Sionut

Noutati despre drumuri

181 postări în acest subiect de discuţie despre Noutati despre drumuri

Noutati despre drumuri

Sionut

de ieri :

 

VESTEA BUNĂ A ZILEI: LICITAȚIA PENTRU PRIMUL TRONSON DIN A7, CEI 63KM DINTRE AUTOSTRADA A3 (DUMBRAVA) ȘI BUZĂU, TRIMISĂ LA ANAP!

Astăzi a fost încărcată pe sistemul de licitații publice, documentația A7 Ploiești (Dumbrava)-Buzău, pentru validarea de către Agenția Națională de Achiziții Publice. După validarea de către ANAP, licitația va fi publică pe SICAP pentru depunerea de oferte.

Subliniez că licitația este pentru EXECUȚIA LUCRĂRILOR adică efectiv construire. Proiectul tehnic de execuție este deja făcut și parte din documentație. Asta înseamnă că imediat după semnarea contractului, constructorul va putea intra în teren.

Termen de execuție a lucrărilor: 20 de luni

Autostrada este împărțită în 3 loturi:

1) Nod Dumbrava pe A3 București - Ploiești -> Mizil: 21km
2) Mizil - Pietroasele: 28, 35km
3) Pietroasele - Buzău: 13, 90km

Sunt prevăzute 6 noduri rutiere (vedeti planșele pentru amplasare), 42 de poduri/pasaje/viaducte, 4 parcări/spații de servicii și 2 centre de întreținere. Perdele forestiere de-a lungul întregii autostrăzi și stații de încărcare pentru vehicule electrice în spațiile de servicii.

A7 este coloana vertebrală a Moldovei. 320km de la Pașcani pâna la autostrada A3 București-Ploiești (Dumbrava), trecând pe lângă Bacău, Adjud, Focșani și Buzău. A7 este cel mai mare proiect de infrastructură rutieră propus în PNRR.

Ne propunem ca până la sfârșitul verii să scoatem la licitație sectorul Buzău-Focșani, iar până la sfârșitul anului Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani.

#FacemDrumuri #RevoluțiaBuneiGuvernări
CĂTĂLIN DRULĂ Facebook

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sionut

In sfarsit : (A1 : Pitesti - Sibiu )

 

Avem AC pe lot 5 - Astaldi.

LUCRĂRILE POT ÎNCEPE LA AUTOSTRADA A1 PITEȘTI-CURTEA DE ARGEȘ

Cătălin Drulă: Tocmai ce am emis autorizația de construire pentru lotul 5 al autostrăzii Sibiu-Pitești.
Este vorba de un tronson între Curtea de Argeș și Pitești, lung de 30 de km.
Constructorul a început mobilizarea și va demara lucrările în perioada următoare.
Proiectul este unul amplu, care valorează 1, 7 miliarde de lei și cuprinde:
✔️ 13 poduri;
✔️ 3 pasaje;
✔️ un viaduct;
✔️ 3 noduri rutiere la Curtea de Argeș, Băiculești și Bascov;
✔️ 2 spații de servicii, câte unul pe fiecare sens, care vor fi amenajare modern;
✔️ 2 parcări de scurtă durată, de-o parte și de alta a drumului;
✔️ 2 centre de coordonare și întreținere, la Bascov și la Curtea de Argeș.
 

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

PRIMELE EXPROPRIERI PENTRU A7, REALIZATE
Veste bună pentru unul dintre cele mai importante proiecte ale României, Autostrada A7, coloana vertebrală care străbate Moldova de la nord la sud. În ședința de Guvern de astăzi, Executivul a aprobat primele exproprieri din județul Prahova pentru sectorul Ploiești-Buzău, pregătind astfel lucrările în teren pentru cel mai avansat tronson al A7.

Acesta este acum în licitație pentru execuție, iar termenul de depunere a ofertelor este 24 august. Imediat după semnarea contractului, vor începe lucrările în teren, proiectarea fiind deja realizată.

A7 este cel mai mare proiect de infrastructură propus prin PNRR (pentru segmentul Pașcani-Bacău-Focșani-Buzău-A3).

Câteva date despre cum va arăta sectorul Ploiești-Buzău, pe care lucrările vor dura maximum 20 de luni:
➡️ lungime - 63 km;
➡️ 6 noduri rutiere;
➡️ 160 de ha de perdele forestiere;
➡️ 42 de poduri + pasaje;
➡️ 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Ca pași următori pentru A7, în perioada imediat următoare vom începe să lansăm progresiv licitațiile și pentru restul sectoarelor, până la final de an: Buzău-Focșani, Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani.

La nord de Pașcani, Compania de drumuri a anunțat recent, în urma finalizării Analizei Multicriteriale de traseu și studiului de trafic preliminar:
▶️ că tronsonul Pașcani - Suceava va fi construit la profil de autostradă,
▶️ iar Suceava - Siret, la profil de autostradă, respectiv drum expres de la intersecția DN2H până la graniță.

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

si una nasoala pentru Bucuresteni si nu numai :

 

"Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 – DN7 si DN2-A2, Lotul 1, Sector A1 (km 55 +465) – DN7 (KM 64+160) – Rest de executat"

 

Astazi a fost lansata licitatia [CN1029952] "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 – DN7 si DN2-A2, Lotul 1, Sector A1 (km 55 +465) – DN7 (KM 64+160) – Rest de executat".

Valoare estimata: 40.824.174, 92 RON fara TVA

Durata contractului: "72 luni si cuprinde: 12 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor"


Astazi a fost termenul pentru depunerea ofertelor, dar licitatia a fost anulata automat pentru ca nu s-a depus nici o oferta.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

AVANS BUN PE ȘANTIERUL A3 TRANSILVANIA DINTRE TÂRGU MUREȘ ȘI AEROPORT
Se lucrează bine pe autostrada care va face conexiunea dintre Tg. Mureș și aeroportul acestui oraș, ca dovadă că stadiul lucrărilor a ajuns acum la peste 70%.

Segmentul de aproximativ 10 km face parte din Autostrada Transilvania Tg. Mureș - Cluj Napoca - Oradea. Aici se fac lucrări pe toate fronturile:
➡️ se așterne stratul final de uzură;
➡️ se lucrează la finalizarea podurilor și pasajelor (sunt 9, în total);
➡️ și la semi-nodul rutier de la Ungheni + cele 2 sensuri giratorii prin care proiectul se conectează la Municipiul Tg. Mureș.

Proiectul început în iulie 2020 va fi gata până la finalul anului - îmbucurător, înainte de termen.

📷: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

DX12 - Craiova - Pitesti :

 

ASTĂZI S-A SEMNAT CONTRACTUL PENTRU ULTIMUL TRONSON DIN DRUMUL EXPRES CRAIOVA-PITEȘTI
Am participat astăzi la sediul CNAIR la semnarea contractului dintre Compania de drumuri și câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția lotului 4, grupul de firme UMB.
Același antreprenor lucrează excelent pe tronsoanele 2 și 3 ale drumului expres și mă aștept ca ritmul să fie similar și pe acest segment din DX12.
Ca termene contractuale, avem 12 luni pentru proiectare și 24 pentru execuția celor 31, 8 km ai lotului dintre Colonești și Pitești.
Câteva date despre acest sector:
➡️ va cuprinde 30 de structuri cu lungimea totală de 1.680 de metri (14 pasaje și 16 poduri);
➡️ acestora li se adaugă 28 de podețe;
➡️ va avea 2 noduri rutiere: la Podul Broșteni (pentru legătura cu DN65A și DN65), respectiv la Catanele (pentru legătura cu A1);
➡️ este prevăzută o bază de întreținere și deszăpezire la Oarja;
➡️ vor exista două spații de parcare/servicii, amplasate de-o parte și de alta a drumului.

 

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗠𝗶𝗵𝗮𝗶𝗹𝗲𝘀𝘁𝗶 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝗳𝗼𝗹𝗼𝘀𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗹𝗮 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝟭𝟱 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟭

Am fost ieri după-amiază pe șantierul Centurii Mihăilești. Având în vedere situația din teren, precum și angajamentul antreprenorului, am încredere să anunț că și această lucrare va fi finalizată înainte de termen, cu mai bine de 3 luni mai devreme.
Acum se execută stratul de uzură pe toată suprafața carosabilului, se lucrează la finisarea taluzurilor pe zona pasajului denivelat, cele două giratorii ale lucrării se află în stadiul final, se lucrează la finalizarea sistemului de iluminat al celor 2 parcări, precum și la sistemul de preluare a apelor pluviale.

𝗦𝗰𝘂𝗿𝘁 𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗰
𝟮𝟱 𝘀𝗲𝗽𝘁𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬 
Proiectul a fost deblocat și au fost depuse ofertele pentru construcția șoselei de centură Mihăilești
𝟭𝟮 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬
A fost desemnat câștigătorul, respectiv compania VIAROM Construct
𝟭 𝗺𝗮𝗿𝘁𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟭
Au început lucrările.

 

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru Negru

Greu de crezut , trec zilnic de 3-4 ori pe acolo . de fo 2 saptamani se lucreaza in ralanti .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

Bucuresti : Acum aproximativ o ora, s-a deschis Pasajul Mogosoaia de pe centura .

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

"𝗜𝗻𝗰𝗲𝗽𝗲 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗽𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗜𝗜 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱

Au început activitățile de pregătire a șantierului, în vederea demarării lucrărilor pe primul lot al Autostrăzii Bucureștiului, pe zona de Nord.

La data de 17 mai 2021 a fost semnat contractul cu asocierea de firme românești care a câștigat licitația, respectiv Asocierea SA&PE Construct - Spedition UMB – Tehnostrade, iar ordinul de începere a lucrărilor de proiectare a fost emis la data 16 august 2021.

Este vorba despre 𝟭𝟵 𝗸𝗺, între 𝗗𝗡𝟭 #𝗖𝗼𝗿𝗯𝗲𝗮𝗻𝗰𝗮 și 𝗗𝗡𝟮 #𝗔𝗳𝘂𝗺𝗮𝘁𝗶, unde autostrada va avea 2 noduri rutiere și 10 poduri și pasaje.

Contractul are o valoare de 831, 9 milioane lei, fără TVA.

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

𝗔𝗺 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘀𝗶 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰 (𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀) 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶
Ofertantul desemnat câștigător este PORR CONSTRUCT, iar contractul a putut fi semnat după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor – CNSC a respins contestația formulată de către un ofertant cu privire la Raportul procedurii de atribuire.
Traseul autostrăzii Sibiu-Pitești pe Secțiunea 4, Tigveni – Curtea de Argeș, are o lungime de circa 10 km și este format din 2 tronsoane.  În total, pe Secțiunea 4 vor fi 13 lucrări de artă, dintre care 12 poduri, pasaje și viaducte, cel mai lung viaduct fiind de 630 de metri. Cea mai dificilă lucrare va fi tunelul de la Momaia, cu o lungime de 1, 3 km.
Valoarea contractului este de 1, 6 miliarde de lei fără TVA, iar durata este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor.
📌 Autostrada Sibiu - Pitești va avea o lungime de 122 de km, este împărțită în 5 secțiuni, va lega Centrul și Vestul României de rețeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European.
 

 

Constructorul e foarte ok. Termenul e insa mare . Sa ne vedem pe ea prin 2027 :)

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Lungu Marin

Un lucru bun pt Tara

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Doru Negru
La 9/23/2021 la 16:02, Sionut a scris:

𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗠𝗶𝗵𝗮𝗶𝗹𝗲𝘀𝘁𝗶 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝗳𝗼𝗹𝗼𝘀𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗹𝗮 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝟭𝟱 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟭

Am fost ieri după-amiază pe șantierul Centurii Mihăilești. Având în vedere situația din teren, precum și angajamentul antreprenorului, am încredere să anunț că și această lucrare va fi finalizată înainte de termen, cu mai bine de 3 luni mai devreme.
Acum se execută stratul de uzură pe toată suprafața carosabilului, se lucrează la finisarea taluzurilor pe zona pasajului denivelat, cele două giratorii ale lucrării se află în stadiul final, se lucrează la finalizarea sistemului de iluminat al celor 2 parcări, precum și la sistemul de preluare a apelor pluviale.

𝗦𝗰𝘂𝗿𝘁 𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗰
𝟮𝟱 𝘀𝗲𝗽𝘁𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬 
Proiectul a fost deblocat și au fost depuse ofertele pentru construcția șoselei de centură Mihăilești
𝟭𝟮 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬
A fost desemnat câștigătorul, respectiv compania VIAROM Construct
𝟭 𝗺𝗮𝗿𝘁𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟭
Au început lucrările.

 

 

 

Asa cum spune-am , inca nu se tin de cuvant , 16.11 si tot mosmondesc la ea .

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut
La 11/16/2021 la 17:13, Doru Negru a scris:

 

Asa cum spune-am , inca nu se tin de cuvant , 16.11 si tot mosmondesc la ea .

Anuntse-ra 17 .11 ca ii dau drumul dar nu s-au incadrat ; cred ca de 1 Dec traditional ii vor da drumul ; mai ales ca nici cu A10 lotul 2 nu se incadreaza pe 01 Dec .

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Odata cu schimbarea politica din zilele astea, @Sionut vei anunta din ce in ce mai rar noutati... Din pacate...

Oricum, felicitari pentru efortul depus, fie doar si prin urmarirea subiectului pe cine stie cate surse de informatie. Pentru mine sunt de folos!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

Vineri, 26 noiembrie, se deschide circulatia pe varianta Mihailesti.
Ionel Scriosteanu - Facebook  

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

Salut, cred ca ati aflat, s-a dat Drumul si pe A10 lot 2, deocamdata cu restrictiii .

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

S-a deschis azi si bucara Tg Mures-Ungheni, pe A3, 5 km de autostrada si 5 km drum de legatura . Constructorul a (Strabag) a terminat cu cateva luni inainte de termenul contractual.  Drumuri bune !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut
1 minut în urmă, Sionut a scris:

scuze dublura

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

mai veche un pic, dar au fost multe sarmale :)  

 

Turcii de la Mapa-Cengiz vor construi tronsonul A1 Boița-Cornetu. Astăzi, CNAIR a anunțat câștigătorul licitației pentru Secțiunea 2 din #AutostradaSibiuPitești. Harta interactivă: https://bit.ly/3zdksDK.

Este, de departe, cel mai greu lot de autostradă atribuit vreodată de CNAIR: 31, 33 km lungime, în jur de 50 de poduri și viaducte, 7 tuneluri din care cel mai mare de 1, 6 km (Câineni), dar și 3 spații de servicii și un ecoduct (supratraversare pentru animale, zona Lazaret).

Durata de proiectare este 18 luni și execuția 4 ani și 2 luni. Suma? 4, 25 miliarde de lei fără TVA, aproximativ 910 milioane euro. Contractul va fi semnat în curând, nefiind vorba de contestații, turcii fiind singurii care au depus ofertă.

Rămâne de văzut dacă antreprenorii Mapa și Cengiz, cu un portofoliu impresionant în Turcia și la nivel internațional,  vor reuși să se descurce la primul lor proiect în hățișul birocratic românesc, cu lucrări extrem de complexe, cu zero infrastructură și know-how în țara noastră și mai ales pe un proiect cu o documentație tehnică lacunară, riscurile alungând ceilalți 5 constructori pre-calificați selectați de CNAIR.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

Despre spatii de servicii (e postarea unui fost component al guvernului anterior =cel din primavara). Eu cred ca e utila :

 

Legat de concesionarea spațiilor de servicii, am mai scris în trecut pe thread-ul dedicat, dar reiau și aici fiindcă e mai vizibil.

În martie 2021 s-au semnat la CNAIR contractele de concesiune pentru 13 perechi de spații de servicii de pe autostrăzile existente (A1 Pecica, Arad-Timișoara, Giarmata, Recaș, Traian Vuia, Făget, Ilia, Orăștie, Pianu, Cristian, Pitești și A2 Murfatlar).

În iulie 2021 s-au predat amplasamentele către câștigători (Mol și Rompetrol), care au la dispoziție conform contractului 12 luni pentru realizarea lucrărilor. Se vor executa ca dotări minime toalete, stație de distribuție carburant și încărcare vehicule electrice, spațiu comercial, snack bar.

Concesionarii pot propune și servicii suplimentare (gen hotel, motel, parcare securizată etc), e la latitudinea lor. Durata contractului e de 20 de ani, se va plăti o redevență anuală către CNAIR de către concesionari, fie o valoare minimă (67 milioane pe an), fie un procent din încasări (dacă e peste 67 de milioane).

În prezent ne aflăm în acel interval de un an pentru execuția lucrărilor, după cum au putut observa și o parte din colegi, în maxim 6 luni ar trebui să ne bucurăm de cele 13 perechi de spații de servicii utilate corespunzător.

În plus, tot anul trecut am avut o serie de discuții cu CNAIR în sensul concesionării și altor spații de servicii de pe autostrăzile aflate în circulație. S-a lucrat în vară la studiul de fundamentare pentru următorul pachet de 12 perechi, în septembrie când am plecat era aproape gata. Într-un final au lansat licitația la final de decembrie.

E vorba despre spațiile de pe A1 Miercurea Sibiului, A3 Bucureşti-Ploieşti, A3 Mureş, A3 Turda-Gilău, A3 Oradea, A4 Constanţa, A10 Aiud, respectiv parcările de pe centurile Craiova, Suceava şi Braşov.

Lăsând modestia la o parte, pot spune foarte clar că A3 București-Ploiești și A3 Turda-Gilău (cred că toți care citesc mesajul ăsta sunt de acord cât sunt de importante) nu ar fi fost în pachetul acesta scos la licitație dacă nu ne-am fi luptat direct cu birocrația și cu inerția de la stat. Iar tot pachetul general nu ar fi fost încă licitat.

Să sperăm că merge bine licitația și cu un decalaj de circa un an față de primul pachet de spatii vom avea și în aceste 12 perechi de spații servicii civilizate.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

A1- 07 Februarie :

 

API pe Facebook

Astăzi s-a semnat contractul pentru Autostrada Sibiu-Pitești Secțiunea 2. Este cel mai complex și scump proiect de infrastructură rutieră din istoria țării: 31, 33 km prin "creierii munților", pe Valea Oltului între Boița și Cornetu. Harta interactivă: https://bit.ly/3zdksDK.

Suma? 4, 25 miliarde de lei fără TVA, aproximativ 860 milioane euro la cursul actual. Constructorii? Turcii de la Mapa și Cengiz, ambii fiind la prima lor experiență în România.

Câteva cifre: 31, 33 km lungime, în jur de 50 de poduri și viaducte, 7 tuneluri din care cel mai mare este de 1, 6 km (Câineni), dar și 3 spații de servicii și un ecoduct (supratraversare pentru animale, zona Lazaret).

Le ținem pumnii turcilor, chiar dacă suntem extrem de rezervați cu privire la termenele contractuale: 18 luni proiectare plus 4 ani și 2 luni execuție. Motivele? Documentația tehnică lacunară, veșnicele probleme nerezolvate (de exemplu CNAIR nu a finalizat licitația de exproprieri și suprafețe de pădure aflate pe traseu) dar și...

... antreprenorii Mapa și Cengiz, cu un portofoliu impresionant la ei în țară și la nivel internațional, care vor fi nevoiți să se descurce în hățișul nostru birocratic și să facă în teren lucrări extrem de complexe, cu zero infrastructură și know-how în România, pe o autostradă cu riscuri enorme tehnice și financiare care a alungat ceilalți 5 constructori pre-calificați selectați de CNAIR.

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

Deci avem ASTALDI pe lotul 3!

A fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 din Autostrada Sibiu-Pitești!
Parte a tronsonului care traversează Carpații, Secțiunea Cornetu-Tigveni are o lungime de 37, 4 km:
- Perioada contractuală de proiectare este de 12 luni
- Perioada pentru construcție este de 45 de luni.
Mai clar: lucrările trebuie să fie finalizate în 4 ani și 9 luni de la data semnării contractului.
Asocierea italiano-română care a câștigat acest contract (finanțat din fonduri europene), cu suma de 5, 323 miliarde de lei (fără TVA), trebuie să construiască pe traseul Secțiunii 3:
- 95 de poduri și pasaje
- 1 tunel cu două galerii independente (în lungime de 1, 7 km fiecare galerie)
- 1 Nod rutier la Cornetu
- 1 Nod rutier la Văleni
- 1 Ecoduct în zona localității Călinești
Autostrada Sibiu - Piteşti, cu o lungime de peste 122 de km, este împărțită în 5 Secțiuni, dintre care 4 au deja contracte semnate:
Secțiunea 1: Sibiu – Boița (14, 15 km), se află în execuție și are ca termen contractual de finalizare anul 2023.
Secțiunea 2: Boița – Cornetu (31, 33 km), se află în faza de proiectare. Termenul contractual pentru finalizarea acestei secțiuni (parte a Tronsonului care traversează munții) este 2027.
Secțiunea 4: Tigveni - Curtea de Argeș (9, 86 km) se află în etapa de proiectare  și trebuie finalizată în anul 2027, potrivit contractului.
Secțiunea 5: Curtea de Argeș – Pitești (30, 35 km) este în faza de execuție și trebuie finalizată în anul 2025.
Autostrada Sibiu-Pitești, parte a Coridorului 4 Paneuropean (Rin-Dunăre) va conecta Centrul şi Vestul României cu reţeaua europeană de autostrăzi.

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sionut

Se ridică restricțiile de circulație pe Podul de la Cernavodă

Marți, 07.06.2022, începând cu ora 14:00, vor fi ridicate integral restricțiile de circulație pe Podul peste Dunăre de la Cernavodă, situat pe Autostrada A2, între km 155+415 - km 161+479.
Astfel, pe întreaga perioadă a sezonului estival, se va circula pe ambele căi de rulare.

În toamnă, după încheierea sezonului estival, va continua următoarea etapă a lucrărilor de reabilitare a podului.
Ne cerem scuze participanților la trafic pentru disconfortul creat pe fondul execuției lucrărilor de reabilitare a podului, dar acestea nu pot fi realizate decât prin închiderea parțială a circulației, conducătorii auto având la dispoziție alternative de deplasare pe rutele vechi.

Reamintim conducătorilor auto că viteza legală pe pod este de 80 de km/h.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.