Laurentiu Perjeru

Mitsubishi Outlander PHEV

7 postări în acest subiect de discuţie despre Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV

Laurentiu Perjeru

Salut,  

    Am si eu un moft acum vreau sa-mi cumpar o masina hibrida si am gasit Mitsubishi Outlander PHEV 2014 - 12.000E , este o masina hibrida 4x4 cu motor pe benzina 2l -122 cai plus inca 2 motoarea electrice pe cele 2 punti de 80 cai fiecare... acum sunt intrigat daca are cineva o astfel de masina si a folosit-o cumva la tractare rulota sunt curios cum se descurca o hibrida la aceasta sarcina. 

 

Mersi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Radu Catalin

Salutare,

Indiferent ce vor spune unii si altii, nu am auzit de multi rulotisti care foloseasca hybride sau electrice la rulota. Asa ca sfatul meu, daca tot e sa ma bag in seama, e sa citesti caracteristicile pe care le da producatorul ! Oricum e mai destept decat noi toti, la un loc 😀😀. 

Succes !

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Salut, @Laurentiu Perjeru!

 

Conform datelor de aici, cuplul este de 211 Nm la 4.500 rpm. Si asta la modelul nou cu motor benzina de 2, 4 litri. Nu stiu cum e cel din 2014 de 2 litri, dar banuiesc ca este mai slab. MMA masina este de 2, 4 T, iar MMA tractabila de 1, 5 T. Eu am la masinuta mea de vreo 1, 5 T un cuplu de 130 Nm obtinut de la vreo 1.800 rpm si rulota de 1 T. Se descurca, insa e loc de mai bine. Prin extrapolare, masina pe care ti-ai propus-o este cam slaba pentru o rulota chiar si de 1 T.

 

Urmaresc de ceva timp subiectul electricelor, iar singura care poate trage ceva decent este Tesla (750 kg daca imi amintesc bine). Majoritatea au 0 kg la tractare, din specificatiile fiecarui producator in parte!

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 2 ore, NRLaurentiu a scris:

singura care poate trage ceva decent este Tesla (750 kg daca imi amintesc bine).

Te salut @NRLaurentiu 

Sti tu ceva-ceva... (revistele de specialitate , au scris candva pe la sf. lu' 2018, parca despre acest "aspect"). Sau p'aici, sincer nu-mi (mai) amintesc.

 

50.E-Auto-Carlig_rulota.png.2a584189f0456adff63b721cf7125e69.png

 

*Noutatii* 

...Marca tradițională Dethleffs, care aparține Grupului Erwin Hymer, își prezintă în prezent noul rulota Coco E-Home ca un studiu revoluționar la Salonul Caravanelor din Dusseldorf:

prima rulotă cu acționare proprie - cu motor electric.

E-Home Coco este echipat cu baterii performante, două motoare electrice pe butucul roții și o unitate de control electronic. La premiera mondială, CEO-ul Dethleffs, Alexander Leopold, a numit conceptul „viitorul rulotei în era mașinilor electrice”. Aplicațiile posibile au depășit „utilizarea ca vehicul de agrement și de vacanță”.

 

Ah si ultima mega-noutate de la Salonul Caravanelor din Dusseldorf: Ford e.Hybrid Dethleffs "Globevan" (despre pret, nu ma-ntrebati)

 

Scuze pt off topic. 

 

 

 

 

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentiu Perjeru

@NRLaurentiu

Am gasit alt pretendent la masina hibrida pentru tractat rulota 

Volvo V60 D6 Hybrid - 2.4l  215 cai si unul electric de 70 cai 

 

https://www.cars-data.com/ro/volvo-v60-d6-awd-plugin-hybrid-summum-specs/64074

 

As zice ca asta ar avea problema la aerodinamica ca e jos si nu sparge aerul pentru rulota si ca are garda cam joasa pentru intrat pe teren mai accidentat. 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

@Laurentiu Perjeru, eu cred ca trebuie sa ai niste parametri pe care sa-i urmaresti. Altfel, masini hibride sunt multe. Cea mai celebra este Toyota Prius.

 

Opinia mea este ca ceea ce le spune si numele, asta si sunt: un hibrid - adica o struto-camila pe romaneste. Nu fac bine nici pe partea de combustibil electric, nici pe partea de combustibil fosil (pe partea de motor termic - celebrul raport CP/Kg, pe langa masa automobilului clasic, misca si o masa - inerta cand bateria este epuizata/terminata fizic - compusa din motorul electric, bateria de acumulatori si instalatiile aferente). Asa ca ori un fosil pur ori un electric pur! Dupa cum ne-a aratat si @Mihai-Arad exista si optiuni de automobile pur electrice. Totul depinde de buget. Daca as dispune de finante, as pune un automobil electric in fata rulotei atunci cand stiu ca undeva in pustietate se poate incarca de la un panou fotovoltaic... Pana atunci, un diesel este cel mai potrivit pentru mine! Bineinteles, afirmatiile de mai inainte sunt in nota personala.

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Raul G

Am văzut o droaie de olandezi cu Mițu Phev prin campingurule europene, din ce în ce mai mulți cu Rav4 Hybrid și un amic de-al meu trage un Fendt 410 cu o V60 hibrida plugin fără probleme.
Lexus Nx are 1800kg ca masa de tractare, știu deoarece m-am interesat pt a schimba Opel-ul și mie nu îmi ajung.
La Frankfurt toate noutățile ori apr toate erau electrice și ibride, deci carne de pus pe foc este. Eu aștept s a vad caracteristicile noului Opel Grandland X ibrid și a fratelui geamăn Peugeot 3008.

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.