Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.09.2019 în Postări
-
5 puncte
-
4 puncteAm continuat si azi cu mici lucrari. Una din ele a fost montarea lampii in baie. Am cumparat o plafoniera pentru baie de la Hornbach, i-am scos fasungurile pentru becurile de 220 V si am montat trei module cu LED-uri la 12V in paralel. Apoi am fixat-o in baie, terminand astfel baia.
-
4 puncteAm ajuns si noi, nu ploua, e soare, deci vremea e f ok..., loc momentan este destul pt toata lumea..., cine se mai razgandeste si vrea sa vina e binevenit !
-
4 puncte
-
4 puncteAflandu-ne la jumatatea zilei de vineri, cred ca pot da va spun, de pe acum, Weekend placut ! si..... Distractie maxima!
-
4 puncte
-
4 puncteBuna dimineata O zi de vineri usoara si un inceput de weekend excelent va doresc tuturor
-
2 puncteBuna ziua tuturor! Multumesc pentru accept. Ma voi prezenta scurt, asa cum mi s-a sugerat la inscriere: Ma numesc Diana si iubesc natura, calatoriile, aventura. Am o familie asemeni mie - inclusiv pisica noastra Inna, e o aventuriera care merge in lesa mai ceva ca un caine, calatoreste cu noi cu masina mii de km (da, normal ca are Pasaport European de matza! ), merge in cosul bicicletei si chiar pe rucsac, in spatele fiului meu (pe care il adora, ca doar nu degeaba i-a promis ca va fi medic veterinar si va avea grija de a la batranete). Deci - suntem de-ai casei! Mi-ar placea sa facem schimb de experiente, idei, pareri. Noi intentionam sa dezvoltam in Romania o afacere cu un camping....pentru cei ca noi si pentru cei ca voi, care iubim natura wild-ul....libertatea! Asadar, la treaba - ma apuc sa bantui putin pe aici sa vad si eu ce si cum... Zi faina tuturor, oriunde ati fi cu gandul sau fizic! Diana
-
2 puncte
-
2 puncteA urmat surpriza pentru sotia mea, am pus in jurul aragazului mozaic ceramic, un model colorat, care sa mai aduca o pata de culoare pe fondul lemnului natur. Urmeaza sa chituiesc rosturile maine.
-
2 puncte
-
1 punct
-
1 punctCu toata ploaia de aici, in camping e “curat”, adica iarba uda dar nu noroi. Si pe platoul cu baloane. Cel putin pana acum. Daca nu ploua mult la noapte sunt sanse sa fie ok. Cel putin mai bine ca in ultimii doi ani.
-
1 punctSalut! Sunt campat, in sectorul destinat celor de pe forumrulote.ro. In camping sunt 6-7 rulote/ autorulote. E gol inca. Locul rezervat e cam acelasi cu cel de anul trecut. Ploua destul de bine.
-
1 punct
-
1 punctVreau sa fac o observatie: un incalzitor Webasto AirTop consuma mai putina energie electrica decat un incalzitor Truma Combi. Acesta din urma are doua ventilatoare, unul pentru flacara si unul pentru circularea aerului incalzit. Webasto foloseste acelasi motor pentru flacara si circularea aerului cald, in plus are viteza variabila. O alta observatie ar fi vizavi de incalzitoarele chinezesti care incearca sa copieze marcile consacrate Webasto si Eberspacher. Performantele acestora sunt foarte departe de declaratiile producatorilor. Consuma mult mai mult, atat electric cat si motorina, iar fiabilitatea este incomparabil mai mica. Un Webasto AirTop 2000 nou este in jur de 600 EUR fara montaj (probabil Eberspacher undeva pe aproape), insa nu ai probleme cu el ani buni. Eu folosesc unul de aproape cinci ani si nu a dat vreodata rateuri. Nici eu n-as incuraja cumpararea unuia folosit, decat daca aveti incredere in vanzator. Piesele de schimb sunt foarte scumpe, uneori costul reparatiei se poate apropia de pretul de achizitie al unuia nou. Pentru cumparatorii unui RV nou recomand sa ceara vanzatorului echiparea cu incalzitor pe motorina, nu pe gaz. Atat Truma cat si Webasto ofera echipamente combinate (incalzire aer si apa). Daca folositi autorulota si in sezonul rece, veti intelege avantajele. Scapati de grija incarcarii buteliilor in afara tarii, de grija inghetului acestora pe timp geros, de spatiu ocupat, greutate adaugata, miros la schimbarea sau incarcarea buteliilor. Motorina oricum aveti in rezervor, iar consumul este decent (2-4 litri in 24 de ore de functionare TERMOSTATAT). O alta alegere la autorulotele noi este frigiderul cu compresor. Puterea de racire este de cateva ori mai mare decat la cele cu absorbtie, iar in combinatie cu un sistem fotovoltaic bine calculat, va ofera autonomie energetica totala.
-
1 punctCa sa fac un rezumat, pentru cei care isi cumpara rulota cu provenienta englezeasca si sunt din Bucuresti, pasii care trebuie parcursi pana la inmatriculare (cel putin de mine) au fost urmatorii: (pe la fiecare ghiseu la care mergeti o sa va trebuiasca copii de buletin si alte copii. Nu o sa scriu aici decat actele importante, si va recomand sa va uitati pe site-urile institutiilor respective ca sa vedeti documentatia completa) 1. Eu am cumparat-o de la un cetatean englez care venise cu ea pana in Romania asa ca am facut un contract vanzare/cumparare romanesc in 5 exemplare parca (completand la vanzator cu datele si adresa lui din UK). Faceti totusi si un contract/factura in limba engleza (o sa detaliez la pct. 4) 2. In baza contractului (de fapt a seriei de sasiu) am facut un RCA pe 6 luni. 3. Cu contract + asigurare am mers la DRPCIV (Politia din Pipera si am luat pe loc numere rosii (de fapt numar rosu pt ca la rulote e suficienta o singura placuta) 4. Programare telefonica la RAR Voluntari - termenul a fost cam peste o saptamana jumate si ar fi de notat: Am avut un fel de factura/contract in limba engleza in care vanzatorul (cu datele lui personale) spunea ca mi-a vandut mie rulota marca Swift, modelul Challenger 520 cu seria de sasiu...... . Nici macar nu a scris valoarea in ea. Asta ca sa dovedeasca provenienta. Fara ea, ar fi trebuit sa merg la un notar si sa dau o declaratie pe proprie raspundere ca am cumparat-o din UK si ca nu am alte acte la ea in afara de contract (asa mi-au zis cei de la RAR). Fiind incepator in tractari, am preferat sa o duc cu o seara inaintea programarii in fata la RAR si sa o parchez undeva in apropiere si bine am facut. Dimineata mi-ar fi luat cateva ore sa o leg la masina si sa ies cu ea prin traficul din zona casei. Cei de la RAR au cautat placuta metalica cu specificatii tehnice, seria de sasiu de pe protap, au testat franele si luminile si s-au uitat pe sub ea (max 30 de minute a durat totul). Apoi m-au trimis acasa si mi-au zis ca ma suna ei cand obtin un cod de omologare deoarece modelul nu se afla in baza de date. I-am rugat atunci sa tina cont si de rotile de 15 de pe ea si au zis ca nu e problema ca sunt oricum trecute pe acea placuta metalica. M-au sunat o saptamana mai tarziu ca e gata cartea. Foarte dragut, domnul de la RAR si-a aminit de rugamintea cu rotile si mi-a zis sa verific ce cauciucuri am pe rulota ca sa le treaca si pe alea in caz ca nu sunt exact aceleasi cu cele de pe placuta. 5. Cu cartea obtinuta de la RAR, contractul (toate exemplarele) si fisa de inmatriculare (facuta la un ghiseu cu acte auto) m-am prezentat la Directia Taxe si Impozite Sector 2 (Gara Obor). Cu bon de ordine am avut de asteptat cam 1h jumate. Aici mi-au vizat pe loc toate copiile de contract si fisa de inmatriculare si mi-au dat decizia de impunere pentru plata impozitului pentru anul viitor (in anul achizitiei nu se plateste impozit). 6. Cu cartea, ITP-ul (tot de la RAR), RCA, contractele vizate si fisa de inmatriculare am mers la DRPCIV (Politia/inmatriculari din Pipera) si cu bonul de ordine am asteptat vreo 3h pana sa imi vina randul. Am ales numarul preferat pentru rulota, am achitat taxele de nr. si talon si marti ma duc sa le ridic (am depus actele vineri). Desi nu am vazut sa scrie undeva la ei pe site, am aflat de la colegii de pe forum ca NU este nevoie si de acea dovada de TVA eliberata de ANAF in cazul masinilor achizitionate din afara Romaniei. Cam asta e povestea inmatricularii unei englezoaice in Bucuresti. Sper sa fie de folos celor care vor fi in situatia mea Seara faina va doresc.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

