Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2020 în Postări
-
5 puncteAm reușit să mai fac cate ceva. Am dat cu ulei de in pe tot lemnul,am făcut bucătăria și ieri am făcut o parte din pat.
-
4 puncte
-
4 puncteHristos a Inviat.La Cernavoda dimineata a fost soare ,acum parca s-ar inoura, pote da si la noi o ploaie mult asteptata.Va doresc sanatate si o zi frumoasa .
-
4 puncterulotisti si sa aveti o duminica excelenta, oriunde va aflati! Aveti grija de voi si de cei dragi!
-
4 puncteoameni buni! Se anunță că va ploua și azi si mâine la Letca Noua, asa ca voi profita de vreme pentru odihnă si aprovizionare cu materiale.
-
4 puncteBuna dimineata La noi de zori a inceput sa ploua. Cred ca este cea mai asteptat fenomen meteo, mai ales ín zona noastra si nu numai. O Duminica binecuvantata va doresc tuturor oriunde va aflati.
-
3 puncte
-
3 puncteEu, fiind un adept al ieșirilor off camping, după exact 3 ani și circa 75-76 de ieșiri, nu as schimba Rangerul cu o alta mașina, eventual tot un pick-up, tot Ford, gen F 150, sau unul electric. Fără mașina aceasta nu as fi putut cutreiera munții pe drumuri forestiere, trece valuri de apa sau înainta prin zone accidentate. A ajutat tracțiunea 4x4, reductorul și cauciucurile BF Goodrige AT, cu care am făcut deja 65.000 km, din cei 80mii, cât are acum mașina. Și mai merg încă. A ajutat și mărirea gărzii la sol a rulotei cu 12 cm. Rulota mea are 1260 kg (acum 8 zile am făcut ITP- ul și nu am dat jos nimic din ea: 2 butelii mari pline, 2 acumulatori, invertor de putere de 10,2 kg, roata rezerva, 2 panouri etc,). Am tractat și rulota de cca 1700 kg, ( Weinsberg 550) prin munți cu zăpada, și gheata (Elveția) și nu am văzut vre-o diferența. De menționat ca, închiderea tip furgon și eliminarea sistemului rollup al benei duce la triplarea volumului de încărcare. Fiind împotriva moverului la rulota, e dificil de manevrat rulota in camping cu o mașina de aproape 5,5 m lungime și distanță între roti mare. Dar, pana acum, am fost de doar 6 ori intr-un camping, (ski in Italia, mare in Grecia și la Festivalul baloanelor), restul in natura, off camping.
-
2 puncteSuntem cantitate neglijabila, nu cred ca stau ei sa faca articol de lege pentru cativa rulotisti. Aceeasi filozofie se aplica in cazul plimbarilor moto (sunt implicat si in asa ceva). Nu vad cum as crea riscuri daca plec de acasa, ma plimb 4 ore fara sa opresc si revin la domiciliu. Ei prefera sa ne tina pe toti incuiati in case, de parca se rezolva ceva in felul asta. Fiecare stie cum si daca e cazul sa se pazeasca. O sa ne dea drumul sa plecam cu rulotele doar atunci cand vor deschide hotelurile, chiar daca e cu totul alta mancare de peste.
-
2 puncteAvantajul aragazului ales de Adrian e ca butelia e în interior, deci nu e nevoie de instalație de gaz, butelii, etc. E mai simplu și probabil soluția pe care o voi alege și eu (nu e mai ecologic deoarece buteliile alea de camping nu pot fi umplute din nou asa cum faci plinul la butelia de la o autorulota. Dar dacă nu vrei sa faci instalație de gaz, un astfel de arzător portabil e soluția cea mai simpla, părerea mea. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
-
2 puncteAm patit si eu acelasi lucru.Apa nu se poate infiltra pe la cheder ea se infiltreaza pe la rigleta de aluminiu care sustine geamu si pe care culiseaza atunci cand este ridicat ,pe sub ea se infiltreaza apa intra pe langa holdsuruburi(eu am gasit la mine citeva negrese care ruginisera) si patrunde prin peretele rulotei.Apa prin partea de sus nu poate intra pentru ca acea parte este protejata de geam iar pe lateral nici atat.Dai jos acea rigleta o cureti de mastic si o remastichezi daca rama mai este buna si nu este putreda.
-
2 puncteSalutare @Liliana Burghelea Daca ai noroc scapi cu remasticarea chederului. Insa asta vei vedea dupa ce dai jos chederul, daca este afectat si structura din lemn deja e grav.. Sustin sfatul lui @Ursu Florin , sa acoperi rulota. Verifica la toate chedere urma de apa si la nevoie trebuie remasticat. Succes
-
2 puncteSalut @Marius Trifu Subscriu la opinia lui @Fejer Antal si iti prezint 2 argumente pentru care nu am optat in a pune un conector T pe circuitul motorinei: 1, cel mai important - pompa imersata in rezervor este electronica, lucreaza (pompeaza) in functie de necesarul de consum. Cand motorul este oprit, instalatia ramane sub presiune, a interveni in a modifica presiunea va avea impact. 2. Conductele tur-retur sunt facute dintr-un plastic tare care nu se muleaza, nici cu colier de strangere, pe un cot T. Risti pierderi de motorina. Daca discutam de un motor model mai vechi unde motorina este doar absorbita din rezervor atunci era o modalitate mai simpla si mai convenabila de a prelua motorina printr-un T. PS. La Ducato nu am stat sa caut pe net dar la Sprinter este mentionat clar sa nu se intervina pe circuitul de motorina. In cazul in care este necesar a se monta diesel heater este prevazut din fabrica un al 3-lea conector la rezervor, blindat. Se da gaura de strapungere si te conectezi. In conversia mea anterioara, pe Sprinter, am detaliat acest proces. Lafel la VW T5 unde am montat de curand unui prieten un heater.
-
2 puncteBuna ziua. Dupa ceai iesit din Tulcea si mergi pe soseaua paralela cu bratu Sf.Gheorghe,inainte de localitatea Nufarul ai sa vezi drumuri ,de pamant,care duc spre Dunare ,trebuiesc testate la picior.Cand ai ajuns in com.Nufarul ai doua obtiuni,-1.depinde de ce masini aveti[,cp.si garda la sol] puteti trece cu bacul si sa mergeti pe un drum de pamant si piatra pana pe malul Dunari la Gorgova sau pe digul canalului Litcov. 2- Pe malul Dunari in aval.putei continua drumul pana la Mahmudia unde lafel puteti trece in balta cu bacul sau pescui de pe mal In continuare Murighiol si Dunavatul de Jos ATENTIE in Tulcea luati toate permisele de la ABRDD. si informatiile necesare Nu va aventurati pe drumul spre Chilia. Eu am o Mini autorulota,iar cortul il montez unde este cazul
-
2 puncteIncep sa nu mai inteleg nimic.Unul zice ca numai in localitate, altul ca ete permis in scop turistic.Vizitez orasul?Va trebui sa parchez in Centru.
-
2 puncte
-
2 puncteVad ca marea majoritate a colegilor spun ce masini au dar mai putin cum se comporta cu rulota in spate. M-am gandit sa sparg eu gheata si sa povestesc. Cam asa mi se pare mie dupa ~ 2 ani de tras rulota si a doua rulota in dotare : A. PLUSURI - un mare atu este ...perspectiva , fiind o masina mai inalta ai alta vizibilitate in trafic si asta ajuta destul de mult; - un alt mare avantaj l-am simtit in existenta reductorului, desi nu suntem adeptii offcampingului in genere am ajuns in cateva locatii ( inclusiv campinguri) unde ne-ar fi fost destul de dificil fara reductor. Aici ma refer in special la rampe destul de pronuntate in teren neasfaltat in care preferam sa merg cu viteza redusa pt a nu reamenanja mobilierul rulotei; - tot la capitolul plusuri, trebuie amintita si capacitate de incarcare a masinii, f . putine au fost situatiile cand bena a fost neincapatoare pt. bagaje, desi am o inchidere simpla nu genul furgon; - probabil unii se gandesc la faptul ca este greu sa ramai pe undeva intepenit cu un asemenea atelaj. Partial adevarat, dar depinde foarte mult de cat de adaptate sunt cauciucurile la terenul respectiv si cat de mult esti dispus sa "plusezi' . Am avut norocul de a nu ramane intepenit pe nicaieri, probabil datorita atat precautiei cat si cauciucurilor AT care fac fata cam la orice provocare ( de bun simt) la care ai supune masina cu rulota agata de ea. B. MINUSURI - toata lumea spune ca , daca ai o masina mare nu simiti rulota in spate , FALS ( din punctul meu de vedere) masina mea are o greutate proprie de ~ 2,2 t , de regula , cand tracteaza rulota atarna undeva intre 2.5 si 3 t. Rulotele pe care le-am tractat au avut undeva intre 1t si 1.5t. Am observat in primul rand ca este f. important ca rulota , in timpul deplasarii sa fie in pozitie orizontala , nu cu protapul ridicat . Am avut o prima experienta in sensul asta total dezamagitoare cu o rulota de inchiriat foarte usoara alminteri, intra in ruliu destul de pronuntat (dupa gustul meu cel putin). Am rezolvat problema coborand carligul de remorcare; - tot la capitolul asta merita discutat si despre modificarile ( in sensul masei si al centrului de greutate ) pe care il aducem rulotei. Am venit de la Dej la Ploiesti cu rulota noua in spate , echipata cum a iesit ea din fabrica, nu am putut sa nu observ diferenta fata de cele ~ 100 kg primite in plus ulterior prin mover , baterie, panou solar , boiler gaz , etc.; - la capitolul minusuri merita , cred , mentionat faptul ca o camioneta , de regula are raza de virare mai mare decat un turism obisnuit, desi nu pot spune ca aspectul asta mi-a dat batai de cap. Deasemeni, desi la capitolul comfort se aseamana autoturismelor ( accesorii audio , AC, fotoliii, etc) stilul de mers , este unul mai spartan si mai adaptat conditiilor de santier sau drum neasfaltat; C. CONCLUZII - imi place sa spun ca , daca imi voi permite in continuare sa aleg, nu as schimba tipul acesta de autovehicul chiar daca nu neaparat aceeasi marca, totusi, pe masura ce citesc postarile lui @Nelu Predonu ma gandesc cum ar fi daca as gasi un campervan compact cu garda la sol inalta si ceva reductor sa pot trage si rulota si sa il am si de o iesire de weekend?
-
2 puncteNu, atata timp cat nu ati facut modificari constructive/structurale. Aveti panoul la locul lui. Dumneavoastra o folositi de marfa. Nu cred ca va poate imputa nimeni faptul ca transportati mereu aceeasi mobila. :)) . Posibil la ITP sa nu mai corespunda greutatile pe cele doua punti
-
2 puncteIn vederea trecerii propriuzise la conversie, va atasez mai jos cateva fisiere informative pentru familia Ducato - diverse versiuni: Curs Fiat Ducato 2006-.pdf DUCATO 2800 JTD - scheme electrice.pdf Fiat-Ducato-X250-MY2011 specificatii tehnice.pdf Fiat-Peugeot-Citroen - manual de reparatii.pdf Manual Fiat Ducato.pdf ManualDelCarrocero2017-ducato.pdf Montare demontare usa culisanta Fiat Ducato.pdf Reglarea franei de mana Ducato - X250.pdf Noul Ducato X290 - manual de conversie si montaj.pdf Colegul Adrian Adam, a primit recent un raspuns de la RAR cu privire la omologarea conversiei executata in regie proprie, raspuns pe care il redau in continuare: "Buna ziua, Este o modificare constructiva si vehiculul astfel modificat trebuie supus omologarii individuale conform conditiilor constructive prevazute de reglementarile tehnice aplicabile RNTR-7, modificate si completate prin O.M.T. nr.1049/2013. Pentru amenajarea ca autovehicul special din categoria M1 care include facilitati pentru locuit, este necesar ca detinatorul vehiculului sa se adreseze unui atelier autorizat pentru modificari constructive în baza Legii nr.222/2003, cu modificarile si completarile ulterioare. Precizam ca lista atelierelor respective si datele de contact ale acestora se afla publicate la adresa noastra de internet: www.rarom.ro sau la adresa http://www.rarom.ro/.../article--Atelierele_care... <http://www.rarom.ro/.../articleateliere_care_efectueaza...> In vederea omologarii, solicitantul activitatii respective trebuie sa puna la dispozitia RAR declaratia de conformitate din partea atelierului autorizat, care va cuprinde inclusiv codul de varianta al vehiculului rezultat in urma transformarii, avizat de catre RAR. RAR nu accepta amenajarea ca autovehicul special in regie proprie..." Avand in vedere acest raspuns RAR, le recomand amatorilor de conversii care-si doresc modificarea si in acte a conversiei... sa procedeze de urmatoarea maniera: Puteti apela la un "atelier autorizat pentru modificari constructive" si sa negociati implicarea in conversie atat a atelierului cat si a dvs. daca va pricepeti. Solicitati ca atelierul sa se ocupe de documentatiile cerute de RAR, de omologarea propriuzisa, iar dvs de conversie in regie proprie, daca va pricepeti. Stabiliti modul minimal de configurare al viitoarei conversii pentru ca in baza acestuia, atelierul sa poata prezenta proiectul spre aprobarea RAR. Solicitati atelierului cerintele minime obligatorii ce trebuiesc respectate dpdv. tehnologic si legal in executia conversiei. Solicitati un pret atelierului pentru: - intocmire proiect conversie si obtinerea aprobarii RAR pe acesta; - consultanta pe parcursul conversiei executate in regie proprie, daca este cazul; - participare la RAR la momentul obtinerii noii carti de identitate. Daca pretul este ok, mergeti mai departe. In timpul executiei faceti cat mai multe poze la lucrarille ascunse si respectati indicatiile atelierului in cea ce priveste executia in sine a conversiei. Asta, tinand cont ca suntem in Romania, nu in alte tari europene in care astfel de omologari/conversii se fac mult mai usor, chiar si in regie proprie. Trebuie sa trecem prin aceste furci caudine la care adaugam si faptul ca... nu ne dau banii afara din casa. Pentru ca acest lucru sa va fie cat mai facil si ieftin... plecati in configurare de la definitia din lege a autorulotei: "vehicul cu spatiu pentru facilitati de locuit care contine cel putin urmatoarele echipamente: a) scaune si masa; b) paturi obtinute eventual prin transformarea scaunelor; c) facilitati pentru gatit; d) facilitati pentru depozitare. Aceste echipamente trebuie sa fie rigid fixate in spatiul pentru facilitati de locuit. Totusi, masa poate fi astfel conceputa incat sa poata fi usor demontata." Atat incercati sa prezentati la omologare ! Nu gaz, nu solare, nu invertor, nu baie, nu incalzire, nu alte nebunii, strict ce zice legea ! Cu cat ai mai putine accesorizari pe autoutilitara cu atat iti va fi mai usor sa treci de omologare si cu atat te va costa mai putin manopera conversiei, daca o va face atelierul agreat RAR. Ulterior, dupa ce vezi scris in CIV... "Autovehicul Special M1" "SA Autorulota"... mai vedeti voi ce mai adaugati pe ea. In aceasta varianta de echipare minimala, chiar si cei care nu-si pot face singuri conversia in regie proprie din diverse motive si vor apela la un "atelier agreat", nu vor baga mana foarte adanc in buzunare. Acestia, ulterior obtinerii actelor, vor putea pe parcursul timpului, functie de posibilitatile materiale sa mai adauge, tot cu ajutorul firmelor specializate daca ei nu se pricep, diverse alte accesorizari.
-
1 punctBună. Vin și eu o solicitare de sprijin cu idei, păreri și greutăți întâmpinate de colegii de pe forum, respectiv experientele avute și la ce ma pot aștepta. Iau în considerare împreună cu câțiva prieteni sa facem un concediu în vara asta (inceputul lui august) în delta și pe litoral. Ma gândesc ca o sa mergem cu 3 sau dacă reușim, 4 rulote. E prima data când facem un tur mai lung și as dori câteva sugestii de campare off camping în zona deltei (1-2 zile) și litoral (3-4 zile).
-
1 punct
-
1 punctAs vrea sa dezvoltam subiectul deoarece sunt putin contrariat ... Am mentionat deja ca am ajutat un coleg camperist roman cu montajul unui heater pe un T5 din 2005. Cand am dat jos rezervorul sa ne conectam la al treilea "ştiuț" am avut surprinderea de a vedea ca este deja ocupat, de la el pleca o conducta subtire de plastic, ca cea de heater. Urmarind traseul am descoperit ca masina avea montat din fabrica un webasto penteu incalzit antigelul. Montat undeva sub podea, intre lonjeroane, protejat de scut. Neavand loc sa venim cu un sorb separat, am taiat acea conducta de plastic flexibila de 4mm inainte de pompita Webasto si am montat un T cu care am mers la noul heater. Nu ne-am atins de conductele tur/retur. Este cazul tot asa si la tine? Sau ai montat tu heaterul taind una din cele doua conducte, tur/retur? Ne poti da mai multe detalii? Chiar sunt interesat Daca ai avea si niste poze ar face mai mult decat o pagina de explicatii....
-
1 punct@Ursu Florin Salut! Și eu as fi mers pe așa ceva,dar mi se pare scumpă,și am vrut să elimin gazul. Aragazul ăsta are rezerva care ține 2.5 ore și costă 10 lei. Aragazul a costat 160 lei și chiuveta 220. Modelul prezentat de tine de cel puțin 4 ori mai mult și face același lucru(corect,e altceva ca design,și calitate).Am 2 caburi scoase,de la Maxx Air și unul pentru baie. Restul o să fie aparent pe sub mobila(că e destula).
-
1 punctFelicitări @Adam Adrian Eu as fi mers pe o plita și o chiuveta dedicata Spor la treaba în continuare, o sa iasă super. P. S. : Vad ca nu ai scos nicăieri cabluri pentru curent
-
1 punctSuper ,te apropii de final , sa fie gata la prima ,,ieseala " de după izolare ! #stamacasa încă puțin, dar cu Spor ! Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
-
1 punctPrincipiul este același, remasticarea nu se face în funcție de marca rulotei. La fel cum zice și Marin mai sus e posibil ca apa sa se infiltreze și pe la profilul pe care este prins geamul.
-
1 punctÎncearcă sa dai chederul jos și sa remastichezi acea zona. Pare ca întra destul de multa apa și cine știe de când. Îți sugerez sa rezolvi problema zilele următoare, mai ales ca se anunță ceva ploi în perioada următoare. Eventual pana rezolvi problema încearcă sa acoperi deamul respectiv cu o folie.
-
1 punctcred ca nici ei nu stiu clar ce va fi. eu inclin sa cred ca noi cei cu rv am avea un avantaj. si ma refer la faptul ca nu trebuie sa folosim hotel, restaurant, toalete, bucatarii, etc. avem totul la un loc, cu noi. ne trebuie un loc de unde sa luam apa(o data la 2 zile, in cazul meu) sa deversam apa gri si rezervorul de la toaleta(tot cam la 2 zile). daca eventual stai in camping , masurile de distantare fizica pot fi si ele indeplinite. am discutat acest subiect cu cineva din olanda si cam asa vad el lucrurile acolo. om vedea daca la noi le vom putea aplica.
-
1 punctHristos a Inviat.Multumaesc mult pt. raspuns. Cu bagaje cu apa etc. sunt sub capacitate,iar la ITP nu au zis nimic.Sanatate va doresc si sa aveti o zi buna.
-
1 punct
-
1 punctMultumesc frumos pntr. urari dragi rulotisti! va spun si eu multa sanatate, fericire si la cat mai multe iesiri!
-
1 punct
-
1 punctPremierul Ludovic Orban a declarat că într-o primă fază, după data de 15 mai, autorităţile vor ridica „acele restricţii pentru care există cel mai mic risc epidemiologic”, punctând că acest lucru se va face gradual și subliniind că deplasările în scop turistic nu o să fie interzise. Am luat stirea de pe g4media.ro
-
1 punctNu se poate asa ceva... Va rog sa nu postati pe forum ceva ilegal pentru ca momentan nu putem iesi sub nicio forma !
-
1 punctAPI pe Facebook În sfârșit, după 6 ani de tergiversări, bâlbe, minciuni și fugă de responsabilitate, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere decide să facă fix ceea ce am cerut noi și specialiștii în tot acest timp: construirea celebrelor tuneluri "pentru urși" de pe Autostrada A1 Lugoj-Deva impuse de acordul de mediu revizuit. Pe 14 aprilie, la întâlnirea solicitată de CNAIR cu experții de mediu de la WWF România, Asociația Zarand și compania EPC și cu noi, Directorul General CNAIR Mariana Ioniță a confirmat că tunelurile forate sunt SINGURA soluție fezabilă pe traseul Margina-Holdea. Salutăm decizia pe care o așteptam de prea mult timp și pentru care am luptat cu toate forțele, așa cum bine știți mulți dintre voi. Din păcate, ea vine foarte, foarte târziu, iar acum România riscă să piardă TOȚI banii europeni folosiți pe TOATĂ Autostrada Lugoj-Deva deoarece traficul trebuie deschis până la finalul lui 2023 ca oficialii Comisiei Europene să considere proiectul Lugoj-Deva funcțional! În caz contrar, ne pot cere sute de milioane de euro înapoi! Ca să evităm acest dezastru, deși este EXTREM de dificil tehnic și birocratic, i-am transmis șefei CNAIR că trebuie neapărat să facă URGENT trei lucruri. Mai întâi, este nevoie să completeze licitația lansată în iulie 2019 cu forajele suplimentare din contractul semnat recent și să răspundă profesionist la clarificările cerute de ofertanți. Apoi, este nevoie să ceară expres constructorilor să execute autostrada în sistem semi-profil ca să ne mărim șansele ca în 2023 să fie gata măcar un sens de circulație. În plus, trebuie începute ACUM NEGOCIERI la Bruxelles pentru a găsi soluții birocratice de a asigura atât decontarea tunelurilor din fonduri nerambursabile, dar mai ales evitarea corecțiilor financiare mamut! Solicităm doamnei director Mariana Ioniță să prezinte public un CALENDAR FEZABIL de acțiuni concrete de implementare și să permită accesul Asociației Pro Infrastructură ca observator independent în tot acest proces, așa cum ne-a promis.
-
1 punctWell-well-well La noi in Irlanda asteptam cu interes sa vedem daca vor ridica restrictiile de circulatie intre orase, pana acum avem voie 2km in jurul domiciliului. Sper sa fiu gata cu noul camper pana la inceput de iunie ca sa pot sa plec in concediul planificat in Scotia de la la sfarsit de iunie
-
1 punctprieteni! Multe nu am de povestit, bat pasul pe loc din lipsa de materiale Sper ca pe 5 mai sa se ridice (partial) restrictiile la noi astfel incat sa pot achizitiona materialele necesare realizarii mobilierului Mi-am propus niste termene ambitioase, prima iesire cu noul camper in mai 2020 iar concediul (daca se ridica restrictiile de circulatie) in Scotia undeva in luna iunie Intre timp, ce am mai facut: A sosit vinililul de pus pe jos. Sunt placut impresionat, chiar este de o calitate deosebita. Foarte tare, greu si cu insertii de ceva pulbere care il face aspru la atingere. Clar nu luneci pe el daca il speli si rezistent la trafic: Montat si incalzitorul de noapte pe motorina dar inca nu am apucat sa-l probez: Binenteles ca a trebuit a dau rezervorul jos pentru a monta sorbul diesel: Si sa trag circuit de motorina pana in spate: Atat in aceasta seara,
-
1 punctCel mai scump lucru pentru oameni nu e sănătatea,cum cred majoritatea. Că nu mai consumau alcool,mâncare proasta,și toți făceau sport...etc. Eu cred că libertatea e!
-
1 punctMesajul Presedintelui 28 aprilie 2020 - Președintele României, domnul Klaus Iohannis, a susținut marți, 28 aprilie a.c., la Palatul Cotroceni, o conferință de presă. (vezi AICI) "" Eu sunt foarte conștient că oamenilor le-a fost greu să stea acasă, le-a fost greu să își reducă viața într-un fel total neașteptat. Eu sunt foarte conștient că medicilor le-a fost extrem de greu, că personalului medical i-a fost extrem de greu și îi este în continuare, dar împreună am obținut aceste rezultate. Și, repet: pericolul nu a trecut. Pericolul nu a trecut și este nevoie în continuare de maximă atenție. Faptul că din 15 mai este posibil să relaxăm anumite măsuri nu înseamnă în niciun caz că revenim la viața noastră normală pe care am avut-o înainte de epidemie. Deci 15 mai, dragii mei, nu înseamnă o revenire bruscă la normalitatea pe care am cunoscut-o. În realitate, experții ne spun că nici nu știm când vom reveni la o viață normală, așa cum o știm noi de dinainte de pandemie. Vor rămâne foarte multe restricții în vigoare, nu vom putea să ne întâlnim decât maximum câte trei, nu vom putea, o vreme destul de bună, să ieșim, de exemplu, la restaurant sau la mall. Nu vom putea, imediat după 15 mai, nici măcar să plecăm din localitate, decât dacă avem un motiv foarte serios. Aceste lucruri, sigur, vor fi încă detaliate."" Asadar, cum spunea si @Dragos M , nu avem ce face, asteptam ! Rabdare ! Masurile de restrictie se vor relaxa, treptat, totul depinde de mine, de tine, de NOI !
-
1 punctLa multi ani, feicire, sanatate si tot ce va doriti, atat sarbatoritilor zilei cat si celor care-si sarbatoresc onomastica.
-
1 punctLa Mulți Ani și sănătate maximă stimați colegi: @Emil Naghi @Danut Capra @Ciprianmirescu @George Hincu @Pavel Valentin @Robert Sovar și @Sorin Crk ! Aceleași urări și gânduri bune și colegilor sau membrilor de familie ai acestora ce poartă numele Sf. Gbeorghe!
-
1 punctLa Multi Ani si sanatate va dorim sarbatoritilor zilei de 23 Aprilie. @Ciprianmirescu @Danut Capra @Emil Naghi @George Hincu @Georgemarcu53 @Pavel Valentin @Robert Sovar si @Sorin Crk !
-
1 punct
-
1 punctSalut ! Hai sa ma bag si eu in seama...Cumpara cu incredere un incalzitor chinezesc, dar nu cel de 5 kw, pentru ca este prea puternic pentru nevoile tale. Ia-l de pe Ebay.de, cu 125 euro. Confectioneaza un rezervor din inox prin care sa treaca fluxul de aer cald al incalzitorului (eventual si evacuarea care se incalzeste la cateva sute de grade, atunci cand incalzitorul functioneaza) Poti face un rezervor care sa fie identic cu un boiler Truma, numai sa fie din inox pentru a rezista la tenperatura mare a aerului suflat de incalzitor. Apa din rezervor se va incalzi in maxim 5 minute, daca volumul de apa nu depaseste 10 litri. In felul acesta rezolvi si problema boilerului. Il pozitionezi in asa fel incat , vara, sa poti directiona fluxul de aer in exteriorul masinii, iar iarna ai apa calda in permanenta, atat timp cat incalzirea este pornita, fara alt consum. Eu am un astfel de incalzitor pe camper si pot spune ca sunt incantat de felul cum functioneaza si de randamentul lui. Spor la treaba !
-
1 punctVa invit sa faceti o plimbare, virtuala, prin Delta Dunarii. Mai exact pe langa localitatea Murghiol. (clik pe Murghiol) Multe din poze sunt insotite si de cateva cuvinte.
-
1 punct@Razvan Rai si eu dupa 2 EUROPENE am luat un Chateau adus din Anglia. Este foarte ok rulota, podeaua putin lasata in zona bucatariei din cauza traficului. Daca rulota a fost intretinuta nu cred ca conteaza daca este din Anglia sau Olanda Germania.
-
1 punctEu după experiența de 1decembrie de la Curmătura Strezii am cumpărat 3 metri de furtun și am montat butelia sub masa de la mijlocul rulotei.Am etanșat foarte bine conexiunile buteliei ,apoi am verificat cu soluție de sapun.La ișirea de revelion am consumat o butelie mica (7kg) asigurând căldură pentru 3zile si 3 nopți.A patra noapte s-a terminat butelia ,in timpul zilei aveam 17grade nu era nimeni în rulotă noi eram la revelion iarnoaptea aveam 21grade.Acum o să înceapă apologia că nu e sigur că ne riscăm.... dacă am face tot la sigur, fără risc, nu am mai fuma,nu am bea, am mânca doar frunze și am trai toti 100 de ani.(nu am reușit să golesc niciodată o butelie atât de mult cu toate husele și izolațiile pe care le-am avut).
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

