Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2019 în Postări

  1. 8 puncte
  2. 8 puncte
    prieteni și o zi minunată!
  3. 8 puncte
  4. 8 puncte
    dragi rulotisti O zi minunata si un pic de rabdare. ca Incet, incet, se apropie weekendul.
  5. 8 puncte
    Buna dimineata O zi de joi excelenta va doresc tuturor oriunde va aflati
  6. 6 puncte
    rulotisti si sa aveti o zi de joi excelenta, oriunde va aflati!
  7. 5 puncte
  8. 5 puncte
  9. 5 puncte
    ,o zi buna tuturor!
  10. 5 puncte
  11. 4 puncte
    Doar ce am cumparat aceasta rulota, urmeaza RAR-ul (Luni) , si inmatricularea ei. Este un ABI PRESTIGE AWARD din 1997 ,foarte frumoasa, curata si dupa cum vad cred ca i-a fost facuta o revizie generala . In Ianuarie o inmatriculez. Las cateva poze cu ea. Presimt ca voi petrece mult timp pe Forum pentru a afla cat mai multe informatii despre intretinere... I-am cumparat si o husa de pe E-Bay, inca in cutie, dupa ce efectuez RAR-ul o voi imbraca...pt. iarna.
  12. 4 puncte
    SALONIC (Thessaloniki) - GRECIA Din cauza lipsei timpului v-am ramas dator cu continuarea concediului de anul trecut.. Acum ca este vremea asta, cum se spune de numarat banii si de facut copii ..... ce aveam de facut ? Copii i-am facut, au crescut mari, acum fiind la varsta sa faca ei copii, banii acum se numara automat, asa ca ... hopa pe FORUM. Harta traseului parcurs(dus-intors) am postat-o in Camping Ouranoupoli Grecia, dar deoarece a trecut mult timp o pun din nou si va reamintesc cateva obiective ale traseului. Iesirea din tara am facut-o pe la Vama Veche. In Bulgaria am campat la Saint George Resort, de unde am vizitat Cap Kaliakra, Balcic-ul, Nisipurile de Aur(vezi postare). Am continuat traseul spre Grecia prin Makaza, am campat in Camping Fanari (vezi postare), la Ouranoupouli pentru croaziera de la Muntele Athos (vezi postare) si urmatorul obiectiv a fost cel care face obiectul postarii de fata, SALONIC-ul. Traseul ales nu a mai fost cel de-a lungul coastei, pe care venisem, a fost cel de mai jos: Drumul desi unul secundar, a fost unul relativ bun, nu ca cel de pe coasta, ci unul montan, dar cu peisaje superbe. Solutia aleasa pentru vizitarea orasului(din lipsa de timp) a fost parcarea masinii si a rulotei intr-un Free Parkink de la intrarea in oras, luat autobuzul pana in centru (Turnul Alb), si de acolo Buss-ul Hop and Hop. Despre Salonic citisem si auzisem cate ceva, dar cu totul altceva este cand vezi cu ochii tai. Culorile predominante in oras sunt rosu, galben, albastru, din acest punct de vedere parca eram in Romania. Credeam ca Bucurestiul este cel mai aglomerat oras, dar Salonicul il intrece cu mult. Dezvoltandu-se mult peste posibilitati a crescut de la mare spre coline, cu strazi inguste unde greu trec 2 masini una pe langa cealalta, asa ca m-am felicitat ca n-am intrat cu rulota in oras. Mijlocul de transport predominant aici, este scuterul. N-am vazut in viata mea atatea motoscutere si motociclete in circulatie. Ca si comparatie, sunt cam cum sunt biciclistii in Olanda sau Danemarca. Placut impresionati, dar si obositi, ne-am intors in parcare, ne-am recuperat rulota si am pornit spre Paralia, urmatorul nostru obiectiv.
  13. 4 puncte
    O seara magica va doresc 
  14. 4 puncte
    Eu prefer drumurile inguste de munte, pe langa care curge cate un parau de doar 3-4 m latime, si 40-50 cm adancime, sa-l poti trece linistit de pe un mal pe altul, fara sa te descalti si sa dai la lingurita...
  15. 3 puncte
    Va doresc o seara de joi placuta si calda!!!
  16. 3 puncte
  17. 3 puncte
    De la ultima partida facuta anul acesta
  18. 3 puncte
    Salutare si bine v-am regăsit. Sâmbătă seara am ajuns din concediu,a fost superb. Total 5800 km cu rulota după Vitara. Am stat în 5 locuri,după cum urmeaza: Camping Filippion (Paralia Panteleimonos)7 nopti,199€ (masina,rulota,2 adulți 1 copil,electricitate) loc pe plaja.Campingul e fain,super curăț,personalul foarte ok,preturi normale.Toate locurile sunt la umbra unor copaci înalți si stufosi. Problema e ca multe locuri sunt ocupate permanent. Din cele 5 de pe plaja au mai rămas doar 2 . În schimb plaja e mare si nu e aglomerată. Camping Sikia,nu recomand! Arata foarte bine dar după ora 23 nu mai ai voie nici să vorbești,decat in șoaptă! Noi fiind 11 autorulote+1 rulota (+/- 46 persoane) nu prea puteam sa respectăm regula asta [emoji16]. Prin urmare ne-am hotarat sa părăsim campingul a doua zi(oricum au zis ca trebuie sa plecam) fiindca nu aveam nici unul peste 65 ani ca sa corespundem profilului campingului. Plaja foarte îngustă si aglomerată,se stătea ca in autobuz . Copaci mici in camping,deci umbra cam lipsea.Preț 34,50€ masina,rulota,2 adulti+1 copil,electricitate. 3. Camping Chorefto 6 nopti,recomand din inima! Un camping amenajat si utilat,foarte curat, cu copaci si tot tacâmul dar in stilul mai sălbatic. Aveai impresia ca esti off-camping dar cu utilități. Personal super simpatic,preturi decente,atmosfera faina. Băieții de la bar stăteau cat stăteam si noi,gen 4-5 dimineata. Accesul nu e cel mai usor,drumul de la Volos la camping e îngust și plin de virane 180 grade,si pe urcare si pe coborare(vezi google maps). În 36 km,în prima jumătate urci intru-na pana la 1200m iar in a doua cobori . Eu nu am avut probleme,nici masina dar unii pasageri si chiar unuia de la volanul unei auto-rulote li s-a făcut rau [emoji1787] . A treia zi am făcut drumul cu Vitara fără rulota...doar starea de rau a soției m-a potolit pe alocuri[emoji3]. Asa,deci camping de nota 10, preț 162€ cu 10% discount cu cardul ACSI. (Aceiasi configurație,masina,rulota etc.) Off-camping 3 nopti,Papakosta Beach. Foarte fain,e si o terasa cu bar si ceva mâncare,tinuta de niste băieți simpatici. Noaptea pescuiau si ne ziceau ce ne pot pregăti. Ne-au facut si o ciorba de pește . Platou de campare destul de mare,plaja lată cu nisip. Primul sat era la 6km. La anul deja l-am trecut pe lista pt o săptămână. Camping Blue Dream, Kassandra,2 nopti. Camping ok dar cam înghesuit. Dușuri pe si toaletele vechi si in stare nu chiar bună. Fără hârtie igienică la toaleta,dușuri cu o cheița pe cate o încărcați cu bani(30 cenți 6 min) . Plaja îngustă si aglomerată,in schimb apa mica 100m,cu nisip,bună pt copii. Restaurantul din camping a fost peste așteptări si cu preturi normale. Preț 65€ cu 10% discount cu card ACSI. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  19. 1 punct
    Si-am plecat spre soare [emoji16] Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  20. 1 punct
    @Ursu Florin Am specificat ca: "Solutia aleasa pentru vizitarea orasului(din lipsa de timp) a fost parcarea masinii si a rulotei intr-un Free Parkink de la intrarea in oras, luat autobuzul pana in centru (Turnul Alb), si de acolo Buss-ul Hop and Hop" Nu am campat in Salonic. Am vizitat orasul si dupa aceea am plecat spre Paralia (Topicul depre Paralia va urma) , am campat acolo. Cred ca este o idee buna sa-ti rezervi 2 zile pentru vizitare. Merita !
  21. 1 punct
    Sunt fumoase obiectivele vizitate! Se poate vedea cum se intalneste vechiul cu noul!
  22. 1 punct
    Merci Voi face din asta o rutină la sfârșitul fiecărei veri![emoji57] Horsepower is how fast you hit the fence, torque is how far you take the fence with you
  23. 1 punct
    @Nelu Z unde ai campat in Salonic? As merge si eu la vara in acea zona
  24. 1 punct
    Multumesc pentru informatiile despre "atelaj" dar si pentru descrierea turei. Foarte utile. Dupa cateva iesiri prin tara in primavara viitoare, vrem sa facem o prima tura pe afara, prin Grecia. Am gasit un site cu o harta a campingurilor din Grecia, poate mai este utila cuiva. https://www.xtremegreece.gr/en/view-map/?category=camping
  25. 1 punct
  26. 1 punct
    Am si eu 2 "soparlani", un Bullmastiff si un Buldog Francez Bullmastiff - femela Buldog Francez - mascul
  27. 1 punct
    Are 1009 kg goală. Dacă eu m-am descurcat cu una de +/-1150 goală,te descurci si tu. În acte,Vitara are 1200 kg la remorcă cu sistem de frânare. Contează mult cat o încarci,mai ales la apăsarea pe carlig. Eu am distribuit încărcătura astfel încât să am 65 kg apăsare pe carlig si nu am avut nicio problemă la viteza de croazieră de 90-100km/h cu peakuri de 120km/h. Pe rulota am avut cam 150 kg iar pe masina cam 300. Înafara de consum,ceea ce e de asteptat,masina s-a descurcat foarte bine. Media de consum a fost de 11,5 l/100 km. Faza ca nu e Allgrip nu e un handicap in situatia asta,puterea si cuplul sunt cam aceleasi. Ca si avantaj in cazul meu e cutia automată cu convertizor de cuplu,cu posibilitatea de override manual care te ajuta in anumite situatii. Horsepower is how fast you hit the fence, torque is how far you take the fence with you
  28. 1 punct
    Pentru cei interesati de un TV ieftin zic eu
  29. 1 punct
    Felicitări pentru achiziție, sa aveți parte numai de vacanțe minunate cu căsuța voastră
  30. 1 punct
    Salutare @Romeo Sandu Felicitari pentru achizitie, multe iesiri reusite si drumuri bune va dorim cu
  31. 1 punct
  32. 1 punct
    O seara minunata va doresc.
  33. 1 punct
    Dragi prieteni, va doresc o seara minunata!
  34. 1 punct
  35. 1 punct
    Raspunsul e in postul de mai sus,unde i-am raspuns unui alt coleg. Vitara Allgrip(AWD) Horsepower is how fast you hit the fence, torque is how far you take the fence with you
  36. 1 punct
    Pe malul Mureşului la Igriş Accesul este pe drum asfaltat până pe malul Mureşului, la ieşirea din sat înainte de bacul ce trece Mureşul. (se poate vedea clar in Google Maps cu omuleţul ). În dreapta se coboară frumos în rezervaţia naturală Lunca Mureşului – locul permite camparea şi pescuitul (atenţie se fac controale la pescuit!). E loc drept, umbră şi acces la o plajă mai în sus, deoarece acolo Mureşul are 3 braţe şi formează 2 insule, noi l-am găsit tot în octombrie foarte secat. Apa se găseşte la fântânile publice din sat. Puteţi face o mică excursie trecând Mureşul cu bacul (10lei) şi apoi ieşind la Nădlac de unde vă întoarceţi prin Pecica pe noul pod peste Mureş. De la Sânpetru German (malul sudic al Mureşului) puteţi vizita două mănăstiri: în stânga spre Arad la Bodrogu Nou şi înapoi spre Igriş, înainte să intraţi în Munar, un drum asfaltat vă conduce 2 km spre mănăstirea sârbească Bezdin.
  37. 1 punct
    Salutare colegi, Pentru ca am intervenit intr-un alt subiect de discutii cu privire la alimentat diverse aparate la instalatia din rulota si mi-am adus aminte de acest topic, prezint succint cateva aspecte legate de instalatia electrica de la rulota mea. Ca sa pot sa zic gata (oare?!) mai am de montat doua lampi cu gat flexibil deasupra patului (prezentate si ele pe undeva pe aici pe forum, parca la "ce am mai achizitionat..."; sunt gata modificate cu suport si intrerupator, doar trebuie montate) si trei prize: doua pentru 12 V/15 A si una cu doua USB-uri. Pe partea de furnizare curent, instalatia este compusa din panou fotovoltaic de 200 W (chinezesc, insa eficient - nu am reusit sa am consumatori ziua incat sa-l fac sa scoata toti cei 200 W, maximum 163 W am reusit, dupa care bateria de acumulatori a zis ca e plina ochi si a intrat in modul float); un regulator MPPT pentru 75 V si 15 A cu conexiune bluetooth si aplicatie dedicata pentru telefon; o baterie de acumulatori tip GEL de 12 V si 90 Ah si un stabilizator pentru 12 V de care am amintit in postarile anterioare. Primele trei au fost achizitionate de la un importator direct pentru produsele celor de la Victron Energy (Tehnosat), iar stabilizatorul din China. Printre maruntisurile folosite, as aminti conductorii de (6), (4) si (2,5) mmp, papuci auto, cutie cu doua bare separate pentru plus si minus, riglete rapide (eu sunt foarte incantat de ele), prize de 12 V/15 A (nu cele de la EXIS), priza de 12 V si mufe antene terestre si satelit pentru TV (cea de la Exis), voltmetru cu prize USB, alte prize USB etc. O parte dintre conductori, precum riglete si cutia cu bare +/- au fost achizitionate de la Dedeman, iar o parte dintre prize de la Obelink (NL). Pe partea de consumatori as aminti de alimentatorul pentru laptop ca incarca si tine la 100 % laptopul si nu se incalzeste excesiv (poti tine mana pe el). A fost folosit in luna august, pe caldura, in perioada cat am mesterit pe la rulota timp de o saptamana. Ma declar foarte multumit de investitie. De asemenea, stabilizatorul a mentinut la 12 V tensiunea de iesire indiferent de consum, dar mai ales in timpul zilei cand tensiunea la intrare era frecvent pe la 14,4 V. A fost folosit tot in luna august si nu s-a incalzit suplimentar cu mult (fata de temperatura ambientala). Stabilizatorul alimenteaza o singura priza de 12 V/10A dedicata pentru aparatele multimedia. Initial am zis sa-i pun si un comutator sa opresc de tot stabilizatorul atunci cand nu dau drumul la TV, insa consumul este atat de mic in stand-by, iar sistemul face fata cu brio solicitarilor de peste noapte, incat nu mai este cazul. Daca vreau totusi sa fac economie ziua, opresc din telefon iesirea pentru consumatori de la regulatorul solar. Cu exceptia a patru prize de 12 V/15 A (doua deja montate, doua urmeaza), toata instalatia electrica din rulota este alimentata de la iesirea pentru consumatori a regulatorului solar. Cele patru prize amintite sunt legate prin sigurante de 20 A, direct la bateria de acumulatori. Acestea vor fi folosite pentru chestii energofage, cum ar fi compresorul auto, foehnul si placa de intins parul consoartei (inca caut un rezistor de 4 Ohm cu o anumita dimensiune pentru a putea folosi si placa direct la 12 V), fierbator (desi nu l-am folosit si nici nu-l voi folosi vreodata!) etc. Dintre consumatori, as aminti de iluminatul intergral cu LED: lampa principala deasupra patului - a avut doua neoane; lampa deasupra zonei frigider/soba - a avut un neon; doua aplice cu becuri G4 in zona blatului de la bucatarie - au fost cu becuri halogen; lampa exteriara originala - a avut 2 becuri cu incandescenta de 5 W (am schimbat-o cu una noua, tot originala, dar care are inclus si un senzor de miscare si amurg, i-am scos becurile cu incandescenta si am montat perimetral banda LED - iar in prezent lumineaza precum cea veche, ma refer la lumina imprastiata in jur, dar cu un consum de 10x mai mic de la 1 A inainte la 100 mA acum). In plus fata de iluminatul original al rulotei, am montat in profil din AL banda cu LED-uri (multicolora) perimetral in partea superioara a geamurilor din interior in zona patului; de asemenea am montat deasupra usii de acces o lampa de la Fiamma care se aprinde atunci cand este intuneric si senzorul de la lampa originala detecteaza miscare. Bineinteles lampa originala trebuie sa fie pornita de la intrerupatorul din interior. De asemenea, lumina de la lampa originala sta aprinsa atat timp cat este pe pozitia pornit comutatorul din interior. Nu stiu daca se intelege, insa voi pune doua poze: - una doar cu lampa originala pornita: - si una in care senzorul de la lampa originala a detectat miscare si a aprins si lumina de la usa de acces: A, nu in ultimul rand, performantele obtinute: minimum de volti l-am avut intr-o dimineata (12,6 V) dupa ce am vazut filme pana tarziu in noapte. Am avut conectat si HDD-ul extern, desi pot alege filmele dorite sa le pun pe un stick de 32 GB, insa este greu cu alesul(!). De asemenea, am folosit fara menajamente luminile (inclusiv cea exterioara pe tot parcursul noptii), precum si telefoanele la incarcat. A doua zi, pana la miezul zilei, bateria de acumulatori era deja plina. Daca imi amintesc bine, in acea zi am pus si o lada frigorifica sa raceasca berile inainte de a le baga in frigider (aviz lui @Calin Andritoiu ) consumul lazii fiind de 3,4 A. Sistemul fotovoltaic a reusit sa faca plinul acumulatorului si sa tina continutul lazii la vreo 12*C! Asta pana a apus soarele! :-P Cateva poze: 1. Panoul solar cu trei pozitii de inclinare si omnidirectional, cu suportul confectionat din aluminiu: 2. Zona multimedia: 2.1. Detaliu voltmetru si mufe USB, precum si priza cu 12 V stabilizat in plan secund, dimpreuna cu mufele pentru antena terestra si satelit (deocamdata nefunctionale si nu cred ca le voi activa vreodata): 3. Centrala electrica (o poza dintr-o faza intermediara, au mai aparut vreo doua trasee insa nu am poze recente). Se observa sub cutia albastra cu barele de plus si minus stabilizatorul pentru 12 V): 4. Privire de ansamblu a zonei tehnice (centrala electrica si bazinul pentru apa) Mi-a mai ramas si spatiu pentru depozitat diverse (nu se vede, dar este loc si in fata bazinului pentru chestii lungi): 5. Screenshot-uri din aplicatie: Consum noaptea: Incarcare ziua: Float: Istoric: Nu am imagine cu etapa de absorbtie. Bonus mesterind la vreo 35*C pentru a pune LED-uri lampii cu senzor de miscare si amurg (Exis) montata in exteriorul rulotei:
  38. 1 punct
    Ceva poze Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  39. 1 punct
    Încă e bine.... Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  40. 1 punct
    Locația e la lacul Zetea(o găsești pe harta google)
  41. 1 punct
    Aparatul de scos berea din organism[emoji849] Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  42. 1 punct
    Cura de dezintoxicare după masă de aseara [emoji849][emoji39] Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  43. 1 punct
    Cazare mai pe plaja decat atat nu cred ca exista[emoji16] Vremea e perfecta,poti sa faci baie si la ora 22. Campingul e fain,e camping de greci,80 din locuri sunt ocupate permanent. Eu stiu de el de la niste amici care vin des aici. E curat,destul de liniștit,cu ore de liniște la amiază si noaptea de la ora 24. Despre preturi am sa va zic cand merg sa plătesc. Nu stiu exact tarifele dar stiu ca nu e scump. Toate locurile sunt la umbra,nu te coci in rulote fără clima. Eu am venit pregatit cu extractor pt trapă si ventilator pt circulare a aerului. Aici nu am nevoie de ele,se poate dormi la amiază fără probleme. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  44. 1 punct
    De pe drum Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  45. 1 punct
    Am ajuns pe la ora 21 in Arena camping Budapesta,plin ochi. Noroc ca am sunat in timpul zilei si am tinut ultimul loc. Conditii decente. Cam putine toalete si dușuri pentru ce capacitate are. Berea la 1,5€. Mâine mai am aproape 700 pana la Predejane iar poimâine încă 390 pana la Filippion camping la greci. Toate bune si frumoase,berea rece,rulota se comporta excepțional. Am distribuit greutatea in asa fel incat sa am apăsare pe carlig 65 kg. A trebuit doar sa mut roata de rezerva pe osie. Nu s-a balanganit nicio secunda. Am avut depășiri si cu 120km/h,la fel fără stres. Caraușul si el a fost la înălțime,trage de ea ca nebuna! Consum: 143L/1400km,peste așteptări,având în vedere că rulota are cam 1250 și pe masina am +/-320kg,inclusiv sarcofagul de 700L . Vacante plăcute! Sent from my SM-G973F using Tapatalk