Chircu Florin

Agreere RAR proiect motorhome

33 postări în acest subiect de discuţie despre Agreere RAR proiect motorhome

Agreere RAR proiect motorhome

Alin Opran

Sa-mi aduc si eu contributia la discutie desi as putea sa stau pe gard si sa privesc doar, ca sunt in Irlanda nu in RO. Si totusi ...

Am pornit proiectul meu de conversie in baza faptului ca aici in Irlanda am vazut si discutat cu multi proprietari de campervan-uri convertite de la van. Unii le aveau tot van (autoutilitara) in acte, altii le aveau motorhome. DECI SE POATE. Cum/cat timp/cati bani, asta este alta poveste :nedecis:

 

Momentan sunt in faza de constructie, deci nu am ce sa spun despre acte. Am de facut ITP-ul in 20 februarie, sunt curios daca va trece fara acel panou despartitor (bulkhead) si cu modificarile facute prin adaugarea trapelor si ferestrelor. Am speranta ca va trece avand in vedere ca am vazut multe van-uri facute motorhome si care aveau ITP, se circula cu ele, deci probabil nu este o problema la ITP.

 

Despre modificarea actelor, am mai spus pe undeva ca aici se aplica corect legislatia in sensul ca daca respecti punctele trecute in documentul ref. la conversie adica sa ai minimul necesar (pat fix, masa, aragaz, wc) si dovedesti cu poze si facturi restul este simplu, trimiti toate documentele la Ministerul Transporturilor si iti vine inapoi certificatul de inmatriculare fiind specificat motorhome. Legislatia europeana este doar una, ar trebui sa fie lafel si in RO.

 

Voi vedea si posta la vremea respectiva :salutare!:

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Anghelescu Anton

:salutare!:Buna seara.Desi afara este ceata, postarile D-lor N.Predonu si Ionut C.m-au mai lamurit.Am facut ITP-ul in 25 Oct.2018, nu a comentat nimic de ce a vazut ininterior, mi-a spus ca nu am voie sa dau jos panoul despartitor find autoutilitara N1 decat daca o trec la M1 la RAR, insa va fi foarte greu sa o trec din nou la N1.In ceeac e  priveste lupta cu RAR-ul nu ma sperii la cei aprope 80 de ani(n.1939).Daca ma voi impotmoli voi cere sfaturi colegilor Sa aveti o seara buna.  P.S Ca principiu de viata:OK:.Speranta moare ultima.

Modificat de Gabriel Schuster
  • Like 5
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Florin Males

A făcut cineva conversia vreunei ambulanțe? Ambulanțele dacă nu au documente speciale de la otdm pentru a fi omologate RAR ca și ambulanțe, ele ies autoutilitare, dar locurile din spate rămân trecute in talon. Asta înseamnă că vei avea o autoutilitara cu 5 sau 6 locuri din care unele in față, altele in spate. Din punctul meu asta e un mare avantaj chiar daca autoturismul ramane autoutilitara. Apoi ambulanțele au ferestre, AC si încălzire, unele chiar și chiuvetă, asta mai este un câștig zic eu. Daca cineva a realizat o astfel de conversie ar fi bine de aflat. In Germania sunt la mare modă. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paul Marina

Eu din ce am auzit, din cauza dotarilor, are deja undeva la 3 tone masa neta.

Cam greuta.

Modificat de Paul Marina

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ilie Minea

Sunt pe cale de a cumpara o autoutilitara, adusa din Germania, care in poze , nu are parete despartitor, cred ca din fabrica si nu e singura pe care am vazut-o. Ar putea fi o problema la RAR lipsa peretelui despartitor?Este trecut undeva daca are sau nu perete din fabrica?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster

@Ilie Minea, cred ca ar trebui sa vezi ce model este si sa verifici la un dealer daca asa a plecat din fabrica masina. Este posibil sa fie scos panoul fara sa apara in acte.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ionut C.
La 06.03.2020 la 15:53, Ilie Minea a scris:

Ar putea fi o problema la RAR lipsa peretelui despartitor?Este trecut undeva daca are sau nu perete din fabrica?

Nu trebuie trecut nicaieri daca are sau nu perete despartitor din fabrica. autoutilitara N1 trebuie sa aiba perete despartitor intre compartimentul de transport marfa si habitaclu. RAROM va respinge la verificarea ITP pentru lipsa acestuia.
Perete despartitor se gaseste relativ usor in piata (dezmembrari) pentru toate modelele de autoutilitare. Se poate chiar imprumuta de la cineva. Eu pot sa va ajut cu un perete despartitor de Renault Master 2 (cred ca se potriveste si la Master 1).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.