Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.05.2018 în Postări
-
9 puncteSalut ! Multumesc tuturor colegilor care au participat la aceasta intalnire . Atasez cateva poze :
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
5 puncteşi ştiţi vorba aceea.... "Numai mâine nu-i poimâine" şi din nou liber la ruloteală. Vă dorim o zi minunată în continuare !
-
5 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncte
-
3 puncte80 % din aprovizionarea pentru ieșirea de Rusalii... bifat. Așa că să vină vinerea. Dorim o seară frumoasă tuturor !
-
3 puncte
-
2 puncteAC-urile inverter nu se opresc ci adapteaza turatia la unitatea externa astfel incat sa ramana la temperatura setata de tine. Cele clasice se opresc si apoi pornesc similar cu principiul de functionare al frigiderului. Scuze de off
-
2 puncteVineri seara plec din Bucuresti cu destinatia Piatra Neamt. Daca vrea cineva sa ia ceva din Bucuresti sau sa trimita de la Bucuresti la Piatra Neamt, cu mare drag. Sau chiar in sens invers.
-
1 punctSambata 26.05 plec la Zabala. Posibil sa fac escala 2 zile la Cotofenesti dar nu m-am hotarat inca. Daca sunt doritori care vor sa mearga ii astept cu mesaje.Zona este foarte frumoasa...
-
1 punctBuna seara! M-am hotarat sa instalez un suport de bicicleta pe un carlig de remorcare montat pe protapul rulotei. Am gasit doua poze pe Google si vreau sa fac ceva similar. Pareri pro sau contra?
-
1 punct
-
1 punctProbabil că în România nu există o cale legală pentru așa ceva. Eu mă gândesc la o soluție modulară. Pentru izolare, nu ar trebui să existe probleme. În rest, mobilier ușor demontabil, la fel cu patul, precum cel utilizat de westfalia pe vw T4 in sus. Dușul interior ar rămâne unica problemă, dar poate se găsesc soluții. Orice, doar să nu mai am treabă cu spagarii. Restul, cu legea în mână, până mori cu ei de gât. Schimbarea trebuie să înceapă de undeva.
-
1 punctBuna seara.Din cei care au facut astfel de modificari in Romania{singurul care a raspuns a fost @Dan Marius] din UK.Oare o fi secret? O seara buna tuturor. A.A
-
1 punctAutorulota Campervan Globecar-Dethleffs · An fabricatie 2008 (achizitionata de noua din Germania, unic proprietar) · Motor: 2198 cc TDCI; șasiu: Ford Transit · Putere: 103 kw ó 140 CP · Km. parcursi: 61.460 km · Transmisie manuala: 6 + 1 trepte · Tracțiune: față · Combustibil: Motorina · Dimensiuni exterioare: (L x l x H) 5651 x 1974 x 2695 mm · Masa maxima autorizata: 3500 kg · Nr. locuri cu centura: 4 · Nr. locuri de dormit: 2+1 · ABS + ASR + Hill Holder · Cruise control (Tempomat) · Airbag șofer și pasager · Aer condiționat cabină · Geamuri electrice cabină · Oglinzi electrice · Închidere centralizată · Comenzi pe volan · Iluminare interioara Led · Antena digitala terestra · Antena satelit manuala + trepied · TV Led · Încălzire Truma Combi 4 · Frigider cu compresor · Aragaz 2 arzătoare, · Butelii Gaz - 2 x 11 kg · Rezervor apă curată 96 l · Rezervor apa uzata 85 l · Marchiză Omnistor 3,5 m · Kit parasolar cabină (parbriz + uși) · Suport doua biciclete Preț: 26.500 euro
-
1 punctRulota se lasa mai pe protap iarna ca sa se elimine apa rezultata dupa topirea zapezii ( asta daca nu ai timp sa te duci sa cureti zapada ).
-
1 punctPai nu face rece daca se tot opreste..., clar nu e normal, daca s-ar opri dupa cateva zeci de minute da, dar asa dupa 1-2 min nu e normal...
-
1 punctSa aveti parte de concedii frumoase. Eu nu am inteles niciodata, ai in primele poze cupla direct pe iarba, de ce? Ce rol mai are roata de pe cupla daca ea sta "pe burta", doar de ghidaj ? Nu esti primul la care vad si m-am tot intrebat care e explicatia, eu personal o tin cat mai ridicata de sol, in primul rand nu trage umezeala si isi face ventilatia cat mai bine.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctDin experienta proprie : la iesirea de Paste am auzit ceva zgomot la una din rotile rulotei . Ajuns acasa ma bag dedesupt si constat ca telescopul avea rupt capatul ce tine bucsa. Dau jos telescopul si constat ca era gol de ulei. Desfac si pe partea cealalta si raman in mana cu 2 bucati...!! Deci telescoapele mele erau ....de forma !!! Am cautat si in final am comandat telescoape rosii (din astea erau originalele) la Camping-Spareparts Tel.0722424898 la un pret decent 350 lei,curier inclus ambele ,noi !! Sa va spun acum cum se comporta rulota in mers: sunt foarte multumit ,inainte topaia de o lua naiba ,acum sta cuminte in carlig si mai ca nu o simt. In concluzie recomand telescoape noi ,ISI MERITA BANUTII !!! Hotararea ii apartine fiecaruia !!!
-
1 punctDaca este valabil principiul a.c. de la autoturisme iar presiunea freonului creste, atunci verifica daca functioneaza ventilatorul care raceste instalatia si scoate aerul cald afara . Corect ar trebui ca la inceput sa functioneze la turatie maxima, pentru reducerea presiunii.
-
1 punctTind sa cred ca George B are dreptate. Acelasi lucru se intampla si la instalatiile de climatizare de pe masini, daca sunt incarcate cu freon estimand presiunea si nu cantitatea de freon incarcata. Ajunge freonul foarte repede la presiune mare si se decupleaza compresorul. Exact simptomele descrise de colegul ce a initiat postul. Sa verifice presiunea freonului in instalatie in primul rand.
-
1 punctIn Anglia cumperi si o masina cu care sa tractezi rulota pana acasa iar cand ajungi, o vinzi la dezmembrari. Asa ai rezolvat problema si nu mai e nevoie de platforma pentru transport, nu mai platesti si alt sofer, etc.In plus recuperezi banii dati pe masina.
-
1 punct@Dragos M Am avut si eu pe rulota un Dometic 1901 care imi facea aceleasi probleme pe care le descrii tu dar numai in cazul in care rulota era in soare iar afara foarte cald. Se supraincalzea agregatul astfel incat protectia oprea compresorul mergand doar ventilatia. Ai incercat sa verifici pe racoare daca prezinta acelasi simptom?
-
1 punctȘi nouă Daniel și mulțumim. Chit că și cel din rulotă e perfect funcțional.... pe viitor va fi doar de design și îl vom folosi doar pe acesta, inclusiv la făcutul cafelei dimineața.
-
1 punct
-
1 punctEu am cumparat de AICI , cu factura, si garantie, cu mentiunea ca pentru a beneficia de garantie, punerea in functiune trebuie facuta de o firma autorizata.
-
1 punctSau ,de ultima ora,trotineta,care are viteza de aproximativ 25-30km/h si 30km autonomie.
-
1 punct@Marius N. Uite aici rulota cu garaj exact ca si un camper..., insa nu stiu daca tine atata greutate.... Si aici o improvizatie Si o alta rulota cu 2 motociclete chiar
-
1 punctBuna ziua. Din toamna sunt și eu rulotist, dar de o viata merg pe carari cu bicicleta. Având în vedere cele afirmate mai sus cer eu ceva sfaturi de transportat bicicletele cand plec cu rulota si bicicleta. An vazut trei posibilitati de carat bicicletele, eu trebuie sa car 3 biciclete: - pe suporti clasici de bicicleta pe masina; - Suport pe protat; - Suport in spatele rulotei. Multumesc pentru ajutor.
-
1 punctSalut. Daca voi pune bicicletele pe rulota in spate sigur nu voi da banii pe husa. Nu ma deranjeaza partea cu murdarie. Putine sunt turele de bicicleta in care se cunostea culoarea bicicletei. Observ ca parerile sunt impartite aici. Trag niste concluzii: - nu voi investi banii in suporti de protap. - suporti de masina am - suporti de spate la rulota am - voi face niste teste si cu suportii pe masina si cu suportii pe rulota in primavara si va voi tine la curent cu parerea mea.
-
1 punctsalut. daca ai portbagaj de biciclete pe spatele rulotei folosestel pe acela , portbagajul se poate adapta pt inca 2 biciclete si nu costa foarte mult poti cere sfaturi celor de la motorhome , o zi minunata va doresc
-
1 punctMultumesc Klaudiu Boghiu. Gresea mea este ca nu am precizat, dar am 3 suporti de bicicleta pentru masina, iar pe rulota am pe spate suport pentru 2 biciclete, de asta am deschis topicul, ca poate mai sunt interesati si altii rulotisti de astfel de probleme. Problemele ar fi urmatoarele (daca sunt si reale, numai din experienta se poate vedea): - suportii de pe masina strica aerodinamica ansamblului (creste consumul si nu foarte comozi); - suportii din spatele rulotei ar produce balans in nu stiu ce conditii (siguranta circulatiei); - suportii de pe protap ar apasa pe nuca de remorcare (...). Sunt cateva probleme care vreau sa le dezbatem in acest topic. In plimbarile mele prin Romania si Europa (fara rulota dar cu biciclete) am vazut toate cele 3 cazuri de transport biciclete. Acum se apropie concediul de vara, mai sunt duar 6-7 luni si nu vreau sa fiu luat prin surprindere (glumesc, concediul nu ma poate lua prin surprindere). Nu concep concediu fara ture de bicicleta si presupun ca sunt multi in comunitate de rulotisti ca mine. Chiar daca ma repet, am de carat 3 biciclete cu mine, doua de 26" si una de 20".
-
1 punct@Popescu Ionut depinde ce ai , din alea trei variante. Dacă nu ai ,eu as opta pentru suporții pe mașina, rezolvi 2 lucruri , poți cara bicicletele si cind ești cu rulo si când nu. Si mai ia in calcul ca un suport pe spatele rulotei costa undeva la180 euro. @ Radu trufan te ai gândit ca băgată in interior devine un obiect f periculos la o frina, la denivelări sau la un impact? Chiar de ai pune o pe pat sau legată nu știu cum , nu e bine. Eu așa am citit si sint de-acord cu asta. Am avut pe rulota si acum pe motorhome suport pe spate.
-
1 punct
-
1 punctE ok daca poți să bagi mana după ce crezi că ai nevoie dar este bine că portbagajul la masina de deschide. La mine de deschid ambele datorita rabatarii suportului
-
1 punctSuportul este fix dar portbagajul masinii se poate deschide. La rulota va fi spatiu suficient sa bag mana sa dau drumul la butelie sau sa iau cheia de rotii sau cizmele de cauciuc. De altceva nu am nevoie in mers (daca am pana la rulota va trebui sa dau bicicletele si suportul jos sa scot roata de rezerva ca altfel nu se poate).
-
1 punctOk așteptăm poze cu lucrarea terminata. Intrebare suportul tau își modifică poziția să poți deschide portbagajul mașinii sau rulotei.
-
1 punctBuna ziua. Suportul il am. Acum lucrez la carligul de remorcare pentru protapul rulotei...
-
1 punctDacian, suport așa cum ai prezentat în foto găsești la Norauto . Eu mi-am cumpărat de la ei, dar alt model pentru 3 biciclete care pot sa il montez la fel ca in foto cât și pe mașină. O sa fac câteva foto, poate te ajuta.
-
1 punctNeata @DacianMihai. Sper sa pui si niste poze cu suportul facut de tine(si la masina si la rulota)!
-
1 punctMultumesc de sfat! Am analizat si e mai bine cu suportul imaginat de mine. De fapt suportul e gata! Am fost la un strungar si m-i l-a facut in jumatate de ora. Nu sunt fanul bicicletelor pe suport deasupra masinii pentru ca e incomod de luat si de pus bicicleta acolo sus si creste consumul, suportul fiind un obstacol pentru aerul ce se prelinge pe deasupra masinii.
-
1 punctBuna ziua. Ma intereseaza daca foloseste cineva un suport de bicicleta ca in imaginea alaturata. In postarea de sus am explicat ca am nevoie de un singur suport de bicicleta, nu de mai multe, care sa se adapteze atat la masina cat si la rulota si singurul model este cel din imagine care merge asa cum vreau eu.
-
1 punctAm gasit mai multe suporturi de bicicleta pentru protapul rulotei dar pentru situatiile cand vreau sa merg numai cu masina (de exemplu pe Transalpina - o excursie de 3-4 zile) si nu se merita sa iau rulota datorita timpului scurt sau a diferentei de nivel, am nevoie de un alt suport de bicicleta pentru masina. Acesta (cel din imaginea de jos) se poate muta de pe carligul masinii pe carligul - improvizat - al rulotei oricand vreau sa iau si rulota si bicicletele. De ce nu recomandati suportul din imaginea de sus?
-
1 punctPai....sa stii ca Doamne -Doamne te-a avut in paza si grija Sa. Sunt curios cum or arata si ale mele.
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

