Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2019 în Postări
-
5 puncte@Mihai-Arad, bine spus, foarte bine punctat. In ultimul an s-au intamplat multe, bune si rele. Sotiei mele i-a murit o prietena, s-a dus in cateva luni, anul trecut ne trimitea poze de pe plaja, din Turcia si anul acesta in aprilie am condus-o pe ultimul drum. Exact asa zicea si sotia mea, cine stie ce se poate intampla pana anul viitor, se face repede TARZIU in viata. Ca si cheltuiala, sa fim seriosi, chiar trei lulele-trei surcele. Ca si amintiri ...a fost grozav.
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncteLa 2 ore și ceva de casa, un camping într-o zona de poveste, indiferent de anotimp. Highly recommended! Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 punctePână una-alta, le raspund eu colegilor care au întrebat cum e vremea, că sunt la 7-8 km, la Letca Nouă . S-a oprit ploaia azi-noapte, azi e mai mult noros și mâine prognoza arată și ceva Off-topic @Eugen David, ma bucur că v-ați simțit bine și sunteți bine-veniți oricând...mai ales că de la 1 martie, timpul liber nu va mai fi o problemă pentru mine...
-
3 puncte
-
3 puncteNu puteai sa alegi si tu alt loc, unde sa te duci?.............Si pe deasupra......asta-i vreme de plecat de acasa?......
-
3 puncte@Emil Vinteler Multumim. Foarte frumos.... He-he-he, se pare ca, "TIMPUL" nu-i numai dusmanul meu (cel mai mare!). Dedicatie: Pink Floyd - Time ... Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain. And you are young and life is long and there is time to kill today. And then one day you find ten years have got behind you. Racing around to come up behind you again. The sun is the same in a relative way but you're older Shorter of breath and one day closer to death. Every year is getting shorter; never seem to find the time. P.S. Vorba aia, "ce poti face azi, nu lasa pe maine. Maine poate fi prea,prea tarziu (din 'nspe mii de motive!) Banii, ... ai multi, cheltui multi sau le duci dorul, le porti de grija. Ai putini, cheltui putin, si nici n-ai dureri de cap. Sau ?
-
3 puncteAzi am fost la service. S-a rezolvat rapid cu frana de mana, a fost nevoie doar de curatare si degripant. La fel si cu cablurile schimbatorului de viteza. Am primit recomandarea sa scot masina la drum, pentru ca au ruginit discurile de frana de atata stat degeaba. Ieri am luat covorasul si a venit si platforma rotativa. Bineinteles ca m-am apucat sa o montez pe scaunul pasagerului si atunci am inteles care este diferenta dintre platforma soferului si cea a pasagerului. Pentru ca se roteste 270 grade , pentru a avea scaunul loc de rotire sensul este catre mijlocul cabinei. Deci va beneficia si soferul de platforma rotativa, pentru ca deja este montata acolo. Pentru pasager am comandat-o deja la Exis, dar nu este pe stoc si mai dureaza livrarea. Ca si observatie, platforma este grea (15 kg) si finisajul lasa de dorit. Pentru pretul platit aveam alte asteptari, dar nu se vede si important este sa-si faca treaba. Azi au venit si husele pentru scaune, arata bine, dar nu le-am montat din cauza ploii, nu am avut chef de stat afara. Ca si sfat pentru oricine se apuca de o conversie, cheful de lucru scade proportional cu durata lucrarii!!! Deci nu am chef sa lucrez in acest week- end, ma voi ocupa de altceva. @Alin Opran, mai asteapta putin cu pozele, se apropie inaugurarea!
-
2 puncteN-am rezistat prea mult si mi-am luat o noua rulota CHATEAU 2000, care este de ajuns pentru iesirile mele . Nu are decat 3 locuri de dormit. Eu voi folosi 2, restul aragaz, frigider, baie este functional . INTREBARE : La transformatorul rulotei din imagine cei doi papuci unde indica caravan battery sunt pentru cuplarea bateriei ?....Intreb intrucat cablurile de legatura nu le am si asta ar insemna sa le confectionez eu .
-
2 puncte
-
2 puncteOricum e vremea eu va doresc distractie maxima! Si credeti-ma ca stiu ce zic! Încă îmi este in minte întâlnirea de la Letca Noua! Va apreciez mult!
-
2 puncteSalut Gabriel, salutare tuturor. Am urmărit / urmăresc în continuare, cu mare interes evoluția lucrărilor. Felicitări pentru munca depusă până acum și sper să îți revină cheful. Așa cum scrisesem în topicul de prezentare, am găsit forumul ăsta și m-am înscris tocmai fiindcă și eu vreau să îmi fac o astfel de mașină-casă deci topicul tău a picat fix pe felie! Dar tot acolo scriam că până acum, surprinzător poate pentru unii, nu am fost niciodată proprietar de mașină. De condus am condus, dar mereu erau mașini fie închiriate, fie împrumutate, fie de la muncă... Așadar pun niște întrebări de amator poate... Am stat mult să mă gândesc dacă să iti scriu privat sau aici, dar m-am gândit că poate vor și alții să știe... Și eu mă gândeam să caut un Jumper, pentru simplul motiv ca interiorul e mai lat decât Sprinter sau Crafter... Dar mi s-a spus ca nu ar fi asa fiabile și sunt mai scumpe piesele și de asemena mai scumpă manopera... Asa este? Se merită pentru cei 10cm în plus? Ma interesa cât mai lată, pentru a avea șansa să pun patul de-a latul, să mai câștig spațiu. Referitor la sistemele de rotație a scaunelor. Din câte înțeleg, fiindcă vei avea încălzitorul sub scaun, "cutia" actuală rămâne, dar cu sistemul de rotire adăugat, întreg scaunul va fi ridicat, nu? Nu știu de ce aveam impresia că se pierde spațiul de sub scaun dacă adaugi sistem de rotație. Mulțumesc! PS: As vrea să pot să-ți transmit din elanul meu... Sent from my SM-N960F using Tapatalk
-
2 puncte
-
1 punctVa dati seama, cei care au recomandat schimbarea masinii, ca NU o sa schimb masina pe care am luat o acum un an, asa praf cum e ea, cu 3 pistoane, fara sa poata trage o rulota...etc Asa cum am mentionat mai sus, masina a fost achizitionata din alte ratiuni, la vremea respectiva...nu anticipam rulota, ce urmeaza sa vina. In sfarsit... Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. Chiar mi au fost utile in alegerea uneia. Pana la urma am ales o rulota Eldiss, adusa din UK, din 1990, care arata ff bine pentru varsta ei, are 700 de kg si am luat o chiar din Slatina. Multumesc inca o data pentru suport. Urmeaza sa montez carligul si partea electrica pe masina, iar pentru rulota imi mai trebuie cateva chestii: baterie, adaptor butelie gaz (este din UK).
-
1 punct
-
1 punctCat am plans dupa prima acum m-am linistit , urmeaza sectiunea ,,CE AM MAI CUMPARAT PENTRU RULOTA " Sper ca cel care mi-a cumparat rulota sa aprecieze faptul ca i-am dat-o pusa bine la punct si dotata cu multe ,acum ,vorba cantecului .............baga banii,baga banii
-
1 punct@Radu Clapadaca stai sa te uiti in trafic, majoritatea dubitelor sunt din familia Fiat Ducato( Fiat, Peugeot , Citroen) sau Mercedes Sprinter. Despre diferentele dintre ele s-a scris destul in forum. Ca fiabilitate nu se pune problema, o dubita este construita sa care 3500 kg sute de mii de kilometri, deci la o medie de 5000 km pe an la un campervan nu se pune problema defectiunilor. Manopera si piesele nu sunt exagerat de scumpe, doar Renault-ul sare peste medie. In privinta celor 10 centimetri, acestia sunt “aur”, vei vedea cat de mult conteaza fiecare centimetru. Daca ai citit topicul, ai vazut ca am schimbat de doua ori planul din cauza a doi centimetri in minus. Platforma rotativa inalta scaunul cu aproximativ 4 cm, nu se pierde nimic din zona de sub scaun.
-
1 punctVa salut din nou, colegi rulotisti! Urmarind prognoza meteo de azi dimineata, m-a incercat un sentiment de regret: iar a trecut vara..... Anul acesta am tras din toate puterile de ea, pana la ultima zi calda, fugind si in afara tarii dupa ea. Cronologia verii este oarecum data peste cap, incep cu finalul, cu vacanta de toamna. In acest an, am furat startul, mergand in vacanta de vara din 15 iunie.Destinatia : fireste, magica Grecie, de care nevasta-mea este iremediabil indragostita. Cele trei saptamani din iunie-iulie au trecut ca o clipa, o sa vi le povestesc in alta postare ( promit). Intorsi la munca, am reluat rutina zilnica , pana in momentul de la inceputul lui septembrie cand am inceput sa fiu luat prin invaluire de soata mea. Usor...usor, fara sa ma preseze, mi-a bagat in cap ideea ca nu exista o regula batuta in cuie cu vacanta. Ca urmare, dupa ce am fost convins, am cedat, fireste!Ca urmare, in 14 septembrie, o zi mai devreme, pentru ca am facut imprudenta sa i fac propunerea sa stam o zi cu cortul pe plaja Azapiko ( eram sigur ca refuza, dar surpriza: a sarit in sus de bucurie) , am pornit la drum spre Grecia numai cu masina. Vacanta noastra de toamna a fost o strutocamila: rulota inchiriata langa plaja, in camping, pachet de vacanta low cost. Drumul via Serbia -Macedonia, usor de parcurs, numai pe autostrada, deci, Elada, veniiiim,: aceasta e nevasta-mea. Prima halta, un camping parasit langa Salonic, nu ne-a convins sa ramanem, deci, inapoi in masina si spre Azapiko, my love. Conversatie usoara, de vacanta pe drum: " Ti-e foame, draga? (ea)" " Un pic, de ce? (eu)" " Trebuie sa-ti spun ceva : am uitat acasa cratita, tigaia, lingurile ...(ea)" NU-i bai : la prima oprire , la Sparr isi cumpara doamna mea un wok, cu precizarea ca in viata ei nu a folosit asa ceva.La ce ne trebuie tigaie????Va spun eu: la a doua oprire, la pescarie, ca de obicei ne facem plinul cu peste, calamari, creveti.Ospitalitatea greceasca este din nou, previzibil, la inaltime. Azapiko, cu drag te intalnim din nou! Nu credeam ca te mai vad in 2019! O noapte ne amintim de perioada cand aveam 20 ani, dormind in cort. Mda, cred ca la 20 ani aveam si saltea in cort, acum nu am avut, am uitat-o acasa. A doua zi, in drum spre camping, mai vizitam cateva plaje, incarcandu-ne energetic pozitiv pana anul viitor ( sper sa nu ma pacaleasca nevasta-mea sa venim aici de Revelion). Si am ajuns la punctul terminus: camping Thalatta. Aici am avut unele emotii, ma gandeam ca la pretul platit ( 115 euro/7 nopti) o sa dormim sub cerul liber, dar, surpriza: suntem cazati langa plaja, intr-o rulota Hymer de 4 persoane ( chiar 6 as zice eu) mai frumoasa decat iubitul nostru Hobby. Muntele in spate, marea in fata, frigiderul in care ne astepta o punga de gheta, pe terasa. Zen de rulotist. Deci, una peste alta, o neasteptata vacanta frumoasa. Cele sapte zile au trecut ca o clipa, vreme frumoasa, fara aglomeratie, plaja , scufundari in apa ca lacrima, surpriza sa merg inot aproape un kilometru in larg si sa vad ca nevasta-mea vine dupa mine cu masca de scufundari pe fata ( furioasa ca un binevoitor a incercat sa o scoata, crezand ca se ineaca ). Deci, trebuie sa recunosc ( dar sa nu-i spuneti) ca nevasta a avut dreptate: e frumos in Grecia si toamna la low cost, litoralul pentru toti . Sa ne auzim si sa ne vedem sanatosi si voiosi !!!!
-
1 punctȘi poate mai pe seară, dau o fugă pe la voi să vă salut...
-
1 punctȘtiu unde bați, dar am ajuns târziu și n-am avut timp să ne vedem...peste mai puțin de două săptămâni, recuperăm
-
1 punctSalut @Ovidiu Gavrila Mi-a soptit prietenul nostru comun ca, nu-l mai "cauti" deloc. Prietenul Google (search). Sopteste-i la ureche, prietenului nostru despre: (Search) - FENDT JOKER 470 TR - Knaus Südwind - Home car 330 Gasesti ceea ce cauti (ref. la MMA) AICI , mai multe, dar banii-s putini!
-
1 punctSalut,@Radu Clapa eu din câte știu jumper,boxer sunt mai bune și la motor și la caroserie decât celelalte menționate de tine.
-
1 punctAici nu e vorba de motor, este vorba de caroserie, de structura masinii. Are 50 kg apasare admisibila pe carlig! Fara suparare, astea sunt niste jucarii aspectuoase, care au priza in special la cucoane, sa mearga de acasa la servici, crezand ca au masina de teren. E un segment de piata care a prins foarte bine, insa nu poti cere de la o astfel de masina ce nu poate face.
-
1 punct@Vlad Iliescu Salut!Hai sa nu descurajăm.Sunt colegi care tracteaza sau au tractat cu Loganul,care are performante mult mai slabe. Masina lui are 30 cp si 70 Nm peste orice motorizare de la Logan și e și puțin mai grea. Ai dreptate, că și eu am renunțat la 1.8 benzina pentru 2.2 diesel,dar daca nu are alta opțiune merită să încerce cu o rulota mai ușoară.
-
1 punctNu pricep ce nu e clar: masina este total nepotrivita pentru tractare, are o structura usoara si se face acordeon daca tractezi cu ea. Iti inteleg dorinta de a avea rulota, dar iti trebuie alta masina.
-
1 punctFara sa știi masa maxima a rulotei, masa maxima de tractare și masa maxima a ansamblului, e ca și cum ai da cu banul! În ceea ce privește cârligul (dacă îmi este permis sa îmi dau cu părerea ca doar na, e sport național la noi), fa un efort și pune original Opel! Dai un leu în plus acum, dar te scutești de probleme în viitor. Am un Opel de 10 ani și vorbesc din experienta, iar dacă ți se pare mult gândește-te ca eu am plătit 3000€ cârligul (nu pe Opel căci nu tractez cu el) Priza musai cu 13 pini vine din Italia și în 2002 aveau toate 13 pini deci cu 7 nu ai ce face. Cum spuneam nu știu despre ce rulota este vorba, dar ma întreb cine cumpără cu 3,75 lei și vinde cu 3 lei? Doar cine vrea sa se scape de ceva foarte repede, altfel ma doare sa îți dau "anunțul" ca Moș Crăciun nu există [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
-
1 punctSalut, @Ovidiu Gavrila! Cam cat "trage" masina scrie in carte si talon. S-ar putea sa ai o "surpriza"! Nu-mi exprim parerea despre motorizarea pe care o ai pentru ca as starni polemici, desi pe hartie "suna bine": 110 CP si 205 Nm (la ce turatie?) Inainte de a face pasul, intereseaza-te de specificatiile rulotei si vezi daca s-ar incadra cu ce ai tu... a ne cere sa ne dam cu parerea... e loterie! In ce priveste carligul (si priza) ai cam doua variante rezonabile dpdv al pretului: 1. iei carlig fabricat de o terta firma - varianta ieftina, iar daca te pricepi sa-l montezi iesi bine si pentru pasul 2: 2. instalatie electrica originala pentru priza cu 13 pini - costisitoare. Ar mai fi si varianta 3: sa iei priza cu 13 pini si cablu cu 13 fire si cuplezi direct la firele de la stopuri. In acest caz nu stiu daca vor aparea erori in bord referitoare la instalatia electrica. Eventual schimbi becurile de semnalizare ale rulotei cu unele cu LED, insa nu stiu daca varianta asta elimina erorile. A, exista si varianta 4: sa iei carlig si instalatie originale Opel si sa le montezi in service, insa costurile sunt pe masura. Cam cu atat te pot ajuta eu, succes!
-
1 punctTimpul este o mare problema. Că și cost, nu știu, depinde...Pachetul de vacanta a costat 115 euro, consumul de combustibil nu a fost mare, mergând doar cu mașina,alimentele costa in Lidl grecesc cam că în România.In mailul de confirmare rezervare ne au recomandat sa aducem plita electrica pentru gătit. Nevasta-mea încropește o masa în 15 minute, deci costul vacantei a fost mai mic decât în România.😉
-
1 punctAm mai inaintat cu treaba. Dupa ce am curatat cabina, am scos scaunele si le-am dus la curatat. Am scos suportii metalici ai scaunelor si i-am curatat bine. Nu am mai cumparat, cel putin deocamdata alte scaune ( gasisem doua scaune din piele la 1400 ron, cu reglaj manual la pretul de 1400 ron). Nu vreau cu reglaje electrice pentru ca trebuie sa caut si blocul de relee si cablajul aferent, greu de gasit la dezmembrari. Poate doar daca gasesc o masina la dezmembrari si le demontez eu. Asa ca am socotit in felul urmator: - curatat scaune 50 ron - comandat covoras tip tavita pentru toata cabina 150 ron - comandat doua huse comode, calitative ( cel putin asa suna reclama) 305 ron cu transport inclus - comandat platforma rotativa pentru scaunul pasagerului la Exis 870 ron cu transport inclus Total 1375 ron si ma incadrez in bani, rezolvand estetica si functionalitatea cabinei. De restul de 25 ron iau bere. Am programat o vizita la un service pentru a regla/ repara frana de mana, ocazie cu care voi profita de rampa/elevator pentru a monta rezervorul de apa gri. Singurul lucru ramas nefacut este dulapul pentru tabloul electric, sunt in pana de idei si tot gasesc altceva de facut pana imi vine inspiratia. Nu am montat incalzitorul, are loc sub scaunul pasagerului si cred ca voi apela la cineva specializat pentru montaj, parca mi-a mai trecut din elan si nu mai am chef de treaba. Dar sunt aproape gata!!!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

