Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2019 în Postări

  1. 6 puncte
    Buna dimineata prieteni !
  2. 6 puncte
    Neața ! Să aveți o sâmbătă perfectă !
  3. 6 puncte
    rulotisti si sa aveti un weekend excelent!
  4. 6 puncte
  5. 6 puncte
  6. 5 puncte
    rulotiștilor oriunde s-ar afla și un weekend minunat!
  7. 5 puncte
    Buna dimineata prieteni Azi la Craiova se anunta o zi frumoasa
  8. 4 puncte
    Weekend placut tuturor!
  9. 2 puncte
    ! Sper ca sunteti bine ! Sunt in convalescenta dupa ce am vandut casuta mea dar sper sa-mi revin cat de curand Sa aveti zile bune in continuare !
  10. 1 punct
    Buna seara, Pentru ca am inceput sa imi creionez vacanta de vara cu rulota care va fi, unde altundeva decat in Grecia, si pentru ca stiam ca de la 01.07.2018 au intrat in vigoare noi preveri legale referitoare la circulatia pe drumurile publice, am cautat si am gasit un comunicat al Consulatului Romaniei la Salonic care contine o parte din aceste prevederi. Le redau mai jos. 1. Neutilizarea centurii de siguranță sau a căștii de protecție pentru motociclişti se sancţionează cu ridicarea pe loc a permisului de conducere, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului pentru o perioadă de 60 de zile. 2. Utilizarea telefonului mobil de către conducătorul auto în mers, fără dispozitiv Bluetooth sau fără ca telefonul să fie plasat în loc special pentru activarea difuzorului se sancţionează cu ridicarea pe loc a permisului de conducere, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului pentru o perioadă de 60 de zile. 3. Conducerea autovehiculului de către o persoană având ο concentrație de alcool de: – 0,50-0,80 g/l ȋn sânge sau de 0,25-0,40 mg/l ȋn aerul expirat se sancţionează cu amendă de 200 euro și imobilizarea autovehiculului; – 0,80-1,10 g/l ȋn sânge sau de 0,40- 0,60 mg/l ȋn aerul expirat se sancţionează cu amendă de 700 euro, ridicarea permisului de conducere timp de 90 de zile și imobilizarea autovehiculului; – peste 1,10 g/l ȋn sânge sau de peste 0,60 mg/l ȋn aerul expirat se sancţionează cu ridicarea permisului de conducere pentru o perioadă de 180 de zile, cu închisoare de minimum două luni, amendă de 1.200 euro, ridicarea plăcuțelor de ȋnmatriculare pentru o perioadă de la 10 zile până la 6 luni (ȋn baza deciziei instanței competente) și imobilizarea autovehiculului. Conducătorii auto care recidivează în termen de 2 ani și care sunt depistaţi având o concentrație de alcool în sânge de peste 1,10 g/l sunt sancționați cu ridicarea permisului de conducere pentru o perioadă de 5 ani, cu închisoare de cel puțin 6 luni, amendă de 2.000 euro, ridicarea plăcuțelor de ȋnmatriculare de la 10 zile până la 6 luni (ȋn baza deciziei instanței competente) și imobilizarea autovehiculului. 4. Depășirea limitei de viteză cu peste 30 km/oră se sancţionează cu amendă de 350 euro şi ridicarea pe loc a permisului de conducere timp de 60 de zile. 5. Nerespectarea culorii roşii a semaforului se sancţionează cu amendă de 700 euro și ridicarea permisului de conducere timp de 60 de zile. 6. Νerespectarea semnificației indicatorului „STOP la intersecţie” se sancționează cu o amendă de 700 euro, ridicarea pe loc a permisului de conducere, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului timp 20 de zile. 7. Efectuarea de manevre periculoase se sancţionează cu amendă de 700 euro și ridicarea permisului de conducere timp de 30 de zile, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului timp de 10 zile. 8. Staționarea – parcarea ilegală se sancţionează cu amendă de 40-150 euro, după caz, și ridicarea permisului de conducere, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului timp de 10 zile. 9. Blocarea rampelor de trecere destinate persoanelor cu handicap sau parcarea în locuri destinate persoanelor cu handicap se sancționează cu ridicarea pe loc a permisului de conducere, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului timp de 60 de zile. 10. Utilizarea pentru deplasare a benzii de urgență, indiferent de durată, se sancționează cu ridicarea pe loc a permisului de conducere, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului timp de 60 de zile. 11. Circulaţia constantă a camioanelor grele și a autobuzelor pe banda din stânga sau utilizarea acestei benzi pentru depăşiri care surprind șoferii care circulă de drept pe această bandă se sancționează cu ridicarea pe loc a permisului de conducere timp de 60 de zile. 12. Aruncarea pe geam, ȋn timpul mersului, de obiecte sau substanțe care poluează sau pot provoca un incendiu sau accident, inclusiv țigările, se sancționează cu ridicarea pe loc a permisului de conducere, precum şi a plăcuțelor şi a certificatului de înmatriculare ale vehiculului timp de 60 de zile. 13. Plata a jumătate din cuantumul amenzii în termen de 10 zile a fost abrogată. Amenda se plătește în termen de 15 zile la Poșta Elenă sau la sediul primăriei pe raza căreia se află secția de poliție rutieră care aplică amenda.
  11. 1 punct
    Salutare tuturor, de cateva zile am vandut prima noastra rulota Hobby. Dupa doua zile am achizitionat rulota Fendt Joker. Deocamdata am montat un acumulator si am schimbat toate becurile cu becuri cu LED . Mai am putin de finisat ín interior dupa care revin cu poze cu interiorul.
  12. 1 punct
    Spicuiesc din mai multe articole si forumuri referitoare la subiect, cu oarece traducere libera si adaptare. Completari sau observatii sunt binevenite. Cat timp sunteti plecati cu rulota, aruncati-va un ochi pe prognoza meteo permanent. Daca prognoza este de vant cu 40 km/h sau mai mult, evitati sa va puneti in miscare. Retineti ca de multe ori la prognoza este data viteza medie, la rafala poate fi mult mai mult, poate chiar dublu. Nu va panicati si nu brucati comenzile. Tineti ferm ambele maini pe volan, pregatiti sa reactionati in caz de nevoie. Micsorati viteza pana la limita la care va simtiti in siguranta, dar retineti ca chiar si o viteza foarte mica nu inseamna ca rulota nu se poate rasturna, daca vantul este suficient de puternic si este coroborat cu alti factori (incarcarea defectuoasa a rulotei, manevre bruste cu creare de balans, curenti de aer formati la trecerea in viteza a unor masini mari etc). Daca totusi viteza la care stapaniti ansamblul devine foarte mica, mai bine opriti undeva, preferabil la adapost de vant, in general in localitati. Nu va stresati familia mai mult decat e cazul, ca sa nu fie ultima iesire cu rulota pentru ei. Chiar daca va simtiti stapan pe condus, daca ei insista sa opriti, faceti-o. Ar fi bine ca inca de cand va planificati calatoria/concediul sa luati in considerare astfel de eventualitati si sa va intocmiti un program care accepta usor modificari. Tot legat de familie, nu vorbiti in casa despre ce periculos poate fi mersul cu rulota sau si mai rau, sa le aratati filmulete sau poze cu accidente si rasturnari de pe net. Nu va ajuta cu nimic, si in plus induceti o teama in membrii familiei de care nu au nevoie. Daca stiti dv pericolele e suficient, pentru ca dv sunteti "la butoane". Evitati autostrazile. Sunt mai expuse la vant decat drumurile nationale pe care si viteza generala este mai mica, cu toate avantajele care decurg pe vreme cu vant. Atentie la indicatoarele rutiere de vant. Conduceti mai atent si eventual mai incet in zona lor, mentinand banda de circulatie. Cine le-a pus, in mod sigur nu le-a pus degeaba, iar ca si conducatori cu rulote sunteti dintre cei mai vizati de aceste indicatoare. Incercati sa determinati periodic directia vantului si sa aproximati taria lui, indeosebi in afara localitatilor, unde bate mai tare, observand diverse lucruri de pe margine cum ar fi steaguri care flutura (sunt pe la benzinarii), copaci, sau chiar sa opriti si sa coborati din masina, apreciind pe pielea dv taria lui. Ceea ce ar fi si indicat, ca sa va mai uitati si prin rulota daca lucrurile mai sunt unde le-ati pus. Dupa curbe tineti cont ca veti fi suflati dintr-o noua directie. Vantul din laterlal este evident cel mai periculos. Pe parcursul calatoriei, directia vantului sigur se va schimba, posibil si intensitatea, depinde si de distanta parcursa, in general cam dupa cateva zeci de km puteti sa va asteptati la ceva schimbari. Daca vedeti motociclisti si mai ales biciclisti pe drum, bucurati-va. Pe un vant care v-ar crea pericol de resturnare, ei nu ar putea merge. Atentie la balansul rulotei din timpul depasirilor. O inclinare contra vantului e inofensiva, dar implicit va urma imediat una spre partea cealalta, si adugata la forta vantului poate crea probleme. In tot cazul, la depasiri, daca e musai sa le faceti, trebuie luat de volan usurel, atat la inceputul depasirii cat si la sfarsit, la reintrarea pe dreapta. Daca sunteti campati si considerati, sau prognoza este ca vantul este atat de puternic incat va poate chiar rasturna, intoarceti rulota cu fata sau cu spatele inspre vant, si daca aveti loc pe teren, puneti autoturismul in calea vantului ca paravan si mai aproape de rulota. Chiar daca autoturismul e mai scund decat rulota, in situatii extreme conteaza. Preferabil strangeti cortul cat inca nu bate vantul foarte tare sau daca nu, verificati ancoarea si asigurati-l suplimentar (ar fi bine ca de acasa sa plecati pregatiti pentru astfel de situatii). Foarte important este ca toate chingile sa fie bine intinse. Oricat ar fi de solide si prinse bine in pamant, daca nu sunt intinse, miscarea permanenta din timpul furtunii le va slabi. Daca aveti in plus o chinga sau funie, puteti sa il legati suplimentar de trunchiul unui copac solid din partea din care bate vantul. Daca in apropiere este un obstacol mai mare in directia de unde bate vantul, movila de pamant, cladire, gard etc, va puteti proteja mutand rulota la adapostul lui. Uitati-va imprejur dupa obiecte care se pot disloca la furtuna si mai ales copaci uscati care se pot rupe cu totul sau doar crengi, si sa cada peste rulota/masina si preferabil relocati-va. Asta cu copacii ar fi bine sa o faceti de cand va campati, indiferent de vreme si de prognoza, o vijelie poate aparea oricand (vara). Noaptea, in caz de vijelie, obiectele pe care le lasati sub cerul liber s-ar putea sa devina mici proiectile indreptate spre rulota/masina dv sau ale vecinilor. La pregatirea de plecare la un drum cu vant, asezati bagajele in rulota mai cu atentie. Regulile le stiti. Cele mai grele pe podea si cat mai pe ax. Obiectele de sus care sunt cat de cat mai grele, mutati-le in masina. Nu fac bine acolo rulotei, in schimb veti ajuta masina la stabilitate. Presiunea corecta in roti devine foarte importanta, asa ca masurati-o cu manometrul ajustati-o daca e cazul.
  13. 1 punct
    Claudiu, eu cred ca este OK...."prietenii" care te-au "incurajat", indruma-i sa-si dea cu parerea despre bucatarie, croitorie sau plante medicinale, li s-ar potrivi
  14. 1 punct
    Multumesc @Sorin Leitoiu
  15. 1 punct
    EEEeeeeeeeeee.....alta viata Drumuri bune sa ai in continuare sa ai cu ea !
  16. 1 punct
    Da, la 47 de ani sunt pensionar! Si, sincer... e al naibii de bine! Imi place! Am lucrat 22 de ani intr-un domeniu in care dupa 45 de ani (varsta) si 20 de ani de activitate te poti pensiona. Deci... la 47 de ani am zis ca ma pot bucura de viata, de timpul meu liber. Dar... mama mea avea perfecta dreptate: "Sa nu te gandesti ca nu vei avea ce sa faci dupa pensionare! O sa aiba altii grija sa-ti dea de lucru, ca... esti pensionar! Ai timp!" Acum, la doua luni si jumatate dupa pensionare, pot sa spun ca a avut perfecta dreptate! De cand m-am pensionat sunt permanent obosit, permanent in criza de timp... In privinta umiditatii, eu m-am gandit ca nu cea care se vede cu ochiul liber reprezinta cea mai mare problema (aia poate fi evitata) ci umiditatea din spatele peretilor, care inca nu s-a manifestat pana la suprafata, asteapta doar sa cumpar eu rulota dupa care... abracadabra! Apare!
  17. 1 punct
    Postarea ta e sublima! S-o luam in ordine. Deci tu la 47 de anisori esti tanar pensionar. Curat ghinion coane Calin! Cat priveste timpul liber al unui pensionar, intreaba-ma si pe mine : curat ghinion! Eram liber cand lucram Dar, sa trecem la subiect: nu masori umiditatea in peretele rulotei cu aparate; se vede cu ochiul liber. Ia cu tine un rulotist cu experienta si vei invata repede cum sa "citesti" ce e sub tapetul peretelui. Succes! P.S. Recunosc ca am fost OFF topic , dar nu m-am putut abtine. Puteti muta postarile.
  18. 1 punct
    Multumesc. @Eugen David
  19. 1 punct
    Super rulota! Drumuri bune si doar evenimente plăcute!
  20. 1 punct
    Frumoasa rulotica! Sa o stapaniti sanatosi si sa va aduca numai bucurii!
  21. 1 punct
    @George George la sistemul de alimentare a acumulatorului cu panou voltaic este o regula simpla: mai intai se cupleaza acumulatorul la controlerul panoului si apoi se cupleaza si panoul voltaic la controler. La demontarea instalatiei invers : se decupleaza mai intai panoul de la controler si apoi acumulatorul. Daca nu se procedeaza asa, se arde controlerul. Daca doresti si incarcarea acumulatorului rulotei de la masina, cred ca se poate face in paralel cu panoul voltaic, dar cu introducerea unei diode pe circuit care sa nu permita intoarcerea curentului spre masina. Este bine sa astepti si parerea unor specialisti, ca sa fii sigur de solutie. Sunt colegi care se pricep la asta.
  22. 1 punct
    S-a deschis sezonul!!!Va invitam la ghiocei, pelesei, urzici, leurdă și alte trufandale de primăvară.
  23. 1 punct
    Am luat mai multe... Eu cred în "pauzele lungi și dese = cheia marilor succese"
  24. 1 punct
    Sper ca ai luat pauza la fix (#sieu)...
  25. 1 punct
    Voi fi liber cel mai probabil, dar o să cam fac și eu naveta în perioada respectivă pentru soție...o duc, o aduc de la muncă, pentru că cineva trebuie să mai și lucreze Cred că săptămâna viitoare sau cealaltă, voi deschide un topic separat cu invitația ...
  26. 1 punct
    de luat aminte si de invatat-chiar si cu experienta se poate intampla multe. multumim pentru postare.
  27. 1 punct
  28. 1 punct
    Ce-ar mai fi de spus după atâtea recomandări? Multumim @Viorel K!
  29. 1 punct
    Multumesc frumos!!!!!!