Clasament


Continut

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.03.2018 în Postări

  1. 6 puncte
    prieteni si s-aveti un week-end excelent! Vremea se anunta frumoasa, asa ca termin si spre Letca Noua la roboteala ...Trebuie sa mesteresc putin si sa pregatesc si rulota pentru ITP, sa verific franele si luminile... Si mai am de terminat si cele 44 de pahare, pe care le-am inceput aseara... Spor la treaba si la pahare va doresc!
  2. 6 puncte
    Buna dimineata. Week-end exceptional va doresc!
  3. 5 puncte
    O dupa amiaza frumoasa, ca pana acum ,va doresc.
  4. 5 puncte
    Vremea frumoasa de indeamna acum, / Sa pornim la drum!
  5. 5 puncte
  6. 5 puncte
  7. 5 puncte
  8. 4 puncte
    Eu nu am nici o problema sa sarbatorim si pe 19 noiembrie si pe 5 mai, dar la cei 40 de mucenici din 9 martie nu renunt!
  9. 4 puncte
  10. 4 puncte
    Noapte bună tuturor ! E cam timpul să o la . Așadar... Somn ușor !
  11. 4 puncte
    Inainte de noapte buna:treaba cu paharele este simbolica.Este frumos,din partea celor ce ne-au oferit informatii despre ce reprezinta aceasta zi. Tot timpul avem de invatat ,multumim (in acesta seara in loc de salutare, jos palaria!). Nu as fi putut duce mai mult de 4.Voia buna conteaza,distractia este nr.1 in acest off-topic unde nu exista off. Va doresc,fiti mai buni in fiecare zi si o sa tratiti mai fericiti ! Intotdeauna dupa o zi rea vine una buna(tu decizi),dupa una buna vine si mai buna(tu alegi) tu iti consturuesti propriul destin (totul tine numai de tine). Noapte buna !
  12. 3 puncte
    Am robotit si eu ceva, ceva pana acum: curatat pomii si via, chemat vidanja si golit fosa, etc. Inceput lucrarile de revizie la rulota, in vederea pregatirii sezonului 2018. Verificat functionare pompe, termostat si presostat Calore Inspectie pe dedesubt, mai pus ceva vaselina la picioarele de calare, suruburi si ce chestii metalice mai are ea pe acolo. Mai cate un cordon de Sika FC 11 pe ici pe colo. Verificat electrolit , tensiune si legaturile la baterii. Verificat prindere panouri pe rulota, fixare doze de legatura, functionare instalatie 12 si 230 v. Totul in buna stare. Maine dau rotile jos, verificare prindere butelii de gaz si verificare etanseitate pe la imbinari, probe cu soba, aragazul, cuptorul si Calore. Pun in functiune si frigiderul Luni revizie generator auxiliar pentru off camping. O seara linistita va doresc!
  13. 3 puncte
    Placaj multistratificat gasiti la Arabesque. Tapet identic cu cele vazute de mine prin rulote am vazut numai la Mr Bricolage ,nu vand la metru numai la sul si costa in jur de 70/lei. Va recomand sa folositi extrudat de 30mm. La noi nu veti gasi expandat cu densitatea celui din rulota. Cu masticul e clara treaba, Sika ar fi cam de top ,la salam sau la tub. Un capsator pneumatic sau electric ar fi foarte bun pentru a executa toate prinderile. Spor..
  14. 3 puncte
    Rasfoind forumul am ajuns si la acest interesant topic - "Sfaturi pentru primul drum intr-un camping" Si... vrand-nevrand mi-a venit in minte patania avuta cu ocazia primei mele deversari a toaletei intr-un camping. Pentru rulotistii incepatori sunt convins ca va fi plina de invataminte Am sa reiau si aici relatarea primei mele deversari a toaletei: Abia ce-mi luasem camperul si plecam intr-un circuit cu punct de apogeu, Amsterdam. Dupa cca. 3-4 zile de drum ajungem intr-un camping in Germania, moment in care caseta veceului se simtea ca-i doldora, mai avea un pic si tipa dupa ajutor, gemea saraca Zis si facut, iau manualul de instructiuni si pune-te pe citit. Citit, vorba vine, ca totul era in germana ... cateva poze si nimic mai mult legat de procedura de golire in sine. De forumuri habar n-aveam la acea vreme, asa ca incet, incet, cu pas molcom, cu cartea-n mana, imi iau inima-n dinti si ma apropii de depozitul ambulant. Cu-n ochi la pozele din carte si cu unul "in teren" la ce aveam de facut, reusesc sa gasesc cheita de la "seif" si il deschid... Ma aflam ca o fecioara neprihanita in fata primului amor Bajbai pe acolo, deblochez caseta, intr-un final... trag valiza si... plec la drum. La acea vreme nu stiam nimic legat de locuri special amenajate in camping pentru astfel de operatii ce tin de toaletarea RV-urilor... si cum greutatea "geamantanului" nu-mi prea lasa timp de gandire... intru in primul grup sanitar ce-mi iese in cale. Topografia era simpla: pe dreapta cabinele de veceu si 2 dusuri, pe stanga aliniate vreo 5 chiuvete, iar in fata, o cada la nivelul pardoselei. Vazand acea ultima cadita, am zis: asta-i locul meu de lucru. La una dintre chiuvetele din stanga era un neamt care se barbierea, nu-i acord mare atentie, ma duc glont la cadita pe care pusesem ochii, las cartea de instructiuni pe polita uneia dintre chiuvetele din stanga, trag aer mult in piept, desfac busonul de golire si dau peste cap caseta cu pricina. A iesit ceva materie compozita, dar mai era mai bine de trei sferturi materie prima care oricat ma zbateam eu cu caseta in mana nu dorea sa paraseasca incinta. Fir-ar al naibi de buton galben... abia cand am apasat pe el continutul a navalit din caseta in cadita. Dupa pret de cca. trei secunde am zis ca a intrat Hitler in grupul sanitar... NEIN, NEIN, dort nicht ! Tipa neamtul in gura mare. Ma uit la el calm si-i zic in romana: Pai ce... credeai ca ti-am adus sarmale ? Sa va spun cum arata neamtul din spatele meu plin de spuma de ras amestecata cu spuma de la gura? Sa va spun ce miros era in tot grupul sanitar ca se aburisera toate oglinzile din incapere ? In cateva zeci de secunde a iesit in fuga neamtul din grupul sanitar. A mai tasnit unul dintr-o cabina wc de care nu am habar sa fi fost acolo. Ramas singur, uit de miros, daca ar fi fost numai asta era bine, dar ce sa vezi ? Solutia Thetford nu-si facuse datoria, continutul nu era lichid, refuza sa intre pe scurgerea caditei care in fapt era destinata spalatului pe picioare. Dracu a stiut ? Si apuca-te baiete si indeasa continutul cu mana in acea minuscula scurgere. Intr-un final am reusit, nu eram stresat de prezenta nimanui. Au mai dat vreo doi sa intre, dar cum faceau un pas in gr. sanitar, instant faceau stanga-mprejur si fugi... Dupa pret de vreo ora, livid la fata, ajung la camper cu tot cu carte si caseta... Sper ca alti rulotisti incepatori sa se orienteze mai bine decat am facut-o eu la acel moment.
  15. 2 puncte
  16. 2 puncte
    O simpla ,SEARA BUNA",ca ziua de azi.
  17. 2 puncte
    O sa incerc si eu sa ajung din 22 martie. Inca nu stiu exact in jurul carei ore..... Oricum, cine ajunge primul, incalzeste tuica Sa ne revedem sanatosi!!!!
  18. 1 punct
    Si eu spun prezent cu familia. Momentan sunt in Scotia cu o autorulota inchiriata. Vom avea ce povesti.
  19. 1 punct
    Buna seara, Daca nu intervine nimic neprevazut o sa fim si noi prezenti: eu, sotia si cei doi copii.
  20. 1 punct
    Pentru a evita traficul de pe D.N.1, eu o sa intampin iepurasul la Muddyland -Vulcanii Noroiosi, in comuna Berca , Jud. Buzau, o zona foarte linistita , departe de agitatia urbana. Se poate lasa rulota acolo, contra unei sume lunare, anuale, care se poate discuta la fata locului. Pretul pentru Sarbatorile Pascale este 25 lei /zi inclus si energie electrica . Din partea casei Domnul Boboc Aurel, va intâmpină cu ouă roșii, cozonac si cate un toi de pălincă + foc de tabara. Vis-a vis de camping exista o stana de unde se pot procura contra cost si in limita stocului disponibil miei, branza, lapte . Ca atractii exista : Vulcanii Noroiosi – Paclele Mari si Paclele Mici. Manastirea Ratesti. Sarata Monteoru – Mina de petrol, Schitul Negoita, si Crucea. Manastirea Ciolanu. Tabara de sculptura de la Magura. Muzeul Chihlimbarului de la Colti, Biserica de la Alunis si asezarile rupestre Alunis-Nucu. Barajul Siriului. Cascada Pruncea. Lacul Vulturilor. Coordonate GPS : 45.339357,26.708279 . Scortoasa, Buzau, Romania.
  21. 1 punct
    Buna seara, weekend placut tuturor!
  22. 1 punct
    @Nelu Predonu ai reusit sa-mi faci ziua vesela, sa ma faci sa rad cu lacrimi si ma doare burta de nu mai pot. Noroc ca sunt singur in casa si nu ma aude nimeni, sper ca nici vecinii nu m-au auzit.
  23. 1 punct
    Nicio problema, greșeală este a mea. M-a luat valul
  24. 1 punct
    Așa se pot orienta și cei care mai vin Eu plec acum spre Brașov și o să trec pe acolo să văd câtă zăpadă este acum acolo și cum se mai prezintă zona ...... revin cu poze din zonă, dacă nu le pot posta de pe telefon o să le postez luni, când ajung acasă
  25. 1 punct
  26. 1 punct
    Nu-i greu deloc! Impingi tija spre interior si dupa ce iese din locas o invarti cu ajutorul unui patent pana cand simti ca este tensionat arcul destul de bine. Mai delicata este introducerea tijei inapoi in locasul ei
  27. 1 punct
    Este destul de simplu. Trebuiesc retensionate arcurile. Sigur tijele de tensionare au sarit din locasul lor si de aici problema. Bafta la mesterit @Danut Capra!
  28. 1 punct
    Gica Papuc si cu mine tot pe 16 ajungem, ramane sa vedem cum ne intalnim cu ceilalti colegi..
  29. 1 punct
    O seară frumoasă să aveți, colegi rulotiști !!!
  30. 1 punct
  31. 1 punct
    O seara frumoasa si un weekend asijderea!
  32. 1 punct
    Gata cu munca. O după amiază liniștită și un week-end plăcut dorim tuturor colegilor !
  33. 1 punct
    @Daniel P asta este intrare in locația respectivă?
  34. 1 punct
    Pentru corecta informare: Ziua Internațională a Bărbatului (ZIB) este un eveniment anual sărbătorit pe 19 noiembrie. Inaugurată în 1999 în Trinidad și Tobago, ziua și evenimentele sale găsesc susținere de la multe persoane și grupuri în Australia, Caraibe, America de Nord, Asia, Europa, Africa și Organizația Națiunilor Unite. Ziua Internațională a Bărbatului este sărbătorită în peste 60 de țări, la 19 noiembrie, inclusiv Trinidad și Tobago, Jamaica, Australia, India, China, Statele Unite ale Americii, Republica Moldova, Singapore, Malta, Marea Britanie, Africa de Sud, Tanzania, Zimbabwe, Ungaria, Irlanda, Ghana, Canada, Danemarca, Norvegia, Austria, Bosnia și Herțegovina, Franța, Italia, Pakistan, Antigua și Barbuda, St Kitts și Nevis, Sfânta Lucia, Grenada si Insulele Cayman, iar susținerea globală este vastă. Exceptie face Romania care sarbatoreste pe 5 Mai. Sursa este aceesi din care ai citat si tu...
  35. 1 punct
    Bine Mircea! La multi ani domnilor si sa aveti spor! Mai am 2 ore de treaba si incep sa numar.
  36. 1 punct
    Stiu eu, se foloseste pentru a urni nevasta atunci cand nu mai vrea sa vina acasa de la mare si se termina concediul. Stiu eu ce stiu....
  37. 1 punct
    @Raul Radulescu am rugamintea ca data viitoare cand postezi pe acest forum sa nu mai pui si pe alt forum cu copy/paste, scrie clar in regulament la cap. IV alin. 3 ca cei care incalca acest punct vor fi sanctionati ! Nu te opreste nimeni sa pui pe 20 de forumuri nu pe 2 dar schima textul, cumva sa nu fie copy/paste (aceste postari dauneaza forumurilor in Google!) Multumesc pentru intelegere .
  38. 1 punct
    Da așa este sunt compresoare cu surub, sunt compresoare cu pistonase cu ambreiaj care nu merg continuu de ex. la două mașini care le-am avut una o mai am adică Subaru Forester si BMW ser 3 E46 amândouă au climatronic si compresoare VALEO cu pistonase si ambreiaj si acestea nu merg continuu, sunt gestionate de clima in speță modulul comfort acesta din urmă în funcție de ce îi se spune senzorii de temperatura pornește si oprește compresorul, iar nu este o regulă generală ca în momentul când pornești AC-ul să îți pornească si electroventilatorul de pe radiatorul de AC si acesta la unele mașini este gestionat de un calculator in funcție de temperatura si presiune. La motoarele mai mici gen Matiz etc la o deschidere mai rapidă a clapetei de accelerație pt. un plus de putere se decuplează compresorul de AC până la stabilizarea poziției clapetei. Din aceste lucruri rezultă că cei care au proiectat acest sistem de comfort AC,climatic,climatronic etc. sunt totuși cu capul pe umeri si nu au trecut prin școala ca ,gasca prin apa si au făcut îndelung destule teste până la montarea lor pe mașină. Si daca avea vreo influenta opritul sau pornitul climei înainte sau după pornitul motorului o lasa în seama calculatorului să îi bata el capul cu gestionarea acestui lucru nu șoferului. Așa că ce au afirmat acei mecanici au făcut- o de amorul artei nu din cunoștință de cauză.
  39. 1 punct
    Salutare , Legat de prima parte cu opritul climei inainte de a opri motorul , am trait sa o aud si pe asta dar prosti sint destui . In momentul in care opresti motorul se decupleaza ambreiajul si tot freonul curge catre compresor . Daca ati vazut cand porniti motorul niciodata nu porneste cu sistemul de AC cuplat. Exista senzori si supape pe tot sistemul de climatizare , sa nu inghete sistemul si sa nu faca presiune mai mare de 30 bari + ca exista si filtru uscator care retine umezeala si apa din freon. Am vazut ca spunea un coleg ca nu schimbam freonul acasa la frigider , da nu se schimba pentru ca : 1 Este alt tip de freon decat cel de la auto. 2 Generatia noua de frigidere are freon organic : noua directiva a UEnu mai da voie sa se foloseasca freon normal pentru ca este extrem de toxic . 3 La auto se foloseste R 134 deoarece este mult mai comprimat si lucreaza la temperaturi ai presiuni mai mari ; in ultimul timp la auto au inceput sa folosesca alt tip de freon. Deoarece instalatia de AC este din aluminiu in timp se pierde din cantitatea de freon , normal se pierde pana in 100g , daca pierdem mai mult exista o problema la instalatie , oricum daca pierdem mult mai mult sistemul nu va mai merge deoarece senzorul de presiune nu simte presiunea necesara care va fi buna doar daca avem peste trei sferturi din cantitate , daca nu avem intra in "protection mod" sau "emergecy mod" pe sistemul de AC ... O zi buna va doresc.
  40. 1 punct
    PROBLEME CU FILTRUL DE PARTICULE SI REMEDII PROPUSE Prezenta filtrului de particule in lista de echipamente ale masinii conduce la doua mari inconveniente: Intrucat DPF-ul reprezinta un filtru suplimentar, asa cum am amintit in prezentarea modului de functionare a acestuia, prezenta acestuia pe traseul de evacuare al masinii Dvs implica o scadere semnificativa a puterii de evacuare a gazelor arse, implicit a performantelor motorului. Tinand cont de calitatea slaba a combustibililor din tara noastra, precum si de modalitatea de exploatare predominant urbana in foarte multe din cazuri, ocazional pot aparea probleme serioase in ceea ce priveste succesul operatiunilor periodice de regenerare. In cazul in care din diferite motive procesul de regenerare al filtrului de particule nu are loc cu succes, intervine fenomenul de colmatare a acestuia. Colmatarea filtrului de particule atrage dupa sine activarea unei etape de functionare a motorului intr-un mod degradat, fapt usor sesizabil prin aprinderea martorilor specifici pe panoul de bord al masinii, insotit in majoritatea situatiilor de lipsa de putere. Remedierea acestui neajuns nu reprezinta o operatiune simpla, de cele mai multe ori fiind necesara regenerarea fortata a filtrului, care poate sau nu sa aiba loc cu succes in functie de gradul de imbatranire a filtrului sau de intervalul de exploatare a acestuia in stare colmatata. Martor DPF In experienta de pana acum, am intalnit doua categorii in care putem incadra problemele privitoare la filtrele de particule: Masini diesel care au probleme cu filtrul de particule in sensul neconformitatii functionarii acestuia ( regenerare imposibila - filtru colmatat, lipsa de putere, turatie limitata la o anume valoare, martor motor aprins in bord, consum de combustibil marit, etc) Masini diesel la care filtrul de particule reprezinta un impediment in cresterea performantelor dinamice. Solutiile propuse de catre reparatorii din domeniu sunt: Regenerarea statica (acolo unde este posibil) sau dinamica Avantaje: cost redus (procesul de regenerare este pilotat pentru desfasurare statica sau autorizat pentru desfasurare dinamica prin intermediul unui instrument de diagnoza conectat la autoturismul Dvs) Dezavantaje: eficienta redusa in timp in absenta eliminarii cauzelor ce au dus la colmatarea filtrului de particule � de multe ori simpla imbatranire a filtrului atrage cu sine colmatarea acestuia. Inlocuirea DPF-ului cu altul nou de origine Dezavantaje: costul destul de ridicat (2500-7000 lei), timp de livrare mare. DPF-ul la majoritatea reprezentantelor auto nu face obiectul garantiei pe masinile noi, considerandu-se piesa consumabila. (cel putin in Romania) Curatare DPF cu agenti chimici Avantaje: cost redus Dezavantaje: termen redus de eficienta Tinand cont ca simpla spargere sau eliminare fizica a filtrului de particule nu rezolva in nici un fel problemele de mai sus, intrucat sistemele de gestiune a injectiei, responsabile de asemenea si de activitatea DPF-ului, detecteaza in baza semnalelor primite de la senzorii aferenti o neconformitate, rezultatul fiind trecerea in mod de functionare degradata (lipsa de putere, martori aprinsi in bord, limitare turatie, etc), cea mai buna este eliminarea cu resoftare: Resoftare pentru anularea strategiei DPF din softul calculatorului motor (urmata de eliminarea fizica a filtrului de particule ). Avantaje: cost relativ redus in comparatie cu varianta ce presupune inlocuirea DPF-ului performante marite eliminarea oricaror probleme viitoare legate de DPF eliminarea strategiei DPF din softul calculatorului motor atrage dupa sine si diminuarea consumului de combustibil, intrucat etapele necesare regenerarii DPF-ului, in care are loc injectarea suplimentara de combustibil (postcombustie) sunt de asemenea anulate tot prin eliminarea postcombustiei dispare si fenomenul de contaminare a uleiului motor cu motorina nearsa, ceea ce duce in timp la uzuri premature la nivel de componente interne ale motorului Dezavantaje:nu exista (emisiile poluante masurabile raman in gama data de producator datorita faptului ca acestea sunt rezultatul activitatii catalizatorului de pe masina, care ramane in componenta sistemului de evacuare ). Practic masina se va comporta la fel ca un autoturism care nu a fost echipat din fabrica cu filtru de particule.