Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2019 în Postări
-
6 puncte
-
6 puncteBuna dimineata, O zi plina de realizari! Spor la pregatiri petrecaretilor. AMR 2 zile. Mult a fost putin a ramas!
-
5 puncte
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncte
-
4 punctePentru a evita aglomerația și sensurile unice din Sibiu, pentru cei care vin pe DN 1 (Brașov /Vâlcea) recomand traseul prin Cisnădie - Cisnădioara - Rășinari - Curmatura Stezii. E mult mai lejer. Pentru ceilalți, recomand com. Cristian - Orlat - Gura Râului - Curmatura Stezii. Vă aștept cu drag!!!
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteMultumim, dar numai linistita nu este! Toti "petrecaretii" se agita pe ultima suta de metrii. .
-
2 puncte
-
2 puncteCu placere. Daca va mai trebuie ceva, nu ezitati scrieti-mi sí incerc sa rezolv.
-
2 puncte
-
2 puncteRezolvat... Mulțumesc @Gabriel Schuster pentru ajutor și rămân profund indatorat!
-
2 puncteAcum am dat comandă pentru 10 - 12 pâini de casă (aprox. 1,5 kg/buc). E gata vineri pe la 11. Să nu vă înghesuiți prea tare cu altfel de pâine 🤣🤣🤣
-
2 punctePrimul echipaj a sosit deja... Laurentiu, ca de obicei... Și prognoza vremii, care nu se anunță deloc a fi rea...
-
2 puncte
-
2 puncte9. Schimbat amortizor protap. 10. Lada pe 12 si 220W, 35litri, in cateva ore a inghetat berea in lada, lada fiind cuplata la 12v in masina. Inca o proba. Cuplata la 220w, In lada 24 grade si in 2 ore jumate a scazut la -12 grade. 11. Doua butelii fibra de 24l. Masurate: goale 5.5 kg si umplute cu 20 litri gpl cantaresc 16,2 kg. 8 12. Drujba stihl. 13.Schimbat ambele amortizoare. 14. Set pahare cristal si 2 sfesnice inox. Asa arata inainte arzatorul de la carver, era gaurit de rugina, se imprastia gazul, pornea si apoi intra pe avarie.
-
2 puncteBun venit alaturi de noi @Gerzsi Janos ! Numarul rulotei mi se pare cunoscut S-o stapanesti sanatos si sa va bucurati de ea !
-
1 punctSalut Deschid acest topic despre remorca off-road facuta "home made" despre care am vorbit si am pus poze in aria "prezentare membru". Nu mai adaug mare lucru la ea deoarece vreau sa ma apuc de alt proiect: camper mini-van electric. Daca doreste cineva sa-si faca ceva similar cu aceasta remorca il rog sa puna intrebari aici, ii voi raspunde cu placere. Remorca in stadiul actual : Lista cu accesorii: -suport 2 biciclete in fata pe protap -lumina led si 2*USB in "cuseta" -lumina led in "bucatarie" -rezervor apa 95 litri + pompa -panou solar monocristalin 290W -charger solar mppt 20A -baterie litiu 60Ah -3*USB + mufa bricheta in "bucatarie" -frigider 12v cu compresor indelB 62 litri -suport cric Hi-Lift spate multumesc pt atentie.
-
1 punctCampervan Ford L4H3. Sistem fotovoltaic Victron 3KW cu 2 panouri solare, frigider Dometic Coolmatic CRX 80, doua geamuri Dometic 940/450 cu jaluzele si plasa de tantari, ventilator MaxxFan transparent, 4 spoturi inox, 2 lampi flexibile deasupra patului , benzi LED RGB pe lungimea patului cu lumina indirecta cu telecomanda, lampa LED la bucatarie, 2 proiectoare LED exterioare, marchiza Fiamma F45S 3,5 metri, chiuveta Dometic, toaleta Fiamma Bi-Pot 30, 4 prize USB, 4 prize 220 V, 2 prize de bricheta. Izolatie cu vopsea termica, elastomer 30 mm, placare cu lambiu de pin, mobilier din panou de pin, blat de stejar. Colantare exterioara. Pat cu somiere de 700. Saltea spuma 1600/1500/10 si 1600/500/15 de la saltelehoteliere.ro pe comanda. Greutate adaugata maxim 500 kg.
-
1 punctBuna ziua tuturor. In primul rand doresc sa va multumesc pentru acceptul in grup. Cateva cuvinte despre noi: pana in septembrie 2019 am fost cortisti, cu foarte multe iesiri cu cortul in tara si cateva iesiri in campinguri din Grecia, toate cu cortul. In septembrie am achizitionat prima noastra rulota de la un membru de pe acest forum, un echipaj foarte amabil si intelegator, daca citesc aceste randuri va multumesc inca o data pentru sfaturile si rabdarea acordata! Echipajul este format din capitan Tiffany (9 ani), copilot-bucatar sef Imola si pilot-servicii intretinere eu (Jancsi). Rulota, un Beyerland Vitesse 430 TM din anul 1997 cu MMA 1050 kg, doua spatii de dormit, echipata off camping este pregatita pentru prima iesire a noastra. Mobilitatea rulotei este asigurata de un Peugeot 307 sw, masa proprie 1450 kg, 1.6 HDi la 110 cp, sper ca va "duce" cu brio casuta. Va doresc o zi minunata. P.S. Revin cu mai multe poze dupa prima iesire.
-
1 punctA, da...... Stii ce ! Mai trebuie cate ceva. Fa o rezervare pe numele tau la un hotel din zona pentru aprox. 50 de persoane, in caz de conditii de vreme extreme + famfara + caterig + seara streaptis, pt. baieti si sa o aduci si pe Loredana sa ne cante. Ei, ce zici? Glumeam! Astept cu nerabdare sa ne revedem!
-
1 punct
-
1 punctAnti ma scutesti de un drum, bineinteles daca poti. E nevoie de 4 verze. Pe linga vinul roze, mai pregatesc ceva! Spune-mi insa daca e sigur sa stiu ce am de facut.
-
1 punctSalutare colegi. Varza murata putem aduce noi. Sa-mi scrieti cate buc sí daca va mai trebuie ceva.Vineri seara pe la óra 22-23 sper sa ajungem sí noi.
-
1 punct
-
1 punctN-am idee daca gasesc varza acra in aceasta peroada dar, ma mobilizez. Te anunt!
-
1 punctDe la Gura Râului la Curmatura e drumul blocat. Se lucrează. Se poate pe la Orlat, Poplaca, Rășinari
-
1 punct
-
1 punctBun venit ! Felicitari pentru alegerea facuta! Arata bine! Noi am trecut la cort pentru iesirile de weekend si acolo unde drumul nu ne permite accesul cu rulota! Parca e mai usor! Se ajunge mai repede la locul de campare !
-
1 punctUrmatoarele imbunatatiri: 1. Nu aveam baterie dus in baie si am rezolvat aceasta problema cum se vede in poze. 2. Inlocuire geam soba truma pentru ca era innegrita si cand am desfacut sa o curat sa facut bucati. Sapaliga, matura, lopata, secure si o coada in care pot schimba pe rand piesele mentionate. 3. Dus extern 4. Reparatie arzator carver cascade 2 5. Preventiv, schimbat trapa dormitor. 6. Cantar protap
-
1 punctSalutare @Gerzsi Janos Este frumoasa rulota. Iarna trecuta nici eu nu am avut masina 4X4 dar asta nu ma impiedicat sa ies sí ín zapada afara chiar ín off camping. Adevarul este ca a trebuit sa impingem masina sau sa punem lanturile de zapada ca sa iesim pe asfalt. Asa ca nu ezita sí iarna e foarte frumos cu rulota.
-
1 punctToți cred că am fost cortisti înainte de a deveni rulotisti. Cred că trecerea se face natural, odată cu varsta, când observi că te scoli mai greu din cort dimineața, că te îmbraci mai greu stand ghemuit..... Vezi că a sosit un transport cu huse la Exis. Și eu stau după a mea de mai bine de o lună și mi-a venit azi. In rest....vacante multe fara probleme!
-
1 punctLa mine achizitia a venit prea tarziu, pentru o prima iesire anul asta :). Dar numai bine ca reusesc sa mi-o pun si eu la punct. Un lucru vreau sa subliniez si eu, legat de oamenii de pe forum, sunt pe deplin recunoscator si confirm si eu faptul ca acest forum si faptul ca esti rulotist deja reprezinta aproape o grantie despre calitatea umana si spiritul de sprijin reciproc. Recent am primit sfaturile si vizita unui coleg de pe forum ( @NRLaurentiu ), lucru care mi-a fost de real ajutor in a ma lumina asupra mai multor aspecte inerente unui rulotist junior. La randul meu voi proceda la fel si voi posta pe forum experientele si solutiile gasite pentru problemele intampinate. Va doresc iesiri numeroase si placute pentru anul ce vine.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctExista 2 variante (pt ITP) : 1-se desfac cele 8 suruburi inox care tin "cutia" de remorca, se ridica cu ajutorul palanului apoi se monteaza rotile originale. 2- (varianta folosita pana acum de mine) = +50 ron ;)
-
1 punctModificare soba Carver, prin adaptare robinet Truma. Carver are fusta inferioara, unde intra arzatorul, mai lunga decat Truma. Este necesar sa fie scurtata la dimensiunea corecta, iar tabla suport modificata pentru montajul noului arzator. Un pic de bricolaj si soba functioneaza perfect. A fost un pic de munca si pentru a obtine o tija de comanda a robinetului, utilizand cele doua tije avute la dispozitie. Regret ca n-am facut mai multe fotografii, nu mi-a stat capul la asta ci la rezolvarea problemei. In foto se vede cam cat a fost necesar sa tai din "fusta" originala Carver
-
1 punctDupa parerea mea nu este nevoie de aer conditionat la o astfel de masina, fiind suficient Ac-ul din bord. Volumul acestu campervan va fi mic, iar cu o izolatie buna, nu veti simti nevoia climatizarii pe timp de vara. Ar fi bine sa alegeti o masina de culoare alba, sau cat mai deschisa, care refleta mai mult din radiatiile solare. Instalatia de aer conditionat dedicata rulotelor este grea, voluminoasa (in afara de faptul ca se vede urat, adauga la inaltimea masinii peste 25 cm). Apoi, este foarte zgomotoasa, nu se poate dormi cu ea in functiune. Daca totusi treceti peste dezavantajele astea, trebuie sa stiti ca nu poate fi alimentata decat in camping, la retea de 230V. Pentru alimentare din baterii v-ar trebui minim 1000Ah capacitate, plus solutie de incarcare (solara sau alt generator). Putere solara nu aveti unde sa intindeti pe acoperisul unui campervan, iar un generator ar fi la fel, ineficient energetic, cel putin in comparatie cu un incalzitor suplimentar Webasto sau Eberspächer. Frigiderul cu amoniac are putere de racire mica, si nu functioneaza pe baterie decat in timpul mersului, cand, de fapt, este alimentat de alternatorul masinii. Ca sa functioneze pe gaz, mai e nevoie de o gaura in caroserie (evacuarea gazelor arse) si o butelie de gaz. Mai eficiente sunt frigiderele cu compresor, mai ales lazile cu capac, accesul pe deasupra marind eficienta (aerul rece se lasa la fund si nu iese la deschiderea usii, cum se intampla la frigiderele normale). Gasiti lazi frigorifice cu compresor noi incepand cu 2000 de lei, poate si mai jos. Recomand cumpararea uneia noi, diferenta fata de un SH nu merita riscul. Va invit sa ma vizitati cand ajungeti in Bucuresti, pot sa va ajut cu mai multe informatii privind transformarea unui van.
-
1 punct
-
-1 puncte
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

