Ovidiu Gavrila

Opel Crossland X 1.2 ECOTEC Turbo (110 Hp)

32 postări în acest subiect de discuţie despre Opel Crossland X 1.2 ECOTEC Turbo (110 Hp)

Opel Crossland X 1.2 ECOTEC Turbo (110 Hp)

Ovidiu Gavrila

Salutare,

 

Nu am avut niciodata rulota...nici nu am urcat intruna vreodata...dar de vreo cateva luni mi-a casunat sa imi iau :default_big_grin:

 

Drept pentru care astazi o sa merg sa vad una, pe care sper sa o si iau: a fost adusa din Italia, recent de un prieten pentru fetita lui (care a refuzat-o cum a vazut-o :)) ) si acum sta pe liber. A luat o cu 3750 EUR de acolo si cere 3000 acum pe ea. Nu stiu absolut nimic despre ea: nume, dotari etc...doar ca este din 2002.

 

Acum, trebuie sa imi pregatesc masina pentru a transpota rulota: un Opel Crossland, cu motor 1.2 si 110 cai.

 

Opel Crossland X 1.2 ECOTEC Turbo (110 Hp)

How much power? 110 hp, 205 Nm

What is the engine size? 1.2 l 1199 cm3

How many cylinders? 3, Inline

How long is this vehicle?    4212 mm
How wide is the vehicle?    1765 mm
What is the curb weigh?    1170 kg
What is the gross weigh?    1770 kg

 

Imi puteti recomanda ce carlig de remorcare sa aleg? Pe siteul asta am gasit 5 modele cu preturi de la 600 la 1200 de RON. Pe langa carlig, de ce altceva mai am nevoie? Am vazut instalație electrică standard cu kit 7 pini, dar si altele cu 13 pini + instalația electrică speciala cu modul de protectie CAN-BUS...astea trebuie comandate separat de carlig?
https://www.autogedal.ro/carlige-de-remorcare/opel/crossland-x.html

 

Cam ce greutate maxima ar putea tracta masina? Am doar B-ul...

 

Masina arata ca cea din imaginea de mai jos:

 

opel-crossland-x_3953_22.jpg

 

Cargligul de pe siteul Opel arata asa:

 

image.png.aa95acf1153ae64534a4c82ccbc121a7.png

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

NRLaurentiu

Salut,  @Ovidiu Gavrila!

 

Cam cat "trage" masina scrie in carte si talon. S-ar putea sa ai o "surpriza"! Nu-mi exprim parerea despre motorizarea pe care o ai pentru ca as starni polemici, desi pe hartie "suna bine": 110 CP si 205 Nm (la ce turatie?)

 

Inainte de a face pasul, intereseaza-te de specificatiile rulotei si vezi daca s-ar incadra cu ce ai tu... a ne cere sa ne dam cu parerea... e loterie!

 

In ce priveste carligul (si priza) ai cam doua variante rezonabile dpdv al pretului:

1. iei carlig fabricat de o terta firma - varianta ieftina, iar daca te pricepi sa-l montezi iesi bine si pentru pasul 2:

2. instalatie electrica originala pentru priza cu 13 pini - costisitoare.

Ar mai fi si varianta 3: sa iei priza cu 13 pini si cablu cu 13 fire si cuplezi direct la firele de la stopuri. In acest caz nu stiu daca vor aparea erori in bord referitoare la instalatia electrica. Eventual schimbi becurile de semnalizare ale rulotei cu unele cu LED, insa nu stiu daca varianta asta elimina erorile.

A, exista si varianta 4: sa iei carlig si instalatie originale Opel si sa le montezi in service, insa costurile sunt pe masura.

 

Cam cu atat te pot ajuta eu, succes!

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Gavrila
6 minute în urmă, NRLaurentiu a scris:

Cam cat "trage" masina scrie in carte si talon. S-ar putea sa ai o "surpriza"! Nu-mi exprim parerea despre motorizarea pe care o ai pentru ca as starni polemici, desi pe hartie "suna bine": 110 CP si 205 Nm (la ce turatie?)

 

Engine specs

Power 110 hp @ 5500 rpm.

Torque 205 Nm @ 1500 rpm.

Masina e la sotie acum. O sa ma uit pe seara ce specifica in carte legat de cat poate trage maxim masina.

 

Legat de rulota, tot in seara asta o sa am si specificatiile complete, dupa ce o vad...

 

Legat de carlig, nu o sa il iau direct de la Opel (din cauza costului cu siguranta mai mare)...am un prieten bun cu un service si o sa mi-l monteze el (pe o suma modica...zice ca trebuie data bara spate jos, eventul si decupat putin din bara...)

Carligele pe care le-am gasit pe net sunt aftermarket...nu sunt originale. Asta - https://www.autogedal.ro/carlige-de-remorcare/opel/crossland-x/carlig-remorcare-opel-crossland-x.html - este 1032 de lei. Acum nu stiu daca este suficienta instalația electrică standard cu kit 7 pini sau trebuie achizitionata separat alta cu 13 pini (nu ma pricep ce trebuie pentru rulota...si care sunt diferentele).

 

Altfel, nu cred ca merge sa pun alt carlig, mai ieftin, facut pentru alte masini (cred ca puntea care sustine carligul nu intra oriunde/oricum).

 

Autoturism

Marca autoturismului: Opel

Modelul autoturismului: Crossland X

Gama autoturismului: SUV, Crossover (P17)

An de fabricaţie al autoturismului: 2017-prezent

 

Cârlig de remorcare

Tip: demontabil automat cu clema

Omologarea: EU si RAR

Producător: Galia

Greutatea maximă a remorcii: 1200 kg

Sarcina verticală maximă a bilei: 60 kg

Greutatea cârligului de remorcare: 19 kg

Decupaj în bara de protecţie: da, nu este vizibil

Demontarea barei de protecţie la montare: da

 

Durata montării: 2h

Observatie

Instalația electrică standard cu kit 7 pini este inclusă în preţul cârligului de remorcare.

Instalația electrică speciala cu modul de protectie CAN-BUS nu este inclusă în preţul cârligului de remorcare şi necesită comandarea separată a acesteia.

 

image.png.6abbb664984094d5b1219976a4c35bd6.png

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Fara sa știi masa maxima a rulotei, masa maxima de tractare și masa maxima a ansamblului, e ca și cum ai da cu banul!
În ceea ce privește cârligul (dacă îmi este permis sa îmi dau cu părerea ca doar na, e sport național la noi), fa un efort și pune original Opel!

Dai un leu în plus acum, dar te scutești de probleme în viitor. Am un Opel de 10 ani și vorbesc din experienta, iar dacă ți se pare mult gândește-te ca eu am plătit 3000€ cârligul (nu pe Opel căci nu tractez cu el)
Priza musai cu 13 pini  vine din Italia și în 2002 aveau toate 13 pini deci cu 7 nu ai ce face.
Cum spuneam nu știu despre ce rulota este vorba, dar ma întreb cine cumpără cu 3, 75 lei și vinde cu 3 lei? Doar cine vrea sa se scape de ceva foarte repede, altfel ma doare sa îți dau "anunțul" ca Moș Crăciun nu există

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Gavrila

Revin cu datele din cartea masinii...Sa inteleg ca greutatea rulotei nu trebuie sa fie mai mare 840 de kg?!

Altfel, i s-a intamplat cuiva de aici sa il opreasca si sa ii ceara ambele carti? Sa verifice daca greutatea rulotei este mai mare decat greutatea maxima admisa din carte?

 

3fa8fdae-161a-4de0-aa08-06e5bdecfb84.jpg.846b4e96c6c3143270c53c6b9c67a27a.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Gavrila
44 minute în urmă, Raul G a scris:

Fara a știi masa maxima a rulotei, masa maxima de tractare și masa maxima a ansamblului e ca și cum am da cu banul.
În ceea ce privește cârligul, dacă îmi este permis sa îmi dau cu părerea, ca doar na e sport național la noi, fa un efort și pune cel original Opel, dai un leu în plus acum, dar te scutești de probleme în viitor. Am un Opel de 10 ani și vorbesc din experienta, iar dacă ți se pare mult gândește-te ca eu am plătit 3000€ cârligul (nu pe Opel căci nu tratez cu el)
Priza musai cu 13 pini, vine din Italia și în 2002 aveau toate 13 pini deci cu 7 nu ai ce face.
Cum spunem nu știu despre ce rulota este vorba, dar ma întreb cine cumpără cu 3, 75 lei și vinde cu 3 lei? Doar cine vrea sa se scape de ceva foarte repede, altfel ma doare sa îți dau "anunțul" ca Moș Crăciun nu există emoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.png

 

Am sunat la Opel Craiova sa imi faca oferta pentru carlig remorcare + priza cu 13 pini...au zis ca ma suna ei...Sa vad ce pret ofera si sa compar cu cat m-ar costa varianta net+service prieten (1000 + vreo 300 priza + spaga mecanicului si a electricianului; cu totul cred ca ma duce la vreo 1600 de lei).

Daca e pe acolo oferta celor de la Opel, o sa merg la ei.

Altfel, prietenul a luat rulota pentru fetita lui de 4 ani (merge des in Italia, cu businessul), care cand a vazut o nu a mai fost asa incantata si acum o da sa scape de ea (nu a folosit-o deloc pana la urma)...nu cauta sa faca o afacere din asta...

 

O sa pun ceva poze diseara, dupa ce o vad...sper doar sa se incadreze in 840 de kg, cat vad ca scrie in cartea masinii...Altfel, mi se pare cam riscant sa plec cu ea la drum, fara sa fiu in regula.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Exact, 840 kg
Nu este nevoie sa fii cântărit, dacă MMA a rulotei este mai mare decât cea admisa în talonul mașinii circuli în afara legii, iar în caz de accident asigurarea nu plătește un şfanț.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
în urmă cu 3 ore, Raul G a scris:

Exact, 840 kg
Nu este nevoie sa fii cântărit, dacă MMA a rulotei este mai mare decât cea admisa în talonul mașinii circuli în afara legii, iar în caz de accident asigurarea nu plătește un şfanț.

 

Plus ca masinii, pardon, motorului n-o sa-i placa sa traga mai mult decat ii e scris! :)

 

Dupa cum am spus mai devreme, aceasta este surpriza si-mi pare rau ca s-a adeverit. Cu acel motor, desi masina arata bine, n-o sa faci treaba.

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

Salut, @Ovidiu Gavrila Daca nu vrei să folosești utilitățile rulotei in mers poți să pui  mufa cu 7 pini. Depinde și ce mufa are rulota(daca are cu 13, pui tot 13). Iar modulul can bus îți trebuie sigur pentru că e mașina noua, are multa electronică și o sa aiba erori. Vezi că la punctul de cuplare are 50 kg(in Romania nu verifică nimeni)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Gavrila

Asaa...revin cu noi informatii! :D

In primul rand, va multumesc tuturor pentru pareri. Chiar imi sunt de folos, intrucat nu stiu absolut nimic despre domeniul asta (de profesie economist)...

 

Am vazut rulota astazi, din pacate cred ca depaseste masa maxim admisa (desi este neclar...). Nu este din Italia, cum gresit am inteles, este din Anglia.

Cred ca masa ei este 1140 - 190 = 950 kg, cu 110 kg peste masa maxim admisa conform cartii masinii (a doua masina este un Mini Cooper, a treia un Peugeot 206 CC si a patra o Corsa 1.2...deci tot saracul Crossland o sa trebuiasca sa o traga).

5d963648f24b3_WhatsAppImage2019-10-03at20_51_28.jpeg.cc24c80d6135c23d2b381cfc8f005aa2.jpeg5d9636ecb4144_WhatsAppImage2019-10-03at20_51_52.jpeg.0e29338e8fa3afcb3b17d50a1f9cd8ee.jpeg

 

Prima mea intrebare: exista vreo mica sansa sa merg sa vorbesc cu cineva la RAR sa imi treaca in cartea rulotei de mai sus 840 de kg? :default_big_grin: Sau e exclus?

 

în urmă cu 1 oră, NRLaurentiu a scris:

 

Dupa cum am spus mai devreme, aceasta este surpriza si-mi pare rau ca s-a adeverit. Cu acel motor, desi masina arata bine, n-o sa faci treaba.

 

Motorul nu-i grozav, dar era singurul pe benzina la modelul asta si masina am luat-o din alte ratiuni, la momentul respectiv, altele decat rulota. :))) Cred ca totusi daca gasesc una de pana in 840 de kg va face fata...am vazut multe rulote pe drumurile din Ro/Europa si nu erau tractate de tancuri, totusi. :))

 

acum o oră, Adam Adrian a scris:

Salut, @Ovidiu Gavrila Daca nu vrei să folosești utilitățile rulotei in mers poți să pui  mufa cu 7 pini. Depinde și ce mufa are rulota(daca are cu 13, pui tot 13). Iar modulul can bus îți trebuie sigur pentru că e mașina noua, are multa electronică și o sa aiba erori. Vezi că la punctul de cuplare are 50 kg(in Romania nu verifică nimeni)

 

Cred ca pana la urma in primul rand o sa iau cele 2 accesorii:


https://www.autogedal.ro/carlige-de-remorcare/opel/crossland-x/carlig-remorcare-opel-crossland-x-5067.html - 612 RON 

Greutatea maximă a remorcii: 840 kg

Sarcina verticală maximă a bilei: 55 kg

https://www.autogedal.ro/accesorii-pentru-carlige-remorcare/kituri-electrice/instalatie-electrica-speciala-unikit-3-cu-13-pini.html - 330 RON

Instalatie electrica pentru carlig de remorcare cu modul can-bus si priza 13 pini cu functie de deconectare lampa ceata.

 

Astea 2 sunt suficiente @Adam Adrian? O sa le comand curand si merg la service-ul unui prieten sa le monteze, urmand sa caut o rulota cu greutatea mai mica de 840 de kg...

Altfel, zici ca punctul de cuplare are 50 kg...Nu prea stiu despre ce e vorba :default_big_grin: "Fiarele" alea 2 de mai sus sunt ok?

 

Scuze pentru postarea lunga...dar am multe nelamuriri. In mintea mea, cand mi-a rasarit ideea era totul foarte simplu: cumpar o rulota, o leg cu o sarma de masina si am plecat la munte cu ea...in 2-3 ore :)) Pare ca e putin mai complicat de atat... :(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian
9 minute în urmă, Ovidiu Gavrila a scris:

Sarcina verticală maximă a bilei: 55 kg

Asta e punctul de cuplare(adică cu ce greutate apasă proțapul rulotei pe cârligul mașinii).La instalare sa monteze plusul direct la baterie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Ovidiu Gavrila, fara sa incerc sa te dezumflu, nu prea ai multe optiuni de rulote cu greutatea mai mica sau egala cu 840 kg, cel putin nu ieftine, la 3.000 Euro.

Ca sa te documentezi/inspiri, iti las un link catre un site polonez care produce doua modele de rulota cu greutate mica (MMA = 750 Kg). Apropo, rulota englezeasca are MMA = 1.140 Kg. Aceaasta este greutatea pe care trebuie s-o ai in vedere si este trecuta si in talon, iar politistul nu sta sa caute informatia, o vede direct!

 

în urmă cu 11 ore, Ovidiu Gavrila a scris:

[...]

Cred ca totusi daca gasesc una de pana in 840 de kg va face fata...am vazut multe rulote pe drumurile din Ro/Europa si nu erau tractate de tancuri, totusi. :))

[...]

 

Vezi ansamblul meu din semnatura? Ti se pare tanc? :)

 

Carligul si instalatia electrica sunt bune si ieftine, insa trebuie sa fii constient ca daca faci investitia asta, vei putea trage numai o rulota mica! Deci, gandeste-te bine inainte de a face pasul!

Varianta aleasa pentru instalatie, este pur si simplu o legare la firele din spate, avand in plus acel modul de anulare a erorii de bec (ars sau cu scurt). Instalatia aceasta nu este una care sa "imite" instalatia originala, cea care face ca masina sa stie ca are ceva legat in spate si-ti apare in instrumentele de bord un simbol verde de carlig. Iar pentru asa ceva, trei milioane mie mi se par multe... Ai putea cumpara o priza simpla cu 13 pini, iar rulotei ii schimbi becurile cu incandescenta de la semnalizarea rutiera cu unele cu LED. Asa iesi mult mai ieftin.

Modulul CAN-BUS din masina (impropriu zis asa, dar in fine) masoara pur si simplu rezistenta de pe fiecare circuit in parte. Daca este mai mare decat o valoare predefinita, considera ca exista un scurt. Similar, daca e mai mica, considera ca s-a ars un bec. Si intr-un caz si in celalalt, va semnaliza in bord prezenta erorii. Daca masina are becuri cu incandescenta, la care atasezi firele pentru rulota si rulota are becuri LED, este posibil ca rezistenta suplimentara din circuit sa nu declanseze CAN-BUS-ul sa afiseze erori. In orice caz, sa nu iei becuri LED cu anulare de eroare CAN-BUS! Atunci va fi ca si cum ai avea becuri cu incandescenta la rulota si CAN-BUS-ul masinii va "simti" cresterea rezistentei in circuite si... vei avea eroare in continuare si te vei intreba "de ce"!

 

Bafta!

 

Later edit: atasez si o poza cu "mititica" amintita mai sus:

 

5d96e1a40a3b6_EulatargcuNiewiadowN126NT.jpg.48380d245feb6d63318bedfc27af27c7.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Gavrila

M au sunat si cei de la Plus Auto Craiova.

Pretul carligului cu intalatie electrica + montaj este de 3.000 de RON versus 1.200 RON (daca comand eu piesele si le montez la serviceul unui prieten).

Cred ca o sa merg pe a doua varianta.

 

In privinta rulotei o sa ma uit prin anunturi de una cu greutatea de maxim 840 de kg.

Imi puteti confirma, va rog, ca 840 kg trebuie sa fie greutatea rulotei goala si nu masa maxima (rulota cu incarcatura)?

Altfel, daca nu gasesc nimic intern, intentionez sa fac un drum prin decembrie pana in Germania/Olanda/Belgia, sa caut prin cateva parcuri.

Ce tara/parc recomandati?

Aaa, si o sa mai cresc bugetul pana la un 4.500-5.000 EUR.

Credeti ca gasesc ceva acceptabil la banii astia si cu greutatea sub 840?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Baetu

E normal pretul ala , vine instalatie originala, priza cu 13 pini, si soft. Eu la un volvo am dat 350 ron numai pentru soft . 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Gavrila
9 minute în urmă, Cristian Baetu a scris:

E normal pretul ala , vine instalatie originala, priza cu 13 pini, si soft. Eu la un volvo am dat 350 ron numai pentru soft . 

E normal, dar e aproape triplu fata de cumparatul/montatul pe cont propriu...Daca mai iau in calcul si o zi de concediu sa merg in Craiova, din Slatina...

Pana la urma daca iau o rulota de 840 de kg, pe care o suporta si masina si carligul...ce se poate intampla rau?!)

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raruta Florin

Cred ca faci prea multe compromisuri legat de o rulota usoara si implicit mica. Vezi daca la RAR poate fi omologata pentru o greutate mai mare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I
în urmă cu 2 ore, Ovidiu Gavrila a scris:

Imi puteti confirma, va rog, ca 840 kg trebuie sa fie greutatea rulotei goala si nu masa maxima (rulota cu incarcatura)?

Tu singur ai pus, cateva postari mai sus , datele tehnice ale auto - masa maxima remorcabila cu dispozitiv de franare - 840 kg.

Asta inseamna o rulota cu MMA ( masa maxima admisa) max 840 kg

Problema ca nu prea se mai fabrica rulote atat de usoare, ori te uiti la ce ti-a sugerat @NRLaurentiu mai sus ori cauti singur altceva in categoria respectiva.

 

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Nu pricep ce nu e clar: masina este total nepotrivita pentru tractare, are o structura usoara si se face acordeon daca tractezi cu ea. Iti inteleg dorinta de a avea rulota, dar iti trebuie alta masina.

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adam Adrian

@Vlad Iliescu Salut!Hai sa nu descurajăm.Sunt colegi care tracteaza sau au tractat cu Loganul, care are performante mult mai slabe. Masina lui are 30 cp si 70 Nm peste orice motorizare de la Logan și e și puțin mai grea. Ai dreptate, că și eu am renunțat la 1.8 benzina pentru 2.2 diesel, dar daca nu are alta opțiune merită să încerce cu o rulota mai ușoară.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Aici nu e vorba de motor, este vorba de caroserie, de structura masinii. Are 50 kg apasare admisibila pe carlig! 

Fara suparare, astea sunt niste jucarii aspectuoase, care au priza in special la cucoane, sa mearga de acasa la servici, crezand ca au masina de teren. E un segment de piata care a prins foarte bine, insa nu poti cere de la o astfel de masina ce nu poate face.

 

La Logan MCV aveam mma remorca 1300 kg, la motor 1600, 105 cp. Macar pe vremea aceea se puneau 4 cilindri la motor, la jucariile astea vad ca e moda cu 3.

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 13 ore, Ovidiu Gavrila a scris:

In privinta rulotei o sa ma uit prin anunturi de una cu greutatea de maxim 840 de kg.

Imi puteti confirma, va rog, ca 840 kg trebuie sa fie greutatea rulotei goala si nu masa maxima (rulota cu incarcatura)?

Altfel, daca nu gasesc nimic intern, intentionez sa fac un drum prin decembrie pana in Germania/Olanda/Belgia, sa caut prin cateva parcuri.

Ce tara/parc recomandati?

Aaa, si o sa mai cresc bugetul pana la un 4.500-5.000 EUR.

Credeti ca gasesc ceva acceptabil la banii astia si cu greutatea sub 840?

 

Salut @Ovidiu Gavrila

Mi-a soptit prietenul nostru comun ca, nu-l mai "cauti" deloc. Prietenul Google (search). :)

Sopteste-i la ureche, prietenului nostru despre: (Search)

FENDT JOKER 470 TR

Knaus Südwind

-  Home car 330

Gasesti ceea ce cauti (ref. la MMA) AICI , mai multe, dar banii-s putini!

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad Iliescu

Hiba masinii e caroseria, eu nu am vorbit nici un moment de motor, te rog sa verifici.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Gavrila

Va dati seama, cei care au recomandat schimbarea masinii, ca NU o sa schimb masina pe care am luat o acum un an, asa praf cum e ea, cu 3 pistoane, fara sa poata trage o rulota...etc

Asa cum am mentionat mai sus, masina a fost achizitionata din alte ratiuni, la vremea respectiva...nu anticipam rulota, ce urmeaza sa vina. In sfarsit...

 

Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. Chiar mi au fost utile in alegerea uneia.

 

Pana la urma am ales o rulota Eldiss, adusa din UK, din 1990, care arata ff bine pentru varsta ei, are 700 de kg si am luat o chiar din Slatina.

Multumesc inca o data pentru suport.

 

Urmeaza sa montez carligul si partea electrica pe masina, iar pentru rulota imi mai trebuie cateva chestii: baterie, adaptor butelie gaz (este din UK).

 

IMG-20191004-WA0032.jpg.203a24e6989c69b574e54ecb258e7dd4.jpg

IMG-20191004-WA0042.jpg.50e0937b06c6ecebfdb39a5c0380922f.jpg

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Sa aveți parte numai de călătorii minunate cu căsuța voastră.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.