Alin Opran

Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

327 postări în acest subiect de discuţie despre Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

Proiect motorhome din Mercedes Sprinter

Alin Opran

Multumesc pentru sfaturi prieteni! :noroc:

 

Astazi au ajuns si suportii pentru terasa Thule Omnistor 8000, maine ii pot monta asa ca pot finaliza cu tavanul :tipp:

  • Like 4
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mihai-Arad

@Alin Opran :bravo:

Atunci cand vointa si priceperea isi dau mana, se vad rezultatele ! :)  :salutare!:

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
La 12/2/2018 la 9:39, Mihai-Arad a scris:

se vad rezultatele ! :)  :salutare!:

 

Merci Mihai :noroc:

 

A mai trecut un weekend, am mai avansat cu lucrarile.

 

Am reusit sa finalizez podeaua, alta viata acum sa lucrez inauntru, nu mai fac balet printre stinghiile de lemn :amuzat:

 

IMG_20181202_132803.thumb.jpg.4551c4e839e95cb4d859f0061353ecef.jpg

 

Cu putin talent am reusit sa montez si terasa, grea dom'le, cred ca are cca 30-35 kile :exhausted:IMG_20181202_111305.jpg.38d560eb604e7d1cbe9156fa533186fb.jpg

 

Am inceput izolarea peretilor, am achizitionat produsul Earthwool, seamana cu lana dar nu este lana :) Se lucreaza f.usor cu ea :OK:

Peste izolatie vin cu folia reflectix dupa care montez panourile de placaj capitonate.

 

IMG_20181202_152342.jpg.a51e3897b32dbafc43eb9492eaebbe58.jpg

 

  • Like 5
  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Inca 2 ore de munca aseara s-au concretizat in finalizarea in proportie de 80% a izolatiei peretelui de pe dreapta. Astazi ma apuc de cel de pe stanga :OK:

 

IMG_20181203_211022.jpg.e077448c92655019223fbd8a8398086f.jpg

 

Izolatia a inceput sa-si faca efectul, aseara la ora 21 cand am terminat treaba afara erau 2 grade iar inauntru 20 :default_big_grin: si inca mai este de izolat destul de mult.

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Pune pompa de alimentare a incalzitorului  sub masina .Eu asa am si la Eberspracher si la Webasto !

De ce nu alimentezi jucaria din rezervorul masinii?

Stiu ca e cam tarziu dar de ce ai optat pt montarea umbrarului atat de sus ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Am avut o intentie de a monta pompa sub masina @Ovidiu Cica, o pot face si acum, momentan am lasat-o inauntru fiindca am vazut ca daca nu o montez rigid de caroserie nu se mai aude.

Kitul de alimentare include si o sonda pentru alimentarea din rezervorul masinii dar a fost mai comod asa, rezervorul trebuie sa-l dau jos sa montez sonda.

 

Legat de umbrar, nu am avut incotro, usa glisanta este pana la plafon :tamp:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ovidiu Cica

Am inteles cu umbrarul.

Dar pt a alimenta din rezervor e suficient un T pe furtunul de alimentare si gata

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:nedecis:

 

Am vazut ca la unele van-uri au procedat asa, nu stiu daca si la Sprinter merge cu "T". Din cate stiu pompa de motorina este in rezervor si nu stiu daca permite sa "tragi" motorina prin ea la debitul necesar fara sa fie alimentata.

O sa iau in calcul aceasta modificare deoarece aseara, vrand sa alimentez rezervorul heater-ului cu motorina, mi s-a varsat putin pe jos si miroase mult timp inauntru :tamp:. As prefera sa folosesc sonda cu care a venit el ca sa nu modific nimic la traseul de alimentare al motorului.

  • Like 1
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari: In Dublin este vreme buna, primavaratica :default_sun33: deci numai bine de lucru...

 

Asa ca am mai lucrat cate ceva ....:default_big_grin:

 

Am terminat in proportie de 80% cu izolarea peretilor cu Earthwool peste care am aplicat folie reflectix prinsa pe pozitie cu folie autoadeziva de aluminiu. Au mai ramas doar partile unde vine montata usa de la caseta wc si grila de la boilerul de apa. In varianta actuala boilerul se poate instalala pe un perete de max 35mm, peretele meu are 80mm. Am gasit o piesa de extindere, cam scumpa bucata de metal, in jur de £30 :o. Ma bate gandul sa fac o adaptare cu un kit ce are in componenta furtune de inox si guri de admisie/refulare rotunde. Inca ma gandesc .. :nedecis:

 

Intre timp mi-au ajuns si accesoriile comandate ce ma ajuta sa montez pe plafon si pe pereti (spatiile mari unde se pot monta ferestre) placa izolatoare rigida, cea din care am folosit si la izolarea peretilor. Am descoperit ca in UK sunt firme f.specializate pe componente de conversie, gasesti exact ce ai nevoie fara sa improvizezi.

Accesoriile in cauza sunt niste simple placute de aluminiu ce au aplicata o folie dublu adeziva si care are prevazut un "cui" tot de aluminiu. Le lipesti de tavan/pereti peste care aplici placa de izolatie. Cuiul strapunge placa iar asigurarea se face cu o alta piesa care intra pe cui fiind autoblocanta, nu o mai poti trage inapoi. Aceste accesorii sunt folosite la conversia profesionala/in fabrica a van-urilor:

 

IMG_20181207_103907.thumb.jpg.0a72a1c9f5497e2b2087414e9a4888e5.jpg

 

IMG_20181207_103857.jpg.ae33743f09b13c807993434f094a9d87.jpg

IMG_20181207_103848.jpg.e78bc1c9af575ff02dc3e091a68b2771.jpg

 

Sper ca in weekend sa finalizez cu tavanul :exhausted:

 

  • Like 4
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

:salutari:

 

Inca un weekend de munca la conversie :exhausted:

 

Fiindca a fost un weekend cu vreme in general frumoasa, 12 grade cu soare, am profitat sa continui cu tavanul. Am incheiat izolarea tavanului cu placa rigida izolatoare de 30mm si am trecut la partea de finisaj cu placaj mdf alb de 3mm. Am realizat ca fiind foarte flexibil nu se poate monta direct pe structura nervurilor de metal astfel ca am montat o caroiaj din placaj gros de 12mm si lat de 10cm:

 

IMG_20181208_135248.jpg.5d8f26785fc2e76baaa61b86c4b73971.jpg

 

IMG_20181209_162230.thumb.jpg.f9daa9cb6dfe9653bd74caf83a80604d.jpg

 

IMG_20181209_162249.jpg.7d98a080baa2dc741177a7f8ccf91aa5.jpg

 

IMG_20181209_164930.thumb.jpg.af15483dbebb8522c79c6043a97b8795.jpg

 

Am achizitionat si un scaun pentru locul pasagerului impreuna cu baza (box) de metal, a fost si el montat in weekend. Scaunul dublu original va fi montat in interior ca loc de stat pentru luat masa si va intra in componenta patului de o persoana. :OK:

  • Like 5
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Foarte frumoasa lucrarea. Daca ai nevoie de vreo piesa din inox pe care nu o gasesti in comert , trimite-mi un desen si o voi executa.l

Modificat de Gabriel Schuster
  • Like 2
  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
în urmă cu 23 ore, Fejer Antal a scris:

.....trimite-mi un desen si o voi executa.l

 

Multumesc pentru oferta!

 

Ieri au venit si LED-urile pentru iluminat interior. Am cautat/scormonit destul de mult sa aleg ceva de calitate si cu lumina puternica.

M-am oprit la cele facute de firma FACON, dimmable, lumina rece 4k, 3W. Lumineaza f.puternic, va trebui sa montez neaparat dimmer. Am ales modelul care se monteza aplicat pe tavan si nu ingropat. Deasemenea am cautat sa suprim intrerupatoarele asa ca le-am luat cu push buton incorporat (in mijloc) astfel ca am scutit 4 intrerupatoare cu firele aferente. Mi se pare mai practic asa. Pret £10.99 per bucata.

IMG_20181210_164656.jpg.b36bb96f900bdc656c6a02e02f85cde2.jpg

 

IMG-20181210-WA0006.thumb.jpg.73921d7926d9cd157959c4150eab96f6.jpg

 

IMG_20181210_164728.jpg.b8bcb35e11bd9470d4d262df68720bcb.jpg

  • Like 4
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Ca sa inchei subiectul lumini, am comandat acum si un dimmer 12V cu telecomanda, £8.99, sper sa ofere confortul pe care il caut :OK:

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

A mai trecut un weekend, am mai progresat cu lucrarile :default_groupati:

 

Cred ca lucrez de cca 2 luni la ea si, lucrand doar la izolare, pare ca nu am progresat deloc. In schimb acum, cand m-am apucat de lucrarile de amenajare interioara pare ca totul merge pe repede inainte :default_big_grin:

 

Am incheiat tavanul, mai trebuie sa decupez deschizatura trapelor. Am asteptat sa-mi ajunga un bit pentru routerul electric care imi permite sa decupez urmarind conturul trapei. Voi face un mic filmulet cu aceasta lucrare, poate va ajuta si alti colegi in lucrari asemanatoare :salutare!:

In acest moment se vad imbinarile placilor de mdf ale tavanului dar vor veni mascate la sfarsit cu un profil subtire de plastic autoadeziv.

 

IMG_20181215_194009.thumb.jpg.1a9d01df2da990b349c2904febb7942e.jpg

 

Am inceput si placarea peretilor, am optat pentru placarea in sectiuni de 3 bucati pe inaltime deoarece efectiv peretele are 3 sectiuni cu profil diferit. Prima parte, pe inaltimea de 66 cm este perfect dreapta, urmatoarea de 80 cm este usor curbata, cea mai de sus este tot curbata dar mai usor. Va veni mai usor de confectionat peretii si mobilierul :)

 

 

IMG_20181215_202948.jpg.e1e18f368c83b6b950a8b7f8ece32f89.jpg

 

Din cauza ca este proiect unicat, fiecare piesa de mobilier este lucrata functie de cum se aseaza cu restul asa ca am hotarat sa incep din spate si sa vin catre fata. Asa ca am inceput cu patul de dimensiunea 190/140 pozitionat la inaltimea de 65 cm fata de podea ceea ce imi genereaza un spatiu de depozitate generos dedesubt. In dreptul patului este deja montat un geam fix ce va permite sa privesti afara :OK:

Vor fi montate sub pat butelia de gaz, boilerul Truma, rezervorul de apa si incalzitorul pe motorina (deja montat) plus un spatiu liber pe centru unde vor intra restul de dotari :default_big_grin:. Am optat ca in laterala dreapta a patului (privit din spate) sa fac un dulap de la nivelul patului pana in tavan, dulap destinat exclusiv hainelor. Destul de generos, lung de 180cm inalt de 120cm si adanc de cca 35cm (jos si 27cm (sus).

 

IMG_20181216_185001.jpg.a39e58fe76669a9048cda6a9995f4c4e.jpg

  • Like 6
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Klaudiu B

@Alin Opran 

Dacă nu erai in strainatate, Dublin, gaseai oare toate materialele necesare pentru o asemenea lucrare si in Romania?  Sau daca le găseai erau de aceeași calitate și apropiate ca pret ? 

Din  ce vad lucrarea e destul de complexă,  necesita pricepere si materiale de calitate.

Spor la lucru ! 

 

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Este o discutie interesanta @Klaudiu B:salutare!:

 

Acum cred ca pot face o comparatie obiectiva pe acest topic.

Dupa impresia mea, calitatea materialelor si, in general ceea ce cumperi, este mai calitativ. Pretul este greu de comparat, daca faci conversia in RON este mai scump, comparativ cu un salariu mediu de aici este mai ieftin. Cand cumperi lucruri marunte si in cantitate mica este mai scump, aici am vazut diferenta la suruburi/piluite/saibe/etc.

 

Cred ca, in principiu, gasesti materialele si in RO. Parte din ceea ce am avut nevoie am achizitionat de pe ebay si Amazon, deci nu local. Doar ca tot ceea ce am luat online in £ sau € transformat in RON plus cheltuieli de transport (deloc mici catre RO) devine cam scump :default_109:

Un avantaj aici este pretul la masini in general, preturile de tranzactionare este mai scazut ca la noi. Deasemenea inmatriculatul este o formalitate aici, nu te duci niciunde, doar completezi pe Logbook (certificatul de inmatriculare) datele noului proprietar, trimiti pe posta catre Ministerul Transporturilor si in 5 zile noul proprietar primeste noul Logbook :salutare!:

  • Like 3
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Baetu

Felicitari @Alin Opran, sa pui poze mereu, sunt nerabdator sa vad ce iese. Bafta in continuare !

  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran
2 minute în urmă, Cristian Baetu a scris:

sa pui poze mereu

Aici e problema mea, ma iau cu munca si uit sa fac poze :default_doh:

Deobicei imi aduc aminte cand inchei lucrarile pe ziua respectiva...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 4 ore, Alin Opran a scris:

Dupa impresia mea, calitatea materialelor si, in general ceea ce cumperi, este mai calitativ.

 

Oare ? Nu contest faptul ca , multe sunt calitativ mult mai bune decat ceea ce "gasim prin Romania" dar.... si p'aici multe sunt aduse de p'afara (la bani multi).

Recunosc faptul c-am schimbat si eu un bec far(pozitia fata) p'afara . L-am cumparat dintr-o benzinarie Shell ... 1bec de 5W (parca?) = 6, 80 € . L-am schimbat singur.

Din curiozitate am intrat in OBI , Hornbach , BauMax sau BauHaus (bricolaj) prin Germania si Austria.... Preturile nu mai dat pe spate.

N-am retinut fiindca la ce oferta (gama) variata) au , parca nici nu sti ce s-alegi . Intr-adevar poti cumpara de toate (calitatea...nu stiu ce sa va spun ? TIR-uri din Polonia , Ucraina, Romania stateau la descarcat. Ce sa inteleg ?) :default_109:

 

P.S.

Expansiunea UE nu presupe nimic altceva decat "locuri de munca ieftine spre Estul Europei" ! Facilitati enorme (primii 3-5 ani, dupa care inchid si se cara unde-i "ieftin". vezi Nokia , Delhi cablaje... spre exemplu) taxe minime sau chiar deloc....mana de lucru ieftina sau "mocca" (saptamana de lucru daca se poate de > 60 h. Ore suplimentare "ioc"...etc). As putea continua dar... nu vreau sa agit apele acum in prag de Sarbatori (sa fim mai buni).

 

Nu vreau sa deranjez pe nimeni cu aceasta postare , iar daca-i "prea mult" rog unul dintre moderatori sa-l stearga (ev. sa-l mute).

Imi cer scuze !

  • Like 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Nu tin sa te contrazic @Mihai-Arad, eu nu am intrat in magazinele de profil din Germania sau Austria, am comentat doar ce am vazut "mai la vest" si anume UK si Irlanda.

Sincer, marfa poloneza si romaneasca gasesti si aici, aceeasi calitate ca acasa, doar ca discutam de mancare.

In rest gasesti doar produse made in UK, France, Italy, samd, calitate f.buna :salutare!:

  • Like 1
  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad

@Alin Opran , ....apreciez tot ceea ce faci din acest Mercedes sprinter.

Apreciez efortul , munca & pasiunea ta pentru acest proiect...

Aapreciez gestul pe care-l faci , acela de-a impartasi cu noi "secretul conversiei" pina-n cele mai mici detalii....

 

Ma-nclin ... cu resprect !

 

Jos_Palaria.png.7500a041309ed222c47595aebdc55122.png

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Fejer Antal

Si eu la fel 5c18014b02256_kp.png.878f854f46ca66cc4cec06005daa8fd6.png

  • Like 2
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Klaudiu B

Multumesc pentru raspuns. 

Te am intrebat deoarece eu, in umblatul meu prin mai toată Europa am tras ceva concluzii despre ce sa gaseste acolo, calitate, pret, disponibilitate.Si vreau sa ti spun că vestul a  iesit per total câștigător.  Camperul si rulotele ce le am detinut, au fost in mare parte servisate in vest.Nu dezvolt aici, as fi off topic.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel Schuster
în urmă cu 21 ore, Alin Opran a scris:

Este o discutie interesanta @Klaudiu B:salutare!:

 

Acum cred ca pot face o comparatie obiectiva pe acest topic.

Dupa impresia mea, calitatea materialelor si, in general ceea ce cumperi, este mai calitativ. Pretul este greu de comparat, daca faci conversia in RON este mai scump, comparativ cu un salariu mediu de aici este mai ieftin. Cand cumperi lucruri marunte si in cantitate mica este mai scump, aici am vazut diferenta la suruburi/piluite/saibe/etc.

 

Cred ca, in principiu, gasesti materialele si in RO. Parte din ceea ce am avut nevoie am achizitionat de pe ebay si Amazon, deci nu local. Doar ca tot ceea ce am luat online in £ sau € transformat in RON plus cheltuieli de transport (deloc mici catre RO) devine cam scump :default_109:

Un avantaj aici este pretul la masini in general, preturile de tranzactionare este mai scazut ca la noi. Deasemenea inmatriculatul este o formalitate aici, nu te duci niciunde, doar completezi pe Logbook (certificatul de inmatriculare) datele noului proprietar, trimiti pe posta catre Ministerul Transporturilor si in 5 zile noul proprietar primeste noul Logbook :salutare!:

 

Urmaresc cu interes evolutia lucrarii lui @Alin Opran.

Ca si impresie personala vis a vis de subiect, singurul lucru care l-a folosit si nu este in tara este materialul cu care a izolat tavanul si peretii. Ca si calitate, suruburi, maruntisuri sau lemn este cam aceeasi peste tot , preturile difera. Discutam de un avantaj financiar sau mai ales calitativ la echipamente si la costutrile mari de transport in tara, daca se livreaza in tara.

  • Upvote 3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alin Opran

Ieri au mai sosit din maruntisurile comandate, setul de biti pentru router cu care voi decupa tavanul la trape si placajul de pe pereti pentru ferestre:

 

IMG_20181217_194403.thumb.jpg.7075f79ef43e170b5b187e9b7ba2bf52.jpg

 

Cutia de distributie si sigurante pentru instalatia de 12V, £7.49.

 Este interesanta deoarece se vine cu un singur cablu si distribuie pe 6 iesiri. Cand se arde o siguranta va lumina led-ul aferent iesirii.

 

IMG_20181217_194157.thumb.jpg.5d6b4559cdabac0fd98d6cfd734d8afb.jpgIMG_20181217_194221.thumb.jpg.4754d6ec1f6928da16183958c37c92a2.jpg

  • Like 2
  • Upvote 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Conţinut similar

    • Draghicescu D
      de Draghicescu D
      Buna, prieteni,
      Din pacate, a venit timpul sa ma despart de mult-indragitul camper,  
      Detaliile de la conversie au fost prezentate aici : 
      Acesta poate fi vizionat in Bucuresti, sectorul 1 (adresa va fi transmisa la cerere).
      Se vinde cu toate accesoriile prezentate in videoclip, practic nu necesita nici o investitie pentru a merge cu el in vacanta.
       
      Prezentarea completa o gasiti la :
       
      https://www.youtube.com/watch?v=Y1SdExPBkKA&t=1s 
       
       
    • Costin Dumitru
      de Costin Dumitru
      Buna ziua... ofer spre vanzare un Citroen Jumper L4H3 cu motor de 2000cc euro 6, fabricat in 2018, pe care l-am cumparat dupa lungi cautari la 35000 km, iar la ora actuala avand 80500 km. Am inceput conversia, prin montarea a 4 geamuri, veranda dometic, scara manuala, scaune rotative, 2 paturi longitudinale, rabatabile, acumulator 195 A, 2 trape dometic, rezervor apa gri, etc... din pacate nu am reusit sa o termin. Daca e cineva interesat sa continue si dispune de 25 mii euro, poate sa o vada in drumul taberei, zona Plaza Romania. Relatii la 0722 168 168. Nu reusesc sa pun poze
       
    • Ionut C.
      de Ionut C.
      Se vinde proiect personal, camper ultra compact, doar 5 metri lungime. 4 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit. Scaune rotative, cu câte două cotiere. WC chimic cu evacuare prin exterior, duș extern cu apă caldă, plită cu 2 arzătoare, frigider cu 3 căi. Boiler și aeroterma pe GPL. separatE, ambele originale Truma. Pompă hidrofor nouă, bazine apă curată și gri, podea dublă și multe alte surprize. 
      Foarte ergonomic proiectată, oferă multiple spatii de depozitare în ciuda dimensiunilor reduse. 
      Complet renovată la interior, mobilier și  tapițerie, izolație și decorațiuni, trapa 60x60 sunt doar câteva dintre cele schimbate.
      Iluminat complet pe led, sistem fotovoltaic 100W, Baterie 100Ah. 
      Motor 2, 5l turbo diesel, toarce impecabil, revizionata atent din bara în bara. Faruri și lămpi de semnalizare noi, vopsită integral. Cârlig de remorcare, perne de aer pe puntea spate. 
      Totul funcționează impecabil, inclusiv clima bizonica condiționată de temperatura exterioara și viteza de deplasare prin cele două colțare care se deschid.
      Este un camper potrivit unui cuplu tânăr, dinamic, poate chiar unuia cu 1-2 copii mici. 
      Poate fi testată în București. 
      Fabricație 1987, ITP 2022, certificat fiscal imediat. Se poate elibera certificat atestare vehicul istoric, caz in care este scutita de impozit si plata rovinietei, precum si RCA la pret mic.
      Preț negociabil la fata locului, este aproape nefolosita in ultimii doi ani. Accept inchiriere de proba inaintea achizitiei. Ofer garantie la echipamente.
      Kit ambreiaj schimbat in toamna 2021, pentru ca "tremura" la plecarea de pe loc.
       
       


       
       
    • Laurentiu Simion
      de Laurentiu Simion
      CamperVan SFX 1 Ducato 
       
      Vehicul de baza Fiat Ducato 2016 pus la dispozitie de client.
      • Izolație Kflex 26 mm
      • Bidon apa curata 90 litri in vehicul
      • Bidon apa gri 93 litri sub vehicul
      • 2 geamuri Carbest 1100/450 cu jaluzea și plasa de țânțari
      • Sistem electric cu panou CBE
      • Baterie 110 A
      • Sistem iluminare interioare cu 6 leduri in plafon, baie, bucătărie, sub podea
      • Încălzitor Autoterm 4 KW cu 3 guri de încălzire in zona din față și una sub pat
      • Mobilier din placaj de plop fețe de nuc
      o Dulap pe toata lungimea vehiculului pe partea pasagerului
      o Dulap deasupra banchetei
      o Dulap sub bancheta
      o Corp de bucătărie
      • Chiuveta si aragaz incorporat
      • Butelie 12, 5 litri
      • Senzor de gaz
      • Masa cu un picior cu prindere de perete
      • Baie cu dus 1200/600 mm
      • Toaleta portabila
      • Pompa cu presostat
      • Boiler electric 12V/6 litri
      • Podea tego cu linoleum
      • Frigider 12 V Vitifrigo
      • Trapa Fiamma 400/400 deasupra patului
      • Trapa Fiamma 280/280 in baie
      • Instalare bancheta neomologata
      • Omologare RAR
      Pret 15.000 EUR
      Optionale cu pret separat fata de pachetul de baza:
      • Încălzire bidon apă gri
      • Ventilator Maxxfan
      • Baza de rotire scaun șofer si pasager
      • Marchiza 4 m Fiamma 80S
      • Leduri Marchiză
      • Camera marșarier after-market cu display
      • Senzori de parcare
      • Panouri solare Victron
      • MPPT Victron
      • Cyrix Victron combinator de baterii – încărcarea bateriei de la alternator
      • Invertor
      Produsul de serie va avea configuratia de baza descrisa mai sus.








    • Nisculescu Laurentiu
      de Nisculescu Laurentiu
      Va salut. Intentionez sa transform o duba cu trei locuri in fata , gen Ducato/Jumper/Boxer in autocamper. Nu am cumparat inca masina fiindca nu am rezolvat transportul fiului meu pe unul dintre cele trei locuri din fata.
      Se pare ca suport legal exista si fac referire aici la :Anexa nr. 1F la regulament HOTĂRÂRE nr. 11 din 14 ianuarie 2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 , care la aliniatul 1/6 si 1/7 spune :
       
      (1^6) Prin excepţie de la prevederile alin. (1^5), tipurile de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului, pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia opusă direcţiei normale de deplasare a autovehiculului se instalează pe acest loc doar în situaţia în care conducătorul dezactivează airbagul frontal corespunzător locului,  chiar şi în cazul autovehiculului prevăzut cu un mecanism care detectează în mod automat prezenţa dispozitivului instalat şi blochează declanşarea airbagului frontal corespunzător locului, sau dacă autovehiculul nu este echipat cu airbag frontal corespunzător locului.
       
      (1^7) Dispoziţiile prevăzute la alin. (1^6) se aplică în mod corespunzător şi în cazul tipurilor de dispozitiv de fixare în scaun pentru copii care, potrivit instrucţiunilor producătorului,  pot fi montate inclusiv pe locul din faţă destinat pasagerilor prin orientarea cu faţa spre direcţia normală de deplasare a autovehiculului.
       
      De rezolvat este doar "potrivit instructiunilor producatorului " !
      Astfel am contactat  TE-ROX Pascani , cel mai mare producator  de scaune auto pentru copii din Europa , de unde am primit asigurarea ca se va incerca rezolvarea problemei prin completarea documentatiei tehnice.
      Cred ca sant destul de multi rulotisti si nu numai, care ar dori ca si mine sa poata transporta copilul pe unul dintre scaunele din fata ale unei dube convertite sau nu in camper.
      Cred ca ar fi binevenit daca nu asi ramane singurul care telefoneaza la Te-Rox 
      Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu subiectul prezentat.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.