru mașini de off road, pentru trasee, să ajungi oriunde cu ele, să te campezi în câteva minute, în orice condiții climatice și să le strângi la fel de rapid. Prețul lor este mare, chiar și la mâna a doua este undeva la 800-1000 euro. Din punctul meu de vedere, pentru o campare chiar și de doar 2 zile este inutil. Într-un cort bun de 100 euro, pe care îl instalezi în 20 de minute, vei avea confort și spațiu mai generos. Ca să nu mai zic de urcatul și coborâtul pe scara aceea... Dar cel mai important aspect negativ pentru mine este lipsa de independență a mașinii. Fie că este vorba de vreo urgență, vreo nevoie, vreo plimbare, va trebui să strângi tabăra...
-
1 punct@Mihai-Arad Nu e vorba de cat de mult esti dispus sa scoti din buzunar. Si noi mergem in campingurile de afara pentru a scapa de astfel de situatii. Eu spuneam ca avem o tara extrem de frumoasa si ca vad cum natiunea asta se degradeaza pe zi ce trece. Stim cu totii ce gasim in campingurile de pe litoralul romanesc. Nu cred ca are rost sa mai povestim asta...era doar o constatare amara.e pacat ca se intampla asa...si nu prea avem ce sa facem!
-
1 punctPacat...zona e superba! Oricum, in excursia de azi am vazut ce fel de pameni vin aici...zona invadata de romani de "cultura extrem de joasa" iar oamenii care au bun simt si cei sapte ani de acasa sunt nevoiti sa isi caite alte zone si locuri pentru a se odihni. Chiar si asa dupa un an sau doi ajung si acolo inaripatele,nesimtitii de mana cu toti needucatii si hodinitii. Candva turismul cu cortul si rulota era un lucru la care sa aspiri,cu reguli si bun simt. Era ca o mare familie care se reunea in diverse locuri. Astazi cred ca vedeti si voi ce e!!! Daca cineva se simte jignit de ce am scris ...va rog sa luati masuri,dar eu mi-am spus oful... sunteti oameni frumosi aici pe forum...si cu voi vreau sa ma intalnesc in camping nu cu aceste scursuri!!!
-
1 punct@Gabriel Schuster salut! Pana maine, sambata, vom sta. Nu am cautat un restaurant, deci nu pot mentiona nimic din punctul acesta de vedere. Pe langa conserve si alimente reci, avem si un aragaz mic, stil Campingaz, dar care a venit cu bonus o placa de gratar cu acumulare grasime, asa ca am avut si ceva cald la gratar (ieri carnaciori, iar azi vom face trei fripturi de pulpa porc, fezandate - de la Profi). Magazine sunt "de cartier", diverse si destul de aproape (pana intr-un kilometru), iar mai rasarit e Profi la 3,1 Km. Acum suntem 3 rulote in terasa de sus (cea cu vedere panoramica la munti), iar daca vremea nu e promitatoare si sperie "pantofarii" s-ar putea ca duminica sa gasesti loc bun aici si sa nu fie aglomerat. A plouat ieri circa un sfert de ora, apoi soare, dar... asa este la munte! De mentionat ca daca ai unghiul de degajare mic (adica ai spatele departe de axa) nu o sa poti urca in terasa de sus. S-ar putea sa ma insel, dar oricum sa ai pe cineva sa te anunte daca atinge spatele. Drum bun si sejur placut!
-
1 punctBuna seara, dragi colegi! Va scriu din camping si confirm cele scrise pana acum, inclusiv caa drumul mai lung prin Pitesti-Campulung este cel mai bun. Am facut un dus excelent la 9 seara cu apa fierbinte, cred ca au centrala. Dusurile (3, 4 cel putin) sunt cu anticamera, deci te poti desfasura in voie. De asemenea, sunt multe lavoare si toalete, n-am stat sa le numar! De asemenea, exista hartie igienica si sapun lichid, iar curatenia este exemplara! Nu sunt mirosuri, ba chiar se simte si iz de parfum! Mai problematic este cu apa pentru rulota - pana in zona unde am campat sunt circa 150 m, precum si la deal. Asa ca este indicat sa aveti un carucior pentru bidon sau, si mai util, un bidon cu roti. Panorama face toti banii! Adica 2 persoane cu masina si rulota, facilitati si curent incluse = 50 lei/noapte. Cateva poze edificatoare:
-
1 punctCNAIR a desemnat câștigătorii pentru proiectarea și execuția loturilor 3 și 4 aferente Centurii București Luni, 03.08.2020, C.N.A.I.R. S.A. a transmis adresele de comunicare a rezultatului procedurilor de atribuire a contractelor având ca obiect „Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București, km 0+000 - km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600” și "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București, km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000 - km 52+770, Lot 4: km 47+600 - km 52+070” către toți ofertanții. Pentru lotul 3, ofertantul desemnat câștigător este NUROL INSAAT VE TICARET A.S., cu preţul de 428,827,572.23 lei fără TVA și un punctaj total de 98.23 puncte, din care 48.23 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică. Durata contractului este de 30 de luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni. Lungimea lotului 3 este de 8,6 km. Ofertantul desemnat câștigător pentru proiectarea și execuția lotului 4 este ASOCIEREA S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - Lider de asociere), cu preţul de 312.633.551,09 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 50 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică. Durata contractului este de 30 de luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni. Lungimea lotului 4 este de 4,47 km. Semnarea contractelor de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

