Clasament
Continut
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.07.2017 în Postări
-
9 puncte
-
7 puncterulotisti! Se anunta o zi excelenta pentru corp si suflet! Sa aveti parte de amandoua din plin!
-
6 puncte
-
5 puncteBună dimineața la toată lumea! Foarte greu merge forumul în dimineața asta , e drept am intrat de pe mobil și sare de pe un emoticon pe altul , se așează cu spații mari ... O să încerc o repornire cu un scan antivirus. O zi faină să fie pentru toți colegii!
-
5 puncteoameni buni! Gata cafeaua, gata micul dejun, acum ceva treaba pe acasa...O zi reusita tuturor!
-
5 puncte
-
5 puncteBuna dimineata si din Dambovita. Astazi se anunta vreme frumoasa Va doresc o zi minunata oriun de v-ati afla.
-
4 puncte
-
4 puncte
-
4 puncteMă bucură faptul că există interes pentru acest subiect. De 4 ani de cînd hoinăresc cu camperul cred că îmi ajung degetele de la mâini sa enumăr campingurile in care am stat. Indiferent că am fost in tara sau afară. Unii mă știu că nu stau prea mult timp într-un loc.Chiar și anul trecut cînd mi-am rupt piciorul , vroiam să plec in Olanda la un raliu. Problema a fost că nu îmi intra gipsul pe ambreiaj. Așa încît la 3 săptămâni cu o orteza de data asta am fost la Herculane și apoi la Hârșova. La începutul lui iulie la 6 săptămâni am plecat inițial pina la Barcelona dar am ajuns la Lisabona. Dar asta este alta poveste.
-
4 puncte
-
3 puncteSa mai povestim un pic despre concediul petrecut in insula. Si amintirile placute fac bine, nu doar Hemoroeasy! Azi povestim despre o excursie de o zi la Kavala, avand ca punct de plecare Skala Prinos si ca mijloc de transport feribotul. Prima data in istorie Kavala a fost mentionata la mijlocul secolului 7 inaintea erei noastre, cu numele Neapolis (Noul Oras). Numele Kristupolis este mentionat incepand cu anul 815 e.n. iar drept Kavala este cunoscut din 1470. De-a lungul existentei sale orasul a avut o istorie zbuciumata cunoscand succesiv marirea sau decaderea. In aprox. 189 i.e.n. este mentionat ca apartinand Imperiului Roman. In anul 49 e.n. acesta este primul oras european in care debarca Apostolul Pavel, ca sa declare si sa raspandeasca crestinismul. In 1097 aici au stationat trupe ale Primei Cruciade, iar in 1185 este cucerit si incendiat de Normanzi. In 1391 este ocupat si distrus pana-n temelii de catre turci. Este apoi reconstruit si asa cum am mai spus, din 1470 poarta numele Kavala. O versiune a explicatiei privind numele vine de la Genovezi, respectiv de la cuvantul Cavallo = cal, deoarece orasul devenise un important centru comercial de alimentare si depozitare de marfuri pe parcursul drumului ""Egnatia". in 1530 sultanul Suleiman Magnificul si vizirul sau Ibrahim realizeaza o modernizare a orasului. Sunt extinse zidurile cetatii pentru mai mult spatiu si sunt edificate apeductele Kamares. In sfarsit, in 1769 la Kavala se naste Mohamet Ali, care devine mai tarziu fondatorul ultimei dinastii egiptene. Casa in care s-a nascut acesta este inca in picioare si este un obiectiv ce poate fi vizitat. In perioada interbelica se dezvolta foarte mult comertul cu tutun, se construiesc depozite si in oras se deschid multe consulate. Exista acum un muzeu al tutunului. Acum, Kavala, in incertul mediu economic din Grecia incearca sa-si regaseasca drumul. Exista exploatari miniere si comert cu marmura, exista platforme marine ce extrag petrol din mare, turism si comert. Dar haideti sa pornim la drum! Cumparam bilete si urcam pe feribot Impreuna cu prietenii si colegii nostri de voiaj, Kati si Sile si cu Maria, fica gazdelor noastre din Skala Rachoni, ocupam locuri pe puntea vasului Propulsoarele incep sa se roteasca si portul ramane incet, incet in urma
-
3 puncte
-
3 puncteCum timpul a trecut ,am ajuns acasa dupa 2 saptamini . Reiau firul calatoriei, din Nea Anchilaos am tot umblat ,pentru ca fiind la 15 km de Volos mi-am permis sa cutreier tinutul argonautilor . Am evitat sa ajung la Tzagarada cu toate ca este renumita pentru paine si asta din cauza drumului ingust si plin de serpentine si copaci . Fiind un drum mai mult turistic nu prea trec camioane sa "tunda" copacii. Asa ca m-am limitat la partea vestica a penisulei vizitind mai multe plaje. ce mi-a placut cel mai mult a fost plaja de la Kala Nera
-
3 puncteDa, am fost zilele trecute, in Lebăda, am ales pt.umbra, 80 lei. Mai ieftin lângă, la Măslinul, cam 55 lei. La Ena 100, cu card fidelitate 80. La Pirivoli la mal 100, la Hanul Piraților 110 parcă, dar pomii sunt mai mici, dar e și mai curat. A fost ok la Lebăda, cat de cât curat la baie, nu foarte aglomerat, și mai ales umbră. Un pic de chiuituri vineri seara și un cuplu care exersa in cort niste poziții noi sâmbătă seara, per total nu foarte deranjant.
-
3 puncte
-
3 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteKavala este construit ca un amfiteatru pe coasta muntelui Simvolo. Asta face ca aproape toate cartierele sa aiba vedere la mare. Exista mai multe districte (cartiere), care de regula poarta numele bisericii din cartier. Cateva exemple ar fi Aghios Gheorghios, Aghios Nicolaos, Aghia Varvara sau Profitis Ilias (profetul Ilie). Cartierele cele mai apropiate de centrul orasului sunt cele mai aglomerate, dar exista si cartiere mai putin aglomerate: Kipupoli, Perighiali (Kara Orman) si Aghios Lucas. Cel mai nou cartier din oras, construit la inceputul anilor 80, a reusit intr-o mare masura sa rezolve problema locuintelor. In prezent doar acest cartier numara peste 20.000 de locuitori In Kavala exista doua porturi. Portul comercial Filipos al II-lea, situat la 5 km Est de Kavala, functioneaza din anul 2006 si este cel de-al doilea cel mai mare port comercial din nordul Greciei, dupa Thesaloniki. Al doilea port al orasului este situat in centrul orasului, a fost construit in 1930 si asigura legaturile spre Thassos, spre insulele din nordul si estul Marii Egee, precum si cu portul Pireu. Adaposteste deasemenea barcile private (pescaresti, iahturi, etc.) La dana lunga a portului acosteaza de multe ori nave mari de croaziera ce transporta o multime de turisti, atrasi de oras cat si de vestigiile antice de la Filippi. In jurul portului din centru exista o multime de magazine cu suveniruri, restaurante, cafenele si taverne
-
2 puncteTraversada dureaza aproximativ o ora si jumatate. La scurt timp dupa plecare, impreuna cu sotia, ma instalez exact in pupa vasului si urmaresc spectacolul oferit de pescarusii ce se hranesc frenetic in siajul navei cu pestisorii, uneori aruncati efectiv din apa, de catre propulsoare In cabina pasagerilor exista un bar de unde poti cumpara bauturi si gustari. In scgimbul a 7 euro ne-am improprietarit cu doua doaze de 330 cl, macar pline cu bere rece! Incepe sa se zareasca si tinta calatoriei noastre Aproape am ajuns si ne pregatim de coborare.
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 punctesi de la mine! O zi cu grade putine ar fi tot ceea ce-mi doresc si va doresc, in momentul asta!
-
2 puncteDin pacate nu mai sunt multe de spus, de duminica seara pana luni la pranz cand am plecat a plouat incountinuu, vant, vreme rece. In afara de vineri noapte in toate celalalte nopti a trebuit sa dau drumul la caldura, e adevarat ca termostatul doar la 1-2 fara vent. Una peste alta a fost o iesire reusita, ne-am reincarcat bateriile chiar daca am prins si vreme rea. Este prima iesire cu noua rulota, s-a comportat f.bine la drum, am scos un consum mediu de 11%. De ceea ce imi era mai teama am scapat si anume cum se va comporta pe teren mai accidentat: am intrat pe lunca bine si am iesit fara probleme, nu am atins nici cu fata nici cu spatele
-
2 puncteDuminica dupa-amiaza a inceput sa se innoreze, apa paraului a devenit tulbure deci erau toate premizele ca sa inceapa ploaia/vantul ceea ce s-a intamplat
-
2 puncteDupa o noapte de sambata/duminica plina de furtuna, traznete, ploaie torentiala, a venit o dimineata de duminica frumoasa, fara vant si cu tempeartura in urcare , atat afara cat si in frigider Sotia mi-a spus ca frigiderul nu mai ingheata in congelator iar in frigider temperatura a ajuns la 19 grade. Ca urmare mi-am suflecat manecile si m-am luat la tranta cu frigiderul Dupa ce l-am rasturnat pe toate partile, l-am pus in pozitii rusinoase am avut neplacuta surprindere ca n-am realizat nimic, nu a mai racit deloc pana la plecare
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncte
-
2 puncteBună ziua comunitate frumoasa și de la Ploiești, după ploaie a venit și . Concediu plăcut și multe poze !
-
2 puncte
-
1 punct
-
1 punct@Mariusradu74 Corect! Atunci nu era nicio problema, acum insa este. Pentru ca intre timp regulamentul forumului a fost imbunatatit ! Am adresat aceasta rugaminte multor membri, al caror nume de utilizator nu mai corespundea si toti au dat curs acestei solicitari! Astept sa faci si tu acelasi lucru. Multumesc, inca o data, anticipat!
-
1 punctPt ce sa modific numele de utilizator,cu acest nume de utilizator m-am inregistrat pe forum la vremea respectiva si nu a fost nici o problema,de ce trebuie sa-l modific dupa 3 ani de zile..?????
-
1 punctSambata dimineata, dupa ce mi-am luat untura de peste (Staropramen la 1 litru) m-am asezat pe un loc deschis si plan si am ridicat terasa deoarece se anunta o zi calduroasa:
-
1 punct
-
1 punctLa multi ani si din partea noastra, sarbatoritilor zilei : @Alin P. , @Nicu Iancu si @DDaniel si sa va mearga din plin alaturi de cei dragi voua!
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punct
-
1 punctViteza de 80-90 km/h e ok. Nu depasiti viteza asta de croaziera pentru ca o data cu viteza apar si problemele, rulota sufera mai mult la viteze mai mari, apar riscuri de accidente. Voiam sa va dau un sfat legat de depasirea/devansarea unui tir sau viceversa... O sa simtiti ceva curenti dubiosi, nu va speriati, o sa va obisnuiti. Mana ferma pe volan si atentie sporita. Drum bun si vant din spate!
-
1 punctSalutare si bine ai venit , problema este ca daca vei merge offcamping , rulotele scurte sunt mai manevrabile pe drumuri off sau cu denivelari foarte mari . Rulotele lungi sunt destul de greu de manevrat, mai ales cand gasesti denivelari mari si trebuie sa rupi tandemul de la cui (sa apese rulota foarte tare pe carlig) la revenire vei atinge cu spatele rulotei , cu picioarele . Bafta la achizitie!
-
Cauta in forum
-
Subiecte de discuţii
-
-
-

