Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.01.2018 în Postări
-
7 puncte
-
7 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte
-
6 puncte@Dan Tudorache Nu te intreaba nimeni de unde esti si cu ce te ocupi, insa frumos este ca tu din proprie initiativa sa spui cateva cuvinte despre tine..., aici este o cumunitate in care ne cam cunoastem..., nu suntem pe facebook sau pe mai stiu eu ce alte grupuri..., deci nu te obliga nimeni sa te prezinti... Incearca sa te "integrezi" in aceasta comunitate si sa respecti regulile Multumesc pentru intelegere !
-
6 puncte
-
6 puncteSa petreceti frumos de Boboteaza si de Sf Ion ! La multi ani pentru colegii ce-si serbeaza ziua numelui
-
5 puncte
-
5 puncte
-
4 puncteIa uitati-va, colegilor, ce harnici au fost astazi prietenii nostri @Levi Nsi @Cristian A!
-
4 puncteSalutari tuturor si sa ne bucuram de un sfarsit de saptamana exceptional! Sa nu uitam ca iarna nu a fost inca mancata de lup. Vine ea cat de curand!
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncte
-
3 puncteea este rulota mea swift azzura o englezoaica din '93 cu cinci locuri de dormit cu baie si bucatarie. la interior miam pus amprenta pe ici pe colo si arata foarte bine din punctul meu de vedere( cand am cumparat-o arata groaznic )
-
3 puncte@Dan Tudorache sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea mult timp de acum incolo Indiferent cum ai luat-o ,cu munca si dragoste orice broscuta devine o printesa frumoasa
-
3 puncteSeara buna dragi rulotisti, sa aveti o noapte linistita pentru a fi maine apti de a sarbatori pe cei cu numele de Ion, Ioana,
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteNu e nici o probema din partea noastra. Sper ca o sa ne vedem personal la intalnirile organizate de comunitate si atunci o sa intelegi de ce vrem sa avem mai multe informatii despre fiecare.Noi ne cunoastem intre noi si ne sprijinim reciproc. Iti uram bun venit in grup si sa ne vedem cu bine!
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 punctePentru (Ion si Ioana),La multi ani! Pentru cei care nu-i cunosc.Daca tot a-ti atins subiectul. Sper sa nu deranjez pe nimeni. In mod special pentru Nelu din Fetesti. Asa se numeau parintii mei (care nu mai sunt). O seara buna .
-
3 puncte
-
3 puncte
-
3 puncteSeara buna prieteni! Eu o intind spre Letca Noua, unde vom petrece Boboteaza si Sf. Ion... Va doresc week-end placut, distractie si vreme frumoasa! Sa ne-auzim cu bine!
-
2 punctesa aveti o seara buna !! Sunt dupa ziua de azi si cred ca maine voi fi nu de la cum ar crede majoritatea ci de la . avand in vedere ca maine de Sf.Ion am trei invitatii pe care le voi onora pe rand incepand cu ora 12 Colegii ce-si serbeaza ziua numelui le urez toate cele bune .banii,masini,rulote,autorulote,vile,excursii,femei,banii,femei femei ma rog ,fiecare sa-si aleaga,urarile sunt din inima si asta conteaza
-
2 punctePrieteni am reusit.Sunt posesorul unei rulote SIR Liberty 350 din anul 2000 de fabricatie Olandeza si-mi place la nebunie.Masina mea un Opel Zafira 125 cp,benzina o trage foarte bine.Nu ma asteptam sa mearga asa bine.Abia astept sa vina primavara.
-
2 puncteStai linistit, ti-am mutat eu postarea, nu securitatea... S-o stapaniti cu drag si sa va ofere vacante minunate!
-
2 puncteBuna seara! Am intrat cu stangul in acest forum imi cer scuze tuturor celor care m-au "atacat" si multumesc celor care mi-au luat apararea! Mie personal mi se pare putin cam complicat prea multe reguli. trebuie sa fi atent unde postezi ce postezi ........... te ia la bani marunti Exemplu : "apropo cine esti si de unde esti " cand mi-am facut profilul am pus acolo numele de unde sunt .... suntem la securitate aici ? In Anglia sunt membru-prieten pe o pagina de facebook tot cu posesori de rulote si nimeni nu te intreaba cine esti de unde esti si mai stiu eu ce, postezi ce vrei si cine vrea iti raspunde cine nu isi vede de ziua lui toate bune si frumoase..... eu unu cred ca este mult mai practic. sper ca de data asta am scri unde trebuie
-
2 puncteIata ca am ajuns si la partea superioara grilajul de protectie , platband 14mm aproape 4m si tijele de 4 mm pentru fixarea zabrelelor
-
2 puncteSEARA BUNA va doresc, ganduri frumoase si-o noapte linistita.(o pictura la sugestia @Eugen David)
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
1 punctPoate merge sa il setezi asa cum setezi un router prin interfata web ... sau orice alt echipament de retea
-
1 punct@Dragos M imi cer scuze insa nu am la ce sa fac poza,am receiver ca cel din poza si telecomanda cu ajutorul careia fac setarile in meniu. Nu imi dau seama exact cum ai tu, in poza pare sa mearga direct pe televizor care este echipat cu CI+ sau separat receiver insa fara telecomanda mai greu
-
1 punct
-
1 punctLa Rusaliile din 2015, aveam sa ne stangem o mare parte din rulotisti din Timisoara, intr-o locatie noua pentru mine si la care se ajungea putin mai greu datorita drumului! A fost o iesire interesanta datorita locatiei mai salbatice si a diversitati echipajelor! Distractia si voia buna au fost prezente mai tot timpul! Atajez cateva poze:
-
1 punctAm tras eu cu Logan de 75cp 1,5 d o rulota cu mma 1100kg fara probleme ! Daca te ajuta cu ceva !
-
1 punctUshuaia, Argentina 22:21 hours. Dupa 4,823 Km, sfarsit de sosea, sfarsit de continent, sfarsit de “lume”, sfarsit de vacanta si un nou dor de duca... Boala grea, cronicizata.
-
1 punctSigur ca ma pricep. PDF-ul nu ne prezinta prea multe date. Este si firesc, fiind un manual de intrebuintare. Oricum, ceea ce doresti se poate realiza. Eu as pastra numai bateria moverului (in ideea ca este cea cu capacitatea cea mai mare, probabil are cca. 100Ah). Prima sursa de incarcare va fi de la reteaua 230V AC. Inverterul original AC - 12,7V DC cred ca este de tipul in comutatie (data fiind fabricatia recenta a rulotei). Tensiunea de iesire trebuie modificata si adusa la 13,8 - 14,4 V DC pentru a face posibila incarcarea bateriei (modificarea nu este dificila; s-ar putea chiar sa fie nevoie numai de actionarea unui trimer). A doua sursa va fi generatorul masinii tractoare. A treia va fi (daca doresti) panoul fotovoltaic. Toate cele 3 cai vor fi separate galvanic, adica distributia se va face unisens, prin diode adecvate. Trebuie sa te gandesti si daca vei folosi un invertor 12 V DC - 230 V AC. Putem sa-i "venim de hac" dar mai spre primavara, cand este mai caldut si nu ingheata mainile (asta este problema mea). Pana atunci va trebui mai intai sa o vizionez pentru a vedea exact ce trebuie, care sunt punctele mai "delicate" de acces in rulota. Cred ca este o bijuterie. Sa o stapanesti sanatos !
-
1 punct"Dupa o noapte presarata cu vise alergate de umbre ce pareau desprinse din desenele lui Dali, in care am avut senzatia ca dorm invelit pana la barbie direct in stelele de pe bolta, m-am trezit putzin inainte de rasaritul soarelui si, contrar oricaror proceduri de protectie, am plecat in pijamale, cu gheata incaltzata direct pe piciorul gol, sa urc dealul inalt fara poteca de acces. Incercand sa zaresc in timp util solzi incolaciti prin tufele tzepoase ce imi imbratisau aspru gleznele lasand pe pantalonii subtiri de pijama tot felul de scaieti, balansandu-mi gleznele inca adormite pe grohotisul rosu ascuns de tufe, ma simteam animat de o inexplicabila dorinta de a urca. Cat mai sus. Desi nu era nici locul, nici timpul potrivit unei astfel de ascensiuni matinale. Parca eram grabit spre o intalnire cu o chemare ce isi soptea dorul de raspuns... Zorii incepusera sa mijeasca rosiatici si seducator de partea cealalta a dealului. Din cand ma opream sa-mi reimpaturesc la dunga respiratia, privind in urma la masina ramasa in urma din ce in ce mai jos. M. inca dormea si incepusem sa ma intreb daca se trezea singura dupa ce as fi trecut de partea cealalta dealului... Iar incalcasem ca un recrut tont protocolulul plecand fara statia walkie-talkie, dupa ce in ziua precedenta pledasem ca nici unul din noi nu trebuie sa se indeparteze de masina fara statia deschisa. Aveam intr-o mana iPhone-ul, complet inutil ca mijloc de comunicare, dar util fotografiilor si in cealalta o mica camera video. Prima dragoste... Am incercat fara succes sa fac cateva fotografii potrivite starii si momentului. Nici cadrele video nu se legau mai bine. Locul era foarte frumos, dar ferecat. Nu voia sa se lase “furat” in imagini... Jos, in cortul de pe masina ramasa la dimensiunea unei cutii de chibrituri parea sa fie in sfarsit miscare. M. a aparut in deschizatura cortului cu iPhone-ul bine lipit in palma. Parea ca incearca sa ma fotografieze... in pijamaua mea neagra de lana. Oare chiar ma putea distinge intre tufe si grohotis?... Privind mica masina pierduta ca un fir de nisip ratacit in imensitatea peisajului, departe de oameni si drumuri, am auzit ecoul drag al singuratatii inceputurilor de lume. Solitudinea asta pentru care am fi facut orice efort si sacrificiu... Brusc, fara vreo adiere preliminara, s-a starnit un vant puternic dinspre sud-vest. Rafala neasteptata m-a surprins dezechilibrandu-ma si mi-am regadit cu greu, in ultimul moment, balansul. Noroc ca numai cu cateva momente inainte coborasem camera video de pe trepied... Desertul parea sa-si impuna punctul de vedere amintindu-mi ca suntem doar tolerati in functie de toanele lui. Era timpul sa cobor la masina. M. incepuse sa gesticuleze animata, dar eram mult prea departe sa deslusesc ce incearca sa-mi spuna. Usa cortului flutura violent ca o vela libera, scapata in voia ei. Mi-am reamintit cu amaraciune cum am plecat fara statia radio. Am coborat grabit incercand sa evit o entorsa sau o muscatura de sarpe. Vantul se intetise pana in punctul in care incepuse sa ma impinga accelerandu-mi pasii la limita la care aveam timp sa aleg unde sa calc. Inevitabil una din pietrele pe care am reusit sa aterizez cu piciorul stang s-a dislocat. Mi-am pierdut echilibrul si am fost la un pas de cazatura. Nu puteam sa risc o entorsa. In nici un caz piciorul drept, acceleratia si frana... M. Se oprise din gesticulat." Ma opresc aici din scris... Daca este cineva interesat, voi posta un link cand e gata video jurnalul. Cele bune.
-
1 punctDin punctul meu de vedere, rabdarea si permanenta ajustare a presiunii din cauciucuri sporesc sansele unei reusite. Altffel, corugatiile pe sute si sute de km, iti dezintegreaza suspensia si au fost cazuri cand au fost fisuri iremediabile de sasiu. Sunt destul de multe masini ramase definitiv acolo pentru ca o extractie ar fi fost cvasi-imposibila ca logistica si cost. De exemplu cei care s-au grabit cu Geolander-ele, au termnat amortizoarle la 5 din 7 masini, in timp ce noi am scapat fara o pana de cauciuc. Evident, ei iisi puteau asuma un risc mai mare pentru ca aveau mecanici de la reprezentanta in echipa si scule potrivite. Cand au avut nevoie de amortizoare noi au chemat un avion sa le aduca... In timp ce noi nu aveam nici o piesa de schimb si doar doua surubelnitze, trei tubulare, un patent si un ciocan... si inca 5,500 de km in plus de pus pe masina noastra...
-
1 punctAsa mi-l aminteam si eu destul de vag (satelit) si am primit confirmarea acum cateva zile intr-o alta discutie. Multumesc, De vreo 30 de ani le-am tot zis hubs.... stiu ce sunt si cum functioneaza... La o luna dupa ce mi-am adus masina acasa, spre mirarea multora care nu intelegeau de ce duc o masina cu mai putzin de 100 de mile la bord la atelier, am dus-o sa-i inlocuiesc sarelitii automati cu Warn-urile manuale fara moarte. I-am schimbat atunci si arcurile si amortizoarele noi noutze de fabrica cu altele mai robuste si am si inaltzat-o cu doi inci,. Decuplarea satelitilor oferea nu numai un consum, cel putzin teoretic mai bun, dar ameliora si uzura cauzata de schimbarea unghiului produs de inaltarea cu 2 inch. In general vorbind, in orice masina unde pot face asta, imi place sa merg in 4x2 si cu satelitii decuplati. Ca economisesc un litru/100 e bine, dar mai importanta este prevenirea uzurii angrenajelor in miscare.... Consumul la acel 4,5 V8 cu 360k la bord incarcata a oscilat intre 14 l/100 asfalt/80-90 kmh si 15-16 l/100 asfalt/120+ kmh, Dincolo de carosabil, mai ales in sectoarele de dune dese consumul a oscilat intre 20-24 l/100 pe cauciucuri coborate la mai putzin de jumatate din presiunea nominala, incarcati cu echipament de campare (cort de acoperis si cort suplimentar de sol), recovery (troliu nou de 10,000 lbs cu cablu de otel, palan, lopata, topor, fierastrau), hrana pentru 15 zile, 280 litri de motorina, 5 litri ulei motor, 5 litri lichid de racire, 1/2 litri de lichid de frana, 1/2 litri de lichid de ambreiaj/servodirectie, 1 litru aditivi de curatarea injectoarelor, 2 roti de rezerva si alte maruntisuri. Am utilizat unele motoare de 4,2 In Africa si America Latina. Modelul de 4.5 utilizat de noi se fabrica in Australia pentru piata lor. Noi am pus doat 7,457 Km pe el si concluzia directa nu poate fi la fel de pertinenta ca a cuiva care a pus pe 300-400 mii de km, dar pentru noi a fost un motor excelent care si-a indeplinit misiunea fara probleme. Motorultorcea cu acelasi dor de duca in curtea in care a trebuit sa-l intoarcem ca in prima zi cand am pornit la drum.
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctFelicitari pentru iesire.. O sa te acomodezi repede cu rulota in spate , mai ales ca ai masina puternica.
-
1 punctUn videoclip in care se pot observa multe comportamente pe care le are o rulota in momentul deplasarii si ce este interesant, este si un test cu persoane in habitaclu in timpul mersului. Cred ca trebuie vizionat
-
1 punct
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

