Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2020 în Postări
-
8 puncteși s-aveți o duminică frumoasă! La Letca Nouă a plouat toată noaptea iar acum bate un vânt de te ia pe sus. Cred că o să pun un ceainic de țuică fiartă și ziua de azi o s-o dedic pentru odihnă.
-
8 puncte
-
7 puncteSi la Ploiesti bate vantul rece. Imi fac de cap pana pe la 14 si apoi merg la un prieten sa punem "virusu" la cale!
-
7 puncte
-
7 puncte
-
6 puncte
-
5 punctePentru cei care vor sa călătorească cu rulota sau cu orice mijloc de transport in tara sau in afara țării va rog să mă contactați pentru orice informație.Lucrez la Ministerul Afacerilor Externe departamentul relații consulare și va pot informa corect și rapid cu toate detaliile.Nu ezitați să mă contactați la orice ora.Va mulțumesc.Tel.0760.496.854
-
5 puncte
-
3 puncteAm făcut un caroiaj din rigla de 1.5 cm, inclusiv pe podea. Urmând că izolația sa fie făcută cu spuma. Spuma care se vede a fost dată de cineva inainte, dar am lăsat-o acolo.
-
3 puncteVedem in timp, podeaua tot lemn (placaj) este si rezista bine, inca nu se exfoliaza de la umiditate. Cu atat lucru si investitie sunt multumit daca tine catva ani. In acesti ani multe se schimba, cautam alta rulota pentru a avea ceva nou si altfel dotat, sau pentru ca copii nu mai vin cu noi si atunci rulota va fii mult prea mare doar pentru mine si d-na.
-
3 puncte
-
3 puncteIn sfarsit am ajuns sí eu acasa de la job. A fost o saptamana foarte grea. Zilnic 14-16 ore de lucru Din radio am aflat cum se raspandeste virusul Corona. Savurez un pahar de vaccin de 53 grade. Sí va urez o seara excelenta.
-
2 puncteSalutare! A venit momentul sa fac și eu o conversie. Visul meu înainte să am rulotă și să cunosc acest forum. Deci: Renault Master motor 3.0, 100 kw, l2 h2. Primit la schimb cu Citroen C-Crosser. Autoutilitara N1 cu 6 locuri(avantaj fiind geamurile laterale). O mașina din 2005 fără pic de rugina cu aer condiționat, închidere centralizată, niste senzori de parcare....,200000 km(cică), omul chiar a insistat că sunt reali și după schimb(eu spunandu-i că eu nu garantez pentru C-Crosser).Adusa din Spania. Câteva poze cu inceputul...și multe cereri de ajutor! Mulțumesc!
-
2 puncteSalut, ma numesc Liviu si sunt de scurt timp fericitul posesor al unei autorulote Fiat Safariways Petra. Autorulota este destul de veche, fiind produsa in anul 1991 dar nu a fost folosita foarte mult avand 90000 km in bord. Din pacate timpul si-a pus amprenta asupra structurii in anumite cazuri dar pentru inceput consider ca o astfel de autorulota cu bune si rele ma poate introduce in aceasta lume deosebita a calatorilor cu casa in spate :). Familia care va calatori cu autorulota este formata din sot, sotie, copil si caine Ma bucur sa ma aflu printre voi!
-
2 puncte@Leru Liviu te-as sfatui sa procedezi astfel: 1. mergi la un autoservice si schimba kitul de distributie. Este indicat s-o faci ca sa n-ai surprize neplacute la urmatoarele iesiri. Asta inseamna inclusiv cureaua ce antreneaza alternatorul. 2. bateria fiind moarta oricum trebuie alta. In momentul in care montezi noua baterie, ca sa primesti garantie, cei de la atelier vor face o testare a functionarii alternatorului si a modului in care incarca bateria. Gratuit! Daca ei spun ca trebuie sa mai schimbi si altceva, procedezi in consecinta. 3. atunci cand scoti cheia din contact toti consumatorii ar trebui sa fie deconectati de la baterie (inclusiv casetofonul). Mergi la un electrician auto in care ai incredere, sa-ti faca o verificare a intregii instalatii. Vei fi surprins sa afli cate cabluri cu izolatia afectata ai putea avea in masina. Astfel elimini orice sansa de aparitie a unui viitor scurt circuit, ce ar putea avea urmari neplacute (ca sa ma exprim elegant). Succes!
-
2 puncteBuna ziua tuturor. Deoarece ne pregatim la vara sa plecam la Nyírbátor in Ungaria, am cumparat un suport de biciclete marca Thule pe care o sa-l montez pe protap.
-
2 puncte
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSa ai spor! Nu este o lucrare usoara, necesita multa munca si un buget pe masura. O sa urmaresc cu interes topicul acum ca o sa ma apuc de a doua conversie pe care cred ca o sa o fac pe un Ducato/Boxer/Relay. O sa deschid si eu un topic separat. Te poti inspira din topicul meu de la prima conversie pe Sprinter, nu cer drepturi de autor
-
1 punct
-
1 punctSalut! Mulțumesc tuturor! @Andrei Grigoras MMA e 3500 că e duba. Proprie e 2000. Deci pot sa pun pe ea 1500 legal,dar nu cred că am ce sa pun atât de greu. Din cate am înțeles impozitul e 600 lei.(inca nu am platit că a fost plătit de fostul proprietar pe acest an). Asigurarea pe o luna e de 70 lei( eu având reducere bonus 8).Pe un an cred că e in jur de 750 lei. Și eu am vândut rulota și cu banii de pe ea am cumpărat ce era mai scump pentru conversie. Dar mai trebuie bani! Tu ai microbuzul 8+1?
-
1 punct@Radu Ghita, tin sa te completez: 1. alternatorul este actionat de cureaua de accesorii, nu de distributie; 3. un "casetofon" corect montat, la taierea contactului nu pierde setarile (posturi radio, setari egalizator etc.) - asta inseamna ca are in continuare alimentare de la 12 V - deci un consum - asa numita alimentare accesorii, de regula un fir galben. @Leru Liviu, as vrea sa cumpar bateria de acumulatori moarta. Ofer suma pe care ti-o opreste cand o cumperi pe cea noua si vin s-o iau eu. Multumesc! De asemenea, te sfatuiesc sa verfici si rola intinzatoare si, si mai bine, sa iei una noua. Dupa pornirea motorului, trebuie sa masori la bornele bateriei de acumulatori de la 13,8 V si pana la 14,4 V, fara consumatori, in functie de starea de incarcare a ei. Cu consumatori porniti (lumini pornite) trebuie sa ai circa 13,8 V. @Teo Raducanu, a venit de aproape un an pe forum... dar nu strica o urare in plus!
-
1 punctSuperbă, și eu ma gândeam sa ma întorc pe doua roti anul viitor odată cu feciorul mai mare care va face 14 ani și va lua A1, dubiul era între un Duke sa ii fac pe plac lui, MottoGuzzi V9 sa îmi fac pe plac mie, niciuna sa ii fac pe plac nevestei........felicitări
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSalutare @Adam Adrian Mult succes la realizarea proiectului. Am un prieten care are un Master cu motor de 3000. A tras trailere continu si acuma o are. Pe bord cu peste 900000 mii de km.
-
1 punct
-
1 punctSalutare @Relu Rodean si bine ai venit in cea mai mare comunitate a rulotistilor.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctBuna ziua. Toata iarna am cautat pe forum rezolvare pentru podeaua mea moale, care din fericire pentru mine se lasa cu totul, nu doar partea superioara. A venit primavara si m-am apucat de rezolvarea problemei. Initial am vrut sa pun tego sub podea si a consolida cu grinzi de sustinere, dar am abandonat partea cu tego pe motiv de greutate. Am ramas la scandura de brad, care a fost dat cu 2 straturi de ulei de in. Si grinzile de sustinere sunt tot din brad, date cu ulei de in, am calculat inaltime de 70 mm, atat intra exact intre podea si ax.Cele 2 grinzi pe lungimea rulotei, in spate se sprijina pe o grinda transversala prinsa de sasiu. Grinzile prinse una de alta cu holzsuruburi de 5x90 mm si mici coltare metalice. Grinzile longitudinale sunt decupate in partea din spate in felul urmator: din fata pana la ax au inaltime de 70 mm, dupa ax a fost decupat la 50 mm, pentru a face loc scandurilor transversale. In fata nu am avut probleme cu lasatul podelei dar daca tot am facut lucrarea, sa fie si acolo grinda de sustinere sa nu am surprize pe viitor. La gata am incercat lucrarea, o data doar greutatea mea...pe urma greutatea mea cu o bere in mana si podeaua a trecut testul cu brio, nu se lasa sub pasi. In cazul in care totusi se va lasa in timp voi schimba scandurile cu tego.
-
1 punctSalut @Alin Cogalniceanu Am si eu ceva asemanator. Nu vei suferi de frig la vara, dar isi face treaba Vezi ca mai trebuie sa faci ceva si cu evacuarea condensului. ... si eu tot in podea am scos evacuarea aerului cald... merge...
-
1 punctOff. Ce vremuri. Timpul e super. Locatia superba. Pescuitul la stiuca se deschide.
-
1 punctMomentan, cu epidemia asta, celor din MAPN, MAI, etc li s-a interzis sa paraseasca garnizoanele si de aceea nu putem sa organizam o iesire. Suntem mai multi in situatia asta. Cand se va termina nebunia si lucrurile vor reveni la normal incepem in forta !!!
-
1 punctBafta la vanzare @Marian Petre . Este o masina foarte frumoasa si dotata!
-
1 punctDeoarece tocmai am reusit omologarea camper-ului, nu mai am nevoie de masina pentru tractare motiv pentru care ...VAND; Audi A6 Allroad, an fabricatie 2015, motor 3.0 tdi, 320 cp, 650 nm stoc, la care s-au mai pus ceva caluti si ceva nm, printr-un soft-tuning. Masina are tractiune integrala quattro, suspensie pneumatica adaptiva (la nevoie se ridica 9 cm), cutie automata cu 8+1 rapoarte, are distronic+, lane assist, side assist, braking guard, tapiterie piele neagra, aer conditionat (4 zone), carlig remorcare din fabrica , plafon panoramic+trapa.... Rulajul real este de 105000 km. Am masina de peste 2 ani, nu are nici o problema, de nici un fel. Pretul este de 25000 euro, nediscutabil
-
1 punctBafta la vanzare! Adevarat tanc! Foarte frumoasa.. 👍
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

