Alin Opran

Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

327 postări în acest subiect de discuţie despre Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

Alin Opran

:buna-seara: prieteni!

 

Astazi au mai sosit cateva din lucrurile comandate.

In primul rand este vorba de un set de scule care ajuta la montarea balamalelor fara eroare si anume ajuta la efectuarea gaurilor pentru holtzsuruburi perfect in mijlocul gaurii balamalei. Doar cine a montat balamale va realiza cat de mult ajuta acest dispozitiv in a realiza o lucrare corecta/profesionala. £11 pentru un set de 7 dimensiuni.

Btw, am creat in excelul cu cheltuieli o rubrica separata cu banii cheltuiti pe scule  :OK:

 

image.png.0d4636118cb709941aeddcf8fc583883.png

 

image.png.e402041bd9fe6920a979aa05966c08e0.png

 

Alt produs sosit este purificatorul de apa ce il voi monta langa bateria de apa a bucatariei:

 

image.png.1104c54310638954a796960007883895.png

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Alin Opran

:neatza!::rulotisti:

 

Vreme frumoasa in Irlanda, se pare ca a venit primavara. Au rasarit florile, copacii au inflorit iar pub-urile si Cafetariile au scos terasele pe trotuar :OK:

 

IMG_20190212_101228.thumb.jpg.1890d2674da0d3da0fea2e97f41f48e0.jpg

 

Eu mai progresez cate putin in timpul saptamanii :default_big_grin:

Ieri am montat usa de la baie. Din cauza ca latimea de 50cm era cu cca 2cm mai mare decat latimea culoarului si nu se deschidea complet, am decis sa o sectionez pe inaltime. Partile componente le-am imbinat cu balamale la care am folosit scula ajutatoare prezentata in postul anterior:

 

IMG_20190212_202708.thumb.jpg.82e858de52e75bbf824938d45d2c36d2.jpg

 

Usa deschisa complet. Cele doua parti se suprapun:

 

IMG_20190212_203050.thumb.jpg.991778f8719cc260ee8c79cd35c70ee8.jpg

 

Usa deschisa/inchisa la jumatate:

 

IMG_20190212_203106.thumb.jpg.2fb651a9fddbae75fb4ee044523adabf.jpg

 

Usa inchisa complet. Se poate vedea ca suprafata celor doua parti componente nu este paralela in partea superioara, este din cauza unei usoare curburi a placii :tamp:

 

IMG_20190212_203124.thumb.jpg.0cbde1c223bf40323dfac97636e2ef0e.jpg

 

Astept sa soseasca butonul/manerul push-lock pentru a mentine usa inchisa.

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Inceput de primavara! Frumos!

De fiecare data vad la tine tool-uri noi pentru mine care ajuta in cea ce faci si care sunt bune oricand! Felicitari pentru ingeniozitate!

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Robert Patrick

Salutari Alin!Se apropie de finalizare proiectul tau...Cand o vedem pe viu?

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Greu de spus @Robert Patrick, nu stiu cand voi ajunge cu el in RO. Vara trecuta am facut cu camperul vechi 75 de ore si 3.200km pana in Bucuresti la o cheltuiala totala de peste 2 mii euro :default_109:

 

Dar vreau sa vin "pe viu" la o intalnire de'a noastra, binenteles cu avionul :default_big_grin:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:buna-seara: prieteni.

 

Am dat gata si ziua de azi. Deoarece a fost o zi frumoasa, soare si 14 grade am avut spor la munca.

Ce am facut azi si ieri:

 

Am facut un suport si montat boilerul Truma pentru apa calda, boiler achizitionat de la unul din colegii rulotisti de pe forum. Transportat in Irlanda. Ii multumesc si pe aceasta cale pentru ajutor.

L-am conectat la incalzitorul diesel, iarna voi avea apa calda fara costuri suplimentare :OK:

 

IMG_20190216_143336.jpg.c09d12be0b670d9e236e9726d4f29f97.jpg

 

Montat toata instalatia de apa calda si rece impreuna cu tubulatura de aer cald. Maine voi face mai multe poze.

 

IMG_20190216_143329.thumb.jpg.96286cf02cde2524672952801df286d5.jpg

 

IMG_20190216_143318.jpg.77c27b7435c629300b5056d181a65fd6.jpg

 

IMG_20190216_143308.thumb.jpg.e679514e529abd8a33c4ff8476c1eba7.jpg

 

Dupa cum se poate vedea in partea stanga, am inceput constructia compartimentarii spatiului de sub pat. Am mers pe varianta a doi pereti verticali stanga-dreapta care vor masca toate instalatiile lasand loc pe mijloc de 90cm pentru bagaje/scaune pliante, etc. Din cauza spatiului ingust am renuntat in a face usi pentru accesul la instalatii, mi-a venit idea acestor panouri glisante :default_big_grin:

 

Din procesul de executie:

 

IMG_20190210_130000.jpg.13733917950063dca05d7675b0e36d55.jpg

 

IMG_20190210_124959.thumb.jpg.dd91e224d0cf25ba04ca8c370b333925.jpg

 

Maine continui cu cel de-al doilea perete despartitor, cel din dreapta. Va avea doua usi glisante. Continui pe stanga cu compartimentul etans pentru butelie. Dupa care ma pot apuca de montat "tambalul" patului si pot spune ca sunt gata cu partea din spate.

  • Like 6
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari:

 

Am ramas dator cu cateva poze dupa munca depusa duminica in spatiul de depozitare. Din pacate pozele au fost facute seara dupa ce s-a lasat intunericul si m-am oprit din lucru :tamp:

 

Dar voi mai face ca mai este cate ceva de lucru in aceasta zona, nu e gata :default_big_grin:

Per scurt, am confectionat si montat panoul din partea dreapta, are 2 deschizaturi prin culisare ce imi permite sa ajung la boiler/incalzitor si instalatiile aferente plus ca mai este loc de depozitat cate ceva si acolo. Am terminat si cutia buteliei, mai trebuie sa confectionez si sa montez usa. Este etansata cu silicon asa cum prevede legislatia in domeniu. Nu se vede bine, voi mai face poze pe lumina.

 

IMG_20190218_181749.thumb.jpg.008976f4a51e8f65468c80a6af480353.jpg

 

IMG_20190218_181814.jpg.b23ecbbe103bcfd536154a0eb96205d5.jpg

 

IMG_20190218_181824.thumb.jpg.266ef25fa883d1764730faa4c553b937.jpg

 

IMG_20190218_181836.jpg.d51f6e596ca820561f6edf6fb189c057.jpg

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
George B

Alin, tu nu ai tratat cu nimic lemnaria inainte de montaj?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
Chiar acum, George B a scris:

Alin, tu nu ai tratat cu nimic lemnaria inainte de montaj?

 

Absolut cu nimic. In stare naturala :default_big_grin:, asa cum este in campere/rulote.

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Angelo

Abia aștept să văd produsul final in toată splendoarea lui! Spor!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Drinovan Ovidiu

Frumos executat!

 

 La usile culisante care sper sa nu se miste prea mult in timpul mersului poti sa le faci cate o gaura in loc de maner!

 Vad ca ai lasat descoperita tabla de la roata din stanga si scurgrea de la apa calda pentru boiler, dar probabil nu ramane asa! 

 Am schimbat si eu furtunele de apa o data cu montarea boilarului si prin zonele in care trec si stiu ca nu ajunge caldura le-am imbracat intr-un manson de spuma!La tine nu cred ca e cazu!

Spor:)

 

 

 

 

IMG_20190210_180213.jpg

IMG_20190210_192500.jpg

IMG_20190216_203845.jpg

IMG_20190224_170300.jpg

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Multumesc @Angelo, Multumesc @Drinovan Ovidiu :salutare!:

 

 

Intradevar @Drinovan Ovidiu inca nu e definitivat, oala rotii va fi izolata. Exact la aceeasi idee m-am gandit si eu, sa execut cate o gaura cu freza ca sa pot introduce un deget pentru inchidere/deschidere spre a nu avea nimic in care sa se agate diversele lucruri in cazut in care as pune un maner :OK:

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari:

 

Nu am mai postat de ceva vreme evolutia lucrarilor deoarece in aceasta etapa de final totul este migalos si necesita timp. Pot totusi spune ca sunt gata 99%, dormitorul este gata, lafel si baia si bucataria, lafel si zona de servit masa. Mai am de lucrat la cocoasa din fata sa inchid acel spatiu de depozitare in partea de jos, putin la electrica (prize de 230v si 12v), sa conectez invertorul ....deci maruntisuri.

 

Cel mai probabil saptamana viitoare incep demersurile cu actele de omologare ca Motorhome. Am luat deja legatura via email cu una din firmele autorizate sa verifice si sa emita certificatul de conformitate. Ca pasi de urmat:

1. Cantarirea oficiala si emiterea certificatului cu greutatea neta (proprie) dupa conversie. Nu cred ca sunt mai mult de 3-400 kg in plus :nedecis: fara de cele 2.150 cat avea ca van. Loc berechet pana la MMA-ul de 3.500 :default_big_grin: - taxa €30

2. Programarea la verificarea de conformitate cu standardul de Motorhome si eliberarea Certificatului corespunzator - taxa €150

3. Depunerea actelor la Revenue.ie (un fel de Finante de la noi) impreuna cu un minim de 6 poze exterior/interior - fara taxa

 

In circa o saptamana voi primi instiintarea cat am de platirt VRT (Vehicle Registration Tax), un fel de Taxa de Inmatriculare/Mediu care a fost la noi. Se plateste 13.3% din valoarea de piata la acel moment, ma astept undeva la €2.500 :default_109:

 

Eliberarea noului Certificat de Inmatriculare cu noua clasa M1 Motorhome. Va urma ITP-ul ca il am expirat si schimbarea vehiculului in Certificatul de Asigurare in locului celui vechi.

 

Cam asta este tot :amuzat:

 

Si acum cateva poze al ultimului stadiu al lucrărilor:

 

Dormitorul si zona de depozitare de sub pat:

IMG_20190302_165839.jpg.2e52fc1d6a976b425c9d9bb07408d1ef.jpgIMG_20190302_165831.jpg.fdfa02562feda750f4a4d0dad1492de1.jpgIMG_20190302_165822.thumb.jpg.107a83628356026b685e2710dcff3961.jpg

 

IMG_20190302_170602.jpg.c5e0845608124f24340d9946656e1b9a.jpgIMG_20190302_165858.thumb.jpg.c33efc830b9bf760a83ffecaed20a93a.jpgIMG_20190302_165850.thumb.jpg.4539ee8391409da2e622605263404044.jpgIMG_20190302_170613.jpg.1a520f7572bb3285f58f67738b1979a2.jpg

 

 

Baia cu bateria de dus termostatata:

 

IMG_20190303_195223.thumb.jpg.9fed3065c4ca22a7fc944d183459c86f.jpg

 

Zona bucatariei:

IMG_20190303_195117.thumb.jpg.d79c73d90aab4b0f4ebe1dda81fcfe6b.jpgIMG_20190303_195109.thumb.jpg.6e6642f3a52ef7b9e99229dfd772ad7e.jpgIMG_20190303_195058.thumb.jpg.211b970f5c20788c33e9bf6e987943f0.jpg

 

Zona de servit masa (deranj mare inca), nu am pus si masa dar exista :default_big_grin:

Deasemenea am schimbat sistemul de prindere al banchetei, am scos cadrul de lemn si l-am inlocuit cu baza metalica originala pe care am imbracat-o in placaj pentru estetica. Sub bancheta se gasesc cele 2 baterii de 100Ah:

 

IMG_20190303_195021.thumb.jpg.2a0030124935d20003bd5d9d898f5409.jpg

 

 

In partea din fata ambele scaune se rotesc spre interior facand un loc pentru 4 persoane sa stea comod. Scaunul soferului impreuna cu masa si bancheta formeaza un loc de dormit (pentru subsemnatul). Scuze pentru calitatea pozei, nu a fost suficienta lumina in fata sa se vada clar:

IMG_20190303_195004.jpg.4d5cfb75b2cc861971dd6ba3119f9f2f.jpg

 

  • Like 10
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari:

 

In weekendul ce numai a trecut am mai mesterit la finisaje. Am finalizat aproape 100% zona din spate. Am facut usa de la butelia de gaz (mai trebuie sa fac o gaura in podea pentru evacuarea gazului in caz de scurgeri si sa izolez cu garnitura usa), am finalizat inchiderille la dulap si zona de depozitare. Am confectionat si montat panourile de mascare a usilor din spate. Montat priza dubla USB pentru incarcarea telefoanelor.

 

Cateva poze:

IMG_20190310_134928.jpg.06cda1d3bc673114a43ed5ccd9536d62.jpg

 

IMG_20190310_134921.jpg.02422cebc77ccb2b1822051a2f36f2e6.jpg

 

IMG_20190310_134835.thumb.jpg.280f26083423d6fc25a3b5e6872bbf50.jpg

 

 

IMG_20190310_134816.jpg.6a5fb5b1bc854723d687d0a8b9540754.jpg

 

IMG_20190310_134858.thumb.jpg.a424751a9fab129e3aeb987211e5fc64.jpg

 

Mai sunt niste maruntisuri de finalizat...

 

Am continuat munca la zona de depozitare din cocoasa din zona frontala, cea deasupra scaunelor din fata. Din cauza ca s-a intunecat nu am apucat sa fac poze dar vor urma :default_big_grin:

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Alin !

La spatiul de sub pat ai acces decat prin spate?

Daca da atunci mai ai timp sa faci un acces si prin interior !

Altfel o sa fie foarte incomod sa ajungi la obiectele depozitate in spate !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
acum o oră, Ovidiu Cica a scris:

La spatiul de sub pat ai acces decat prin spate?

 

Momentan da. Ma tot gandesc si la un acces din bucatarie/hol dar este destul de ingust locul, doar cca 45 cm. Usa ar fi de doar 40 cm, eventual sa bagi doar mana nu sa intrii si cu capul :amuzat:

 

Inca e timp ...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Cand o sa vezi cum e sa te tarasti ca un sarpe sau sa dai totul jos ca sa ajungi la ce ai pus in spate o sa vedem cine rade mai bine !

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari:

 

Revin cu update la conversie.

 

In ultimile zile am lucrat seara la ultimul reper al conversiei si anume amenajarea "cocoasei" aflata deasupra scaunelor din fata (in cabina) astfel incat acel spatiu sa devina spatiu de depozitare lucruri usoare gen asternuturi/paturi/perne/paturi. Aceasta amenajare este una clasica in astfel de conversii dar este destul de complicata datorita curbelor caroseriei si a sistemului de prindere.

Eu vreau sa fac aceasta lucrare sa arate tot "ca din fabrica" astfel ca am folosit parte din capitonajul existent din care am pastrat doar partea de jos si am achizitionat si material pentru conversii la culoare, gri, ca sa imbrac la final totul. De mentionat ca inainte de a efectua inchiderea am montat profil de aluminiu cu banda LED spre a avea lumina in compartiment. Am modificat si dimensiunile gurii de acces, am mai "largit-o" pe inaltime cu inca 3 cm. Am modificat si partea de jos a panoului vertical in sensul ca am decupat cca 7 cm care fac diferenta intre a te lovi cu capul de el sau nu :amuzat:

 

Cateva poze:

 

IMG_20190310_143131.jpg.bed1ed85688ff672728d174d3c331da8.jpg

 

IMG_20190313_194653.jpg.d3821fd43edaf54f5e956cc6a5d91d6b.jpg

 

IMG_20190313_194637.jpg.2c344d7a8e2573a75e484d569e19a6bc.jpg

 

IMG_20190313_194622.jpg.cfaa51ff3e1597177cf07ead35dfd436.jpg

 

IMG_20190313_200408.jpg.bb8b737b77628e77db596386e818e5e5.jpg

 

IMG_20190313_200421.jpg.9af9709d397f421a198e9cd1dea3c304.jpg

 

IMG_20190313_200433.jpg.58ced3e7ce1f2d61e20ebf79a7fce4d4.jpg

 

IMG_20190313_202223.jpg.80cd32f890ac7326919fba79e3f5c311.jpg

 

Astazi si maine voi continua cu montarea velurului si a usii de acces. Poze la final de lucrare.

 

Tineti aproape :default_big_grin:

  • Like 2
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari:

 

Asa cum am promis revin cu poze cu lucrarea finalizata:

 

IMG_20190319_143436.jpg.97805ddf62aa65febefe7ebab65d1ad2.jpgIMG_20190319_143427.jpg.56e74c75da135230b2fe74d95a93388e.jpgIMG_20190319_143423.jpg.aa118fe9a16902ab8c7ba50c4c475258.jpgIMG_20190319_143410.thumb.jpg.6904c6ef9d8206764b6ee3555bd38670.jpg

 

Ieri a fost zi libera in Irlanda ca urmare a zilei Nationale cunoscuta ca si St.Ptrick's Day (17 Martie) asa ca am mai progresat cu lucrarea la detalii. Am finalizat baia (montat/siliconizat/probat doar cu apa :amuzat:), am montat suport reglabil de TV (cu TV-ul aferent), facut proba la invertor/charger solar/charger 230v... 

Mai am niste finisaje de terminat (capitonaj arcada usi spate, usa laterala, profil mascare imbinare placi tavan, etc) ce se vor executa in zilele/saptamanile urmatoare.

 

Alt set de poze:

 

IMG_20190319_143522.thumb.jpg.4e90231eb5856544a13e380237c3e0d5.jpgIMG_20190319_143514.jpg.feb792508ed0cd495d4e81f4c47bd0db.jpgIMG_20190319_143504.thumb.jpg.6abb1e297155a8dd8e750e2e09e3103a.jpgIMG_20190319_143455.thumb.jpg.6439f2c3a217c93d33695ef1a655a780.jpgIMG_20190319_143436.jpg.f826b97da5a5c716f55129b0ade88e9d.jpgIMG_20190318_163952.jpg.efd1ccaa140f0cc58b9f51bca3f0dbff.jpgIMG_20190318_155737.jpg.bece526ae23a9278acd2fa6cdd1851b9.jpgIMG_20190318_155708.jpg.c34a8bd4c1aedb9f03ef1e23e5708f4d.jpgIMG_20190318_155647.jpg.d1b77aff5cef1d9d77f5ae2b8792043e.jpgIMG_20190318_155619.jpg.bcee45ce799a6d1fecb13418263eff3b.jpgIMG_20190317_130716.jpg.3d4fbdb7df90f834e994abd705bf2b30.jpgIMG_20190316_183943.jpg.07eb1f9ed0002acfda3bb0823f4540e7.jpgIMG_20190316_182726.jpg.d25fe02918348cfb2304fd68ba4c9af4.jpgIMG_20190319_143536.thumb.jpg.558626d6d28310854315f15d7179a43c.jpg

 

In acest moment sunt focusat pe finalizarea actelor de conversie. Astfel, maine la ora 2pm am programare la cantarul oficial. In urma cantaririi se va emite un Certificat cu care trebuie sa ma prezint luni 25 Martie la inspectia de conformitate. Cum obtin Certificatul de conformitate fuga la Revenue sa depun actele :OK:

De la momentul depunerii actelor cam in 10 zile voi avea Certificatul de Inmatriculare nou :default_groupati: si voi putea face prima :fug::autorulota: pe anul acesta :OK:

  • Like 6

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu

Felicitari! A iesit foarte frumos!

Succes cu actele, desi... nu esti in Romania sa-ti trebuiasca! :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
Chiar acum, NLaurentiu a scris:

desi... nu esti in Romania sa-ti trebuiasca! :)

 

Trebuie deoarece Motortax (un fel de vigneta) acum ca van este 333 euro/an, ca motorhome 102. Asigurarea acum este 750 euro pe an si acopera doar van, ca motorhome e doar 355 :OK:

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NRLaurentiu
1 minut în urmă, Alin Opran a scris:

 

Trebuie deoarece Motortax (un fel de vigneta) acum ca van este 333 euro/an, ca motorhome 102. Asigurarea acum este 750 euro pe an si acopera doar van, ca motorhome e doar 355 :OK:

Vai ce de bani pe an! Atunci... succes financiar! :)

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Aurelianz

Doar un singur cuvant: EXCELENT !

Felicitari mestere!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari:

 

Conform programarii am efectual proba cantarului oficial :amuzat:

 

Surprinzator, e cam grea :tamp:, mai exact 3.140kg :o. Inainte de a ma apuca de treaba cantarea (in acte) 2.230kg deci s-a "ingrasat" cu 910kg in conditiile in care am avut montata butelia plina precum si rezervorul de apa plin total cca 100 kg.

Inca mai am 360kg pana ajung la limita. Cam putin ...

 

Etapa urmatoare va fi luni cand voi merge pentru adevaratul test, acela al conformitatii cu regulile CE in domeniu ... sper sa nu am surprize :default_doh:

  • Like 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Paul Marina
50 minute în urmă, Alin Opran a scris:

:salutari:

 

Conform programarii am efectual proba cantarului oficial :amuzat:

 

Surprinzator, e cam grea :tamp:, mai exact 3.140kg :o. Inainte de a ma apuca de treaba cantarea (in acte) 2.230kg deci s-a "ingrasat" cu 910kg in conditiile in care am avut montata butelia plina precum si rezervorul de apa plin total cca 100 kg.

Inca mai am 360kg pana ajung la limita. Cam putin ...

 

Etapa urmatoare va fi luni cand voi merge pentru adevaratul test, acela al conformitatii cu regulile CE in domeniu ... sper sa nu am surprize :default_doh:

 

Felicitari! Bafta!

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize. 
      Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse. 
      Complet renovată la interior, mobilier și  tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
      Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah. 
      Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate. 
      Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
      Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici. 
      Poate fi testată în București. 
      Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
      Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
      Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
       
       


       
       
    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Nisculescu Laurentiu
      de Nisculescu Laurentiu
      Va salut. Intentionez sa transform o duba cu trei locuri in fata , gen Ducato/Jumper/Boxer in autocamper. Nu am cumparat inca masina fiindca nu am rezolvat transportul fiului meu pe unul dintre cele trei locuri din fata.
      Se pare ca suport legal exista si fac referire aici la :Anexa nr. 1F la regulament HOTĂRÂRE nr. 11 din 14 ianuarie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 , care la aliniatul 1/6 si 1/7 spune :
       
      (1^6) Prin excepţie de la prevederile alin. (1^5), tipurile de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului, pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia opusă direcţiei normale de deplasare a autovehiculului se instalează pe acest loc doar în situaţia în care conducătorul dezactivează airbagul frontal corespunzător locului,  chiar şi în cazul autovehiculului prevăzut cu un mecanism care detectează în mod automat prezenţa dispozitivului instalat şi blochează declanşarea airbagului frontal corespunzător locului, sau dacă autovehiculul nu este echipat cu airbag frontal corespunzător locului.
       
      (1^7) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1^6) se aplică în mod corespunzător şi în cazul tipurilor de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului,  pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia normală de deplasare a autovehiculului.
       
      De rezolvat este doar "potrivit instructiunilor producatorului " !
      Astfel am contactat  TE-ROX Pascani , cel mai mare producator  de scaune auto pentru copii din Europa , de unde am primit asigurarea ca se va incerca rezolvarea problemei prin completarea documentatiei tehnice.
      Cred ca sant destul de multi rulotisti si nu numai, care ar dori ca si mine sa poata transporta copilul pe unul dintre scaunele din fata ale unei dube convertite sau nu in camper.
      Cred ca ar fi binevenit daca nu asi ramane singurul care telefoneaza la Te-Rox 
      Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu subiectul prezentat.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.