Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2018 în Postări
-
4 puncte........continuarea povestii : Profitand de vacanta copiilor si fiind mai relaxat cu programul de la munca, am inceput sa ma ocup putin de rulota pana la plecarea in concediu. Asa ca, "abuzand" de amabilitatea unui prieten cu service, intr-o zi de sambata cand activitatea in service era mai lejera, am urcat rulota pe elevator si am inceput sa ma ocup putin de ea. asa cum spuneam in descriere mai sus : Faza 1 a proiectului, a demarat: 1.verificarea sistemului de franare si a puntii, roti, bucse, rulmenti etc 2.ridicarea pe elevator si curatare , grunduirea si vopsirea șasiului 3.schimbarea tuturor chederelor (geamuri, usa, trapa) 4.chituirea si vopsirea exterioara. 1.Am inceput cu demontarea puntii /axului (s-au cum i s-o zice, pregatirea mea este in domeniul medical, asa ca unii termenii tehnicii pot suferii unele "reedenumiri")in vederea reconditionarii ( verificarii rulmentilor,ferodouri, sistem de franare, frana de mana, cabluri, conducte, repartitor + curatarea puntii si vopsirea ei) 2.Dezlipirea de pe partea inferioara a podelei a covoarelor cauciucate de protectie care erau coapte si rupte pe alocuri. 3. Curatarea șasiului cu ajutorul periiei de sarma si a flexului si grunduirea si vopsirea acestuia cu pensula si suflarea la pistol a ultimei mâini. 4.curatirea exteriorului si slefuirea zonelor de vopseua exfoliata, in vederea pregatirii pentru chituire . 5. curatirea geamurilor (zona chederelor), demontarea geamului mobil si indepartarea chederului si slefuirea zonei, demontarea trapei si slefuirea acesteia. 6. identificarea tipurilor de chedere si masurarea acestora in vederea inlocuirii acestora.(din fericire sunt chedere de parbriz de dacie si chedere de usi si portbagaj de dacie) Maine ma voi duce sa cumpar chederele noi, covorul de cauciuc de protectie pentru partea inferioara a podelei si materialele necesare chituirii suprafetelor. P.S. : sasiului se prezenta intr-o stare excelenta, nu a fost nevoie de sudura sau inlocuire unor zone din el si toata rulota in ansamblu (partea de fibra ) nu a prezentat vreo spartura sau fisura. Exceptia a facut-o trapa din plafon care va necesita o mica reparatie cu fibra de sticla (fusese reparata cu un mastic, care l-am indeparta la curatarea ei ) și povestea va continua......
-
3 puncte
-
2 puncteHobby Excelent 540UFT,an fabricatie 2008,un singur proprietar,interiorul arata ca nou(un singur ochi de aragaz folosit,cuptor nefolosit),exterior in stare excelenta in afara de cateva urme de grindina care nu afecteaza cu nimic structura rulotei.Dotari:aer conditionat Dometic B2200(cost nou pe Ebay 2000 euro),mover ( cost sh 450 euro),incalzire in pardoseala,boiler apa calda,saltea originala inscriptionata Hobby in stare excelenta,2 chei originale(inscriptionate Hobby),cort,bazin interior apa curata,bazin apa menajera,cuptor,soba truma plus trumavent,cupla antibalans winterhoff,butelie,antifurt roata,lumini pe led toata rulota,lumini ambientale,plase tantari inclusiv la usa,folii antireflexive.Masa proprie 1250kg,latime exterioara 2.3m,latime interioara 2.15m.Numere rosii valabile pana in noiembrie,certificat fiscal la incheierea actului de vanzare-cumparare.Pret 9500 euro cu toate dotarile sau 8500 euro fara aer conditionat si mover.Tel.0764344435.
-
2 puncteSa ai spor, ma bucura tare ca a ajuns pe mana cuiva care vrea sa o aduca la o a doua tinerete ?. Ai dreptate cu stana, am un amic care are una la ferma si vai mama ei arata dupa 5 ani de cazat muncitori. Oricum, bafta si cere ajutorul daca te impotmolesti in ceva
-
2 puncte
-
2 puncteDin colectia o duminica muncita, a fost de parca n-ar fi fost, daca nu m-ar durea inca fundul, spatele si pielea arsa... Dupa aproape patru ani de tacere si neutilizare, cu o saptamana in urma am incercat sa iesim pe apa si Nissan-ul nostru marin a refuzat sa mai porneasca. L-am dus la "doctor" si i-au curatat carburatorul de rezidu-urile depuse. In ciuda temerilor, motorul a pornit duminica trecuta la "juma' de sfoara" de fiecare data, dar dupa ultima plimbare cu o barca de 9 m si 2 x 115 CP in Florida, gonflabila noastra, prin comparatie, parea sa se comporte ca un colac de plaja cu cap de ratzushca. Desi am bagat aer in cele 4 baloane si in podea pana n-a mai mers pompa, in sarcina continua sa flexeze buimacind turatia motorului cand incercam sa trec de jumatatea RPM-ului. Aerul "inghitit" pe dedesupt cand trecea/sarea peste valuri imi "alearga"elicea si motorul se cabra “rasufland” ciudat la fiecare "punga" de aer strecurata pe sub chila barcii. Rar am atins mai mult 11 noduri... In total, dus-intors, nu am parcurs decat aproape 27 de mile nautice, dar, ca si in plimbarile precedente, conducatorii de barci adevarate care catadicseau sa ne intrebe de sanatate, se aratau sceptici ca "our thing" poate strabate distanta respectiva... Cert este ca "the thing", asa "de jucarie" cum este, poate strabate distanta in cateva ore daca-i dai timp suficient si baletezi gingas cu valurile. Zona lagunara cu adancimi predominante relativ mici, intre 1 m si 3 m se aseamana foarte mult cu Lacul Razem. Acelasi tip de serii de 4-5 valuri naravase si abrupte care incalecau usor bordurile rotunjite ale barcii silindu-ma sa stau cu mana pe pompa cea mai mare parte a marsului. La intoarcere am avut parte de combinatia in care vantul impingea valurile intr-o directie si fluxul in cealalta, antrenand valuri "stationare" care pareau nedumerite pana ajungeau la baloanele barcii noastre cand pareau sa se hotarasca brusc sa vina cu noi in barca... Intr-o duminica de August aproape perfecta, traficul auto si traficul pe apa a fost sufocant. Daca pe sosea se respecta sensurile si benzile, pe apa fiecare trage cam pe unde ii vine in momentul respectiv si se ivesc permanent situatii in care doua barci gonind in directie opusa te incadreaza de o parte si de alta trecand pe ambele parti la distante de cel mult 10-15 m formand siaje ale caror valuri le poti supravietui doar daca te opresti... In larg nu se respecta vreo limita de viteza si "monstrii" treceau in tromba complet indiferenti la ce se intampla in urma lor... Pe de alta parte fiind singura gonflabila in mars si aflandu-ne la o viteza relativ foarte mica comparata cu traficul maritim de toate gabaritele din zona, de la barci supra-etajate cu 400-500 CP, la veliere si nave de pasageri ultra-rapide, nu se sinchisea nimeni sa ne acorde prioritatea cuvenita legal si trebuia sa invart capul in permanenta mai ceva ca radarul... Capitanii vaselor rapide de croaziera mai maraiau cate ceva pe canalul 16 cand cursurile ni se intersectau, dar nu pareau dispusi sa incetineasca chiar daca noi, cel putzin teoretic, aveam prioritate... E nasol sa fii mic si urat si toti copiii de pe maidan sa se impiedice de tine si probabil ca este motivul principal pentru care lumea pare sa se mire ca ne dam in zona cu gonflabila pe distante mari. Intr-o zi de vara in care ies pe apa sute de barci, traficul radio pe Ch. 16 este o distractie permanenta in care radio-ul nu tace nici o clipa. Avertismente, interpelari, garda de coasta, solicitari de ajutor relativ numeroase, de la barci care iau apa, sau li se opresc motoarele si intra in deriva (6 ieri), pana la sesizarile garzii de coasta pentru a lua masuri impotriva altor participanti la traficul maritim care au savarsit o nedreptate impotriva unui alt participant la trafic. Pana ieri nu m auzit niciodata atatea soliciteri radio la garda de coasta, gen "nenea, uie ce mi-a facut, sa ce face x"... Pana una alta, Ch. 16 este o cacofonie continua care continua si pe 22A si pe 71... Surpriza cea mai mare a fost cand am ajuns la destinatie... micul nostru golfuletz in care ne retrageam acum cativa ani "la cartofi prajiti" era intesat de barci si zeci de barci ce ancorasera in micul port si in apa mica din jurul golfului... Era greu de gasit un curs printre paramele de ancora intinse de vant. Sufocant si mizerabil... Am ajuns tarziu inapoi unde parcasem masina si am avut noroc ca am spalat si am strans la lumina frontalelor cand se mai rarise parcarea... evident, le-am pus in masina toate inca ude si am ajuns inapoi acasa pe la 01:12 hours... gata de plecare, am asteptat pana s-a eliberat pontonul suficient cat sa iesim rapid. nu puteam decat sa speram ca va porni la "prima sfoara" si ca va merge multe ore bune fara sa "tuseasca"... si a pornit si a mers impecabil. Au existat si barcagii cu bun simt care au incercat sa nu creeze un suaj prea mare pentru bordurile noastre joase. Exista inca sperante pentru umanitate... Trafic permanent din toate directiile... Cei mai linistiti si politicosi/sociabili raman velistii... Dupa aproape 14 nm am ajuns in sfarsit si la "cartofi prajiti"... dar e "bara la bara" si nu se poate acosta nicaieri... Sa incercam si noi sa ancoram "in rada" si sa montam o operatiune amfibie pentru a gasi cartofii prajiti? Am gasit un petec de nisip la est de "cartofi prajiti". Eu stau la barca si Seasick pleaca in recunoastere. Un "anchior de tractorist" aproape perfect... Si au sosit si cartofii prajiti, cu shrimpi cu tot... Cum sa te bage in seama cei cu care nu te poti compara?... "Hai inapoi, spre casa, mate..." Ne prinde noaptea si maine trebuie sa fim la servici de dimineata...
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte!Sa aveti o minivacanta frumoasa ! La multi ani colegilor ce-si serbeaza ziua numelui si nu numai
-
2 puncte
-
2 puncteFrumoasa aceasta discutie/sir de discutii - abia astept s-o 'diger' pe indelete! Noapte buna si drum bun - oriunde-ati fi fiecare!
-
1 punct
-
1 punct@Cristian Bednar De inceput, l-am inceput, vedem cand il termin.Mi-am propus 01.05.2019 "sa tai panglica " , oficial in Vama Veche.Nu sunt de meserie, dar imi place ce fac si cat ma pricep o sa ii dau inainte. Ma mai ajuta prietenii si ce este important, este ca rulota nu a ajuns la vreo stana sau santier.Totodata, imi este tare draga.
-
1 punct
-
1 punct@Irina Ursache, si mie mi-ar fi placut sa imi fac programul putin altfel dar suntem in gasca cu inca o familie care ajunge abia pe 1 septembrie in Grecia, la Camping REA, si am vrea sa petrecem ultimele zile cu ei. Ma mai gandesc inca la traseu, poate sa stau primele 2-3-4 zile intr-un camping pe langa Nikiti, sau prin Neos Marmaras, apoi sa ma mut la Azapiko off (cu bateriile si bidoanele de apa incarcate) unde sa stau 2-3-4 zile iar apoi direct la REA. Nu mai pleaca nimeni in acea perioada spre Grecia?
-
1 punct@Florin Dinu la Azapiko pana pe 27 este festivalul. Noi suntem acum in camping Melisi la 5 km mai jos de Sarti. Zilele trecute ne.am plimbat si pana la Vourvourou si nu pot spune ca ne.a atras locatia, dar poate ca nu am gasit noi zonele faine. In camping Melisi pot spune ca e foarte fain (si o spun si persoane care au fost in camping Armenistis) si e foarte curat ( mai tot timpul vezi femeia care spala), fiind aproape si de plaja. Iti recomand sa vizitezi locatiile invers de cum ai scris, ca la final sa mergi pe Azapiko si sa te bucuri din plin de frumusetea si linistea acestei plaje. Drum bun!
-
1 punct@Florin Dinu, cred ca ai făcut o alegere buna. Tocmai vara asta am fost prin acele locuri. Despre Azapiko s-a spus cam tot...este o super locație pentru offcamping. Chiar în Camping Rea am stat 2 săptămâni și a fost ok. Parcele mari, umbroase, apa este lângă parcela. Marea este mica la mal, numai buna pentru copii. Restaurantul este ok. Un singur neajuns: curățenia în grupurile sanitare și blocurile alimentare lasă de dorit, în sensul ca se efectuează numai o dată pe zi, iar campingul este în general plin. Dar în rest este ok. Noi am fost de doua ori în acel camping. În apropiere de Vourvourou se afla o plaja renumita la greci:Karidi Beach, cu un nisip foarte fin de culoare deschisa, iar apa are o culoare cum rar întâlnești. O alegere buna este si zona Sarti, cum de altfel este si zona Paralia Sikias, unde as putea recomanda Campingurile Valti, Melisa și Katerina, pe care le-am vizitat și sunt ok. Distracție plăcută! Drumuri bune!
-
1 punct
-
1 punctSalutări tuturor! Urez, un sincer si călduros la multi ani, tuturor colegilor care își serbează astăzi ziua de nume.
-
1 punct
-
1 punctPai nu acum, Irina, fireste! Departe de noi gandul sa iti ocupam o zi in paradis.Dupa vacanta, desigur. Daca alegerea tuturor se va indrepta spre Campul Cetatii, Parada Baloanelor cu aer cald, dat fiind faptul ca anul trecut a iesit super( doar ploaia ne-a stricat putin cheful), stim de unde sa pornim. O sa iti acordam tot sprijinul de care o sa ai nevoie. @Dragos M, iti amintesti de propunerea de anul trecut cu maxi-ceaun-gulas facut in foisor? Colegi, avem o organizatoare profesionista intre noi.
-
1 punct
-
1 puncthttp://genova.repubblica.it/cronaca/2018/08/14/foto/crollo_ponte_morandi_le_prime_foto_dai_social-204086435/1/ Fara cuvinte
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctNoi am ajuns acasă și am trecut de la 40 grade și un soare de topea și asfaltul la 11 grade și o ploaie de îneacă tot!
-
1 punctFrumoasă rulota și la fel de frumoasă povestea ! Iar ce e și mai important e că nu e finalul unei povești frumoase. Tu faci să existe... va urma. Ștefane !
-
1 punctE superba, o bijuterie! Cand demarati restaurarea v-as fi recunoscator daca ati deschide un topic pentru proiectul dumneavoastra. Multumesc anticipat!
-
1 punct
-
1 punctDin fericire, cei mai multi au radar si (probabil) se mai si uita pe el, dar temerea mea a fost, ca intodeauna cand iesim cu gonflabila sau kayak-ul, ca suntem prea mici si "intunecati" si daca cumva nu au radar, nu ne vor distinge printre onduleuri... asa ca, era responsabilitatea mea sa raman atent la traficul din jur si sa evit o potentiala coliziune, indiferent de cine avea prioritate... Principiul asta poate fi util si pe sosea de multe ori.
-
1 punctGPS: - 45°17'52.2" N 22°59'33.1" E - 45.297840 , 22.992524
-
1 punctImi cer scuze, nu aveam nici o idee sa poluez topicul, sau sa fiu offtopic, dar cand am citit titlul topicului, am crezut ca sunt propuneri unde mergem. Daca era sa fie un post cu o locatie speciala si sa se vorbeasca doar despre ea, nu crezi ca trebuia sa se afle numele locatiei in titlu ??? Gen: Propunere locatie langa Calimanesti pentru 1 Mai. Pana una alta, o zi placuta in continuare.
-
1 punctNu e nicio panica... Tot cam asa se vorbeste si despre noi prin vest si uite ca supravietuim.
-
0 puncte
-
-1 puncte
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

