COSTEL CARAS

Achizitie rulota

13 postări în acest subiect de discuţie despre Achizitie rulota

Achizitie rulota

COSTEL CARAS

Buna dimineata.

1. Vreau sa cumpar rulota din imaginea atasata si va rog sa-mi spuneti parerea voastra.

2. Acest tip de rulota se poate inscrie in RO?

3. O tractez cu Mitsubishi L200

Multumesc, CC

image.png.2a3b04b7ebe470a08dc12acfe5ee4e29.pngimage.png.50874f7c1cd64651e6588bfb0df71a1a.png

Modificat de COSTEL CARAS
adaugare foto

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Achim

Pentru Europa si mai ales pentru Romania este un model extrem.

Se inscrie in Romania, fara discutie.

Iti trebuie categoria C, obligatoriu.

Rulota poate avea peste 3000 de kg si sunt facute pentru V8-urile alea "nesimtite" cu motoare de peste 300kW.

E o provocare, daca-ti permiti, cumpara-o si spune-ne si noua cum e

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
COSTEL CARAS

Salut Achim si multumesc pentru comentariu. Este primul si ma simt foarte bine. Multumesc.

- Sunt sofer profesionist.

- Greutatea rulotei este de 2500 kg. Masina mea nu poate tracta mai mult de 2700 kg, daca remorca este cu frane proprii.

- L200 o poate tracta fara probleme.

- Cu inmatricularea esti sigur ca se poate?

- Achime, am 25 de ani de munca la ferma de vaci de lapte Holstein. In 25 de ani nu am avut niciodata concediu. Vreau sa ma opresc si sa calatoresc. Vreau sa cumpar acest tip de rulota pentru ca vreau confort. 

Multumesc pentru comentariu, CC

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian Popa

Buna dimineata,

Arafa foarte "wow". Sa verifici daca sistemul de tractare (cuiul si instalatia electrica - sistem american) sunt compatibile cu masina (sistem european).

In rest.... sa ai parte de multa relaxare si calatorii de vis!

 

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
COSTEL CARAS

Salut Cristian. Multumesc pentru urare. O cumpar din Anglia si acolo, la aceeasi firma, o sa montez si sistemul de cuplare care se monteaza pe masina. Nu plec cu ea pana nu merge perfect. Multumesc pentru sfat si astept si altele. Sunt afon in rulote si m-ar ajuta foarte mult. Am citit sfaturile voastre legate de verificarile pe care trebuie sa le fac la cumparare.

CC

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mihai-Arad
în urmă cu 2 ore, COSTEL CARAS a scris:

In 25 de ani nu am avut niciodata concediu. Vreau sa ma opresc si sa calatoresc. Vreau sa cumpar acest tip de rulota pentru ca vreau confort. 

:bravo: ...  o bijuterie de care sper sa te bucuri acum , ....dupa 25 de ani fara concediu !

Bafta si calatorii placute cu noua bijuterie (pe care ti-o doresti) ! :)

Modificat de Mihai-Arad
Add smile icon

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vana Petre

Costele, tu esti sigur ca se poate adapta  oficial L200 la sistemul de cuplare al acestui tip de rulota? Eu tind sa cred (ba chiar merg spre sigur!) ca nu! Sistemul de cuplare ar trebui montat chiar pe puntea din spate iar L200 nu cred ca permite...ar insemna omologare individuala ca producatorul nu a facut-o astfel si...nici nu-ti dai seama ce ar insemna asta...Pe de alta parte, cred ca bena, care ar trebui in acest caz desfintata, este prea scurta, adica distanta intre cabina si puntea spate este prea mica fata de cat pare sa trebuiasca rulotei prezentate, ca atare ea ar lovi in cabina! Cred ca mai usor ar fi sa iei si "tractorul" corespunzator!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mircea Rentea

Buna seara,

ai grija la faptul ca rulotele de Anglia necesita o masina de anglia pentru tractat pentru ca acestea nu sunt inmatriculate cu numar propriu, se aplica numarul masinii pe rulota

L200 nu e scurt pentru rulota, pentru ca precum se vede sistemul este foarte in fata...si nu atinge cabina

Problema din punctul meu de vedere e puterea de rahat a L200 si cel mai important capacitatea lui de a opri.

Eu am un Pajero de 3500 cmc si 225 de caluti iar tractarea rulotei mele de 1800 nu e chiar o fericire in punct de vedere a restabilirii balansului si franarea de urgenta... 

Sistemul de tractare nu se monteaza pe punte ci deasupra puntii in bena, fixat de sasiu... Eu zic sa intrebi montatorul sistemului daca merge pe L200 pus sistemul dar eu zic ca e muult submotorizat atelajul, ti-as recomanda Ranger de 3.2 sau Amarok la fel cu motor mare

  • Like 2

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
COSTEL CARAS

Salut Mircea si multumesc pentru informatii. Am intrebat si montajul nu e o problema. Ref. la tractare si franare, astept detalii tehnice de la montator. Rulota are 2000 kg. Va tin la curent cu raspunsul. Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
COSTEL CARAS
în urmă cu 11 ore, Vana Petre a scris:

Costele, tu esti sigur ca se poate adapta  oficial L200 la sistemul de cuplare al acestui tip de rulota? Eu tind sa cred (ba chiar merg spre sigur!) ca nu! Sistemul de cuplare ar trebui montat chiar pe puntea din spate iar L200 nu cred ca permite...ar insemna omologare individuala ca producatorul nu a facut-o astfel si...nici nu-ti dai seama ce ar insemna asta...Pe de alta parte, cred ca bena, care ar trebui in acest caz desfintata, este prea scurta, adica distanta intre cabina si puntea spate este prea mica fata de cat pare sa trebuiasca rulotei prezentate, ca atare ea ar lovi in cabina! Cred ca mai usor ar fi sa iei si "tractorul" corespunzator!

Tractorul il am deja. Este L200. Astept detalii tehnice de la firma care monteaza cuplajul si te informez. Multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

Super jucaria, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Am auzit ca ar fi in voga si la englezi fifth wheel.

Ramane de vazut cum o sa te descurci cu ea in trafic , strazi inguste, campinguri mici. 

Ma tot batea gandul la una asemanatoare dar m-a dat inapoi  pretul, in primul rand si gabaritul in al doilea rand.

Ai grija ce adaptor iti monteaza in bena.

Succes la achizitie si deabia astept sa te vad cu ea in tara!

PS. Baga un ochi si pe aici: 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Gabriel I

S-ar putea la 2t sa fii cam la limita. Eu am teoretic posibilitatea de a tracta 3, 5 t , legal sunt limitat la 6 t ansamblul tractor remorca ( adica pot tracta cam 2, 8 t) iar in manualul masinii recomanda limita de 1, 5 t la tractarea rulotei pt Ranger de 2.2 l.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
COSTEL CARAS

Salut. La L200 sunt limitat la 5500 Kg. Pot trage maxim 2700 kg la 2, 5l. Multumesc pentru prezentare. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să detii un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Creaza un cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Ai deja un cont de membru? Conecteaza-te aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.