Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.04.2019 în Postări
-
7 puncte
-
7 puncte
-
7 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
4 puncteStimati colegi, Va prezint achizitia familiei noastre, Elddis Avante 482 din 2001, cu urmatoarele caracteristici si dotari: - 2 locuri (sper sa incapem, noi suntem 2,1 persoane :D) - 1005 / 1200 Kg; - baie: chiuveta, cabina dus, Wc rotativ (golire exterioara), dulap/dressing; - camera si bucatarie: chiuveta, aragaz+grill+cuptor, frigider (congelator mare), coltar. - soba incalzire gaz si incalzire electrica, ventilatie; - boiler 10L (gaz & electric) - alarma perimetru si alarma de incendiu; - cort; - mover. Rulota fost achizitionata din Romania de la parcul din Remetea Mare langa Timisoara si urmeaza inmatricularea. Daca doreste cineva sa ma intrebe ceva raspund cu placere, dar sa nu fie prea tehnica intrebarea, deoarece am invatat despre rulote in mare parte, de pe acest forum. PS: Dupa cum se poate vedea mai sus mi-am permis sa folosesc ca adresare "Stimati colegi" si il voi folosi de acum incolo fiidca avem rulota, in prima postare, de prezentare membru, am folosit " Stimati membrii ai forumului" pentru ca atunci nu aveam ;)
-
3 puncte
-
3 puncteIn principiu, masca nu are nici o treaba cu arderea gazului care practic se intampla in exterior. Singurul lucru la care ma pot gandi e ca firul de la piezo are izolatia strapunsa undeva si, atingandu-se de masca, scanteia nu mai ajunge la arzator ci se descarca in masca.
-
2 puncteSalutare tuturor! Multumesc @Flavius Ivan, @Daniel P, @Costica V., @Fejer Antal! Abia ce am alimentat in Slovenia la Pince! Am plecat foarte târziu de acasa, era noapte! A fost si vânt si ploaie, dar n-am nici "o graba", cand ajung atunci e bine! Numai de bine! Lada se comporta bine, chiar de cand am facut o paza ani noapte pe Ungaria nici n-am mai pornit-o! Era sub un grad temperatura, acum sunt 2,3°!
-
2 puncteLa o scurta cautare pe vastul internet, am gasit asta: "Clearing the System back to Manufacturers Settings If for any reason you wish to set the IDM back to its factory settings then the following procedure should be used: 1. Press “F”, keep finger on the “F” key until 5 bursts are heard from the keypad buzzer. The IDM has now reverted to factory settings. This can only be done when the system is disarmed" Spor, George
-
2 puncteSunt deschis oricand la oferte! Dar... dupa ce trec de faza "Olanda"! Pana atunci, sincer, oricat de buna ar fi o oferta... spun nu! Pentru ca, asa cum stiti, trebuie sa iau si masina si rulota, iar in privinta masinii insist pe Olanda. In tara nu prea sunt sanse de ce vreau eu. Mai repede merita luata rulota din tara decat masina!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctCiprian, depinde de bugetul pe care doresti sa-l aloci. Cam toate modelele de autorulote (integrata, semi-integrata, alkoven, chiar si van) pot dispune de 4 locuri de dormit. Fiind insa vorba si de 2 copii, van-ul cred ca ar trebui exclus. Eu, in locul tau as opta pentru semi-integrata. Aceasta are o aerodinamica mult mai buna fata de alkoven sau integrata. Un alt lucru important in alegerea ta, tine de lungimea autorulotei. O vrei mai compacta (pana in 6 - 6,3 m) sa nu ai probleme in parcarile obisnuite sau iti este indiferent acest aspect. Daca dadeai si un buget disponibil, probabil, te puteam ajuta si cu ceva concret.
-
1 punctAm avut acum ceva ani aceeasi problema. Trebuie izolat firul de la piezo si treaba este rezolvata.
-
1 punct"Stimate coleg" să o stăpâniți sănătoși și să vă bucurați de ea !
-
1 punctFrumoasa foc! sa o satapaniti cu drag si fara nici un eveniment neplacut!
-
1 punct@Matei Cristian @nn.constantin Salut, In fiecare sistem de alarma este un acumulator de 12v la 3Ah. IDM3 e capsulat cu popnituri de aluminiu. Se decapsuleaza, se decupleaza acumulatorul si il lasati decuplat o vreme. Eu am reusit asa sa-l resetez, iar cu ocazia asta am inlocuit si acumulatorul cu unul nou. Costa 25 RON la un magazin de specialitate. IDM3 e controlat de un PIC18, daca nu merge resetat decuplandu-i alimentarea, ar trebui reprogramat.
-
1 punctBuna dimineata, @Mihai-Arad ! Da, intr-adevar as putea lua pe filiera Germania, asa cum am facut cu o comanda de la Obelink, insa mai apar niste costuri de transport pana in tara. N-ar fi un capat de tara, insa apar niste obligatii. Ce m-a amuzat, a fost ca printre tarile "agreate" apare si... Afganistan! Asta e, pana vom ajunge si noi in rand cu ei, mai trece timp...
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct30 RON de adult. am fost acum doua saptamani dar sincer nu as putea sa zic ca merita din plin. La salina Prahova sau la Turda cum intri simti ca respiri aer sarat. aici probabil nu a fost destula umiditate. nu prea se simte sarea din aer. dar a meritat din plin la Welness.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctCălătorie plăcută @Eugen David și salutări doamnei din partea noastră!
-
1 punctNu gresesti! Insa legea ia in calcul valoarea maxima. Nu vine politistul de la rutiera cu cantarul sa vada daca le-ai incarcat mai mult decat spune in talonul masinii! PS: legal poti tracta doar 750 Kg! PPS: bine ca nu a fost oprit, lua amenda doar din taloane!
-
1 punct@Andra Gheban , cu placere! Dupa cum am banuit, prima restrictie din taloane este ca rulota depaseste (legal) specificatiile maxime admise pentru tractare de catre masina (rulota are MMA 1150 kg, iar maximul admis pentru a tracta este de 1100 kg). Dar (!), in talon exista si o a doua restrictie, respectiv MMA a unui ansamblu de vehicule = 2.350 kg. Asta inseamna ca greutatea masinii impreuna cu rulota nu trebuie sa depaseasca aceasta valoare. Motorul are 50 KW, nu CP. Transformand KW in CP inseamna circa 65 CP. PS: rulota (dincolo de partea legala) este un pic cam mare pentru masina. Asadar, una dintre cele doua variabile trebuie schimbata! Denumirea comerciala a rulotei tale este Beyerland Vitesse 460 CT (4,6 m lungimea caroseriei, fara protap, iar cu este de cca 6,2 m).
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctSalutare oameni buni! Nu mai deschid un alt topic, e topicul meu, este acelasi subiect așadar continui aici! Astăzi voi relua drumul către Pisogne/Provincia Lombardia/Italia! Ca de obicei traseul ales este cel mai scurt, deci pe Slovenia 1375 km! Cu 200 de km mai scurt decât pe Austria! De la Margina unde "iau autostrada" tot traseul pana la Brescia este autostrada, mai putin 50 de km in zona granitei intre Ungaria si Slovenia! De la Brescia mai am de facut cca 50 de km pe super strada, din care aproape jumătate sunt tuneluri! Voi incerca sa mai pun ceva poze, poate si filmulețe din parcursul traseului! Spre Italia voi circula de unul singur cu Tucson-ul meu, înapoi vine si soția! Viteza de croazieră va fi una "de bun simt si raspundere", adecă pana la limita de viteză nicidecum peste ca nu-i vad rostul! Sa ne-auzim cu bine"! Drum bun imi doresc si fara evenimente neplăcute! Pap, deoarece am de transportat pentru copii ceva perisabil am ales sa folosesc lada portabilă cu funcționare pe toate cele 3 cai! Am făcut măsurători și probe pentru a vedea si sti exact cat consuma! Ambele rezistente si la 220v si la 12 v au o putere de 75 w! Pe gaz u se pune problema s-o folosesc in mersul mașinii, altă ar fi problema doar pe teritoriul României! Deci conectata direct la 12 v are un consum de cca 5,8 Ah. Conectată prin invertor cu sinus pur de 150 w are un consum din baterie de cca 8 Ah, pe cand consumul efectiv al rezistentei la 220 v este de 0,3 Ah! Consumul invertorului in gol este de 0,4 Ah iar asa cum spuneam cu o sarcina de 85 w creste la cca 8 Ah! Voi folosii lada deci la 12v, în acest scop avand circuit direct de la baterie la priza de pe carlig, am adaptat un cablu doar cu doua fire scectiune de 4 mm2 , cablu ce are la un capat un stecher cu 13 pini si la celalalt o priza dubla auto(de putere)! Are o lungime de 1,5 m, se inchide haionul peste si e ok! N-o voi lăsa lada conectată pe timpul opririlor mai lungi, stationar pentru odihna la noapte! Marfa perisabile este transferate din congelator de acasa in lada ce este in functiune de duminică alimentată la 220v! Deci n-are treaba daca este deconectat pe parcursul a 2...3 ore pentru odihna! As putea sa alimenteze pe gaz de la butelie, tot am una de 8l8clu mine, dar ar trebuii sa las un geam intredeschis si nici aia n-as vrea! Încă o dată numai de bine!
-
1 punct@Angelo ce MMA ai la rulota? In functie de asta, eu zic ca face sau nu fata. Laguna mea a facut 8000 km cu casa de 1280 mma in spate, anul trecut, si vreo 8000 cu celalta de 1000, in 2017. Laguna nea e 1.9 dci de 107 cai. Nu am avut probleme cu ea, decat la pabtele unde ar fi trebuit un 4x4. Astea am incercat sa le evit, ca nici rulota nu e off road. Daca te pot ajuta sau sfatui cu ceva, suna-ma oricand la 0742613809. E valabil pentru orice membru al acestui grup.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctDin februarie am schimbat , clasa de la alcov la integrat . Am cumparat-o din Germania de la niste batrini . ( Le livrau noul camper in martie ) Dupa 6 ani de colindat si 90.000km cu Marlin am stiut ce vreau . Criteriile de cautare au fost : lungime max 6 m, inaltime max 2,7 m ( Numai cei ce au traversat GR sau F stiu ! ) 4 locuri maxim , dupa 2009 si euro 4, motor cu peste 130CP. ,bineinteles garaj mare in spate. Peste astea , cabina de dus separata cum am avut la camper , cit mai putine geamuri si AC.
-
1 punct1. FELICITARI ! 2. Intr-o tara NORMALA , se poate ! Autoritatile sprijina /protejeaza , lucreaza in slujba cetateanului (platitor de taxe & impozite). NU ai nevoie de cunostinte/ prieteni, neamuri/cumetrii..etc. Apelezi DIRECT la sursa (profesionalismul & competenta & timp). Asta-mi place ... la o tara NORMALA. 3. Taxa aia (de Mediu, sau cum s-ar numi ea, acolo) nu-i o suma "enorma" comparativ cu venitul mediu. Sau ? Multe vacante placute va doresc !
-
1 punctEu ma gândeam să vă propun de Paște și 1 Mai o întălnire la Letca Nouă, dar văd că @Marius George a furat startul deja... Cum a fost anul trecut...
-
1 punctAsa cum este obiceiul, imi prezint si eu garsoniera pe roti. Este un Rimor Katamarano 8, din 2011, platforma Ford Transit.
-
1 punctAprinzatoare Piezo Pentru cei care își doresc achiziționarea unei aprinderi piezo pentru soba sau frigider . Eu am achiziționat aceasta aprindere piezo la care am mai cumpărat un suport de baterie tip AAA și un buton cu revenire și pe care o folosesc cu succes doar printr-o apăsare de buton la aprinderea mai rapida a corpului 2 de soba de la Truma 5002 . Am cumpărat încă o bucata pe care vreau sa o folosesc la aprinderea flăcării de la frigider dar nu am descoperit pana acum cum îl pot scoate fără a strica ceva :)) . Investitia este foarte mică și te scutește de apăsări repetate a butonului de generare a scânteii manual și de costul acestuia destul de ridicat. Va urez succes in montaj . PS prin simpla apăsare a butonului , acest piezo generează "zeci " de scântei pe secunda și te scutește de apăsări repetate ale celui de tip manual . In cazul in care este considerată reclama , rog ștergerea acestui subiect !
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

